Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (2 minutter siden):

Hvorfor gidder du å bry deg om hva andre mennesker diskuterer på et diskusjonsforum?

Fordi det er rimelig spesielt å vie så mye tid til å diskutere mennesker dere åpenbart ikke liker…?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønnastar skrev (23 minutter siden):

Hvorfor gidder dere diskutere disse menneskene så mye…?

Fordi disse "menneskene" er bedriftseiere som har drevet med systematiske lovbrudd i 15 år.

Fordi eierne av Treasures AS publiserer innhold som er skadelig for andre, bl.a. proana og farlige trenings- og kostholdsråd og blir stadig verre.

Fordi bedriftseierne Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen i over 11 år har utnyttet egne barn til barnearbeid og fratatt barna deres grunnleggende rett til privatliv - og fordi foreldrene/bedriftseierne OG en rekke større aktører nå intensiverer denne utnyttelsen av barna.

Systematiske lovbrudd over mange år, farlig innhold og brudd på barns rettigheter. Derfor!

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (15 minutter siden):

Fordi det er rimelig spesielt å vie så mye tid til å diskutere mennesker dere åpenbart ikke liker…?

Det er på ingen måte spesielt å diskutere BEDRIFTER OG BEDRIFTSEIERE som over år har utnyttet barn og satt lovbrudd i system, samtidig som de lager innhold som er skadelig for andre og bidrar negativt til samfunnsutviklingen.

Det er langt mer spesielt å ikke bry seg om dette, og så gå inn på en tråd som handler om bedriftenes og eiernes lovbrudd og andre uforsvarlige bedriftsinnhold... for å kritisere at andre er samfunnsengasjerte. 

Hvorfor gidder du det?

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Fordi disse "menneskene" er bedriftseiere som har drevet med systematiske lovbrudd i 15 år.

Fordi eierne av Treasures AS publiserer innhold som er skadelig for andre, bl.a. proana og farlige trenings- og kostholdsråd og blir stadig verre.

Fordi bedriftseierne Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen i over 11 år har utnyttet egne barn til barnearbeid og fratatt barna deres grunnleggende rett til privatliv - og fordi foreldrene/bedriftseierne OG en rekke større aktører nå intensiverer denne utnyttelsen av barna.

Systematiske lovbrudd over mange år, farlig innhold og brudd på barns rettigheter. Derfor!

Og hva hjelper det å diskutere dette på et anonymt nettforum?😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (Akkurat nå):

Det hjelper fordi mange av deltakerne i tråden også er engasjert i tema barns rettigheter, helse, lovbrudd, samfunnsutvikling, og også engasjerer seg utenfor nettforumet.

Det er også mange deltakere som aktivt påvirker samarbeidspartnere til eierne av Treasures AS, Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen, for å gjøre disse samarbeidspartnerne oppmerksomme på at de lovbruddene som gjøres med deres egne reklamesamarbeid på kanalene til disse bedriftseierne, de er også samarbeidspartnerne lovmessig ansvarlige for. De gjøres oppmerksomme på at det vil gi negativ påvirkning å bruke disse influenserne for reklame, at det vil koste dyrt å utnytte uskyldige barn.

Og, jeg og andre i tråden vet med sikkerhet at eierne av Treasures AS, CBE og LKE, har mistet oppdrag/samarbeid pga. bevisste forbrukere som engasjerer seg.

At du ikke forstår det, det endrer ingenting.

• Liker 9
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (46 minutter siden):

Grønnastar skrev (27 minutter siden):

Du er åpenbart et troll som liker å kverulere. Dine 546 kommentarer siden du laget deg en profil i april, forteller at du har hatt det travelt. Hva er greia med å "diskutere" på et anonymt nettforum for deg? 

• Liker 8
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (39 minutter siden):

Du er åpenbart et troll som liker å kverulere. Dine 546 kommentarer siden du laget deg en profil i april, forteller at du har hatt det travelt. Hva er greia med å "diskutere" på et anonymt nettforum for deg? 

Rapportert

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (2 timer siden):

Tja, får ha bilen i fred ihvertfall. 

• Liker 5
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline er ute og jogger i den lille sportsbh’en sin, og blir kjempeoverrasket over at det er kaldt ute. Måtte hjem å kle på seg.

Hva med å bare sjekke værmeldingen på telefonen før man går ut? Har den jo i hånda 24/7. 

Dette har jeg sett mange ganger. Hun blir stadig overrasket over været (som har vært akkurat som meldt på f.eks yr.no)

Enda godt hun fikk vist frem den innsugde magen en stund da, før hun dessverre måtte ta på seg en genser.

Endret av Irja
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 minutt siden):

Caroline er ute og jogger i den lille sportsbh’en sin, og blir kjempeoverrasket over at det er kaldt ute. Måtte hjem å kle på seg.

Hva med å bare sjekke værmeldingen på telefonen? Har den ko i hånda 24/7. 

Dette har jeg sett mange ganger. Hun blir stadig overrasket over været (som har vært akkurat som meldt på f.eks yr.no)

Skulle ak kommentere det🙄 Og kan vel umulig være så lite opplyst? Eller jo, bevisene ligger på insta og snap

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjerna80 skrev (37 minutter siden):

Tja, får ha bilen i fred ihvertfall. 

10/10 kommentar 😂 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (1 time siden):

Nei, du kan gjette da.

Har prøvd, finner ingen logisk grunn. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Batteri skrev (34 minutter siden):

Har prøvd, finner ingen logisk grunn. 

Du får lese forumreglene da👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (5 timer siden):

Å være her har  åpnet øynene mine for hvor kynisk influencer-bransjen er. Fått meg til å se mange ting på andre måter, for eks eksponering av barn. Tror ikke jeg er den eneste. 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Å være her har  åpnet øynene mine for hvor kynisk influencer-bransjen er. Fått meg til å se mange ting på andre måter, for eks eksponering av barn. Tror ikke jeg er den eneste. 

De fleste av oss som ikke bruker livet vårt på å doomscrolle og har 18 timer skjermtid på telefon fant ut dette helt selv for 10 år siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnastar skrev (5 timer siden):

Jeg gidder å diskutere en samfunnsutvikling og medievirkelighet jeg ikke liker. Det heter å engasjere seg. Jeg liker ikke at barn frarøves sine menneskerettigheter. Jeg liker ikke at folk ikke følger de lovene og reglene som er til for å beskytte oss forbrukere mot ulovlig reklame, og de reglene som skal fortelle oss når noe er redigert, og ikke ekte. 

Og hvis alle fant ut dette for ti år siden, er det jo merkelig at norske influensene har overtatt store deler av reklamemarkedet og tjener masse penger på å legge ut privatlivene - eller liksom-privatlivene sine i SoMe. 

hvorfor engasjerer du deg? 

• Liker 9
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...