Isola2 Skrevet 18. april 2025 #105101 Skrevet 18. april 2025 Rev. Revenge skrev (1 time siden): Syns hun kunne skryte litt mer av alle kundene hun coacher, jeg. Vise frem litt ros fra kundene og sånt. Gudene skal vite at hun og gubben trenger inntekten om de skal få driften i selskapene til å gå rundt. Men coacher hun noen i det hele tatt?! 13 7
KatyP Skrevet 18. april 2025 #105102 Skrevet 18. april 2025 Frisk Frosk skrev (7 timer siden): De vet at det vil komme dit at de ikke kan fortsette med den skadelige barneeksponeringen de har holdt på med i 11+ år til nå. Det som er skremmende med akkurat det, det er å se hva de nå har begynt å gjøre. I praksis groomer de barna til å gå inn i "familiebedriften", for å sikre seg selv, kan det virke som. Det er det jeg har tenkt i det siste også og jeg forstår det bare ikke. I den spede begynnelse kan jeg til en viss grad forstå at folk gjorde dette selv om tanken på å tjene penger på egne barns liv er helt hinsides. Men nå? 19
Keaton Skrevet 18. april 2025 #105103 Skrevet 18. april 2025 Nå viser den gode moren at mor og datter gjør burpees sammen. Jeg blir faktisk sjokkert (fortsatt). 13 15
cerruti Skrevet 18. april 2025 #105104 Skrevet 18. april 2025 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Nå viser den gode moren at mor og datter gjør burpees sammen. Jeg blir faktisk sjokkert (fortsatt). Det er bare sånn: Why???? Så oppstilt fra mors side, i trange, små klær som vanlig. 16
hvaduikkeser Skrevet 18. april 2025 #105105 Skrevet 18. april 2025 (endret) cerruti skrev (5 minutter siden): Det er bare sånn: Why???? Så oppstilt fra mors side, i trange, små klær som vanlig. Det er noe som ser rart ut når hun utfører øvelsen. Synes datteren gjør deg mer riktig, men ikke vet jeg. Endret 18. april 2025 av hvaduikkeser 6
Frisk Frosk Skrevet 18. april 2025 #105106 Skrevet 18. april 2025 KatyP skrev (1 time siden): Det er det jeg har tenkt i det siste også og jeg forstår det bare ikke. I den spede begynnelse kan jeg til en viss grad forstå at folk gjorde dette selv om tanken på å tjene penger på egne barns liv er helt hinsides. Men nå? Kollontaj skrev (55 minutter siden): Nå viser den gode moren at mor og datter gjør burpees sammen. Jeg blir faktisk sjokkert (fortsatt). I øyeblikket selger Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen sitt ene barn på alle fire kanaler, med treningsvideoer. For dette er egenreklame for å selge seg inn hos potensielle annonsører. Og ene barnet er nå omgjort til et produkt bedriften selger. Man kan ikke kalle det for annet, når eksponeringen er så massiv som det bedriftseierne nå bedriver! Og mors antrekk er treningstights og den minste bh'en hun har vist på lenge... carolinebergeriksenno, pt_carolineberg, athlete_excel og larskristian eriksen har tilsammen ca 350 000 følgere. Selv om tidligere tall har vist at de har omtrent 1/3 falske følgere, så er dette likevel en masseeksponering av barn til noen hundre tusen følgere... og hele verden ellers... inkl. alle som støvsuger nettet for å finne barnabilder og -filmer som skal misbrukes på det mørke nettet. Dette gjøres etter at de også har delt privat informasjon om det andre barnets helse. Dette er et resultat av bedriftseierne CBE og LKEs grådighet, kynisme og totalt fraværende vilje til å ta seg ærlig arbeid. Å utsette egne barn for skaderisiko, det er omsorgssvikt. Dette er omsorgssvikt fra foreldre som vet hva de gjør! Og i ene videoen løper mor i bakgrunn, mens far skryteløfter tunge vekter, og barnet har fått en vekt som er for tungt til at barnet greier å løfte det på en trygg måte. At Caroline Berg Eriksen / pt_carolineberg og Lars-Kristian Eriksen kaller seg for personlige trenere, det er fullstendig uforsvarlig, for de avslører på alle måter at de er uegnede til å trene andre enn seg selv, og er en fare for alle andre. Minner på at Lars-Kristian Eriksen også har eksponert andres barn på sine ulike bedriftskontoer, bl.a. gjennom et samarbeid med Tune IL: https://tuneil.no/medlemsservice/gronn-ekstra/ 26 16
Stargaze Skrevet 18. april 2025 #105107 Skrevet 18. april 2025 hvaduikkeser skrev (1 time siden): Det er noe som ser rart ut når hun utfører øvelsen. Synes datteren gjør deg mer riktig, men ikke vet jeg. Hun gjør den feil. Man skal ha strak kropp (som i planke) når man går ned, hun flakser og har øverste del av overkroppen/hodet oppover på en måte. Hun haster og gjør det feil. 16 1
loffen Skrevet 18. april 2025 #105108 Skrevet 18. april 2025 Frisk Frosk skrev (1 time siden): I øyeblikket selger Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen sitt ene barn på alle fire kanaler, med treningsvideoer. For dette er egenreklame for å selge seg inn hos potensielle annonsører. Og ene barnet er nå omgjort til et produkt bedriften selger. Man kan ikke kalle det for annet, når eksponeringen er så massiv som det bedriftseierne nå bedriver! Og mors antrekk er treningstights og den minste bh'en hun har vist på lenge... carolinebergeriksenno, pt_carolineberg, athlete_excel og larskristian eriksen har tilsammen ca 350 000 følgere. Selv om tidligere tall har vist at de har omtrent 1/3 falske følgere, så er dette likevel en masseeksponering av barn til noen hundre tusen følgere... og hele verden ellers... inkl. alle som støvsuger nettet for å finne barnabilder og -filmer som skal misbrukes på det mørke nettet. Dette gjøres etter at de også har delt privat informasjon om det andre barnets helse. Dette er et resultat av bedriftseierne CBE og LKEs grådighet, kynisme og totalt fraværende vilje til å ta seg ærlig arbeid. Å utsette egne barn for skaderisiko, det er omsorgssvikt. Dette er omsorgssvikt fra foreldre som vet hva de gjør! Og i ene videoen løper mor i bakgrunn, mens far skryteløfter tunge vekter, og barnet har fått en vekt som er for tungt til at barnet greier å løfte det på en trygg måte. At Caroline Berg Eriksen / pt_carolineberg og Lars-Kristian Eriksen kaller seg for personlige trenere, det er fullstendig uforsvarlig, for de avslører på alle måter at de er uegnede til å trene andre enn seg selv, og er en fare for alle andre. Minner på at Lars-Kristian Eriksen også har eksponert andres barn på sine ulike bedriftskontoer, bl.a. gjennom et samarbeid med Tune IL: https://tuneil.no/medlemsservice/gronn-ekstra/ Dette så jeg nå, og er helt rystet! Hun er 9 år!! Og alt for tung markløft. Herregud. Hva tenker de med, er det helt tomt i topplokket? Disse folka må da stoppes! Hilsen meg som har spinal fusjon og vet hvor skummelt det kan være. PS. Er det aldri noen andre mennesker på det gymmet? 24 3
panzerpølsa Skrevet 19. april 2025 #105109 Skrevet 19. april 2025 Frisk Frosk skrev (7 timer siden): I øyeblikket selger Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen sitt ene barn på alle fire kanaler, med treningsvideoer. For dette er egenreklame for å selge seg inn hos potensielle annonsører. Og ene barnet er nå omgjort til et produkt bedriften selger. Man kan ikke kalle det for annet, når eksponeringen er så massiv som det bedriftseierne nå bedriver! Og mors antrekk er treningstights og den minste bh'en hun har vist på lenge... carolinebergeriksenno, pt_carolineberg, athlete_excel og larskristian eriksen har tilsammen ca 350 000 følgere. Selv om tidligere tall har vist at de har omtrent 1/3 falske følgere, så er dette likevel en masseeksponering av barn til noen hundre tusen følgere... og hele verden ellers... inkl. alle som støvsuger nettet for å finne barnabilder og -filmer som skal misbrukes på det mørke nettet. Dette gjøres etter at de også har delt privat informasjon om det andre barnets helse. Dette er et resultat av bedriftseierne CBE og LKEs grådighet, kynisme og totalt fraværende vilje til å ta seg ærlig arbeid. Å utsette egne barn for skaderisiko, det er omsorgssvikt. Dette er omsorgssvikt fra foreldre som vet hva de gjør! Og i ene videoen løper mor i bakgrunn, mens far skryteløfter tunge vekter, og barnet har fått en vekt som er for tungt til at barnet greier å løfte det på en trygg måte. At Caroline Berg Eriksen / pt_carolineberg og Lars-Kristian Eriksen kaller seg for personlige trenere, det er fullstendig uforsvarlig, for de avslører på alle måter at de er uegnede til å trene andre enn seg selv, og er en fare for alle andre. Minner på at Lars-Kristian Eriksen også har eksponert andres barn på sine ulike bedriftskontoer, bl.a. gjennom et samarbeid med Tune IL: https://tuneil.no/medlemsservice/gronn-ekstra/ Reagerte på det samme, han er mest opptatt av sitt eget løft, enn å veilede de barnet. Og selvfølgelig har de også skrudd av lyset så det trenes i mørket. Fryktelig rart, og ikke minst trist. 19 1
Melkebart1 Skrevet 19. april 2025 #105110 Skrevet 19. april 2025 (endret) cerruti skrev (10 timer siden): Det er bare sånn: Why???? Så oppstilt fra mors side, i trange, små klær som vanlig. Og innsuget mage så raskt konkurransen var over. Under øvelsen har hun en normal og flat mage, så fort hun er ferdig suger hun inn magen slik at ribbena står ut… Viktig å se tynnest mulig ut, når mannen filmer 🥴 Bra jentungen hadde vanlige klær på seg da! Ennå… For øvrig syns jeg Stine Hartmann gjør en bedre jobb som pt, i badedrakt 🤭❣️ LOVE it! Endret 19. april 2025 av Melkebart1 21
Snødronninga Skrevet 19. april 2025 #105111 Skrevet 19. april 2025 Ikke nok med at det har blitt vanlig å lage tiktok reels med døtrene (den eldste først og fremst), men nå blir det ofte dokumentert at barna er med på trening og gjør øvelser sammen med foreldrene. For det første, hvorfor i all verden MÅ dette deles med flere hundre tusen mennesker? 😠For det andre så skal man tydeligvis tidlig krøkes både med det ene og det andre - i dette tilfelle, trening. Prikken over i'en er morens behov for å vise kropp. Alltid trenings-BH, eller en kort magetopp. Er hun SÅ stolt at det er en skam å dekke den til, hva er egentlig greia? Det er jo sånn hun kler som om vinteren også. Anbefaler en time eller flere, hos en terapeut. 24 11
hvaduikkeser Skrevet 19. april 2025 #105112 Skrevet 19. april 2025 Snødronninga skrev (52 minutter siden): Ikke nok med at det har blitt vanlig å lage tiktok reels med døtrene (den eldste først og fremst), men nå blir det ofte dokumentert at barna er med på trening og gjør øvelser sammen med foreldrene. For det første, hvorfor i all verden MÅ dette deles med flere hundre tusen mennesker? 😠For det andre så skal man tydeligvis tidlig krøkes både med det ene og det andre - i dette tilfelle, trening. Prikken over i'en er morens behov for å vise kropp. Alltid trenings-BH, eller en kort magetopp. Er hun SÅ stolt at det er en skam å dekke den til, hva er egentlig greia? Det er jo sånn hun kler som om vinteren også. Anbefaler en time eller flere, hos en terapeut. Hun liker vel å vise fram alle de utstikkende beina i overkroppen da. Motbydelig er det. 7
Zenhouse Skrevet 19. april 2025 #105113 Skrevet 19. april 2025 hvaduikkeser skrev (18 timer siden): Det er noe som ser rart ut når hun utfører øvelsen. Synes datteren gjør deg mer riktig, men ikke vet jeg. Ikke rart det ser rart ut. I mørket ser man bare en torso og et par hvite joggesko 🤪 6
hvaduikkeser Skrevet 19. april 2025 #105114 Skrevet 19. april 2025 Hva er det som er så gøy med å vise at en 9 åring er i bedre form enn ei som trener 2*hver dag, 365 dager i året og i tillegg ikke klarer å gjøre øvelsen riktig? 13 7
Frisk Frosk Skrevet 19. april 2025 #105115 Skrevet 19. april 2025 loffen skrev (18 timer siden): Dette så jeg nå, og er helt rystet! Hun er 9 år!! Og alt for tung markløft. Herregud. Hva tenker de med, er det helt tomt i topplokket? Disse folka må da stoppes! Hilsen meg som har spinal fusjon og vet hvor skummelt det kan være. PS. Er det aldri noen andre mennesker på det gymmet? Tipper de nå har fått barnevakt for sykt barn, og så velger å dra og trene på Team PT Sarpsborg når det ikke er folk der. De kan likevel spre vannkoppesmitte til andre som kommer og trener der etter dem... Men bare de selv får tilfredsstilt eget ekshibisjonistiske behov, og eksponert eget barn, så er det selvfølgelig ikke så viktig at de med dette nå også setter Team PT Sarpsborg i et enda dårligere lys. På den andre siden så kan vel ikke Team PT Sarpsborg settes i et stort dårligere lys enn de allerede har satt seg selv med ulovlig markedsføring og dermed lovbrudd sammen med Lars-Kristian Eriksen før sistnevnte offisielt begynte der. Team PT Sarpsborg viser hvilket lavmål de legger seg på med å tilknytte seg så useriøse og uansvarlige "personlig trenere" som det LKE og CBE er. At Team PT Sarpsborg også støtter utstrakt grad av barneeksponering (både LKE/CBEs barn og barn som LKE trener via Tune IL), det viser at det også er grådigheten og kynismen som settes høyest av eierne til senteret. Krake søker make i det samarbeidet også, tydeligvis. 16 1
Frisk Frosk Skrevet 19. april 2025 #105116 Skrevet 19. april 2025 Må le av Henrik Troy på IG, han "spørsmålsrunde", og på spørsmål om inntekt sier han at han tjente en tusenlapp mer enn Fotballfrue gjorde i fjor 😂 (Nevnte frue, CBE, har gått med underskudd siste par år, om noen ikke har fått det med seg ) 22
Frisk Frosk Skrevet 19. april 2025 #105117 Skrevet 19. april 2025 FruJohansen hadde også en fin parodi på influensere - tenker umiddelbart CBE - 24. mars, om noen ikke har sett den Tar på kornet hvor totalt innholdsløst det kan være på disse influenserkanalene, hva de bruker tiden sin på. 15
CityCityBangBang Skrevet 19. april 2025 #105118 Skrevet 19. april 2025 Frisk Frosk skrev (På 17.4.2025 den 17.55): Jeg tror nordmenn burde begynne å protestere mer enn vi har tradisjoner for å gjøre. Generelt sett har altfor mange av oss hatt det altfor godt, og nok ikke sett vitsen i å kjempe for ting som ikke påvirker dem selv her og nå. Det burde vært store protester mot barneeksponering og krav om fullstendig forbud (unntak ev. ikke navngitte barn i reklame, hvor man heller ikke kan finne ut hvem de er, som man kan med influenserbarn) OG at foreldre som bryter dette får så sterke reaksjoner at det virker fullstendig avskrekkende for dem å gjøre det. (Nordmenn burde forøvrig også gå i protesttog mot at dagligvarebransjen i flere år har hatt tillatelse å drive som oligopol, men det er en avsporing og en helt annen debatt. Men nok et av mange ekspempel på hvor nordmenn ikke bruker sine stemmer nok.) Du har helt rett! Vi har hatt det så godt så lenge at vi ikke lenger evner å se utover vår egen relativt snevre sfære - fordi urettferdigheten/uretten kanskje ikke rammer oss selv. (Arnulf Øverland: "Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv".) Kvinnekampen f eks - den blir ikke akkurat drevet framover av disse kropps-/sex-fikserte influenserne. Og at vi tillater at disse til alt overmål drar barna sine inn i dette syke "universet" - ja, DET burde vi gått i demonstrasjonstog mot - HVER dag - helt til galskapen tar slutt. 15 4
Gjest Jojo345 Skrevet 21. april 2025 #105119 Skrevet 21. april 2025 (endret) Ikke alle som klarer å trykke frem fokus på silikonpuppene sine i samme bildekarusell som påskehareboller og full eksponering av ene datteren.😅 Godt gjort, caroline Endret 21. april 2025 av Jojo345
Keaton Skrevet 21. april 2025 #105120 Skrevet 21. april 2025 I tillegg kan jeg love at den strikkejakka som tilfeldigvis sklir ned på alle bildene ikke tilfeldigvis gjorde det. At den henger slik, er også ganske upraktisk når du baker. 😆 19 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå