Isola2 Skrevet 12. juli #106421 Skrevet 12. juli Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Henrik Troy på insta om LKE😂😂 Priceless!! 15
K_mb Skrevet 12. juli #106422 Skrevet 12. juli irevin skrev (5 timer siden): Mens andre holder seg vekk fra katter i utlandet, noe som er anbefalt, så omfavner CBE dem…🙈 Jeg klarer ikke helt å kritisere henne her...jeg er svært svak for dyr og synes alle bør behandle dyr bra. Å være snill mot dyr er ikke negativt selv om jeg forstår hva du mener. Det er hundreogørten andre ting man kan ta henne for...Men å være snill mot dyr...nei. 27 2 4
HarlemsNocturne Skrevet 12. juli #106423 Skrevet 12. juli Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Henrik Troy på insta om LKE😂😂 Elsker det!! 3
Sugar&Spice Skrevet 12. juli #106424 Skrevet 12. juli K_mb skrev (28 minutter siden): Jeg klarer ikke helt å kritisere henne her...jeg er svært svak for dyr og synes alle bør behandle dyr bra. Å være snill mot dyr er ikke negativt selv om jeg forstår hva du mener. Det er hundreogørten andre ting man kan ta henne for...Men å være snill mot dyr...nei. Man kan være glad i dyr, men allikevel ha vett nok til å holde seg unna katter i utlandet. Det handler ikke om omsorg, men om å vite hvilken risiko man utsetter seg for med nærkontakt. Nå er lider jo ikke CBE av selvinnsikt på det planet, men.. 12 8
K_mb Skrevet 12. juli #106425 Skrevet 12. juli Sugar&Spice skrev (1 time siden): Man kan være glad i dyr, men allikevel ha vett nok til å holde seg unna katter i utlandet. Det handler ikke om omsorg, men om å vite hvilken risiko man utsetter seg for med nærkontakt. Nå er lider jo ikke CBE av selvinnsikt på det planet, men.. Nå skrev jeg at jeg forstår hensikten til brukeren. 2
CityCityBangBang Skrevet 13. juli #106426 Skrevet 13. juli Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Henrik Troy på insta om LKE😂😂 Ikke dum denne heller (selv om det er reprise fra i fjor tror jeg det var). 😄 Han har noen veldig gode tips til hvordan man får tatt gode bilder av isen sin, eller kaffekoppen sin også. Må sees. Må sees!!! 😅 https://storynavigation.com/user/henriktroy https://www.instagram.com/henriktroy/ 21 9
Frk.Fjas Skrevet 13. juli #106427 Skrevet 13. juli Hvorfor fikk vi ikke se snap av de 12 rundene med 5 hang ups og 10 push ups? 11
Rev. Revenge Skrevet 13. juli #106428 Skrevet 13. juli Frk.Fjas skrev (20 minutter siden): Hvorfor fikk vi ikke se snap av de 12 rundene med 5 hang ups og 10 push ups? Fordi det ikke skjedde? 14 2
Snødronninga Skrevet 13. juli #106429 Skrevet 13. juli Frk.Fjas skrev (48 minutter siden): Hvorfor fikk vi ikke se snap av de 12 rundene med 5 hang ups og 10 push ups? Har aldri sett en eneste snutt med hang-ups fra henne. Hun som elsker å skryte av at hun trener, så er det litt rart at hun ikke dokumenterer det også. Det første jeg tenker på, er at hun ikke synes det ser visuelt vakkert (sexy) nok ut. Hun er usunt opptatt av at alt hun legger ut skal være on fleek, og det kan hende at hun ikke føler seg fin når hun gjør hang-ups. Eller at hun ikke får det til skikkelig og ikke ønsker kritikk på teknikken. Alt handler om hvordan man ser ut. 23 2
Surikatt Skrevet 13. juli #106430 Skrevet 13. juli CityCityBangBang skrev (12 timer siden): Ikke dum denne heller (selv om det er reprise fra i fjor tror jeg det var). 😄 Han har noen veldig gode tips til hvordan man får tatt gode bilder av isen sin, eller kaffekoppen sin også. Må sees. Må sees!!! 😅 https://storynavigation.com/user/henriktroy https://www.instagram.com/henriktroy/ Det øverste bildet er tatt av en syk person. Det her er virkelig ikke normalt. Men hun får nok tilfredsstilt sitt enorme behov for oppmerksomhet og bekreftelse ved å legge det ut. Ingen jeg kjenner holder på sånn. Det er ekstremt pinlig. 28
ChickNorris Skrevet 13. juli #106431 Skrevet 13. juli Dette får jeg vondt i både rygg og sjel av å se. Skjermbilde tatt fra økt ved bassenget. Her vippes bekken maksimalt for å skape en illusjon av en kropp, som tydeligvis ikke er bra nok som den er. Hvor mange tror at denne seansen ble filmet og stemplet som godkjent etter bare 1 tagning? Alt mens barna «koser seg» i vannet ved siden av. https://www.instagram.com/pt_carolineberg?igsh=ZzJmdGpvMWZ2NHNs 16 8
cerruti Skrevet 13. juli #106432 Skrevet 13. juli Jeg vet det har vært populært med «side-boob» - men her må vel implantatet være altfor langt ut. Jeg antar at hun liker det siden det vises fram så ofte som mulig, men for meg ser det ut som et resultat jeg ville klaget på. 12
cerruti Skrevet 13. juli #106433 Skrevet 13. juli ChickNorris skrev (6 minutter siden): Skjermbilde tatt fra økt ved bassenget. Her vippes bekken maksimalt for å skape en illusjon av en Da håper jeg de har et privat basseng? Det virker ikke så stort og må være slitsomt for øvrige å bevitne treningsøkten. Jeg tenker også på påvirkningen hun har på døtrene. De fleste ville vel i hvert fall hatt på trenings-bh. 10 1
Jobbermedbarn Skrevet 13. juli #106434 Skrevet 13. juli ChickNorris skrev (8 minutter siden): Dette får jeg vondt i både rygg og sjel av å se. Skjermbilde tatt fra økt ved bassenget. Her vippes bekken maksimalt for å skape en illusjon av en kropp, som tydeligvis ikke er bra nok som den er. Hvor mange tror at denne seansen ble filmet og stemplet som godkjent etter bare 1 tagning? Alt mens barna «koser seg» i vannet ved siden av. https://www.instagram.com/pt_carolineberg?igsh=ZzJmdGpvMWZ2NHNs Inn med magen og ut med rumpa, det ser altså så dumt ut. Og de plagsomme løpeturene i varmen hvor alt er bare fælt? Hvorfor? Stå opp kl 7 da er det ikke så varmt eller løp på kvelden? Eller ikke gjør det i det hele tatt på ferie? Det er så krampaktig og ja, ikke helt friskt. 26 6
Pusern3 Skrevet 13. juli #106435 Skrevet 13. juli Jobbermedbarn skrev (6 minutter siden): Inn med magen og ut med rumpa, det ser altså så dumt ut. Og de plagsomme løpeturene i varmen hvor alt er bare fælt? Hvorfor? Stå opp kl 7 da er det ikke så varmt eller løp på kvelden? Eller ikke gjør det i det hele tatt på ferie? Det er så krampaktig og ja, ikke helt friskt. Og så lite spennende. Feriebilder fra henne gjennom veldig mange år er jo løping/kaffekopper og en liten ispinner. Og en del klaging over varmen. Sjelden om nesten aldri noe fra der de er og virker som dagene går like kontrollerte og lite spontane som vanlig. Ferie er vel nettopp å gjøre/oppleve/spise annerledes enn på hverdagene.. 12
Isola2 Skrevet 13. juli #106436 Skrevet 13. juli ChickNorris skrev (50 minutter siden): Dette får jeg vondt i både rygg og sjel av å se. Skjermbilde tatt fra økt ved bassenget. Her vippes bekken maksimalt for å skape en illusjon av en kropp, som tydeligvis ikke er bra nok som den er. Hvor mange tror at denne seansen ble filmet og stemplet som godkjent etter bare 1 tagning? Alt mens barna «koser seg» i vannet ved siden av. https://www.instagram.com/pt_carolineberg?igsh=ZzJmdGpvMWZ2NHNs At den dama ikke har mere belastningsskader er en gåte…au 8
Frk.Fjas Skrevet 13. juli #106437 Skrevet 13. juli Rev. Revenge skrev (4 timer siden): Fordi det ikke skjedde? Nettopp!! Derfor det skrives hva som er «gjennomført» fremfor å filme det 🫣 Tidligere har vel videoer vært sendt i loop? Aldri sett en eneste pull up fra den kanten… Kanskje lurt å komme med noe som er bittelitt nærmere virkeligheten om man skal juge på seg ting? 10 3
Frk.Fjas Skrevet 13. juli #106438 Skrevet 13. juli Snødronninga skrev (4 timer siden): Har aldri sett en eneste snutt med hang-ups fra henne. Hun som elsker å skryte av at hun trener, så er det litt rart at hun ikke dokumenterer det også. Det første jeg tenker på, er at hun ikke synes det ser visuelt vakkert (sexy) nok ut. Hun er usunt opptatt av at alt hun legger ut skal være on fleek, og det kan hende at hun ikke føler seg fin når hun gjør hang-ups. Eller at hun ikke får det til skikkelig og ikke ønsker kritikk på teknikken. Alt handler om hvordan man ser ut. Jeg tror ikke hun er sterk nok til å gjennomføre en eneste pull ups. Ut fra det vi har sett fra før av «styrke» så er det lite sannsynlig. Så ønsker nok ikke at det skal komme frem, i tillegg til de tingene du skriver 6 2
Frisk Frosk Skrevet 13. juli #106439 Skrevet 13. juli CBE har lagt ut at hun har løpt en mil i 31 grader celsius. Hun presiserer at hun ikke har dusja. Samme innlegg er ulovlig, umerket reklame for ICIW. Hvor mange lovbrudd har I Can I Will - ICIW - treningstøy gjort seg medskyldig i ved å for flere år siden velge Caroline Berg Eriksen som samarbeidspartner for annonser? Jeg tipper det må ha blitt et tresifret antall lovbrudd på denne måten. Produktene Caroline Berg Eriksen / Treasures AS viser frem er fremdeles i salg, ergo har det markedsverdi for ICIW, og SKAL merkes med reklame. Og nei, Caroline... det hjelper ikke at du stadig speilvender logoen eller gjør logoen usynlig. Produktene er fremdeles i salg, og da er du og Lassebasse Eriksen med Treasures AS også skyldige i lovbrudd når dere helt bevisst velger å ikke merke reklamene slik dere er lovpålagt å gjøre. For CBE og LKE tror jeg det må være snakk om tusenvis av lovbrudd de har begått siste 10-15 årene med umerkede reklamer, feilmerkede reklamer, andre brudd på markedsføringsloven og alkoholloven. Og dette vil aktører som ICIW, Tanumstrand Bad, TM-Klinikken, Jan Thomas med flere samarbeide med - og dermed velger de også å bli medskyldige i alle lovbruddene som CBE/LKE/Treasures AS begår med å vise deres produkter/tjenester. 19 3
Xstrella Skrevet 13. juli #106440 Skrevet 13. juli Isola2 skrev (30 minutter siden): At den dama ikke har mere belastningsskader er en gåte…au Det er fordi hun mosjonerer for show. Hun tar ikke i. 0 progresjon. Dette så vi på kompani Lauritzen. Hun skulle bære kanner og klarte såvidt å komme i mål. Skyldte på kvalme og alskens unnskyldninger. Frua er ikke sterk i det hele tatt. Hele hun er show, fake og filter. 32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå