Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Kanskje det kommer noe "agurknytt" med Stanley fra Henrik Troy?

Henrik Troy hadde en fin serie om do-selfies her om dagen :D

 

  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittet innom nrk1 nå, der gikk noe som het familien Andersson. En skuespilleren der kunne vært Caroline 

image.thumb.jpeg.8906b65f3844f23ca008c46c6fff7978.jpeg

  • Liker 4
Skrevet
Snødronninga skrev (11 minutter siden):

Veldig bra!

Tenk om media kunne ta tak i dette (og en del av Henrik Troys materiale hvor han også parodierer råtne influensere) - og så vise den nærmest groteske virkeligeheten hos influenserne som eksponerer sine barn. Vise idiotien i det de driver med, vise grådigheten og kynismen, vise den totale uforsvarligheten og omsorgssvikten.

Veldig bra, @FruJohansen!

  • Liker 17
  • Nyttig 12
Skrevet

Ja, jeg savner også at media tar tak i dette. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Isola2 skrev (47 minutter siden):

Bildet er fra CBEs Instagramstory. Fokuset er…ja hva skal man si. To små perfekte mini-me’s…med bloggerfot..

IMG_6516.jpeg

Trist ! 

  • Liker 22
  • Nyttig 7
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Bildet er fra CBEs Instagramstory. Fokuset er…ja hva skal man si. To små perfekte mini-me’s…med bloggerfot..

IMG_6516.jpeg

Trist ja. Kan forestille meg gleden hennes når hun fant dette bildet..... "ååååååååååå, det er jo meeeeeeeeeeeeeg....."

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (2 timer siden):

Bildet er fra CBEs Instagramstory. Fokuset er…ja hva skal man si. To små perfekte mini-me’s…med bloggerfot..

IMG_6516.jpeg

HERREGUD. Noe så ubeskrivelig flaut.

  • Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet

Den utleveringen av barna i den podkasten, altså - jeg er helt sjokkert over at hun kan sitte og fortelle om barna sine på den måten.  :sjokk:

Det er slemt og helt hjernedødt - og da har jeg faktisk droppet noen adjektiver, for jeg har sjelden blitt så opprørt og sjokkert. Hun viser null respekt for dem. Skikkelig ille og skikkelig trist - for en oppvekst. Helt forjævlig. 

 

  • Liker 37
  • Nyttig 10
Skrevet

Blir HELT sjokkert over hvordan hun utleverer ungene sine. Blir lei meg på dems veiene! 

Caroline er et skrekkeksempel hva gjelder utlevering av barna. Så jeg gjør rett og slett tvert om, min skal IKKE legges ut på nett! 

  • Liker 19
  • Nyttig 8
Skrevet

men døtrene hennes er jo ikke gen c... vi har jo såvidt startet på gen b.. men Caroline lager jo sine egne regler der og så.🤭

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenkte på LKE med en gang jeg så denne 😅 Bortsett fra at han kanskje ikke er utdannet PT(?) men har massevis av planer 😂

IMG_3384.jpeg

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Det er ikke en parodi på LKE da? Tenker på det filteret som er brukt med den høye pannen (han var vel opprørt av et bilde av han med høy panne en gang...?)

Jeg har ikke sett det originale innlegget til Nicolay Ramm, altså.  Det bare slo meg da jeg såg bildet.  🤭

  • Liker 32
  • Nyttig 3
Gjest Xstrella
Skrevet

Har frua kunder? Får aldri før-etter fra kunder. Men dette fikser nok AI snart, så nå dukker det opp rosende historier fra 1000-vis av fornøyde kunder fra profesjonelle pt-Frue.

Skrevet

Hvorfor gidder dere å høre på podcasten? Er det en stor og viktig podcast? Når dere snakker så mye om hvor grovt og sjokkerende hun utleverer ungene blir man nysgjerrig på hva det er - og det kan ende med at flere går inn på den. Ikke at det ikke er kritikkverdig, men det er realiteten. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...