Frisk Frosk Skrevet 25. april 2025 #105181 Skrevet 25. april 2025 Annimor skrev (51 minutter siden): Tør vi tippe at det også kan være et økonomisk spørsmål? Tid bør det jo være flust med, likeså med energi (hvis vi skal tro på det da), men ei litta tur til USA koster jo fort litt. Og kanskje han ikke slipper inn heller, hvem vet? 🤔 Dette tenkte jeg også. Treasures AS har jo hatt røde tall i to år nå. Athlete Excel AS er avviklet og hadde knapt inntekter. Coached by Eriksen er avviklet. Hverken Get Fit AS eller Treasures Publishing AS har hatt inntekt så langt. Lars-Kristian Eriksen synes å ikke tjene noe som helst penger. Bruker dagene sine i stor grad til å trene selv og late som om han er verdensmester innen felt han ikke har høyere utdanning innen, og bytter på å bruke det han selv kaller "anabolt lys" for å fremstille seg som en muskelbunt på noen bilder, mens han på andre bilder uten slike filter/lys fremstår som lite frisk og avmagret (som han også skryter av selv, med en så lav fettprosent at det fører til skader i kroppen). Jeg tror det er en kombinasjon av at det ikke er penger til at han skal leke idrettsutøver, og et sjeldent sekund med selvinnsikt som går på at han ikke vil kunne gi en god ytelse i et VM med folk som trener seriøst og på en sunn måte. 26 3
Gjest Xstrella Skrevet 25. april 2025 #105182 Skrevet 25. april 2025 Snødronninga skrev (1 time siden): Er det ikke mage, så er det rumpa som er i fokus. Har du lyst til å bygge drømmerumpa, spør hun, mens hun står og peker på sin egen bakdel. Det er noe gammeldags og utdatert med Carolines formidling av trening og kropp. Det handler alltid om utseendet. Timeglassfigur, trening av rumpa men ikke så lårene blir store, sommerkroppen, osv osv. Hun kommer aldri til å innrømme det, men CBE er en influencer og pt som IKKE på noen måte formidler helse og sunnhet. Det viktigste er tross alt, hvordan man ser ut. Finnes det ingen treningsprofiler eller influencere etc, som kan sette fokus på hvor ille påvirkere som CBE er? https://www.instagram.com/reel/DI4QMWVNQaA/?igsh=MTZnMmJydWMzOGZhYg== Vi vet hun ikke har slik rumpe. Den er flat fordi hun spiser ikke nok til å få muskler. Med babyporsjoner så blir ingen sterke. Vi vet frua mosjonerer for å være tynn. Dessuten bruker hun innlegg i tightsen så dette er fake.
MissKatt Skrevet 26. april 2025 #105183 Skrevet 26. april 2025 Snødronninga skrev (7 timer siden): Er det ikke mage, så er det rumpa som er i fokus. Har du lyst til å bygge drømmerumpa, spør hun, mens hun står og peker på sin egen bakdel. Det er noe gammeldags og utdatert med Carolines formidling av trening og kropp. Det handler alltid om utseendet. Timeglassfigur, trening av rumpa men ikke så lårene blir store, sommerkroppen, osv osv. Hun kommer aldri til å innrømme det, men CBE er en influencer og pt som IKKE på noen måte formidler helse og sunnhet. Det viktigste er tross alt, hvordan man ser ut. Finnes det ingen treningsprofiler eller influencere etc, som kan sette fokus på hvor ille påvirkere som CBE er? https://www.instagram.com/reel/DI4QMWVNQaA/?igsh=MTZnMmJydWMzOGZhYg== Enig. Dette er bare gammeldags og utdatert, fra en svunnen tid der en kvinnes største verdi var å være pen. Ved første øyekast virker det bare søtt og komisk at Caroline har så gammeldagse verdier, helt til man kommer på at hun er influencer og kan nå ut til tusenvis av kvinner. 14 6
hvaduikkeser Skrevet 26. april 2025 #105184 Skrevet 26. april 2025 Snødronninga skrev (8 timer siden): Er det ikke mage, så er det rumpa som er i fokus. Har du lyst til å bygge drømmerumpa, spør hun, mens hun står og peker på sin egen bakdel. Det er noe gammeldags og utdatert med Carolines formidling av trening og kropp. Det handler alltid om utseendet. Timeglassfigur, trening av rumpa men ikke så lårene blir store, sommerkroppen, osv osv. Hun kommer aldri til å innrømme det, men CBE er en influencer og pt som IKKE på noen måte formidler helse og sunnhet. Det viktigste er tross alt, hvordan man ser ut. Finnes det ingen treningsprofiler eller influencere etc, som kan sette fokus på hvor ille påvirkere som CBE er? https://www.instagram.com/reel/DI4QMWVNQaA/?igsh=MTZnMmJydWMzOGZhYg== Slik som hun presser ut rumpa si🙄 13 5
Lopploella Skrevet 26. april 2025 #105185 Skrevet 26. april 2025 «Bygge drømmerumpa»?! Noe så puteflaut. 25 4
Skrottefar Skrevet 26. april 2025 #105186 Skrevet 26. april 2025 Lopploella skrev (2 minutter siden): «Bygge drømmerumpa»?! Noe så puteflaut. Rumpeputeflaut 😛 20 3 4
Frøkenfryden Skrevet 26. april 2025 #105187 Skrevet 26. april 2025 hvaduikkeser skrev (1 time siden): Slik som hun presser ut rumpa si🙄 Om hun først skulle ha en retro kul sang til dette, burde hun hatt «push it, push it real good». 😚 6
Villroses hage Skrevet 26. april 2025 #105188 Skrevet 26. april 2025 (endret) Hvorfor lanserer ikke carolinebergeriksen.no et poseringskurs? Dette er jo bedriftseieren virkelig god på. "Poser deg til drømmekroppen. Nettkurs ved Caroline Berg Eriksen, en av norges aller fremste poseringseksperter. Lang erfaring. Gode tilbakemeldinger" Endret 26. april 2025 av Villroses hage 28 2 6
Lopploella Skrevet 26. april 2025 #105189 Skrevet 26. april 2025 Villroses hage skrev (45 minutter siden): Hvorfor lanserer ikke carolinebergeriksen.no et poseringskurs? Dette er jo bedriftseieren virkelig god på. "Poser deg til drømmekroppen. Nettkurs ved Caroline Berg Eriksen, en av norges aller fremste poseringseksperter. Lang erfaring. Gode tilbakemeldinger" Jepp. Fersken og flammer i logoen! 14 4
Rev. Revenge Skrevet 26. april 2025 #105190 Skrevet 26. april 2025 Annimor skrev (12 timer siden): Tør vi tippe at det også kan være et økonomisk spørsmål? Tid bør det jo være flust med, likeså med energi (hvis vi skal tro på det da), men ei litta tur til USA koster jo fort litt. Og kanskje han ikke slipper inn heller, hvem vet? 🤔 Mange har noe på rullebladet som kan medføre avvisning av visumsøknad. Så koster det en del å dra med seg familien også. Den norske krona er ikke akkurat sterk for tiden. 17
Frisk Frosk Skrevet 26. april 2025 #105191 Skrevet 26. april 2025 Rev. Revenge skrev (4 timer siden): Mange har noe på rullebladet som kan medføre avvisning av visumsøknad. Så koster det en del å dra med seg familien også. Den norske krona er ikke akkurat sterk for tiden. Der har du det... spiller garantert inn i dette bildet! https://www.politiattest.com/visum Tøffe intervjuer/"avhør" på den amerikanske ambassaden, hvor man må holde seg saklig og kald, tviler jeg på ville vært enkelt å "bestå" for hissigproppen av en stalker som har begått hærverk. Det kunne jo, når saken først er slik, også blitt et spørsmål på hvordan det økonomiske er, hvordan han tjener penger når alle firmaene går i minus. Det er jo en smal sak å søke på Lars-Kristian Eriksen (og medeier Caroline Berg Eriksen) og der også finne at de gjennom xx antall år også har begått systematiske lovbrudd, brudd på alkoholloven og markedsføringsloven. Men like greit, for ingenting tilsier at Lars-Kristian Eriksen er i form til å prestere i et VM, ikke ut fra det han deler på sine influenserkanaler. 17
BlendaSensitive Skrevet 26. april 2025 #105192 Skrevet 26. april 2025 Snødronninga skrev (17 timer siden): Er det ikke mage, så er det rumpa som er i fokus. Har du lyst til å bygge drømmerumpa, spør hun, mens hun står og peker på sin egen bakdel. Det er noe gammeldags og utdatert med Carolines formidling av trening og kropp. Det handler alltid om utseendet. Timeglassfigur, trening av rumpa men ikke så lårene blir store, sommerkroppen, osv osv. Hun kommer aldri til å innrømme det, men CBE er en influencer og pt som IKKE på noen måte formidler helse og sunnhet. Det viktigste er tross alt, hvordan man ser ut. Finnes det ingen treningsprofiler eller influencere etc, som kan sette fokus på hvor ille påvirkere som CBE er? https://www.instagram.com/reel/DI4QMWVNQaA/?igsh=MTZnMmJydWMzOGZhYg== Det første jeg tenker når jeg ser bildet er ikke rumpe. Men for en dårlig holdning! Cbe burde slutte posere som en and elller om det er sånn hun ser ut, investere i fysioterapeut, pilates og trening for dette. Ikke et dugg forundret dama sliter med søvn, hodepine og svimmelhet. Legg til shady business, leve på ungene og utseende. Det er som skapt for problemer. Og cbe har selv dokumentert skjør psyke med angst og uro, samt fortid (?) med forstyrret forhold til kropp og mat. Det som er psykt i vårt samfunn idag er at 2 voksne og 2 barn kan leve på dette! Så egentlig er det vel annonsørene som vi burde jage i større grad. På samme måte som at det er lov å selge sex, men ulovlig å kjøpe, i Sverige. Uten sammenligning ellers. 16 8
Frisk Frosk Skrevet 26. april 2025 #105193 Skrevet 26. april 2025 BlendaSensitive skrev (2 minutter siden): Det første jeg tenker når jeg ser bildet er ikke rumpe. Men for en dårlig holdning! Cbe burde slutte posere som en and elller om det er sånn hun ser ut, investere i fysioterapeut, pilates og trening for dette. Ikke et dugg forundret dama sliter med søvn, hodepine og svimmelhet. Legg til shady business, leve på ungene og utseende. Det er som skapt for problemer. Og cbe har selv dokumentert skjør psyke med angst og uro, samt fortid (?) med forstyrret forhold til kropp og mat. Det som er psykt i vårt samfunn idag er at 2 voksne og 2 barn kan leve på dette! Så egentlig er det vel annonsørene som vi burde jage i større grad. På samme måte som at det er lov å selge sex, men ulovlig å kjøpe, i Sverige. Uten sammenligning ellers. Hadde hun stått med normal god holdning, på det bildet, så ville setet hennes vært helt vanlig. Hun er jo ikke i nærheten av å ha den rumpen hun her forsøker å selge at hun har. Siden dette brukes i reklameøyemed, så er det hun gjør også brudd på markedsføringsloven fordi den er villedende. Man får ikke en slik rumpe som pt_carolineberg / Caroline Berg Eriksen forsøker å innbille andre at hun har, med å trene som henne. Ikke en gang hun selv får jo en slik rumpe! Ergo villedende markedsføring de luxe - eller løgn og bedrag, som jo har vært varemerket til Treasures AS' eiere i årevis. Og ang. unger. I dag er Caroline Berg Eriksen med egne og et annet barn i Oslo, dvs. egne og andres barn er bedriftsinnhold. Mens Lars-Kristian Eriksen, han bruker i dag bare andres barn i markedsføring av seg selv som trener. At personer i lokalmiljøet både aksepterer og støtter dette, det er smått utrolig i 2025. Man kan få fordommer av mindre, og dette er virkeligheten fordi de to godt voksne Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen ikke gidder å ta ærlige jobber og heller ikke lenger er i stand til å produsere troverdig innhold på egen hånd, men tyr til å utnytte både egne og andres barn og lovbrudd i håp om å slippe å jobbe enda et år. 17 1
hvaduikkeser Skrevet 26. april 2025 #105194 Skrevet 26. april 2025 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Om hun først skulle ha en retro kul sang til dette, burde hun hatt «push it, push it real good». 😚 Kjenner jeg blir skikkelig provosert av det bildet der. Holdningen hennes er helt latterlig å se på. Tragisk dame. 14
Irja Skrevet 26. april 2025 #105195 Skrevet 26. april 2025 Caroline har lånt datterens hettejakke. «Se på meg a dere, jeg passer inn i min 11 år gamle datters Sabrina Carpenter hoodie. Hi hi, jeg er såååå slank» 25 2
~ Ada ~ Skrevet 26. april 2025 #105196 Skrevet 26. april 2025 For en stusselig skue av kroppspress og barneeksponering i salig røre. Ser at noen på pt-kontoen har reagert på ordlyden "drømmerumpa", der hun svarer "ja..?", og deretter svarer at det er opp til enhver å definere, men "innebærer jo en viss muskelmasse". Så tilter hun alt som er, blåser opp baken og dytter den oppi trynet på seerne. I kjent stil, null fokus på funksjonalitet og ekte vare, og ikke så rent lite vulgært. 26 5
~ Ada ~ Skrevet 26. april 2025 #105197 Skrevet 26. april 2025 Og der var også "yogaen". Plasttreet og shampo-reklamen på plass. #yrkesstolthet 10
Rev. Revenge Skrevet 26. april 2025 #105198 Skrevet 26. april 2025 Tenk å ha så lite kontakt med omverdenen at den hektiske men sunne hverdagen på Kulås fremstilles med kulisser og staffasje. Det blir jo bare værre og værre. 15
Snødronninga Skrevet 26. april 2025 #105199 Skrevet 26. april 2025 (endret) ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): For en stusselig skue av kroppspress og barneeksponering i salig røre. Ser at noen på pt-kontoen har reagert på ordlyden "drømmerumpa", der hun svarer "ja..?", og deretter svarer at det er opp til enhver å definere, men "innebærer jo en viss muskelmasse". Så tilter hun alt som er, blåser opp baken og dytter den oppi trynet på seerne. I kjent stil, null fokus på funksjonalitet og ekte vare, og ikke så rent lite vulgært. Den personen som skrev det, ble nok fort begrenset. Det er en kommentar der som er skjult. Drømmerumpa innebærer en viss muskelmasse, javel? Er ikke sikkert at drømmerumpa for alle har "en viss muskelmasse". Som vanlig så svarer hun folk på en veldig usympatisk måte. Som jeg sa tidligere, hvordan kan hun holde på sånn uten at noen sier noe? De som våger, blir vel blokkerte med det samme. Jo mer jeg ser CBEs rumpe i monitor, jo mer tilfreds blir jeg med min noe større, mer "dissete" og myke 🍑. Endret 26. april 2025 av Snødronninga 14 1 3
Snødronninga Skrevet 26. april 2025 #105200 Skrevet 26. april 2025 Irja skrev (4 timer siden): Caroline har lånt datterens hettejakke. «Se på meg a dere, jeg passer inn i min 11 år gamle datters Sabrina Carpenter hoodie. Hi hi, jeg er såååå slank» Nok en story med trenings-bh, og å dra volum i hestehalen. For å fortelle at hun har lånt datterens jakke. På et tidspunkt så tror jeg CBE har trent med vekter, og fått en stang i hodet eller noe. Den dama modnes ikke, men blir mer fjortiss for hvert år som går. 29 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå