Stargaze Skrevet 13. juli 2025 #106441 Skrevet 13. juli 2025 K_mb skrev (20 timer siden): Jeg klarer ikke helt å kritisere henne her...jeg er svært svak for dyr og synes alle bør behandle dyr bra. Å være snill mot dyr er ikke negativt selv om jeg forstår hva du mener. Det er hundreogørten andre ting man kan ta henne for...Men å være snill mot dyr...nei. Det handler ikke om å være snill med dyr eller ikke. Men om helse og sikkerhet. reiseråd for Tyrkia fra regjering.no 14 9
Rotekopp2021 Skrevet 13. juli 2025 #106442 Skrevet 13. juli 2025 Stargaze skrev (3 minutter siden): Det handler ikke om å være snill med dyr eller ikke. Men om helse og sikkerhet. reiseråd for Tyrkia fra regjering.no Herregud. Kanskje hun og barna er vaksinert? Det er iallefall jeg, og jeg koser med katter og hunder i alle land. Det er mye man kan kritisere det paret for, men at de koser med katter er virkelig ikke en av de tingene. 10 1
Malum Skrevet 13. juli 2025 #106443 Skrevet 13. juli 2025 Rotekopp2021 skrev (22 minutter siden): Herregud. Kanskje hun og barna er vaksinert? Det er iallefall jeg, og jeg koser med katter og hunder i alle land. Det er mye man kan kritisere det paret for, men at de koser med katter er virkelig ikke en av de tingene. Rabiesvaksine gir ikke garantert beskyttelse 14 3
Hallepalle2 Skrevet 13. juli 2025 #106444 Skrevet 13. juli 2025 Rotekopp2021 skrev (27 minutter siden): Herregud. Kanskje hun og barna er vaksinert? Det er iallefall jeg, og jeg koser med katter og hunder i alle land. Det er mye man kan kritisere det paret for, men at de koser med katter er virkelig ikke en av de tingene. Det må for en gang skyld fattes at det er forskjell på hva man gjør som privatperson og hva man legger ut på sosiale medier. Hadde hun skrevet informasjonen over, at man må utvise varsomhet i kontakt med dyr i utlandet osv hadde der vært helt greit. 13 9
Isola2 Skrevet 13. juli 2025 #106445 Skrevet 13. juli 2025 Xstrella skrev (1 time siden): Det er fordi hun mosjonerer for show. Hun tar ikke i. 0 progresjon. Dette så vi på kompani Lauritzen. Hun skulle bære kanner og klarte såvidt å komme i mål. Skyldte på kvalme og alskens unnskyldninger. Frua er ikke sterk i det hele tatt. Hele hun er show, fake og filter. Tenkte mer på belastningsskader etter alle de merkelige poseringene hennes.. 8 1
Kokoknit Skrevet 13. juli 2025 #106446 Skrevet 13. juli 2025 Rotekopp2021 skrev (1 time siden): Herregud. Kanskje hun og barna er vaksinert? Det er iallefall jeg, og jeg koser med katter og hunder i alle land. Det er mye man kan kritisere det paret for, men at de koser med katter er virkelig ikke en av de tingene. Det er uavhengig av vaksinasjonsstatus ikke anbefalt å oppsøke risiko unødvendig. Får man Rabies er det tilnærmet 100 % dødelig, og av den grunn er det i råd fra myndighetene anbefalt å unngå kontakt med løshunder og løskatter. Man trenger heller ikke bli bitt for å bli smittet, har man smårisp på huden eller får det fra dyret risikerer man smitte. Er man influenser har man et ansvar for å ikke spre innhold somkan få andre til å oppsøke fare unødig. Om du så var vaksinert mot Ebola hadde du vel neppe oppsøkt smittede og latt deg hoste i fjeset f.eks? 19 6
Surikatt Skrevet 13. juli 2025 #106447 Skrevet 13. juli 2025 Det burde ikke vært lov å holde på som hun gjør med å fremstå som en ernæringsekspert. Hun har null peiling eller utdannelse innen dette. Det eneste de tror de kan er å linke til dokumentasjon og forskningsrapporter. Er det virkelig noen som spør dem om råd eller dikter de opp spørsmål, også ? 25 2
irevin Skrevet 13. juli 2025 #106448 Skrevet 13. juli 2025 Jobbermedbarn skrev (3 timer siden): Inn med magen og ut med rumpa, det ser altså så dumt ut. Og de plagsomme løpeturene i varmen hvor alt er bare fælt? Hvorfor? Stå opp kl 7 da er det ikke så varmt eller løp på kvelden? Eller ikke gjør det i det hele tatt på ferie? Det er så krampaktig og ja, ikke helt friskt. Det skal brennes kalorier for å i det hele tatt kunne innta noe som helst form for næring. Det er det som formidles til meg av det som er viktig HVER DAG i løpet av ferien 24 3
Stargaze Skrevet 13. juli 2025 #106449 Skrevet 13. juli 2025 irevin skrev (24 minutter siden): Det skal brennes kalorier for å i det hele tatt kunne innta noe som helst form for næring. Det er det som formidles til meg av det som er viktig HVER DAG i løpet av ferien Tragisk 4
Pistasjnøtter Skrevet 13. juli 2025 #106450 Skrevet 13. juli 2025 ChickNorris skrev (4 timer siden): Dette får jeg vondt i både rygg og sjel av å se. Skjermbilde tatt fra økt ved bassenget. Her vippes bekken maksimalt for å skape en illusjon av en kropp, som tydeligvis ikke er bra nok som den er. Hvor mange tror at denne seansen ble filmet og stemplet som godkjent etter bare 1 tagning? Alt mens barna «koser seg» i vannet ved siden av. https://www.instagram.com/pt_carolineberg?igsh=ZzJmdGpvMWZ2NHNs Det SER SÅ LATTERLIG UT!! 21 3
Rev. Revenge Skrevet 13. juli 2025 #106451 Skrevet 13. juli 2025 Frk.Fjas skrev (3 timer siden): Nettopp!! Derfor det skrives hva som er «gjennomført» fremfor å filme det 🫣 Tidligere har vel videoer vært sendt i loop? Aldri sett en eneste pull up fra den kanten… Kanskje lurt å komme med noe som er bittelitt nærmere virkeligheten om man skal juge på seg ting? Tror jeg har sett et stillbilde med strikk en gang. Utfra progresjon og muskelutvikling kan jeg ikke se noe til at det trenes overkropp og styrke slik det beskrives fra den kanten. Noen ganger kan lav fettprosent avsløre mer enn man ønsker. 7 4
plomman Skrevet 13. juli 2025 #106452 Skrevet 13. juli 2025 Blikket til LKE... Store, oppsperrede øyne som knapt nok blunker, du ser ikke følelser bak der. Hele fyren er jo et vandrede red flag. Det er farlig å skulle diagnostisere folk, men kom an. Jeg har sett folk som ser mindre psykopater ut stå på tiltalebenken for mord. 23 2 7
Snødronninga Skrevet 13. juli 2025 #106453 Skrevet 13. juli 2025 (endret) Jeg skjønner ikke Carolines behov for å ta opp dette her. Hun delte en kommentar hun fikk på snap, der noen skriver at det er like varmt i Norge som i syden. Kommentaren var kanskje syrlig, og dette svarte hun på med masse tekst i story. En annen følger har slengt seg på og igjen har hun behov for å adressere den lille og ubetydelige kommentaren. Skjønner virkelig ikke behovet for å gi dette noe oppmerksomhet i det hele tatt. Hun påstår hun er hardhudet og forresten er du ikke på FERIE? Dette er såpass barnslig og hårsårt, en kommentar det er lett å overse. Er det så kjedelig på ferie at hun må forsvare seg og samtidig høste sympati - på snapchat? https://www.snapchat.com/@carobergeriksen Endret 13. juli 2025 av Snødronninga 10 8
Margit777 Skrevet 13. juli 2025 #106454 Skrevet 13. juli 2025 ChickNorris skrev (8 timer siden): Dette får jeg vondt i både rygg og sjel av å se. Skjermbilde tatt fra økt ved bassenget. Her vippes bekken maksimalt for å skape en illusjon av en kropp, som tydeligvis ikke er bra nok som den er. Hvor mange tror at denne seansen ble filmet og stemplet som godkjent etter bare 1 tagning? Alt mens barna «koser seg» i vannet ved siden av. https://www.instagram.com/pt_carolineberg?igsh=ZzJmdGpvMWZ2NHNs Ser på tærne at det er ubehagelig 😄 9 2
Frisk Frosk Skrevet 13. juli 2025 #106455 Skrevet 13. juli 2025 Snødronninga skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ikke Carolines behov for å ta opp dette her. Hun delte en kommentar hun fikk på snap, der noen skriver at det er like varmt i Norge som i syden. Kommentaren var kanskje syrlig, og dette svarte hun på med masse tekst i story. En annen følger har slengt seg på og igjen har hun behov for å adressere den lille og ubetydelige kommentaren. Skjønner virkelig ikke behovet for å gi dette noe oppmerksomhet i det hele tatt. Hun påstår hun er hardhudet og forresten er du ikke på FERIE? Dette er såpass barnslig og hårsårt, en kommentar det er lett å overse. Er det så kjedelig på ferie at hun må forsvare seg og samtidig høste sympati - på snapchat? Det viser i hvert fall hvor uendelig lite innhold hun greier å produsere... eller hvor uendelig lite innsats hun gidder å gjøre for å skape innhold. Og så kan det jo hende at det stikker litt når man har røde tall for tredje året og har dratt på ferie til utlandet det året vi fikk "sydensommer" hjemme. Innholdet synes ikke å være annerledes enn før, de repeterer seg selv, selv med samme kjedelige hvite pastaen med hvit saus, glass med vin - gjenbruk av bilder fra i fjor eller året før (hos LKE). De er på "ferie", har endelig en mulighet til å produsere innhold... men gidder ikke, vil ikke. 10 4
Margit777 Skrevet 13. juli 2025 #106456 Skrevet 13. juli 2025 Stargaze skrev (7 timer siden): Det handler ikke om å være snill med dyr eller ikke. Men om helse og sikkerhet. reiseråd for Tyrkia fra regjering.no Rabis er ikke det beste å dø av. Godt man kan kose med dyrene først ❤️! 9
Pusern3 Skrevet 13. juli 2025 #106457 Skrevet 13. juli 2025 Frisk Frosk skrev (33 minutter siden): Det viser i hvert fall hvor uendelig lite innhold hun greier å produsere... eller hvor uendelig lite innsats hun gidder å gjøre for å skape innhold. Og så kan det jo hende at det stikker litt når man har røde tall for tredje året og har dratt på ferie til utlandet det året vi fikk "sydensommer" hjemme. Innholdet synes ikke å være annerledes enn før, de repeterer seg selv, selv med samme kjedelige hvite pastaen med hvit saus, glass med vin - gjenbruk av bilder fra i fjor eller året før (hos LKE). De er på "ferie", har endelig en mulighet til å produsere innhold... men gidder ikke, vil ikke. Tror det dessverre innholdet hennes avspeiler hvor lite varierte dagene deres på ferie er; kaffekoppen, løpeturen, en bitteliten ispinner, litt mat, mer kaffe etc etc. 10 1
friskbris Skrevet 14. juli 2025 #106458 Skrevet 14. juli 2025 Margit777 skrev (7 timer siden): Ser på tærne at det er ubehagelig 😄 Er nok ikke tilfeldig det heller. Når tærne peker oppover så flexer man jo musklene i leggen🤡 6 2
Vitulina Skrevet 14. juli 2025 #106459 Skrevet 14. juli 2025 Regnskapene for 2024 er klare, jeg lurer jo på hvor lenge de klarer å holde det synkende skipet flytende. Å bevilge seg selv 665' i lønn når inntektene er på 224' fra et helt nyoppstartet firma er jo rimelig galskap 😅 (Get Fit as) Lønnen fra Treasures as var på 243', og driftsinntektene var så lave som 599', det er veldig lite når all spons skal skattes av, trekke fra utgifter, skatt mm. De krever nok husleie for "kontor" for alle selskapene som kommer i tillegg til lønn, men dette er godt under gjennomsnittslønnen i Norge, med dyrt hus og dyr livsstil er neppe situasjonen rosenrød. 13 1 12
Rev. Revenge Skrevet 14. juli 2025 #106460 Skrevet 14. juli 2025 (endret) Kan høres ut som at et par av selskapene kun er stiftet for konkurs. En relativt vanlig metode, særlig med tanke på hvor like selskapsnavnene er. Endret 14. juli 2025 av Rev. Revenge 10 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå