Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er/gjør en boxmanager? 

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
reiseglad skrev (1 minutt siden):

Hva er/gjør en boxmanager? 

Tilsvarende jobb som en daglig leder. ☺️

  • Liker 2
Skrevet (endret)

Bra for han, blir sikkert en stor overgang å begynne i vanlig jobb med personalansvar (?) når han har levd etter egne behov i så mange år. Får håpe at han klarer å kontrollere følelsene sine, selv om det ikke er det han er mest kjent for frem til nå. 
Edit: https://career.actic.no/jobs/5816977-crossfit-sarpsborg-soker-box-manager-driftskoordinator

Endret av Kollontaj
  • Liker 21
Skrevet

30% stilling så jeg, så det blir fortsatt mye tid til å løpe etter kona med kamera og drone. Men jeg tror uansett det blir bra for han/dem at han får litt impulser utenifra, og faktisk kan jobbe litt seriøst med drømmen sin - coaching. Vi ser jo hva for et skremmende troll han blir av å være "wannabe-coach" nede i kjelleren. 

  • Liker 33
Gjest Jojo345
Skrevet
Isild skrev (10 minutter siden):

30% stilling så jeg, så det blir fortsatt mye tid til å løpe etter kona med kamera og drone. Men jeg tror uansett det blir bra for han/dem at han får litt impulser utenifra, og faktisk kan jobbe litt seriøst med drømmen sin - coaching. Vi ser jo hva for et skremmende troll han blir av å være "wannabe-coach" nede i kjelleren. 

Så bra for han. Gratulerer til lke med ny jobb. Det er nok sunt for han.

 

Mulig lke og cbe har sett at det er nødvendig økonomisk? 

Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Bra for han, blir sikkert en stor overgang å begynne i vanlig jobb med personalansvar (?) når han har levd etter egne behov i så mange år. Får håpe at han klarer å kontrollere følelsene sine, selv om det ikke er det han er mest kjent for frem til nå. 
Edit: https://career.actic.no/jobs/5816977-crossfit-sarpsborg-soker-box-manager-driftskoordinator

Er det enda en stilling? Skal du søke?

Skrevet
Jojo345 skrev (54 minutter siden):

Så bra for han. Gratulerer til lke med ny jobb. Det er nok sunt for han.

 

Mulig lke og cbe har sett at det er nødvendig økonomisk? 

Men hvor mye lønn blir det av en 30% stilling? Er vel litt over en dag med arbeid..

  • Liker 6
Skrevet
Tivi20 skrev (3 timer siden):

LKE har faktisk fått seg en vanlig jobb, som boxmanager for CrossFit Sarpsborg. Positivt! Fint om han får mindre tid til å kverulere på nett og heller kan bidra positivt i samfunnet.

Ikke greit i det hele tatt at både Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen har drevet med umerket reklame både for Teampt Sarpborg og Crossfit Sarpsborg over tid.

Det er lovbrudd.

Hvis influenser Lars-Kristian Eriksen nå har tenkt å få seg en ærlig jobb og slutte med lovbrudd og barneeksponering (få dager siden han eksponerte flere småbarn som ikke var hans egne) og farlig kropps-, helse- og treningspåvirkning, så er det jo fint...

  • Liker 17
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Ikke greit i det hele tatt at både Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen har drevet med umerket reklame både for Teampt Sarpborg og Crossfit Sarpsborg over tid.

Det er lovbrudd.

Hvis influenser Lars-Kristian Eriksen nå har tenkt å få seg en ærlig jobb og slutte med lovbrudd og barneeksponering (få dager siden han eksponerte flere småbarn som ikke var hans egne) og farlig kropps-, helse- og treningspåvirkning, så er det jo fint...

Spør av uvitenhet, men må det merkes som reklame hvis man poster fra egen arbeidsplass? Hvis jeg for eksempel jobber på sats og poster noen snutter fra egen treningsøkt på sats, må jeg skrive reklame? 

  • Liker 1
Skrevet
Isola2 skrev (3 timer siden):

Men hvor mye lønn blir det av en 30% stilling? Er vel litt over en dag med arbeid..

Blir nok ikke rare utbetalingen det nei.  30% = 12 timer i uka. Men nå får han prøvd seg på reelle kunder og i et miljø med kollegaer. Håper han lykkes, for sånn som de tilsynelatende lever nå virker veldig usunt for en familie. Han er redusert til et sinna "sidekick" til sin influencerfrue. De har utviklet skikkelig "influencerboble-syndrom". Kjempebra for barna hvis det skjer litt mer i livet enn at Mamma og Pappa tar bilder. 

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (19 timer siden):

Jeg tror uansett en 10-11 åring egentlig innerst inne har lyst på MCDonald og pizza med kjøtt. -Men så blir det en greie om foreldrene gjør det. Altfor tidlig til å ekskludere matgrupper uansett hvor fint det kan gå å leve uten kjøtt. 

McDonald’s har meget gode vegetarburgere, så nei, det tror jeg ikke. Pizza uten kjøtt smaker like godt som med. Har aldri hørt niesen min ytre et savn etter kjøtt (jeg spiser også kjøttfritt og plantebasert når jeg er til søsteren min; savner ikke kjøtt et sekund (og jeg er der gjerne over lengre tid når jeg besøker de pga avstand; likedan andre veien når de er her så lager jeg mat etter deres kosthold….hverken mannen min eller døtrene våre som spiser kjøtt til vanlig ytrer savn etter kjøtt når de er her eller vi er hos de)

Og; hvordan kan et barn som aldri har smakt kjøtt sitte å ha lyst på en burger eller pizza med kjøtt?  For CBE sin del så er tydeligvis eldste så gammel at hun har tatt et valg om å ikke spise kjøtt. Hadde hun hatt lyst til å fortsette med kjøtt så hadde hun gjort det.

Kjøtt er ikke nødvendig i et variert kosthold, og ift burgere, pølser, pålegg osv så er det så mye gode alternativer. Om man ikke kutter ut kjøtt helt så hadde de fleste hatt godt av å redusere mengden kjøtt de inntar. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
RandiO skrev (21 timer siden):

Fascinerende at du gidder å utlevere halve familiehistorien din for å få frem poenget; at du syns det er uproblematisk at en 11 åring ikke spiser kjøtt… 

Så bra at du lot deg fascinere 🙌🏻 

  • Nyttig 1
Skrevet
skruf skrev (44 minutter siden):

McDonald’s har meget gode vegetarburgere, så nei, det tror jeg ikke. Pizza uten kjøtt smaker like godt som med. Har aldri hørt niesen min ytre et savn etter kjøtt (jeg spiser også kjøttfritt og plantebasert når jeg er til søsteren min; savner ikke kjøtt et sekund (og jeg er der gjerne over lengre tid når jeg besøker de pga avstand; likedan andre veien når de er her så lager jeg mat etter deres kosthold….hverken mannen min eller døtrene våre som spiser kjøtt til vanlig ytrer savn etter kjøtt når de er her eller vi er hos de)

Og; hvordan kan et barn som aldri har smakt kjøtt sitte å ha lyst på en burger eller pizza med kjøtt?  For CBE sin del så er tydeligvis eldste så gammel at hun har tatt et valg om å ikke spise kjøtt. Hadde hun hatt lyst til å fortsette med kjøtt så hadde hun gjort det.

Kjøtt er ikke nødvendig i et variert kosthold, og ift burgere, pølser, pålegg osv så er det så mye gode alternativer. Om man ikke kutter ut kjøtt helt så hadde de fleste hatt godt av å redusere mengden kjøtt de inntar. 

Så bra for dere. Men når dette med kosthold diskuteres i denne tråden kan jeg ikke fri meg for å tenke at alle disse restriksjonene på hva de spiser bunner ut i ønsket om å være tynn. Først var det lavkarbo/LCHF og mest mulig bacon, fett og smør. Grunnen? Fikk vondt i magen av karbohydrater. Nå er det plutselig helt motsatt… 

  • Liker 26
  • Nyttig 9
Skrevet
skruf skrev (1 time siden):

Om man ikke kutter ut kjøtt helt så hadde de fleste hatt godt av å redusere mengden kjøtt de inntar. 

Jeg har selv valgt bort det i ung alder og det var alt annet enn sunt. Så helt enig at det er fint å leve uten, men en så ung person velger nok ikke det av dyrevelferd osv. 

Skrevet
Tivi20 skrev (5 timer siden):

Spør av uvitenhet, men må det merkes som reklame hvis man poster fra egen arbeidsplass? Hvis jeg for eksempel jobber på sats og poster noen snutter fra egen treningsøkt på sats, må jeg skrive reklame? 

For deg, som jeg antar ikke er influenser, så trenger man ikke det, mener jeg. Ikke hvis du var ansatt på sats heller. Men hvis du var pt som postet dette som egenreklame (og dermed også reklame for sats, om navn/logo var synlig eller ble nevnt), da skulle det vært merket som reklame. Samme om du var influenser som fikk litt redusert pris på sats for å trene der, mot at du innimellom publiserte at du trente der.

Men saken er at både Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen er influensere, og de hadde begge hatt umerkede reklamer for Team PT Sarpsborg i lang tid før LKE fikk ha noen "pt"-kunder der. LKE reklamerte enormt mye for treningssenteret mens han selv kun drev med egentrening der, og CBE kastet seg også på samme umerkede reklamer for stedet. Og etter at han begynte, så har begge to fortsatt på samme måte, mens CBE ikke har vært ansatt.

Samme med dette nye stedet, LKE har drevet med umerket reklame for dem lenge nå. Uten at han har jobbet der.

Det er noe uendelig stusselig med godt voksne personer som ikke greier å starte ett eneste nytt prosjekt uten å starte med å begå systematiske lovbrudd.

  • Liker 13
Skrevet
~ Ada ~ skrev (8 timer siden):

Er det enda en stilling? Skal du søke?

Antar det er den stillingen han skal inn i? 🧐 Jeg tror ikke min kompetanse er så egnet i crossfit-miøjøet, egentlig. 😆 

  • Liker 5
Skrevet
Kollontaj skrev (17 minutter siden):

Antar det er den stillingen han skal inn i? 🧐 Jeg tror ikke min kompetanse er så egnet i crossfit-miøjøet, egentlig. 😆 

Du hadde lagt til stillingsutlysningen til det du skrev, så jeg antok umiddelbart at han i kjent stil hadde trukket seg. Evt.at det var en stilling til, ettersom den ennå ligger ute. Og hva er vel mer fristende enn å få lede et team til elitenivå sammen med han? Det er bare å kontakte bedriftsparet, så er de nok behjelpelige med å foreslå noen solide kurs som gir deg kompetansen og vel så det. 

  • Liker 4
Skrevet

Tja, lks tidligere fotballfrue skal visst slå ihjel en del tid på samme crossfitsenter fremover, så muligheten er stor for at daglig leder i Treasures as blir en av Treasures as' styreleders "kunder". Betalende eller gratis vites ikke.

  • Liker 5
Gjest Minthia
Skrevet
Rev. Revenge skrev (8 timer siden):

Tja, lks tidligere fotballfrue skal visst slå ihjel en del tid på samme crossfitsenter fremover, så muligheten er stor for at daglig leder i Treasures as blir en av Treasures as' styreleders "kunder". Betalende eller gratis vites ikke.

Tja, bytte navn til Crossfitfrue nå da kanskje? 😅

Skrevet (endret)

Rett før og rett etter innhold med barna, går CBE for en velkjent og velprøvd salgsteknikk...

Kilde: snapchat

Screenshot_20250526_145138_Snapchat.thumb.jpg.9e76008811565a9a45ae8ca5a265c1dc.jpgScreenshot_20250526_145227_Snapchat.thumb.jpg.883927ff7dc5f1999a28e3bc3c73d7fb.jpg

Endret av Stjertmeis
  • Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...