Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt botox? 🧐 Klart vi tror på deg, Carolinebergeriksenno, du snakker jo alltid sant. 

🙃

• Liker 31
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Når det gjelder å lamme ansiktsmuskulatur med toksiner tror jeg hva jeg vil om hva som menes med "litt" når det ikke fins mimikk mellom neseryggen og hårfestet. Men hun skal ha for å endelig innrømme noe av det alle kan se.

Stusser mer over utsagnet "prøver å spise mat som er bra for meg".

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Snødronninga skrev (8 timer siden):

Hva skal man egentlig med alle slags hudbehandlinger når man tar botox? For første gang innrømmer CBE at hun tar «litt» botox. Det hadde jeg aldri trodd hun skulle være åpen om, men «alle» har uansett skjønt at det er noe annet enn vanlige hudpleierutiner som har forandret ansiktet. 😇 

https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen

IMG_1068.jpeg

Hun glemte å skrive «bruker alltid filter på bilder» i den oppramsingen!

• Liker 19
  • Nyttig 9
Skrevet

Hvem tror hun at hun lurer? Det er filtene hun bruker på alt av bilder og filmer som forandrer hele utseendet. På Kompani Lauritzen kan man se hvordan hun egentlig ser ut. Verken hud, ansikt, hår eller kroppsform er i nærheten av sannheten etter hun har filtrert seg helt bort. Hun har to mindreårige døtre som deltar for fullt i hennes kanaler. Hun har et helt forskrudd forhold kropp og utseende. 

• Liker 31
  • Nyttig 9
Skrevet

Ikke bare botox nei, hun har fillers i kinn også.

• Liker 26
Skrevet

Tror det er grei regel at når influencere innrømmer noen skjønnhetsinngrep, er det for å slippe å måtte innrømme andre. "litt botoc" høres ikke så mye ut i dag, kan være én i sinnarynka, liksom. Mens fillers osv høres mer ekstremt ut.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Akkurat å bruke botox eller fillers og annet disse influencerne mener de må ha for å føle seg som 25 (selv om de ser ut som det dobbelte), er nå en ting, selv synes jeg filterbruken er aller verst. Spesielt når det brukes filter i reklamesammenheng. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Tror det er grei regel at når influencere innrømmer noen skjønnhetsinngrep, er det for å slippe å måtte innrømme andre. "litt botoc" høres ikke så mye ut i dag, kan være én i sinnarynka, liksom. Mens fillers osv høres mer ekstremt ut.

Flytte fokuset fra puppe operasjon?

• Liker 9
Skrevet
Margit777 skrev (46 minutter siden):

Flytte fokuset fra puppe operasjon?

Fra filterbruken.

Alle injeksjonene har vel kostet mer enn kjøpepuppene nå. Filtrene er bortimot gratis men brukes daglig og utgjør den aller største synlige, men uekte endringen.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjipt når influencere som Sandra Lyng og Tone klarer å få egen smykkekolleksjon, mens Carolinebergeriksenno må nøye seg med å komme på «event» eller få gave i posten. 

• Liker 21
Skrevet
CityCityBangBang skrev (54 minutter siden):

Veldig skremmende.

Ser man bildekollasjen i artikkelen så er den som å se bedriftseier Caroline Berg Eriksens bilder på IG under eget navn og under pt_carolineberg. Mitt førsteinntrykk var at det var en kollasj fra hennes/bedriftens kontoer på sosiale medier.

Hun er 38 år, mor til snart tenåringsjenter. Og dette er det hun bruker dagene sine på. 

Skinnytok-innholdet hun velger å publisere, samt det at hun også bruker sine barn på store deler av innholdet på kanalene, mener jeg viser tydelig det jeg har skrevet før, at bedriftseierne Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen forsøker å trekke til seg unge følgere.

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet

"Hva driver dere med, øver dere på kjow"? Kjow? (snap) Det er show hun forsøker å si. Er det vanlig å si det nå man er fra Særp? 🙊 Barna filmes selvfølgelig mens de driver på med noe. Midtsommer nærmer seg, så det er bare å stålsette seg for snurrende barn (og mor), innkjøpte blomsterkranser, kanskje rykende ferske sommerkjoler, massiv barneeksponering og oppstilte bilder fra riktig vinkel. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Henrik Troy tuller med CBE og doselfies, for dem som ikke har fått med seg det. 😄 Herlig at noen (skulle gjerne vært flere) setter fokus på hvor idiotisk det er med stive poseringer, og alt influencere som CBE holder på med. Dette bildet tatt av Guri, er nok et eksempel på Carolines maniske fokus på å ikke vise høyresiden av ansiktet. 

Man kan se det komiske i det. Ser ut som det har blitt brukt klipp ut-og-lim-inn redigering, eller at det er en scene fra Exorcisten der hodet går trill rundt. Det å alltid passe på å vise seg fra sin beste side (heh..), resulterer i at Caroline ser merkelig og ekstremt unaturlig ut. Man ser en kvinne som gjør ALT i sin makt for å bli fotografert fra sin favorittside, uansett hvor forvridd resultatet blir. Man kan se på det som en bagatell, det er det på en måte - men samtidig ikke. 

Jeg anbefaler både kiropraktor og en terapeut. Da mener jeg ikke en hudterapeut som skal anbefale nok en unødvendig behandling for å få glød og rynkefri hud. Nei, en terapeut som kan røre litt i det som foregår på innsiden. 

Untitled000.jpg

Endret av Snødronninga
skrivefeil
  • Liker 13
  • Nyttig 10
Skrevet
CityCityBangBang skrev (16 timer siden):

Dette er skremmende, og det sier jeg som tidligere anorektiker og bulimiker og som mor til to unge jenter som kan møte dette i nær fremtid. 

Like skremmende er det hvordan CBE bruker døtrene sine til å lage innhold, samtidig som hun selv bidrar til denne skinny-trenden hvor å fremstille seg selv så tynn som mulig preger hennes sosiale-medier. Hun har vært på denne thinspo-trenden i flere år, og å bli eldre og å ha barn har ikke endret det fokuset. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Men CBE.no, da, hva har vært stressende i juni, da? En helg i Sverige nå nettopp? En ferie med mannen i Riga? Ser ikke noe annet jobbaktig i juni, men da var vel begge disse jobb, siden du ikke får sove og har leamus. 🧐 (nei, ikke hørt hva som forklares i podcasten)

IMG_8913.jpeg

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Henrik Troy tuller med CBE og doselfies, for dem som ikke har fått med seg det. 😄 Herlig at noen (skulle gjerne vært flere) setter fokus på hvor idiotisk det er med stive poseringer, og alt influencere som CBE holder på med. Dette bildet tatt av Guri, er nok et eksempel på Carolines maniske fokus på å ikke vise høyresiden av ansiktet. 

Man kan se det komiske i det. Ser ut som det har blitt brukt klipp ut-og-lim-inn redigering, eller at det er en scene fra Exorcisten der hodet går trill rundt. Det å alltid passe på å vise seg fra sin beste side (heh..), resulterer i at Caroline ser merkelig og ekstremt unaturlig ut. Man ser en kvinne som gjør ALT i sin makt for å bli fotografert fra sin favorittside, uansett hvor forvridd resultatet blir. Man kan se på det som en bagatell, det er det på en måte - men samtidig ikke. 

Jeg anbefaler både kiropraktor og en terapeut. Da mener jeg ikke en hudterapeut som skal anbefale nok en unødvendig behandling for å få glød og rynkefri hud. Nei, en terapeut som kan røre litt i det som foregår på innsiden. 

Untitled000.jpg

Henrik Troy altså 🎯 

• Liker 17
Skrevet

Juni har vært et eneste stort stress? Vi skriver 19. juni idag.

• Liker 24
Skrevet
Kollontaj skrev (19 minutter siden):

Men CBE.no, da, hva har vært stressende i juni, da? En helg i Sverige nå nettopp? En ferie med mannen i Riga? Ser ikke noe annet jobbaktig i juni, men da var vel begge disse jobb, siden du ikke får sove og har leamus. 🧐 (nei, ikke hørt hva som forklares i podcasten)

IMG_8913.jpeg

Det er fryktelig travelt å være så selvopptatt. Ikke rart hun sover dårlig. 

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...