Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Xstrella
Skrevet
Snødronninga skrev (På 27.4.2025 den 1.56):

Norges stiveste og mest oppstilte influencer :klappe:

Bursdager (barnebursdag i dette tilfelle) er for Caroline, en perfekt anledning til å ta noen oppstilte bilder og bruke det som content på instagram. 

Bursdager er en glad og livlig begivenhet, men det tror jeg ikke Berg har fått med seg. Hun er stivere enn en barbiedukke, nesten i giv-akt mens hun holder pusten. Jeg kan i beste fall tenke at hun ønsket å ta et antrekksbilde, men må man gjøre det med så lite sjel og innlevelse? Er vi på Madame Tussaudes? Selvfølgelig er alle barna eksponerte i innlegget også, inkludert CBEs tantebarn. 

Jeg har 0 forståelse for at noen kan bli inspirert av dette influencer-mennesket! 

https://www.instagram.com/p/DI4QlqZoAsE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

 

IMG_9355.jpeg

Minner meg om papirdukker, slike en bytter klær på. 

Skrevet

Når tekst og bilde ikke stemmer overens…

(stillbilde fra video)

IMG_0886.jpeg

  • Liker 17
  • Nyttig 17
Skrevet

@FruRosa Bildet kan bli slettet hvis du ikke legger ved link :blomst: Jeg skulle akkurat til å legge ut fra denne storyen jeg også. 

Heldigvis legger hun ikke ut bilde av sykt barn, men hun kunne valgt en helt annen setting til teksten. Caroline som virkelig ikke klarer å la være å fokusere på kropp, syntes det passet bra for anledningen å filme seg selv i trenings-bh. IGJEN. Sjekke speilbildet, bøye seg litt frem så rumpa også kommer til sin rett. 

Jeg tror ingenting på at Caroline rusler hjemme i BH. Å være lettkledd på sosiale medier (hvis man kan bruke det ordet), er en bevisst handling. Sykt kroppsfokus, hvorfor sier ingen fra? 

  • Liker 20
  • Nyttig 10
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Når tekst og bilde ikke stemmer overens…

(stillbilde fra video)

IMG_0886.jpeg

Viktig å få bilde av rumpa si i en sånn situasjon 😢

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Når tekst og bilde ikke stemmer overens…

(stillbilde fra video)

IMG_0886.jpeg

Dette er bare helt psykt… 

  • Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

@FruRosa Bildet kan bli slettet hvis du ikke legger ved link :blomst: Jeg skulle akkurat til å legge ut fra denne storyen jeg også. 

Heldigvis legger hun ikke ut bilde av sykt barn, men hun kunne valgt en helt annen setting til teksten. Caroline som virkelig ikke klarer å la være å fokusere på kropp, syntes det passet bra for anledningen å filme seg selv i trenings-bh. IGJEN. Sjekke speilbildet, bøye seg litt frem så rumpa også kommer til sin rett. 

Jeg tror ingenting på at Caroline rusler hjemme i BH. Å være lettkledd på sosiale medier (hvis man kan bruke det ordet), er en bevisst handling. Sykt kroppsfokus, hvorfor sier ingen fra? 

Og så dette evinnelige nesten-stalker-perspektivet på bildene.

Kvinne står lettkledd og uanende om at en mann ligger og gjemmer seg under bordet og filmer henne i hemmelighet.

Det er fullt mulig å skape dybde i et bilde eller en film uten å få det til å se ut som om det er en stalker som gjemmer seg bak en busk, et tre, bak en dørkarm, under et bord. Men det mestrer de tydeligvis heller ikke. Eller man må anta at dette er det inntrykket de ønsker å gi.

Kanskje ikke så rart at LKE valgte å stalke en kvinne i virkeligheten og har gjort det mot flere kvinner på nett...

  • Liker 26
  • Nyttig 8
Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom tråden eller fått med meg noe særlig fra CBE.no sin kant. Men der er ingenting i forandring ser jeg. De kommer til å kjøre på med fokus på Caroline sin kropp og poseringer i "glanset magasin" anno 2000-ish stil - uansett budskap. 

Men, de må jo ha følgereskare, spons og avtaler som faktisk betaler seg? Kunder på div coaching, yoga osv har vi vel ikke sett noe til, men de må jo tjene greit på influencerbiten fortsatt. Det ser da ut som de klarer seg veldig bra. 

Også har hun vel nå vært med på et par TV-show, det er sikkert greit betalt det også. At HAN er stolt av egen "karriere" derimot er jo direkte pinlig. Han lever jo på henne, løper etter med drone, filtrerer, redigerer og er ellers opptatt med å være nettroll og å drite seg ut i møte med faktisk kompetanse innen diverse trening. 

Men HUN gjør det vel fortsatt greit med dette her. Merkelig nok. 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Vannkopper for barn er en "så stygg sykdom"? Sier litt om perspektivet.

  • Liker 20
  • Nyttig 11
Skrevet
Sol79 skrev (3 timer siden):

Vannkopper for barn er en "så stygg sykdom"? Sier litt om perspektivet.

Perspektivene til CBE er alltid fascinerende forskjellige fra mine… og jeg tror mange andres ..

  • Liker 8
Skrevet
Pusern3 skrev (4 timer siden):

Perspektivene til CBE er alltid fascinerende forskjellige fra mine… og jeg tror mange andres ..

Jeg tipper at C tenker på plagene (kløe) - evt muligheten for arr (og evt fortsatt irritert over at påsketuren ble avlyst 😛 ) - men en del andre land har vaksinen i barneprogrammet. Det kan komme en del alvorlige ettersykdommer. Hørte sist vinter om en liten unge (i familien til en kollega) som fikk hjerneslag etter vannkopper. Sjelden, men skjer altså med noen. Ble litt sjokkert da jeg hørte det, og leste meg litt opp på det - og hjernebetennelse og lungebetennelse kan også være forbundet med vannkopper. 

  • Liker 4
Skrevet

Gratulerer med arbeidernes frigjøringsdag, alle sammen! 🇳🇴🥳

  • Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Skrevet
platypus skrev (10 minutter siden):

Gratulerer med arbeidernes frigjøringsdag, alle sammen! 🇳🇴🥳

Frihetsdag mener du? 🇳🇴:fnise:

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Snødronninga skrev (17 minutter siden):

Frihetsdag mener du? 🇳🇴:fnise:

Ja, og nå skal det flagres :flagg: :norsk:

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Villroses hage skrev (1 time siden):

Ja, og nå skal det flagres :flagg: :norsk:

…. flagRes? 🙄

Skrevet
enkefru skrev (6 minutter siden):

…. flagRes? 🙄

Det bare gjøres litt narr av CBE’s språk (fra pod’en) 🫢😆

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Andrea59 skrev (10 minutter siden):

Det bare gjøres litt narr av CBE’s språk (fra pod’en) 🫢😆

Den flagringen avhenger litt av om de har rukket å få julepynten ut av flaggstanga, da. Ofte kommer første mai såpass tidlig på Kulås at de to travle beboerne ikke har rukket det.
 

Det er ikke så farlig, for sånne flagreregler er helt opp til hver og en, arbeiderne frihetsdag er jo først og fremst til for at arbeidere skal få sove ut etter alle festene de er på natt til første mai. Den som sover, driter i flagring…..

  • Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Felis skrev (1 time siden):

Den flagringen avhenger litt av om de har rukket å få julepynten ut av flaggstanga, da. Ofte kommer første mai såpass tidlig på Kulås at de to travle beboerne ikke har rukket det.
 

Det er ikke så farlig, for sånne flagreregler er helt opp til hver og en, arbeiderne frihetsdag er jo først og fremst til for at arbeidere skal få sove ut etter alle festene de er på natt til første mai. Den som sover, driter i flagring…..

Glemmer aldri referatet ditt fra den podcast-episoden - det var svært fornøyelig. 😅 Og det er jo på ett eller annet vis fascinerende hvor lite opplyst man kan være etter en del års skolegang og snart 40 års livserfaring... Men har vel kun med interesse å gjøre.

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Felis skrev (1 time siden):

Den flagringen avhenger litt av om de har rukket å få julepynten ut av flaggstanga, da. Ofte kommer første mai såpass tidlig på Kulås at de to travle beboerne ikke har rukket det.
 

Det er ikke så farlig, for sånne flagreregler er helt opp til hver og en, arbeiderne frihetsdag er jo først og fremst til for at arbeidere skal få sove ut etter alle festene de er på natt til første mai. Den som sover, driter i flagring…..

Det skorter litt på språkkunnskap og kunnskap ellers. Da paven ble nevnt i podcasten med Guri, mente Caroline at pave Frans hadde vært pave i "alle" år, at han ikke så annerledes ut nå enn da han var 50 år. Noe i den duren. Frans har vært pave i bare 12 år. Men pytt pytt, pave er pave. 😂

  • Liker 27
  • Nyttig 11
Skrevet
Felis skrev (2 timer siden):

Den flagringen avhenger litt av om de har rukket å få julepynten ut av flaggstanga, da. Ofte kommer første mai såpass tidlig på Kulås at de to travle beboerne ikke har rukket det.
 

Det er ikke så farlig, for sånne flagreregler er helt opp til hver og en, arbeiderne frihetsdag er jo først og fremst til for at arbeidere skal få sove ut etter alle festene de er på natt til første mai. Den som sover, driter i flagring…..

 

CityCityBangBang skrev (24 minutter siden):

Glemmer aldri referatet ditt fra den podcast-episoden - det var svært fornøyelig. 😅 Og det er jo på ett eller annet vis fascinerende hvor lite opplyst man kan være etter en del års skolegang og snart 40 års livserfaring... Men har vel kun med interesse å gjøre.

Mange morsomme referat. Skulle du plutselig få lyst til å lage flere @Felis så er det velkommen. :fnise:

  • Liker 15
  • Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...