Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
loffen skrev (På 19.4.2025 den 1.29):

Dette så jeg nå, og er helt rystet! Hun er 9 år!! Og alt for tung markløft. Herregud. Hva tenker de med, er det helt tomt i topplokket? Disse folka må da stoppes! 

Hilsen meg som har spinal fusjon og vet hvor skummelt det kan være. :gråter:

PS. Er det aldri noen andre mennesker på det gymmet? :klo: 

Tror de fleste skygger unna når the Eriksens dukker opp,skrur av lyset og rigger opp kamera. Hadde jeg gjort i alle fall 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde ikke skadet å kreditere, men sånt driver ikke Eriksens med. 

IMG_8512.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

På SVT Play har de en dokumentar som heter «Smalast vinner» om tynnhetsideal og influenceres rolle og ansvar. Tilgjengelig å se i Norge. Tenkte på CBE sine kanaler og total mangel på refleksjon og forståelse. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (9 timer siden):

Hadde ikke skadet å kreditere, men sånt driver ikke Eriksens med. 

Matklubben hadde kommentert innlegget også, så om de ikke var tagget så aner jeg ikke hvordan de hadde fått det med seg. Det sitter langt inne å fortelle hvor hun henter inspirasjon fra, rettere sagt hvor hun finner oppskrifter og ideer. Skal helst sees ut som at hun har kommet på det selv. 

At singlet-stroppen hadde glidd ned og jakken brettet til siden - er 100% regissert og planlagt. ALDRI et innlegg uten litt hud eller et snev av seksualisering. 

Endret av Snødronninga
sletta bilde
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet

Bildet av Caroline med KL-gjengen - hva skal man si. Selv på Kompani kan ikke CBE slippe kontrollen når det gjelder et bilde som blir tatt. ET BILDE. Absolutt alle ser naturlige ut, men Caroline klarer ikke å la være å vri seg i "riktig" posisjon. Selv om hun da vender seg vekk fra alle de andre. Standard vinkel med trutmunn er viktigere enn det aller meste.

Var du ikke på KL for å lære å slippe kontrollen, utfordre deg selv, og gå ut av komfortsonen? Hvorfor er det så vanskelig å slippe kontrollen for hvilken side du blir filmet eller avbildet fra? Det er helt absurd og tvangstanke-aktig. Jeg vil tro Caroline gjør dette for å se best mulig ut (som hun selv påstår hun er, når hun poserer), men ser hun ikke selv hvor idiotisk det er å henge seg opp i noe så overfladisk og meningsløst? Det som er trist og egentlig litt farlig, er at hun faktisk tror hun er på sitt beste når hun ikke opptrer eller ser naturlig ut. 

• Liker 29
  • Nyttig 14
Skrevet
Snødronninga skrev (43 minutter siden):

Bildet av Caroline med KL-gjengen - hva skal man si. Selv på Kompani kan ikke CBE slippe kontrollen når det gjelder et bilde som blir tatt. ET BILDE. Absolutt alle ser naturlige ut, men Caroline klarer ikke å la være å vri seg i "riktig" posisjon. Selv om hun da vender seg vekk fra alle de andre. Standard vinkel med trutmunn er viktigere enn det aller meste.

Var du ikke på KL for å lære å slippe kontrollen, utfordre deg selv, og gå ut av komfortsonen? Hvorfor er det så vanskelig å slippe kontrollen for hvilken side du blir filmet eller avbildet fra? Det er helt absurd og tvangstanke-aktig. Jeg vil tro Caroline gjør dette for å se best mulig ut (som hun selv påstår hun er, når hun poserer), men ser hun ikke selv hvor idiotisk det er å henge seg opp i noe så overfladisk og meningsløst? Det som er trist og egentlig litt farlig, er at hun faktisk tror hun er på sitt beste når hun ikke opptrer eller ser naturlig ut. 

Bildet viser egentlig alt som er galt med den type influencer. 

• Liker 16
  • Nyttig 10
Skrevet

Haha, det ser ut som hun er limt inn i bildet. :ler: 

• Liker 24
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Haha, det ser ut som hun er limt inn i bildet. :ler: 

🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
hvaduikkeser skrev (9 timer siden):

Trutmunn og hodet til siden. 

Jeg tror at hun gjør det helt på autopilot. Hun ser et kamera og går inn i influensermodus. At det fremstår både latterlig og sørgelig betyr mindre. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (5 timer siden):

Bildet viser egentlig alt som er galt med den type influencer. 

Det var et lignende bilde av Sophie Elise for en stund siden der hun poserte «sexy» ved siden av faren sin - det virker så innarbeidet å posere at det ikke går an å være naturlig på bilder. Jeg tror influenser må være et veldig skadelig yrke ikke bare for allmennheten- men for influenserne selv. Vi er mange som blir stresset av lite likes på sosiale medier eller uheldige bilder - det kan vel bli ganget med tusen om bilder og likes er det man lever av. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (36 minutter siden):

Jeg tror at hun gjør det helt på autopilot. Hun ser et kamera og går inn i influensermodus. At det fremstår både latterlig og sørgelig betyr mindre. 

Er nok en "yrkesskade" ja..... Trist å se. Noe å trekke litt på smilebåndet av hvis det er en tenåring. Ikke fullt så sjarmerende når du nærmer deg 40 og har døtre som snart er i tenårene.

Denne har sikkert vært linket til tidligere, men tåler en reprise. https://www.vg.no/nyheter/i/XbVeVo/influencerne-minutt-for-minutt

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
CityCityBangBang skrev (9 timer siden):

Er nok en "yrkesskade" ja..... Trist å se. Noe å trekke litt på smilebåndet av hvis det er en tenåring. Ikke fullt så sjarmerende når du nærmer deg 40 og har døtre som snart er i tenårene.

Denne har sikkert vært linket til tidligere, men tåler en reprise. https://www.vg.no/nyheter/i/XbVeVo/influencerne-minutt-for-minutt

Synd denne er en pluss sak. Alle burde lese den. Tragisk verden og befolkningen blir egentlig bare dummere og dummere. 

• Liker 13
Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Synd denne er en pluss sak. Alle burde lese den. Tragisk verden og befolkningen blir egentlig bare dummere og dummere. 

Ligger ikke som pluss-sak? Jeg får lest uten problemer. 😊

• Liker 1
Skrevet
hvaduikkeser skrev (22 timer siden):

Trutmunn og hodet til siden. 

Så søte og naturlige de andre ser ut. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (3 timer siden):

Ligger ikke som pluss-sak? Jeg får lest uten problemer. 😊

Jeg får ikke. 

Skrevet

CBE har en post som er lagt ut 21. april, i går. Div bilder/videoer fra påsken.

Inklusiv mer barneeksponering :(

I tillegg til dette er tredje video merket med "good hair day". Hun sitter i bilen, diller med håret sitt. Det er brukt voldsomt med filter på hennes utseende, slik at hun overhodet ikke ligner seg selv. 

Inntrykket er som med det meste annet Caroline Berg Eriksen legger ut, en merkelig sammenblanding av falskt utseende som hun synes å dyrke på samme måte som Narkissos gjorde med sitt speilbilde, et forsøk på å skape et seksualisert uttrykk (minespill, munn, sløve øyne)... og dette krasjer fullstendig med det inntrykket hun også jevnt over gir, at hun synes hun ikke er bra nok som hun egentlig er.

"Good hair day" ble for meg bare "dårlig selvtillitsdag, falskt narrativ og desperat fiske etter kompliment-dag".

• Liker 15
  • Nyttig 13
Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Jeg får ikke. 

Ikke jeg heller. Tror vg har en begrensning på hvor mange artikler man kan lese gratis på en uke, så kanskje derfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...