Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gjest Sol2025 skrev (7 timer siden):

Og dette er greit.. 

Klipp deg og få deg en jobb sa de i gamledager 😉

• Liker 22
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Margit777 skrev (7 minutter siden):

Klipp deg og få deg en jobb sa de i gamledager 😉

De sier det fortsatt og det kunne ikke passe bedre i dette tilfellet her. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
hvaduikkeser skrev (14 minutter siden):

De sier det fortsatt og det kunne ikke passe bedre i dette tilfellet her. 

Utseende og hår er ikke relevant til saken tenker jeg. Men han burde kanskje starte med å skru på lyset nedi kjelleren der, så han faktisk ser seg selv og hvordan han holder på. Da tenker jeg på denne maniske kranglinga i kommentarfelt, og sletting av kommentarer som ikke går i hans/deres favør. Det er kanskje der han er best, å det er jo litt trist. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

En ting er posering, men Caroline gjør ett eller annet med munnen/leppene når hun snakker på snap. Ser helt kunstig og litt snerrende ut. I tillegg en helt annen stemme en vanlig. Hun hverken snerret med leppene eller hadde en høy og litt lespende måte å snakke på hverken på Camp Kullinaris eller Kompani Lauritzen (jeg syntes hun var skikkelig søt da hun deltok på de programmene og hun har fra naturens side en mørkere og mye mere behagelig stemme når hun ikke tar regien over seg selv på snap…..hører også den samme behagelige stemmen hvis hun feks filmer døtrene og ikke er i fokus på snap selv)

Samme ser og hører man fra «gamle dager» i begynnelsen av bloggerlivet, feks da hun var med i en episode av Dama til.

Jeg scroller bare over når hun har monologer i kamera på snap, nettopp pga de snerrende og forvrengte leppene blir helt forstyrrende.

Ang håret til mannen, at det er langt, så er det nok ikke pga et kompleks (den mannen tror jeg ikke har begrepet kompleks i ordboka si engang eller vet hva det er…) Tvert i mot så var det flere som skrev at han kledde langt hår da det var pandemi og lock-down, så han måtte ikke finne på å klippe seg. Komplimenter for langt hår med andre ord, og når man får høre at lang frisyre gjør at man er kjekk så klipper man seg jo ikke kort..

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
skruf skrev (4 minutter siden):

En ting er posering, men Caroline gjør ett eller annet med munnen/leppene når hun snakker på snap. Ser helt kunstig og litt snerrende ut. I tillegg en helt annen stemme en vanlig. Hun hverken snerret med leppene eller hadde en høy og litt lespende måte å snakke på hverken på Camp Kullinaris eller Kompani Lauritzen (jeg syntes hun var skikkelig søt da hun deltok på de programmene og hun har fra naturens side en mørkere og mye mere behagelig stemme når hun ikke tar regien over seg selv på snap…..hører også den samme behagelige stemmen hvis hun feks filmer døtrene og ikke er i fokus på snap selv)

Samme ser og hører man fra «gamle dager» i begynnelsen av bloggerlivet, feks da hun var med i en episode av Dama til.

Jeg scroller bare over når hun har monologer i kamera på snap, nettopp pga de snerrende og forvrengte leppene blir helt forstyrrende.

Ang håret til mannen, at det er langt, så er det nok ikke pga et kompleks (den mannen tror jeg ikke har begrepet kompleks i ordboka si engang eller vet hva det er…) Tvert i mot så var det flere som skrev at han kledde langt hår da det var pandemi og lock-down, så han måtte ikke finne på å klippe seg. Komplimenter for langt hår med andre ord, og når man får høre at lang frisyre gjør at man er kjekk så klipper man seg jo ikke kort..

Enig i mye av det du skriver, men når det gjelder å kjenne til kompleks er vi uenige, tror faktisk han kjenner til det bedre enn de fleste, og at det er grunnen til at han gjør mye av det han gjør. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Gjest Sol2025 skrev (13 timer siden):

Og dette er greit.. 

Jupp. Dette er diplomatiske måter å omtale LKE på ut fra hvordan han velger å fremstille seg offentlig.

Noen mener sitt, andre mener datt. Det er baksiden ved å velge at LKE gjør LKE på SoMe.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
skruf skrev (5 timer siden):

Det er veldig merkelig og forstyrrende det hun gjør med leppene. Ser ut som hun prøver å se deilig ut🤷‍♀️ Stemma hennes er i samme gata som Linnie. Synes øynene hennes har endret seg. Sånn i form. Minner meg om øynene til Jan Thomas. Alle blir like av de behandlingene de driver med. Ser ikke yngre ut i hvert fall. Tvert i mot.

• Liker 25
Skrevet
hvaduikkeser skrev (12 minutter siden):

Det er veldig merkelig og forstyrrende det hun gjør med leppene. Ser ut som hun prøver å se deilig ut🤷‍♀️ Stemma hennes er i samme gata som Linnie. Synes øynene hennes har endret seg. Sånn i form. Minner meg om øynene til Jan Thomas. Alle blir like av de behandlingene de driver med. Ser ikke yngre ut i hvert fall. Tvert i mot.

Lagt seg til en annen måte å bevege leppene litt sånn ut av munnen? Vet ikke, så bare siste story nå og kan virke sånn. 

• Liker 8
Skrevet
skruf skrev (6 timer siden):

Tvert i mot så var det flere som skrev at han kledde langt hår da det var pandemi og lock-down, så han måtte ikke finne på å klippe seg. Komplimenter for langt hår med andre ord, og når man får høre at lang frisyre gjør at man er kjekk så klipper man seg jo ikke kort..

Men det er ikke pent nå, ser bare veldig ustelt ut. Synes det er rart at hvis man er ute etter å skaffe seg kunder at man ikke prøver å  se litt mer velstelt ut.

Med det håret og et slitent ansikt med mørke ringer under øynene så tror jeg ikke mane tenker: han der vil jeg ha som trener.

Han har flere bilder i dag med link til «join my program»

Han er merkevaren han prøver å skape. Da burde han legge litt mer energi i å utstråle noe glede. 
Mørkt, dystert og sjuskete frister nok ikke mange.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Det må være mange år siden (hvis noen gang?) at carolinebergeriksenno faktisk støtter en slik sak. Tenk om det kunne blitt vanlig! 

Selvfølgelig måtte dette filmes med vidvinkel og avkappet topplokk, så man blir litt lang og flat i ansiktet og bryn som er en halvmeter ovenfor øynene. Blendende ringlys som gir mysende øyne og noe som gjør at huden er silkeglatt og rynkefri. Det ER tross alt CBE vi snakker om, så naturlig fremtoning kan vi ikke ha noe av. 

Men det er i alle fall positivt at hun oppfordrer til å støtte barnekreftforeningen. Det må da vel føles godt å gjøre noe nyttig, for en gangs skyld. 

IMG_9731.jpeghttps://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Story som ikke kan linkes til 

Endret av Snødronninga
Litt mer tekst
  • Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Snødronninga skrev (17 minutter siden):

Det må være mange år siden (hvis noen gang?) at carolinebergeriksenno faktisk støtter en slik sak. Tenk om det kunne blitt vanlig! 

Selvfølgelig måtte dette filmes med vidvinkel og avkappet topplokk, så man blir litt lang og flat i ansiktet. Blendende ringlys som gir mysende øyne og noe som gjør at huden er silkeglatt og rynkefri. Det ER tross alt CBE vi snakker om, så naturlig fremtoning kan vi ikke ha noe av. 

Men det er i alle fall positivt at hun oppfordrer til å støtte barnekreftforeningen. Det må da vel føles godt å gjøre noe nyttig, for en gangs skyld. 

IMG_9731.jpeghttps://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ Story som ikke kan linkes til 

Nå får jeg sikkert kritikk for min mening, men jeg greier ikke med min beste vilje å få dette til å bli positivt.

En ting er filterbruk og det at hun ikke på noen måte fremstår som troverdig engasjert når hun snakker.

Langt verre er at dette fremstår først og fremst fra hennes side som et forsøk på å hvitvaske egen totalt uforsvarlige barneeksponering i egne influenserkanaler.

Grunnen til at det for meg kun fremstår som hvitvasking av den barneeksponeringen Caroline Berg Eriksen og medeier/ektemann Lars-Kristian Eriksen har drevet med i over 11 år, det er nettopp det at hun så ytterst sjeldent har lagt ut noe som helst uten at det tjener henne selv.

Og om barnekreftforeningen har et samarbeid med barneeksponerende influensere som CBE, så viser det at de har skylapper for alle barna som lider pga. slike kyniske influenserforeldre, alle bare som lider av annet enn kreft.

Jeg håper inderlig at barnekreftforeningen ikke har et samarbeid med CBE og hennes like!

Lurer også på hva barnekreftforeningen har å si om barn som tilsynelatende fostres opp på ensidig mat med lite næring og pulvermat.

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (22 minutter siden):

Jeg håper inderlig at barnekreftforeningen ikke har et samarbeid med CBE og hennes like!

Jeg tipper at at kampanjelederne for BKF har sendt ut trøyer til managementet til div. influensere for større rekkevidde og synlighet, ikke direkte til utvalgte påvirkere. Trøyen er ikke å få kjøpt.

BKF var veldig på når de ble gjort oppmerksomme på hva for eksempel Mannegruppa Ottar stod for, og nektet å ta imot donasjonen i sin tid.

https://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/barnekreftforeningen-vil-ikke-ha-penger-av-mannegruppa-ottar/s/12-95-3423269186

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Snødronninga skrev (6 timer siden):

Selvfølgelig måtte dette filmes med vidvinkel og avkappet topplokk, så man blir litt lang og flat i ansiktet og bryn som er en halvmeter ovenfor øynene. Blendende ringlys som gir mysende øyne og noe som gjør at huden er silkeglatt og rynkefri. Det ER tross alt CBE vi snakker om, så naturlig fremtoning kan vi ikke ha noe av. 

Kunne tatt vekk håret,slik at logoen på trøya ble synlig..😬

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Kunne tatt vekk håret,slik at logoen på trøya ble synlig..😬

Får ikke vist seg fram da vettu… Men merkelig at hun holder på med den syke redigeringen fortsatt. Alle vet jo, særlig nå etter KL, at det IKKE er sånn hun ser ut.

Trist liv, å aldri bli fornøyd med seg selv.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Får ikke vist seg fram da vettu… Men merkelig at hun holder på med den syke redigeringen fortsatt. Alle vet jo, særlig nå etter KL, at det IKKE er sånn hun ser ut.

Trist liv, å aldri bli fornøyd med seg selv.

Ja det er jammen ikke noe annet enn trist! Når hun tilogmed har begynt å endre uttalen på enkelte ord, fordi hun må ha trutemunn når hun snakker… Ja da er det gått litt langt. 

For det heter ikke «tyater», men teater! 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

På podcasten er barneeksponering et av temaene. Det kan jo bli interessant, for dem som gidder å lytte da.

• Liker 5
Skrevet

@Felis Jeg bøyer meg i støvet.

• Liker 21
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Consita skrev (2 minutter siden):

@Felis Jeg bøyer meg i støvet.

Jeg også :blomst:

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet

Oh, shit, der var der mørkt @Felis Godt oppsummert, takk! 🌸

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...