Snødronninga Skrevet 26. april 2025 #105201 Skrevet 26. april 2025 (endret) Norges stiveste og mest oppstilte influencer Bursdager (barnebursdag i dette tilfelle) er for Caroline, en perfekt anledning til å ta noen oppstilte bilder og bruke det som content på instagram. Bursdager er en glad og livlig begivenhet, men det tror jeg ikke Berg har fått med seg. Hun er stivere enn en barbiedukke, nesten i giv-akt mens hun holder pusten. Jeg kan i beste fall tenke at hun ønsket å ta et antrekksbilde, men må man gjøre det med så lite sjel og innlevelse? Er vi på Madame Tussaudes? Selvfølgelig er alle barna eksponerte i innlegget også, inkludert CBEs tantebarn. Jeg har 0 forståelse for at noen kan bli inspirert av dette influencer-mennesket! https://www.instagram.com/p/DI4QlqZoAsE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Endret 27. april 2025 av Snødronninga En ekstra setning 24 10
~ Ada ~ Skrevet 27. april 2025 #105202 Skrevet 27. april 2025 (endret) Snødronninga skrev (47 minutter siden): Norges stiveste og mest oppstilte influencer Bursdager (barnebursdag i dette tilfelle) er for Caroline, en perfekt anledning til å ta noen oppstilte bilder og bruke det som content på instagram. Bursdager er en glad og livlig begivenhet, men det tror jeg ikke Berg har fått med seg. Hun er stivere enn en barbiedukke, nesten i giv-akt mens hun holder pusten. Jeg kan i beste fall tenke at hun ønsket å ta et antrekksbilde, men må man gjøre det med så lite sjel og innlevelse? Er vi på Madame Tussaudes? Selvfølgelig er alle barna eksponerte i innlegget også, inkludert CBEs tantebarn. Jeg har 0 forståelse for at noen kan bli inspirert av dette influencer-mennesket! https://www.instagram.com/p/DI4QlqZoAsE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Løst og ledig. Et spontant bilde tatt i farta grunnet dårlig tid for å rekke hovedpersonen. Da kommer alt annet i andre rekke, forståelig nok. Endret 27. april 2025 av ~ Ada ~ 13
Era Vulgaris Skrevet 27. april 2025 #105203 Skrevet 27. april 2025 Snødronninga skrev (6 timer siden): Norges stiveste og mest oppstilte influencer Bursdager (barnebursdag i dette tilfelle) er for Caroline, en perfekt anledning til å ta noen oppstilte bilder og bruke det som content på instagram. Bursdager er en glad og livlig begivenhet, men det tror jeg ikke Berg har fått med seg. Hun er stivere enn en barbiedukke, nesten i giv-akt mens hun holder pusten. Jeg kan i beste fall tenke at hun ønsket å ta et antrekksbilde, men må man gjøre det med så lite sjel og innlevelse? Er vi på Madame Tussaudes? Selvfølgelig er alle barna eksponerte i innlegget også, inkludert CBEs tantebarn. Jeg har 0 forståelse for at noen kan bli inspirert av dette influencer-mennesket! https://www.instagram.com/p/DI4QlqZoAsE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Stepford-wife-robot. 14 5
Xstrella Skrevet 27. april 2025 #105204 Skrevet 27. april 2025 Snødronninga skrev (7 timer siden): Norges stiveste og mest oppstilte influencer Bursdager (barnebursdag i dette tilfelle) er for Caroline, en perfekt anledning til å ta noen oppstilte bilder og bruke det som content på instagram. Bursdager er en glad og livlig begivenhet, men det tror jeg ikke Berg har fått med seg. Hun er stivere enn en barbiedukke, nesten i giv-akt mens hun holder pusten. Jeg kan i beste fall tenke at hun ønsket å ta et antrekksbilde, men må man gjøre det med så lite sjel og innlevelse? Er vi på Madame Tussaudes? Selvfølgelig er alle barna eksponerte i innlegget også, inkludert CBEs tantebarn. Jeg har 0 forståelse for at noen kan bli inspirert av dette influencer-mennesket! https://www.instagram.com/p/DI4QlqZoAsE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Så stusselig, og for et nitrist liv! 8
Kollontaj Skrevet 27. april 2025 #105206 Skrevet 27. april 2025 Outandabout skrev (6 minutter siden): Og 2000 liker innlegget. 🤢 Det er ungene som gir klikk. 4 av 5 på toppen siste 30 dagene er med barn. Alene og med reklame eller TikTok-kopiering: ikke bra. 8 6
Rev. Revenge Skrevet 27. april 2025 #105207 Skrevet 27. april 2025 Å Jesus, cbe er (tekkelig) påkledd for en gangs skyld! Men stemmer det at tøyet spriker ved knappene, eller er det bare dårlig steaming? 6
Kollontaj Skrevet 27. april 2025 #105208 Skrevet 27. april 2025 Snødronninga skrev (13 timer siden): Den personen som skrev det, ble nok fort begrenset. Det er en kommentar der som er skjult. Drømmerumpa innebærer en viss muskelmasse, javel? Er ikke sikkert at drømmerumpa for alle har "en viss muskelmasse". Som vanlig så svarer hun folk på en veldig usympatisk måte. Som jeg sa tidligere, hvordan kan hun holde på sånn uten at noen sier noe? De som våger, blir vel blokkerte med det samme. Jo mer jeg ser CBEs rumpe i monitor, jo mer tilfreds blir jeg med min noe større, mer "dissete" og myke 🍑. De kommentarene er fjernet nå. 2 1
Frisk Frosk Skrevet 27. april 2025 #105209 Skrevet 27. april 2025 Kollontaj skrev (2 timer siden): De kommentarene er fjernet nå. Hun avslører med alt hun gjør hvor fullstendig uprofesjonell og hvor uegnet hun er som "personlig trener". Det Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen viser på sine influenserkanaler er helseskadelig - for dem selv, for deres barn, for ev. følgere som måtte følge deres råd om helse, trening og kosthold, eller på annen måte la seg inspirere til dette sykelige utseende- og kroppsfokuset som veksler mellom et uttrykk som er ortoreksi og proana iblandet seksualisering av avatarene. (Kommentarene ligger fremdeles på mystorysaver.com, men forsvinner sikker der også etterhvert.) 9
Medici Skrevet 27. april 2025 #105210 Skrevet 27. april 2025 Kollontaj skrev (9 timer siden): Det er ungene som gir klikk. 4 av 5 på toppen siste 30 dagene er med barn. Alene og med reklame eller TikTok-kopiering: ikke bra. Ikke spesielt flatterende den vesten, i åpenbart for liten størrelse. Knappene skriker jo om hjelp. 13
Irja Skrevet 27. april 2025 #105211 Skrevet 27. april 2025 Medici skrev (23 minutter siden): Ikke spesielt flatterende den vesten, i åpenbart for liten størrelse. Knappene skriker jo om hjelp. Men hun kan jo ikke havne i det helvete det ville være, å kjøpe str S 16 1
irevin Skrevet 28. april 2025 #105212 Skrevet 28. april 2025 Frisk Frosk skrev (På 27.4.2025 den 16.50): Hun avslører med alt hun gjør hvor fullstendig uprofesjonell og hvor uegnet hun er som "personlig trener". Det Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen viser på sine influenserkanaler er helseskadelig - for dem selv, for deres barn, for ev. følgere som måtte følge deres råd om helse, trening og kosthold, eller på annen måte la seg inspirere til dette sykelige utseende- og kroppsfokuset som veksler mellom et uttrykk som er ortoreksi og proana iblandet seksualisering av avatarene. (Kommentarene ligger fremdeles på mystorysaver.com, men forsvinner sikker der også etterhvert.) Jeg lurer på hvorfor ingen regulerer influencere som disse… 11 2
Frisk Frosk Skrevet 28. april 2025 #105213 Skrevet 28. april 2025 irevin skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvorfor ingen regulerer influencere som disse… Akkurat det er uforståelig! Når det gjelder barneeksponering så har jo politikerne uttalt at det allerede finnes et godt nok regelverk til å ivareta barnas rettigheter og sikkerhet, men det er bare - unnskyld uttrykket - bullshit! Velgerne burde kanskje ha krevd at alle partilederne våre måtte leve neste seks månedene som mange influenserbarn må leve. Så kunne politikerne ha svart på om de mente lovverket var bra nok... Men om voksne hadde blitt utsatt for en så ekstrem eksponering uten å ha mulighet til å stoppe at privatlivet ble brettet ut for hele verden, da hadde det vært grove lovbrudd av voksnes menneskerettigheter. Mens influenserbarna må leve med å være glansede gavepakker til pedofile og identitetstyver og andre gærninger (og da har man enda ikke nevnt at de blir utsatt for psykisk sykdom, mobbing, problematisk forhold til egen kropp og utseende m.m...). Og så er det det at så stor del av influenserbransjen - og deres annonsører! - har skapt en forretningsmodell hvor lovbrudd settes i system... og de gjør det uten noen reaksjoner, selv om bransjen er en milliardbransje. Man må virkelig lure på hvorfor våre folkevalgte velger å la dette få fortsette. For dette er valg fra politikernes side. 16 8
Kollontaj Skrevet 28. april 2025 #105214 Skrevet 28. april 2025 Neida, hun er skikkelig badass, for på story viser hun frem et sugemerke! 🤭 Tenk! Hva blir det neste? Putte Mentos i cola? 23 6
Stargaze Skrevet 28. april 2025 #105215 Skrevet 28. april 2025 Kollontaj skrev (1 time siden): Neida, hun er skikkelig badass, for på story viser hun frem et sugemerke! 🤭 Tenk! Hva blir det neste? Putte Mentos i cola? 😂😂😂 10
~ Ada ~ Skrevet 28. april 2025 #105216 Skrevet 28. april 2025 Kollontaj skrev (1 time siden): Neida, hun er skikkelig badass, for på story viser hun frem et sugemerke! 🤭 Tenk! Hva blir det neste? Putte Mentos i cola? For en fest av en dame! Byr på seg sjæl. 11 1
Hallepalle2 Skrevet 29. april 2025 #105217 Skrevet 29. april 2025 Kollontaj skrev (6 timer siden): Neida, hun er skikkelig badass, for på story viser hun frem et sugemerke! 🤭 Tenk! Hva blir det neste? Putte Mentos i cola? Ja, for tenk at så vill og gal er hun 🙃at en tolvåring ville gravd seg ned om vennen fikk vite at mor og far råkliner betyr ingenting for en mor som kun ser seg selv og hvordan verden kretser om henne. 17
Stargaze Skrevet 29. april 2025 #105218 Skrevet 29. april 2025 (endret) Kollontaj skrev (8 timer siden): Neida, hun er skikkelig badass, for på story viser hun frem et sugemerke! 🤭 Tenk! Hva blir det neste? Putte Mentos i cola? Det er jo bare uber pinlig og beviser at hun mentalt har stått på stedet hvil i 15 år. Hun nærmer seg 40 og fniser av sugemerker. Har tydeligvis svært lite å komme i den podcasten Endret 29. april 2025 av Stargaze 25
Margit777 Skrevet 29. april 2025 #105219 Skrevet 29. april 2025 Snødronninga skrev (På 27.4.2025 den 1.56): Norges stiveste og mest oppstilte influencer Bursdager (barnebursdag i dette tilfelle) er for Caroline, en perfekt anledning til å ta noen oppstilte bilder og bruke det som content på instagram. Bursdager er en glad og livlig begivenhet, men det tror jeg ikke Berg har fått med seg. Hun er stivere enn en barbiedukke, nesten i giv-akt mens hun holder pusten. Jeg kan i beste fall tenke at hun ønsket å ta et antrekksbilde, men må man gjøre det med så lite sjel og innlevelse? Er vi på Madame Tussaudes? Selvfølgelig er alle barna eksponerte i innlegget også, inkludert CBEs tantebarn. Jeg har 0 forståelse for at noen kan bli inspirert av dette influencer-mennesket! https://www.instagram.com/p/DI4QlqZoAsE/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA== Så tildekket. Hun bruker å kle mye, men var ikke fint med mellomrommet mellom knappene. 2
Rev. Revenge Skrevet 29. april 2025 #105220 Skrevet 29. april 2025 Hvis det fnises av et sugemerke i den alderen kan det ikke være mye action ellers🙄 20 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå