Frisk Frosk Skrevet 2. mai 2025 #105261 Skrevet 2. mai 2025 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Kanskje det kommer noe "agurknytt" med Stanley fra Henrik Troy? Henrik Troy hadde en fin serie om do-selfies her om dagen 9
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 2. mai 2025 Populært innlegg #105262 Skrevet 2. mai 2025 Henrik Troy får med seg det som skjer ja. 😄 https://www.instagram.com/henriktroy/ eller https://storynavigation.com/user/henriktroy 30 3 24
~ Ada ~ Skrevet 2. mai 2025 #105263 Skrevet 2. mai 2025 CityCityBangBang skrev (53 minutter siden): Henrik Troy får med seg det som skjer ja. 😄 https://www.instagram.com/henriktroy/ eller https://storynavigation.com/user/henriktroy Der, ja 😄. Du må ikke glemme å gå på do selv om barna er syke, Troy! 13 1
Margit777 Skrevet 2. mai 2025 #105264 Skrevet 2. mai 2025 Tittet innom nrk1 nå, der gikk noe som het familien Andersson. En skuespilleren der kunne vært Caroline 4
Snødronninga Skrevet 2. mai 2025 #105265 Skrevet 2. mai 2025 (endret) Sjekk @FruJohansen sin nyeste reel, veldig spot on. ✌️ https://www.instagram.com/reel/DJJlbkQMGmr/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Endret 2. mai 2025 av Snødronninga 11 10
Frisk Frosk Skrevet 2. mai 2025 #105266 Skrevet 2. mai 2025 Snødronninga skrev (11 minutter siden): Sjekk @FruJohansen sin nyeste reel, veldig spot on. ✌️ https://www.instagram.com/reel/DJJlbkQMGmr/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Veldig bra! Tenk om media kunne ta tak i dette (og en del av Henrik Troys materiale hvor han også parodierer råtne influensere) - og så vise den nærmest groteske virkeligeheten hos influenserne som eksponerer sine barn. Vise idiotien i det de driver med, vise grådigheten og kynismen, vise den totale uforsvarligheten og omsorgssvikten. Veldig bra, @FruJohansen! 17 12
cerruti Skrevet 3. mai 2025 #105267 Skrevet 3. mai 2025 Ja, jeg savner også at media tar tak i dette. 12 1
Populært innlegg Isola2 Skrevet 3. mai 2025 Populært innlegg #105268 Skrevet 3. mai 2025 (endret) Bildet er fra CBEs Instagramstory. Fokuset er…ja hva skal man si. To små perfekte mini-me’s…med bloggerfot.. Endret 3. mai 2025 av Isola2 39 13
irevin Skrevet 3. mai 2025 #105269 Skrevet 3. mai 2025 Isola2 skrev (47 minutter siden): Bildet er fra CBEs Instagramstory. Fokuset er…ja hva skal man si. To små perfekte mini-me’s…med bloggerfot.. Trist ! 22 7
Populært innlegg Felis Skrevet 3. mai 2025 Populært innlegg #105270 Skrevet 3. mai 2025 Jeg har skrevet en liten recap av den siste episoden til Guri og Caroline. Den var bare på 35 minutter, og store deler måtte utelates pga grov utlevering av barn. Det er tydelig hvem som står for content i alle kanaler når mor er tom for ideer… https://www.podplay.com/no-no/podcasts/det-ma-vi-snakke-om-1249938 Podcasten innledes med at Caroline var redd for å ikke komme til innspilling «i dag», fordi Guri sin bil hadde ei lampe som lyste. Har ikke den bilen vært på verksted? Spør Caroline. Den har vært på en slags liten… liten tur innom, svarer Guri på sitt sedvanlige vis. 52 episoder, og språket er akkurat like dårlig.. Caroline vurderer å starte en spleis for å skaffe Guri en ny bil, og damene er enige om at det er «gøy, gøy, jævlig gøy, sykt gøy» På grunn av den lysende lampa måtte Guri stoppe i Moss og ble en time forsinket, men Caroline synes ikke det kvalifiserer til å komme for sent, siden det var bilen sin feil. (Alltid alle andres feil…) Moss er bare 20 minutter unna Sarpsborg, sier Caroline, men hun vurderte aldri å hente Guri. I stedet satt hun hjemme og engstet seg til Guri dukket opp og de kunne ta Carolines bil til innspilling… Damene skifter tema til Carolines heftige møte med vannkopper. Nå er det riktignok ikke hun som hadde vannkoppene, men la det ikke være noen tvil om hvem som hadde det mest ille i denne situasjonen. Og så går hun videre til å utlevere noe om ungene som er så grovt og sårbart at det ikke egner seg for gjentagelse. Jeg er oppriktig sjokkert over hva hun synes passer som underholdning. Og Guri, hun ler så det spraker i ørene…. De går heldigvis videre til Carolines håravfall. Håret til Caroline har nemlig aldri kommet seg hundre prosent etter ammingen av døtrene, kan hun betro oss. Hvis håret til Caroline ikke har kommet seg hundre prosent, så skjønner Guri ingen ting. Caroline hører selv hvor dumt det hørtes ut, og ler hysterisk. Guri starter en monolog om våren. Det spirer og gror og er fuglekvitter, og noe om å konsentrere seg, men jeg kjenner at konsentrasjonen glipper taket og går glipp av poenget. Hvis det var et poeng. Noen ganger er disse monologene bare en evig lang ordsalat. Caroline synes våren er verdens beste følelse. Og så jeg som trodde det var en årstid… Det er mer fuglekvitter og spirer og trær og jeg vurderer å runde av hele recapen, for så mange floksler burde være ulovlig! Caroline har et ambivalent forhold til måker, for hun elsker lyden av måker på hytta og ved sjøen. Det minner Caroline om sommer. Og det er helt fantastisk. Men bymåker liker ikke Caroline, for hun husker at hun gikk på stranda med jentene i Miami mens Bloggerne var med og filmet, og da stupte måkene ned mot Caroline. De ville at hun skulle bli redd og flytte seg. Kanskje de har noen egg og noen unger og greier, skyter Guri inn. Ja, hvor er det de ikke har det? svarer Caroline tørt, og jeg sender en tanke til måken som fikk ødelagt reirplassen sin fordi Caroline skulle ta noen sexy badebilder på ei brygge… De runder opp tåkepratet, jeg mener måkepratet og Guri forteller at hun går rundt og smånipper til løvetannblader om dagen. Løvetannblader er bra for å rense leveren og leveren liker godt å rense seg på våren, kan Guri fortelle. Caroline lurer på om Guri vasker løvetannbladene før hun spiser dem, men Guri forteller at basilusker man finner ute i naturen er sunne bakterier som omdannes til b12 inne i kroppen. Jeg vet ikke helt om jeg tror på det… Caroline elsker å være ute i naturen og hun elsker å løpe i skogen, men nå har flåtten kommet, og det synes hun er så slitsomt. Hun har jo hvit hund, og flåtten kravler rundt på den hunden, så hun må få skaffet flåttmiddel til den stakkars hunden. Hennes ord, ikke mine, men jeg er enig i at det er lovlig sent å tenke på flottmiddel når flåtten allerede kravler på bikkja. Guri synes flåtten ødelegger naturopplevelsen og det gjør også hjortelus. Caroline har aldri opplevd hjortelus, men hun har hørt om det. Damene går over til å prate om å klemme trær, og Caroline forteller at søsteren hennes er glad i å klemme trær. Guri lurer på om søsteren til Caroline er søkende og Caroline forteller at både hun og søsteren er glade i yoga. Guri brukte å klemme naboens tre, for det var så kraftfullt. Caroline skal fortelle om den fineste yogatimen hun hadde da hun tok yogautdannelsen sin for to år siden, men hun har pratet seg så tørr i stemmen at det bare skurrer. Så rart at de ikke tenker på slike ting? Hun har ingen radiovennlig stemme i utgangspunktet, men dette blir så ille at jeg må spole litt frem i håp om at hun drikker litt vann, eller noe. Men jeg er sikker på at timen var så fin at alle floskelene passer… Caroline har forsøkt å finne en hakemaske, men hun tror ikke de selger det i Norge. Men hun har funnet en sheetmask, som skal gi glass skin, som folk sover med. Den har hun lyst til å prøve. Guri lurer på hvordan Lasse skal lage sugemerker, dersom Caroline skal sove med maske. Caroline innrømmer at hun har blitt «influenced» til å prøve denne masken, for hun har så lyst på «glowey skin», men hun finner ikke tid i timeplanen sin til å bruke den. Guri påpeker at Caroline allerede har glowey skin, og Caroline innrømmer at joda, hun har jo det. Caroline utleverer barna sine litt til, før damene begynner å prate om de forskjellige generasjonene. Caroline er en millennial, mens Guri er en baby boomer. Guri lurer på hvorfor man skal dele det inn sånn, og ikke bare bruke tiår. Caroline forteller at det har med hva som er «in» å gjøre. Jeg er sikker på at det dreier seg om mye mer enn hva som er in, det er jo en forklaringsmodell for alt fra handlingsmønster til livsutfoldelse, men joda, moter er jo del av det. Guri lurer på hva baby boomer betyr, men ingen av damene kan komme på noe godt svar. Det kan hende det har noe med at det ble født mange barn etter krigen, kanskje, men de er usikre…. Caroline forteller at ungene hennes er generation c, og de har sitt helt eget språk. Så utleverer hun sine barn grovt nok en gang. Guri synes tydeligvis det er helt greit. Caroline lærer seg italiensk, og kommer med noen setninger som Guri skal gjette. Jeg kan melde om at hun kan litt mer enn ciao, så hun kan mer enn gubben. Guri synes synd på russen. De trenger potassium. Mora til russen burde sende med russen en liten boks med dadler, stangselleri og eple, slik at russen kan holde det gående. Hvis hashtags hadde vært in, så skulle caroline laget en #hugatree. Men det er jo ikke in lenger. Men de håper at lytterne klemmer et tre og tagger dem. Og så ønsker de seg flere stjerner og så redet hele endelig over. 30 8 32
CityCityBangBang Skrevet 3. mai 2025 #105271 Skrevet 3. mai 2025 Isola2 skrev (1 time siden): Bildet er fra CBEs Instagramstory. Fokuset er…ja hva skal man si. To små perfekte mini-me’s…med bloggerfot.. Trist ja. Kan forestille meg gleden hennes når hun fant dette bildet..... "ååååååååååå, det er jo meeeeeeeeeeeeeg....." 23 2
hippyskippy Skrevet 3. mai 2025 #105272 Skrevet 3. mai 2025 Isola2 skrev (2 timer siden): Bildet er fra CBEs Instagramstory. Fokuset er…ja hva skal man si. To små perfekte mini-me’s…med bloggerfot.. HERREGUD. Noe så ubeskrivelig flaut. 20 7
pøbelsara Skrevet 3. mai 2025 #105273 Skrevet 3. mai 2025 Den utleveringen av barna i den podkasten, altså - jeg er helt sjokkert over at hun kan sitte og fortelle om barna sine på den måten. Det er slemt og helt hjernedødt - og da har jeg faktisk droppet noen adjektiver, for jeg har sjelden blitt så opprørt og sjokkert. Hun viser null respekt for dem. Skikkelig ille og skikkelig trist - for en oppvekst. Helt forjævlig. 37 10
EmilieH Skrevet 3. mai 2025 #105274 Skrevet 3. mai 2025 Blir HELT sjokkert over hvordan hun utleverer ungene sine. Blir lei meg på dems veiene! Caroline er et skrekkeksempel hva gjelder utlevering av barna. Så jeg gjør rett og slett tvert om, min skal IKKE legges ut på nett! 19 8
Pasha Skrevet 3. mai 2025 #105275 Skrevet 3. mai 2025 men døtrene hennes er jo ikke gen c... vi har jo såvidt startet på gen b.. men Caroline lager jo sine egne regler der og så.🤭 13 1
Sjømystikk Skrevet 3. mai 2025 #105276 Skrevet 3. mai 2025 Og nå driver frua å legger ut filmer både fra kino og teaterforestilling som de har vært på i kveld. Ikke vet jeg om det forbudt å filme slik, men utrolig irriterende for de andre i salen. https://www.instagram.com/stories/carolinebergeriksenno/ 15 1
Sinccis Skrevet 4. mai 2025 #105277 Skrevet 4. mai 2025 Tenkte på LKE med en gang jeg så denne 😅 Bortsett fra at han kanskje ikke er utdannet PT(?) men har massevis av planer 😂 21 1 8
Bingo Bongo Skrevet 4. mai 2025 #105278 Skrevet 4. mai 2025 Det er ikke en parodi på LKE da? Tenker på det filteret som er brukt med den høye pannen (han var vel opprørt av et bilde av han med høy panne en gang...?) Jeg har ikke sett det originale innlegget til Nicolay Ramm, altså. Det bare slo meg da jeg såg bildet. 🤭 32 3
Gjest Xstrella Skrevet 4. mai 2025 #105279 Skrevet 4. mai 2025 Har frua kunder? Får aldri før-etter fra kunder. Men dette fikser nok AI snart, så nå dukker det opp rosende historier fra 1000-vis av fornøyde kunder fra profesjonelle pt-Frue.
Sarah93 Skrevet 4. mai 2025 #105280 Skrevet 4. mai 2025 Hvorfor gidder dere å høre på podcasten? Er det en stor og viktig podcast? Når dere snakker så mye om hvor grovt og sjokkerende hun utleverer ungene blir man nysgjerrig på hva det er - og det kan ende med at flere går inn på den. Ikke at det ikke er kritikkverdig, men det er realiteten. 10 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå