loffen Skrevet 23 timer siden #105041 Del Skrevet 23 timer siden Der dukket hun opp på utforsk igjen gitt. Så bare dette; hva ER det hun snur seg bort for? Hver gang jeg ser henne på snap gjør hun sånn. Ser ut som hun trenger en tur til kiropraktor! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 22 timer siden #105042 Del Skrevet 22 timer siden Akkurat på dette bildet her ser det ut som hun snur seg vekk fra solen (se skyggen av mobil på armen). Heldigvis er fremstillingen denne gangen lite proana, og mer sunn. Med forbehold om at jeg ikke gidder å bruke snapchat/tiktok og derfor ikke har sett hele greia. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 20 timer siden #105043 Del Skrevet 20 timer siden Men, jeg trodde hun ikke brukte solbriller jeg, ref @Snødronninga sitt innlegg litt tilbake her, om at Caroline ikke bruker det for da får hun merke på nesen. Er solbrillene til pynt på hodet da?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 19 timer siden #105044 Del Skrevet 19 timer siden Kollontaj skrev (7 timer siden): LKE ble nr 51 i Hyrox-løpet i helgen. 😬 Har han sagt noe om det selv, var han fornøyd? Kan ikke se at han har lagt ut noe på insta, men ser at han trener videre til HYROX Oslo. Han virker desperat etter å gjøre det bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19 timer siden #105045 Del Skrevet 19 timer siden Spanky skrev (57 minutter siden): Men, jeg trodde hun ikke brukte solbriller jeg, ref @Snødronninga sitt innlegg litt tilbake her, om at Caroline ikke bruker det for da får hun merke på nesen. Er solbrillene til pynt på hodet da?. Det med at hun ikke bruker solbriller er jo bare tøv, eller løgn, om du vil. Men det passer vel CBE og cos narrativ akkurat nå å påstå at hun ikke bruker solbriller. Hun har siste årene selv dokumentert at hun bruker mye solbriller, og har vel siste 1-2 år tilsynelatende foretrukket gedigne solbriller som hun tydelig vil skal vises. Så tydelig har hun brukt disse at det har vært ymtet om at det kunne være nok et umerket reklamesamarbeid. Jeg tipper det dukker opp en reklame snart for solbriller, fordi hun fisker etter det med løgner nå. Og så vil hun påstå at "altså, disse!" er så gode at til og med hun som aldri liksom bruker solbriller bare må... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19 timer siden #105046 Del Skrevet 19 timer siden snute skrev (10 minutter siden): Har han sagt noe om det selv, var han fornøyd? Kan ikke se at han har lagt ut noe på insta, men ser at han trener videre til HYROX Oslo. Han virker desperat etter å gjøre det bra. Han hadde noe stories om at han endte et stykke bak målet sitt (ingen overraskelse slik han og fruen holder på), og div. grunner til det. Tror han sa at han tross alt var ganske fornøyd. Og alt dette var fordelt på et par-tre stories hvor han selvfølgelig måtte filme seg seg med bar overkropp i dårlig lys. Tror jeg mistet noen hjerneceller av å sveipe innom mystorysaver.com den dagen... Det han og fruen holder på med er jo ikke jobb, det er hobby. Tenk om han brukte halvparten av all energien sin på en ærlig jobb, da kunne han nådd mye lenger enn å stadig tråkke i mørke kjellere. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 18 timer siden #105047 Del Skrevet 18 timer siden Xstrella skrev (5 timer siden): Episode 13 i følge Wikipedia. Tv2 teller hver episode derfor ser det ut som det var episode 20, men lørdag er det dobbel episode som telles som 1. Begynner kl.20-21 og fra 21.40-22.10. Ergo var hun ikke så lenge med, som jeg antok. Takk for presisering. Jeg svarte 20. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18 timer siden #105048 Del Skrevet 18 timer siden snute skrev (29 minutter siden): Har han sagt noe om det selv, var han fornøyd? Kan ikke se at han har lagt ut noe på insta, men ser at han trener videre til HYROX Oslo. Han virker desperat etter å gjøre det bra. Vil vel slippe å jobbe… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 18 timer siden #105049 Del Skrevet 18 timer siden Frisk Frosk skrev (19 minutter siden): Det med at hun ikke bruker solbriller er jo bare tøv, eller løgn, om du vil. Men det passer vel CBE og cos narrativ akkurat nå å påstå at hun ikke bruker solbriller. Hun har siste årene selv dokumentert at hun bruker mye solbriller, og har vel siste 1-2 år tilsynelatende foretrukket gedigne solbriller som hun tydelig vil skal vises. Så tydelig har hun brukt disse at det har vært ymtet om at det kunne være nok et umerket reklamesamarbeid. Jeg tipper det dukker opp en reklame snart for solbriller, fordi hun fisker etter det med løgner nå. Og så vil hun påstå at "altså, disse!" er så gode at til og med hun som aldri liksom bruker solbriller bare må... Hm, finnes det solbriller som ikke lager merke på nesa? Og de digre solbrillene hun har på hodet der, lager kanskje så store merker at det på nesa blir usynlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 18 timer siden #105050 Del Skrevet 18 timer siden Dette har kun indirekte med hun tråden skal handle om å gjøre, men jeg synes det var et fint og veldig reflektert innlegg som jeg tror flere kan ha glede/nytte av å lese. Kort fortalt: jeg har abonnert på nyhetsmail fra en matinfluenser som jeg har hatt veldig sans for, og plutselig kom det ingen flere e-poster med innlegg om nye, spennende matoppskrifter. Før i dag. Det får være opp til moderator å eventuelt fjerne innlegget hvis det ikke er innafor. 🙂 https://spiselandslaget.com/2025/04/15/takk-for-i-aften-jeg-glemte-a-si-det/ (Forøvrig veldig mange gode oppskrifter på bloggen, og veldig mange andre interessante betraktninger. Og jeg får ingen økonomiske fordeler av å si det. 😅 ) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 17 timer siden #105051 Del Skrevet 17 timer siden CityCityBangBang skrev (14 minutter siden): Dette har kun indirekte med hun tråden skal handle om å gjøre, men jeg synes det var et fint og veldig reflektert innlegg som jeg tror flere kan ha glede/nytte av å lese. Kort fortalt: jeg har abonnert på nyhetsmail fra en matinfluenser som jeg har hatt veldig sans for, og plutselig kom det ingen flere e-poster med innlegg om nye, spennende matoppskrifter. Før i dag. Det får være opp til moderator å eventuelt fjerne innlegget hvis det ikke er innafor. 🙂 https://spiselandslaget.com/2025/04/15/takk-for-i-aften-jeg-glemte-a-si-det/ (Forøvrig veldig mange gode oppskrifter på bloggen, og veldig mange andre interessante betraktninger. Og jeg får ingen økonomiske fordeler av å si det. 😅 ) Veldig bra skrevet! Tenk om influensere som Caroline Berg Eriksen, Lars-Kristian Eriksen, Sophie Elise, Pilotfrue og mange flere hadde kommet til samme konklusjon, og begynt å gjøre noe nyttig med livene sine. Her er det i det minste ei som har brukt sin stemme på en sunn og nyttig måte for alle, med det innholdet hun har hatt. Det er kan ikke de nevnte influenserne gjøre. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17 timer siden #105052 Del Skrevet 17 timer siden Frisk Frosk skrev (1 time siden): Det med at hun ikke bruker solbriller er jo bare tøv, eller løgn, om du vil. Men det passer vel CBE og cos narrativ akkurat nå å påstå at hun ikke bruker solbriller. Hun har siste årene selv dokumentert at hun bruker mye solbriller, og har vel siste 1-2 år tilsynelatende foretrukket gedigne solbriller som hun tydelig vil skal vises. Så tydelig har hun brukt disse at det har vært ymtet om at det kunne være nok et umerket reklamesamarbeid. Jeg tipper det dukker opp en reklame snart for solbriller, fordi hun fisker etter det med løgner nå. Og så vil hun påstå at "altså, disse!" er så gode at til og med hun som aldri liksom bruker solbriller bare må... Ah, da ble det tydeligere dette tullet om å ikke bruke briller med styrkeglass til tross for nærsynthet. Her er det kanskje opptrapping til reklame for en eller annen brillekjede som forsyner den brille- og solbrilleleie fruen i Sarpsborg med linser. Hvis ikke, er det et frieri så sterkt til Memira at det nesten er like ille som dengang hun lå i fosterstilling og hatet journalisten som fersken henne i å ta betalt for bokanmeldelser fra Cappelen Damm. Siden jeg har jobbet med dette skal jeg gjøre som Støre: Følge nøye med. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 17 timer siden #105053 Del Skrevet 17 timer siden Rev. Revenge skrev (7 minutter siden): Ah, da ble det tydeligere dette tullet om å ikke bruke briller med styrkeglass til tross for nærsynthet. Her er det kanskje opptrapping til reklame for en eller annen brillekjede som forsyner den brille- og solbrilleleie fruen i Sarpsborg med linser. Hvis ikke, er det et frieri så sterkt til Memira at det nesten er like ille som dengang hun lå i fosterstilling og hatet journalisten som fersken henne i å ta betalt for bokanmeldelser fra Cappelen Damm. Siden jeg har jobbet med dette skal jeg gjøre som Støre: Følge nøye med. Frir hun etter sponsin til laserkorrigering av synet, og får dette, da må hun i hvert fall bruke solbriller! 😂 Men da er det jo greit at hun har hatt et enormt antall bilder med seg selv i solbriller siste to årene (scrollet raskt gjennom skjermdumper jeg har tatt siste par år). Det har vært minst to ulike megasvære solbriller som hun har brukt både til trening og ellers, løping, på fjellet, på ski, i syden m.m. Så også minst to ulike typer andre solbriller som var brukt i merkede og umerkede reklamer for bl.a. ICIW, nikkie, m.fl., men også i egen bil, på båttur ++ (Brukte kanskje halvannet minutt maks for å scrolle raskt gjennom, så det har garantert vært mer enn jeg nå så, og jeg har jo ikke tatt skjermdump av alt.) Det har vel også vært noen lesebriller ifm "studier". Og selvfølgelig de brillene hun hadde som hun ville ha glass i... Det er så patetisk at voksne folk baserer "jobben" sin på løgner slik, og så kaller de det arbeid... Nærmere 40 år og er redd for et solbrillemerke på nesa... mer patetisk blir det knapt. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17 timer siden #105054 Del Skrevet 17 timer siden Solbrille-diskusjon i 2023. 🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17 timer siden #105055 Del Skrevet 17 timer siden CityCityBangBang skrev (49 minutter siden): Dette har kun indirekte med hun tråden skal handle om å gjøre, men jeg synes det var et fint og veldig reflektert innlegg som jeg tror flere kan ha glede/nytte av å lese. Kort fortalt: jeg har abonnert på nyhetsmail fra en matinfluenser som jeg har hatt veldig sans for, og plutselig kom det ingen flere e-poster med innlegg om nye, spennende matoppskrifter. Før i dag. Det får være opp til moderator å eventuelt fjerne innlegget hvis det ikke er innafor. 🙂 https://spiselandslaget.com/2025/04/15/takk-for-i-aften-jeg-glemte-a-si-det/ (Forøvrig veldig mange gode oppskrifter på bloggen, og veldig mange andre interessante betraktninger. Og jeg får ingen økonomiske fordeler av å si det. 😅 ) ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet 17 timer siden #105056 Del Skrevet 17 timer siden Kan det være noe med denne solkuren til Torkil Færø? https://open.spotify.com/episode/5m4wNTTnQNzee4h9qdejp2?si=NiHSuq-iRDWkh312b9l8aA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15 timer siden #105057 Del Skrevet 15 timer siden Kollontaj skrev (1 time siden): Solbrille-diskusjon i 2023. 🤭 Aha, årets some-strategi er kopiert fra ifjor🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15 timer siden #105058 Del Skrevet 15 timer siden Rev. Revenge skrev (16 minutter siden): Aha, årets some-strategi er kopiert fra ifjor🤭 Forfjor. 😅 Kan hende det var noe i fjor også, men det var denne som dukket opp på søk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 4 timer siden #105059 Del Skrevet 4 timer siden Frisk Frosk skrev (14 timer siden): Det med at hun ikke bruker solbriller er jo bare tøv, eller løgn, om du vil. Men det passer vel CBE og cos narrativ akkurat nå å påstå at hun ikke bruker solbriller. Hun har siste årene selv dokumentert at hun bruker mye solbriller, og har vel siste 1-2 år tilsynelatende foretrukket gedigne solbriller som hun tydelig vil skal vises. Så tydelig har hun brukt disse at det har vært ymtet om at det kunne være nok et umerket reklamesamarbeid. Jeg tipper det dukker opp en reklame snart for solbriller, fordi hun fisker etter det med løgner nå. Og så vil hun påstå at "altså, disse!" er så gode at til og med hun som aldri liksom bruker solbriller bare må... Apropos solbriller.Jeg så en annonse i en avis her om dagen:"Dette er solbrillene som gjelder nå".Betyr det at solbrillene du kjøpte i fjor ikke gjelder lenger?Jeg blir matt av all reklamen overalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4 timer siden #105060 Del Skrevet 4 timer siden Kollontaj skrev (10 timer siden): Forfjor. 😅 Kan hende det var noe i fjor også, men det var denne som dukket opp på søk. Min feil! Da er det nok tid for synsprøve og linsekontroll som ønskes ført på konto i regnskapet med de røde tallene. 2-3k+ for merkevareinnfatning, ca. samme for tynne glass avhengig av styrke med all coating, synsprøve, vanlig solbrille, kanskje solbrille med styrke, da har jeg ikke tatt med linser. Kan bli en særdeles kostbar affære uten spons, ja. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå