Rev. Revenge Skrevet 14. april 2025 #105041 Skrevet 14. april 2025 Nudeldama skrev (13 timer siden): Og folk i tråden skryter av å være så intelligente... Flesteparten av oss er faktisk intelligente, men ingen av oss har skrytt av det. Kjekt av deg å stikke innom med løgn. Er dette ditt bidrag til nyansering? 21 1 18
Minthia Skrevet 14. april 2025 #105042 Skrevet 14. april 2025 loffen skrev (20 timer siden): Hvorfor sier hun at medisinen hun ble gitt intravenøst er bare noe som folk som ligger for døden får? Skal overdramatisere så jævlig! Det er også vanlig å gi etter operasjoner når man våkner fra narkose for å forhindre oppkast og kvalme. Ligge for døden... av bilsjuke. Det sier noe om hvor lemfeldig man er vant til å omgås fakta og å vri på historier når man får en kvalmemedisin for bilsyke og bruker den til å assosiere seg med folk på dødsleiet. 28 8
Kollontaj Skrevet 14. april 2025 #105043 Skrevet 14. april 2025 MissKatt skrev (2 timer siden): Caroline skriver på Instagram at høydepunktet forrige uke var "intervaller på lamellmølle og hotellfrokost", men jeg kan ikke se at innlegget er merket med reklame for Clarion hotell. Uansett, hun lever i fortiden. Jeg kan forstå at når man er ny i arbeidslivet, at man synes det er eksklusivt med hotellfrokost. Når man er 40 derimot, og har hatt et langt yrkesliv, er hotellfrokoster på et vanlig norsk hotell, så vanlige at det ikke fremstår som eksklusivt lengre. På tiden Caroline har brukt på doselfier og et PT-kurs, har vi andre tatt utdanning og fått gode jobber, mens Caroline er en frue i Sarp som fryder seg over noe så kjedelig som hotellfrokoster i Oslo og springe på en litt annerledeshet tredemølle på hotellets treningsrom. Alt dokumentert selvfølgelig, med innsugd mage. La merke til den manglende merkingen, ja. (Pun intended) 8
Pusern3 Skrevet 14. april 2025 #105044 Skrevet 14. april 2025 MissKatt skrev (2 timer siden): Caroline skriver på Instagram at høydepunktet forrige uke var "intervaller på lamellmølle og hotellfrokost", men jeg kan ikke se at innlegget er merket med reklame for Clarion hotell. Uansett, hun lever i fortiden. Jeg kan forstå at når man er ny i arbeidslivet, at man synes det er eksklusivt med hotellfrokost. Når man er 40 derimot, og har hatt et langt yrkesliv, er hotellfrokoster på et vanlig norsk hotell, så vanlige at det ikke fremstår som eksklusivt lengre. På tiden Caroline har brukt på doselfier og et PT-kurs, har vi andre tatt utdanning og fått gode jobber, mens Caroline er en frue i Sarp som fryder seg over noe så kjedelig som hotellfrokoster i Oslo og springe på en litt annerledeshet tredemølle på hotellets treningsrom. Alt dokumentert selvfølgelig, med innsugd mage. Spot on spør du meg.
irevin Skrevet 14. april 2025 #105045 Skrevet 14. april 2025 Ninaen skrev (På 13.4.2025 den 17.28): Eneste jeg kan forsvare henne på det er at man kan faktisk reagere ganske bedritent på å spise kjøtt når man ikke har spist det på så lang tid, så det kunne ha slått feil vei det også. 😅 Og da hadde vi fått «ble tvunget til å spise kjøtt, ble dau sjuk!», vet ikke om det hadde vært noe bedre…🥴 De ble testet i stridsevne; det har ikke hun. Bryter det ut krig, så nytter det ikke å «rekke opp hånda» og si at «jeg spiser ikke kjøtt..». Jeg har null peiling hvordan man blir etter å ikke spist kjøtt på en stund, men hun reagerte også «bedritent» ved å ikke spise kjøtt heller. Mangel på næring vil jeg tro utløste den voldsomme bilsyken, for ellers når de som familie er ute å «turer», da deles det villig vekk snap under kjøring. Sliter man med bilsyke, er det det siste man ser på; telefonen. Hun var elendig i KL. Sett i forhold til de andre jentene, blant annet Stavang som IMPONERER meg stort! Men Stavang har en jobb, hvor hun er sosial. Og har heller ikke det voldsomme kropp og utseende fokuset som CBE har. Jeg tror ikke CBE engang evner å «lese rommet», hun lever jo i en boble. Helt alene hvor det er MEG MEG MEG. Ikke for det, hun var flink å hjelpe makker mv., men særlig intelligent fremsto hun ikke. Jeg tror også at hun sleit med å tilpasse seg andre der inne, for hun evner ikke omgåes mennesker som lever et liv - totalt anderledes enn de andre deltakerene. Trist at ei dame på 40 har så lite evner annet enn å være nøye med hudpleierutinene sine, hår, sminke, trening og kropp. Mulig hun er et forbilde; et som ikke er særlig sunt som sådan 33 3
Kollontaj Skrevet 14. april 2025 #105046 Skrevet 14. april 2025 Jeg synes (som oftest) at det er feil å sammenligne mennesker, særlig når de opptrer i krevende situasjoner. (Kanskje en av årsakene til at jeg ser lite reality.) Vi vet lite om folks utgangspunkt, særlig psykisk. Latente eller kjente traumer likeså. Det er åpenbart at kjendiser og influencere deltar fordi disse programmene gir omtale og klikk, gjerne også påfølgende oppdrag, dvs de har økonomiske motiver (selv om de vel sjelden innrømmer det, det er jo alltid noen som skal «utvikles»; lage god mat, bli tøffere osv). De kan skylde seg selv for at de takket ja til deltagelse, de bør ikke lyve om omstendighetene (f.eks. sminke, ikke sminke) selv om det er «bagateller» og samtidig bør seere huske at vi kjenner ikke disse menneskene, de er med for å gjøre en jobb som de får lønn for. 13
Ninaen Skrevet 14. april 2025 #105047 Skrevet 14. april 2025 irevin skrev (1 time siden): De ble testet i stridsevne; det har ikke hun. Bryter det ut krig, så nytter det ikke å «rekke opp hånda» og si at «jeg spiser ikke kjøtt..». Jeg har null peiling hvordan man blir etter å ikke spist kjøtt på en stund, men hun reagerte også «bedritent» ved å ikke spise kjøtt heller. Mangel på næring vil jeg tro utløste den voldsomme bilsyken, for ellers når de som familie er ute å «turer», da deles det villig vekk snap under kjøring. Sliter man med bilsyke, er det det siste man ser på; telefonen. Hun var elendig i KL. Sett i forhold til de andre jentene, blant annet Stavang som IMPONERER meg stort! Men Stavang har en jobb, hvor hun er sosial. Og har heller ikke det voldsomme kropp og utseende fokuset som CBE har. Jeg tror ikke CBE engang evner å «lese rommet», hun lever jo i en boble. Helt alene hvor det er MEG MEG MEG. Ikke for det, hun var flink å hjelpe makker mv., men særlig intelligent fremsto hun ikke. Jeg tror også at hun sleit med å tilpasse seg andre der inne, for hun evner ikke omgåes mennesker som lever et liv - totalt anderledes enn de andre deltakerene. Trist at ei dame på 40 har så lite evner annet enn å være nøye med hudpleierutinene sine, hår, sminke, trening og kropp. Mulig hun er et forbilde; et som ikke er særlig sunt som sådan Vil påpeke at min kommentar hadde en solid dose humor i seg 😉 Og at uansett hva hun hadde gjort og blitt dårlig av hadde det blitt drama. «Ble tvunget til å spise kjøtt, ble dausjuk» hadde gitt henne mye mer oppmerksomhet nå tro meg, så vær glad hun viste lav stridsevne 😂 9
LittleMonkey Skrevet 14. april 2025 #105048 Skrevet 14. april 2025 irevin skrev (3 timer siden): De ble testet i stridsevne; det har ikke hun. Bryter det ut krig, så nytter det ikke å «rekke opp hånda» og si at «jeg spiser ikke kjøtt..». Jeg har null peiling hvordan man blir etter å ikke spist kjøtt på en stund, men hun reagerte også «bedritent» ved å ikke spise kjøtt heller. Mangel på næring vil jeg tro utløste den voldsomme bilsyken, for ellers når de som familie er ute å «turer», da deles det villig vekk snap under kjøring. Sliter man med bilsyke, er det det siste man ser på; telefonen. Hun var elendig i KL. Sett i forhold til de andre jentene, blant annet Stavang som IMPONERER meg stort! Men Stavang har en jobb, hvor hun er sosial. Og har heller ikke det voldsomme kropp og utseende fokuset som CBE har. Jeg tror ikke CBE engang evner å «lese rommet», hun lever jo i en boble. Helt alene hvor det er MEG MEG MEG. Ikke for det, hun var flink å hjelpe makker mv., men særlig intelligent fremsto hun ikke. Jeg tror også at hun sleit med å tilpasse seg andre der inne, for hun evner ikke omgåes mennesker som lever et liv - totalt anderledes enn de andre deltakerene. Trist at ei dame på 40 har så lite evner annet enn å være nøye med hudpleierutinene sine, hår, sminke, trening og kropp. Mulig hun er et forbilde; et som ikke er særlig sunt som sådan Jeg var vegetarianer i to år. Når jeg omsider begynte å spise kjøtt igjen, var jeg fort veldig uggen og kvalm, og hadde diaré og løs mage i 1,5 måned før ting stabiliserte seg (beklager TMI). Er man i en faktisk krig og har gått uten mat i flere uker, er jeg enig i at man selvsagt spiser den næringen som man finner. Men akkurat der må jeg innrømme at jeg forstår henne. Helt enig i alt annet du skriver☺️ 3 1
Gjest Hva sa de? Skrevet 14. april 2025 #105049 Skrevet 14. april 2025 Fikk hun intravenøst pga spiseforstyrrelse? Hun har jo ingen ting å gå på utenfor treningsrommet s i t t.
Rev. Revenge Skrevet 15. april 2025 #105050 Skrevet 15. april 2025 Hun fikk intravenøs væske mot dehydrering og kvalmestillende mot bilsyken. 2
Kollontaj Skrevet 15. april 2025 #105051 Skrevet 15. april 2025 Hvorfor vises det bilde av ei Levisbukse når reelen viser en helt annen bukse? (Siste innlegg) 9 3
Kollontaj Skrevet 15. april 2025 #105052 Skrevet 15. april 2025 LKE ble nr 51 i Hyrox-løpet i helgen. 😬 12 1
BlendaSensitive Skrevet 15. april 2025 #105053 Skrevet 15. april 2025 Kollontaj skrev (2 minutter siden): LKE ble nr 51 i Hyrox-løpet i helgen. 😬 I sin klasse eller alder? Hvor mange deltok?
Andrea59 Skrevet 15. april 2025 #105054 Skrevet 15. april 2025 BlendaSensitive skrev (33 minutter siden): I sin klasse eller alder? Hvor mange deltok? 51 av 212 totalt (alle menn) og 7.plass av 24 i sin aldersklasse (40-44) 7 3
Isola2 Skrevet 15. april 2025 #105055 Skrevet 15. april 2025 Andrea59 skrev (36 minutter siden): 51 av 212 totalt (alle menn) og 7.plass av 24 i sin aldersklasse (40-44) Til å være en som bruker all sin våkne tid på dette,er det ikke et spesielt bra resultat… 23 3
blåbærpai Skrevet 15. april 2025 #105056 Skrevet 15. april 2025 Kollontaj skrev (1 time siden): LKE ble nr 51 i Hyrox-løpet i helgen. 😬 Sjokk, nawt. Han har jo ikke peiling på det han driver med… 8 1
ms. Perfect Skrevet 15. april 2025 #105057 Skrevet 15. april 2025 MissKatt skrev (På 14.4.2025 den 11.23): Caroline skriver på Instagram at høydepunktet forrige uke var "intervaller på lamellmølle og hotellfrokost", men jeg kan ikke se at innlegget er merket med reklame for Clarion hotell. Uansett, hun lever i fortiden. Jeg kan forstå at når man er ny i arbeidslivet, at man synes det er eksklusivt med hotellfrokost. Når man er 40 derimot, og har hatt et langt yrkesliv, er hotellfrokoster på et vanlig norsk hotell, så vanlige at det ikke fremstår som eksklusivt lengre. På tiden Caroline har brukt på doselfier og et PT-kurs, har vi andre tatt utdanning og fått gode jobber, mens Caroline er en frue i Sarp som fryder seg over noe så kjedelig som hotellfrokoster i Oslo og springe på en litt annerledeshet tredemølle på hotellets treningsrom. Alt dokumentert selvfølgelig, med innsugd mage. Her trenger nok du også en liten realitycheck. For det første, en 40-åring har ikke hatt et langt yrkesliv, og definitivt ikke om det livet også innebærer en lengre utdannelse. For det andre, de færreste yrkesansatte har en arbeidshverdag som består av hotellfrokost, i hvert fall i det omfanget du beskriver. Svært mange har hatt et fåtall hotellfrokoster, noen svært få har mange. Selv de med mange hotellfrokoster opplever nok et svært mye større utvalg i frokostbuffeten på hotell enn hva de spiser hjemme. Selv om det kan være mange fordeler med å spise hjemme kontra på hotell, så er hotellfrokosten mer eksklusiv enn hjemmefrokosten. At disse bedriftseierne har latt livet og muligheter seilt forbi seg, det er vi enige om. De har satset på en karriere som de ikke har evnet eller villet følge opp. De har glemt at den innebærer mer enn et luksusliv for dem, det innebærer også å dele og leve det livet følgerne lar seg inspirere av. De har stagnert på samme måte som andre som har en jobb kun for inntekten, og som ikke tør å ta skritt i retning utvikling. 13 1
Rev. Revenge Skrevet 15. april 2025 #105058 Skrevet 15. april 2025 ms. Perfect skrev (47 minutter siden): Selv de med mange hotellfrokoster opplever nok et svært mye større utvalg i frokostbuffeten på hotell enn hva de spiser hjemme. Selv om det kan være mange fordeler med å spise hjemme kontra på hotell, så er hotellfrokosten mer eksklusiv enn hjemmefrokosten. Nja, ikke helt enig om akkurat eksklusiviteten her. På hotell møter man ofte en stor buffet avhengig av hvilken kjede det er. Noen buffeter er små i utvalget med kun litt pålegg og brød, andre, som Thon, Scandic og Strawberry er større der også gårsdagens rester av poteter og grønnsaker til middagsserveringen brukes på nytt for å minske matsvinn. De benytter seg også av TGTG. Buffetene er likevel satt sammen av et utvalg av den frokosten folk pleier å ha hjemme, med mulighet til å prøve andre ting. Noen velger seg de ingrediensene de er vant til hjemmefra i ren rutine, andre benytter anledningen til å spise litt mer kongelig enn de er vant til. Buffetene er også satt sammen for å imøtekomme alle mulige slags gjester fra inn og utland. Norske buffeter er også generelt sunnere enn buffeter i utlandet, er min erfaring. Så jeg vil ikke si at buffetene er eksklusive, snarere rikholdige og gjør det lett å spise sunt og etter f.eks. diagnose/diett. Hvis cbe syns at hotellfrokost er et høydepunkt, kan jeg være enig med henne i det, men da lurer jeg på hva som spises hjemme. hun er ikke kjent for å spise frokost før trening for eksempel. Frokost/lunsj vi ser består hovedsaklig av proteinpulver (reklame) og smoothies. Om hun spiser makrell i tomat på brødskiven ellers, ser vi ikke noe til, men det er tydelig at hun åpenbart setter pris på hotellfrokoster mot betaling. 14 2
Kollontaj Skrevet 15. april 2025 #105059 Skrevet 15. april 2025 blåbærpai skrev (1 time siden): Sjokk, nawt. Han har jo ikke peiling på det han driver med… Tja, litt peiling har han nok. 4
Xstrella Skrevet 15. april 2025 #105060 Skrevet 15. april 2025 (endret) Rododendron skrev (På 13.4.2025 den 19.03): I hvilken episode røk hun ut? Episode 13 i følge Wikipedia. Tv2 teller hver episode derfor ser det ut som det var episode 20, men lørdag er det dobbel episode som telles som 1. Begynner kl.20-21 og fra 21.40-22.10. Ergo var hun ikke så lenge med, som jeg antok. Endret 15. april 2025 av Xstrella 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå