Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Sweet Caroline skrev (24 minutter siden):

Dritstygt? 

Jeg synes damer med muskler er dritsexy! En veltrent kropp er jo bare flott! 

Det er ikke dermed sagt at jeg synes CBE er dritsexy, men hun har en flott kropp i mine øyne. Spesielt når hun ikke vet hun blir fotografert, synd hun ødelegger mye for seg selv. 

Smak og behag, som alt annet. Det er flere måter å være veltrent på. Caroline er veltrent og tynn. Her er et ekspempel på noen som er veltrent men "vanlig" (Kommer ikke på et bedre ord i farten). I mine øyne ser dette ut som en sunnere kropp. Hva som ser bra ut, er som sagt individuelt. 

https://www.instagram.com/p/C5D6K-2NIvL/?img_index=1&igsh=MTlmeDI0eHA4OXAyMw==

IMG_8498.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (2 minutter siden):

Smak og behag, som alt annet. Det er flere måter å være veltrent på. Caroline er veltrent og tynn. Her er et ekspempel på noen som er veltrent men "vanlig" (Kommer ikke på et bedre ord i farten). I mine øyne ser dette ut som en sunnere kropp. Hva som ser bra ut, er som sagt individuelt. 

https://www.instagram.com/p/C5D6K-2NIvL/?img_index=1&igsh=MTlmeDI0eHA4OXAyMw==

IMG_8498.jpeg

Flott hun også!

Var mest "men så synlige muskler er dritstygt. " jeg reagerte på i innlegget jeg svarte på. Synes de fleste kropper er fine jeg :) 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet Caroline skrev (1 minutt siden):

Flott hun også!

Var mest "men så synlige muskler er dritstygt. " jeg reagerte på i innlegget jeg svarte på. Synes de fleste kropper er fine jeg :) 

Det aller viktigste er å ha en kropp som fungerer bra :bolledeig:, og er frisk,  i forhold til å ha en kropp som skal se "perfekt" ut. Alt med måte. Det CBE holder på med, er ikke et sunt fokus. Synes jeg. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 minutt siden):

Det aller viktigste er å ha en kropp som fungerer bra :bolledeig:, og er frisk,  i forhold til å ha en kropp som skal se "perfekt" ut. Alt med måte. Det CBE holder på med, er ikke et sunt fokus. Synes jeg. 

Der er jeg også enig! 

Men det går an å se sånn ut og samtidig være sunn og ha en frisk kropp som funker bra :)  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommentaren om rumpemål er heeelt bak mål. Samtidig tenker jeg at man skal være veldig forsiktig med å kommentere kroppene til andre mennesker uansett hvem det er. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Den kommentaren om rumpemål er heeelt bak mål. Samtidig tenker jeg at man skal være veldig forsiktig med å kommentere kroppene til andre mennesker uansett hvem det er. 

Nettopp. Kommentaren til CBE kunne muligens vært innafor dersom fokuset var på sunnhet, det er ikke sunt eller helsemessig bra med for stort midjemål, men neida; hos CBE var det grad av attraktivitet som ble omtalt (med tall😆). Som potensiell PT og influencer med tusenvis av følgere synes jeg fokuset er skremmende feil. 

• Liker 16
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Som potensiell PT og influencer med tusenvis av følgere synes jeg fokuset er skremmende feil. 

Spot on.

Samt alt dette fokuset på timeglass. Det blir ikke mer sant av å late som når cbe nå har så godt synlig lav fettprosent at alt av det som indikerer en slik formfull figur ikke eksisterer.

Jeg syns den flotteste kroppen er en sunn kropp som fungerer uansett kjønn, men en fettskrapa kropp er verken sunt eller sterkt. De fleste fitnessutøvere i oppløpet til konkurranseform der de skal vise frem muskelvekst, proporsjoner og symmetri hevder selv at selve konkurranseformen er usunn, ensidig, krevende og utmattende. De færreste lever i konkurranseform året rundt. De to korttidsstudie-pt'ene i Sarpsborg konkurrerer tydeligvis i kropp året rundt helt uten mål og mening annet enn eget felles ideal.

For min del ser dette ikke sunt ut verken fysisk eller mentalt. Lke satt mye på benken under fotballkarieren pga. skader, og skadene har ikke blitt færre etter at han begynte å trene seg selv og være sin egen prøvekanin samt jakte på ulike målgrupper for "veiledning" til forbedring. Hans partner er ikke bedre, og de har merkbart bestemt seg for en ny klasse innen "vektstabilitet". Dette søker de to seg inn i treningsbransjen med, gjerne rettet mot barn og sårbare, hver på sin måte og uten nødvendig kompetanse eller erfaring.

At disse to bare kan fortsette på denne måten uten represalier på noen som helst måte er mildt sagt provoserende. Det skal kun én kunde til som lar seg påvirke med fatalt utfall. Må man virkelig vente på at noe slikt skjer før det tas tak i?

• Liker 16
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 timer siden):

Man skal være forsiktig med å kommentere kropp og utseende, men det er et tema Caroline er veldig opptatt av. Etter å ha sett den rumpe/midje-kommentaren, har jeg noe på hjertet. 

Så et klipp fra KL på nett, der CBE går rundt i trenings-bh. Hva som anses som en fin kropp er subjektivt. Jeg og Caroline har helt ulike meninger der. Man ser at det trenes for å få brede skuldre (og dermed timeglassfigur), og midjen er så smal at ingen bukser sitter skikkelig godt på. 

Jeg håper CBE er fornøyd med egen kropp. Det er greit at hun ønsker en smal og atletisk kropp, det er hennes preferanse. Ofte er fokuset helt feil, som når hun snakker om riktige proporsjoner og reklamerer med treningsprogram for å få timeglassfigur. En feminin fysikk, som hun også kalte det. Det provoserer. 

Men Caroline har ikke en feminin kropp. Ingenting galt med det, så det er sagt. Hun og mannen kan gjerne mene det, men det stemmer ikke. 

stillbilde fra video

https://www.tv2.no/video/underholdning/kommer-med-pikant-avsloring/20284922

IMG_8490.jpeg

Om noe, har jeg blitt enda mer sikker på at jeg aldri skal ta fillers etter å ha sett CBE uredigert og relativt usminket i KL. Hun ser utrolig mye eldre ut enn hun faktisk er, og man ser tydelig hvor fillersene er satt. Resultatet er et innsunkent og kantete ansikt som har trekk av hvordan et ansikt blir seende ut når noen har anorexia og fettprosenten blir altfor lav.   

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 timer siden):

Man skal være forsiktig med å kommentere kropp og utseende, men det er et tema Caroline er veldig opptatt av. Etter å ha sett den rumpe/midje-kommentaren, har jeg noe på hjertet. 

Så et klipp fra KL på nett, der CBE går rundt i trenings-bh. Hva som anses som en fin kropp er subjektivt. Jeg og Caroline har helt ulike meninger der. Man ser at det trenes for å få brede skuldre (og dermed timeglassfigur), og midjen er så smal at ingen bukser sitter skikkelig godt på. 

Jeg håper CBE er fornøyd med egen kropp. Det er greit at hun ønsker en smal og atletisk kropp, det er hennes preferanse. Ofte er fokuset helt feil, som når hun snakker om riktige proporsjoner og reklamerer med treningsprogram for å få timeglassfigur. En feminin fysikk, som hun også kalte det. Det provoserer. 

Men Caroline har ikke en feminin kropp. Ingenting galt med det, så det er sagt. Hun og mannen kan gjerne mene det, men det stemmer ikke. 

stillbilde fra video

https://www.tv2.no/video/underholdning/kommer-med-pikant-avsloring/20284922

IMG_8490.jpeg

Sånn for å kommentere akkurat disse bildene, så er det tydelig at hun bøyer overkroppen frem/luter skuldrene frem. Da virker hun mer bredskuldret og midjen desto smalere. Hun vet hun blir filmet. Men kan jo selvfølgelig være slik fordi hun rett og slett ler. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (2 timer siden):

Noen som har hørt på podcast episoden og hva de sier om «Selina» serien? Guri og Caroline altså?

Det oppstår et helt absurd øyeblikk fra starten da det hele sparker i gang med en reklame for en podcast om digitalt foreldreskap og hvordan beskytte ungene på nett.

Episoden starter med at Guri forteller en histore en middag hun var på for lenge siden. En ung pike, rundt 15 år skulle holde tale. Men denne jenta hadde både platinablondt hår,og tykt med brunkrem og sminke. Hun var ikke som sine kusiner som satt rundt bordet. Guri mener vi er jo litt forutinntatt for sånt utseende, dette var noe litt spesielt. Cbe sier seg enig, sånn er vi jo. I de første minuttene gir CBE og Guri altså utløp for at de har fordommer mot jenter som seg selv uten at det virker som de helt får det med seg. Og vi skjønner hvor det bærer hen, det er ikke de store fortellingene man får i denne podcasten. Fordi denne jenta hadde levert en så fantastisk god tale. Den var så reflektert og full av kunnskap fra denne unge jenta som ikke så ut som sine kusiner i det hele tatt, at Guri hadde begynt å gråte. Det skulle man jo ikke ha trodd, hun hadde jo så mye brunkrem. Så er selve punchlinen – det var selveste Sofie Elise. Siden da har Guri hatt et hjerte for Sofie Elise. Vi hører et kvalt klynk fra selvopptattheten til CBE i bakgrunnen. Guri legger ut om hennes forkjærlighet for SE, så sterk og samtidig en fugleunge som appellerer til morsfølelsen hennes. Vi hører kvalte gulp og jahm fra bakgrunnen og jeg lurer på om CBE skal begynne å gråte over å bli outshined av selveste bloggrivalen hos hennes egen kjendisvenninne.

Guri har da binget hele serien som følge av dette, men CBE har selvfølgelig ikke sett noe av den. Tror ikke hun orker! Likevel er altså serien ett av hovedtema for episoden denne gangen. CBE forteller at hun ble spurt om å bli intervjuet til serien, men sa nei fordi hun ikke fikk noen penger for det. Guri vil ikke si noe om det var et riktig valg altså, men er veldig imponert over hvor bra den serien har blitt, og vi får følelsen av at CBE sitter igjen med skjegget i postkassa og at bestevenninna har crush på en mer vellykket influencer. Så plasklander det hele med at Guri oppdager at hovedpersonene har på seg hennes kjole som hun hadde gitt til en stylist en gang. Da er CBE tilbake på ballen, og muligheten de hadde til at CBE kunne ha sett serien og fortalt om egne erfaringer fra den tiden borte. Men Caroline orker ikke se den serien Opportunity missed nok en gang.

Men Guri spør hun, om hvordan den tidlige tiden i bloggmiljøet var, og at det var indikasjoner på urent trav for å nå dit man ville. Husker ikke, svarer CBE. Plutselig lå jeg på topp, og der lå jeg kjempelenge. Det gjorde at hun ble stressa og aldri tok seg fri, men oppdaterte 2-3 ganger om dagen. Hun var aldri borti kokain eller annet dop, og hang lite med de andre bloggerne fordi hun hadde et liv i leiligheten med Lars-Kristian. Hun var ikke på sånne bloggfester, mest på sånne eventer og gikk hjem tidlig. Så det var ikke fordi hun hang på bloggfester med mye kokain hun ikke husker forstår vi. Det hadde kanskje vært en litt mer underholdende historie. I den jubileumsartikkelen for rosabloggerne som sto i VG eller noe helt nylig skrives det at det var når Voe ga seg at Fotballfrue endte på topp. Men det har CBE kanskje fortrengt?

Guri gir seg ikke, og stiller faktisk flere spøsrmål om hva CBE sin nisje var, og hva var det som gjorde hennes suksess. Svaret er dessverre kjedelig – hun har alltid vært en hverdagsblogger, håret, hundene, interiør etc. CBE trekker fram at det var litt spennende med den Forballfruegreia og at hun skulle gifte seg med en fotballspiller og at det var vanskelig å få tak i cupcakes i Norge på den tia. Men det var stress å oppdatere for å holde seg på topp, og tenk at hun hadde 100000 unike brukere hver dag en periode. Nå er det absurd å tenke på, og det sier litt om hvor mye hun selv legger i de 300.000 følgerne hun har i dag. Og så langt inn på CBE er det vi kommer, kanskje noen gang. Historiene om hennes bloggkarriere er ikke-eksisterende, og hun gir mest inntrykk av å ville være i fred med familien.

• Liker 23
  • Nyttig 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (5 timer siden):

Om noe, har jeg blitt enda mer sikker på at jeg aldri skal ta fillers etter å ha sett CBE uredigert og relativt usminket i KL. Hun ser utrolig mye eldre ut enn hun faktisk er, og man ser tydelig hvor fillersene er satt. Resultatet er et innsunkent og kantete ansikt som har trekk av hvordan et ansikt blir seende ut når noen har anorexia og fettprosenten blir altfor lav.   

Og hun har mistet sine egne trekk i ansiktet. Ser annerledes ut enn før fillers. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo like spennende og innholdsrik som et tomt pappkrus. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (11 timer siden):

Og hun har mistet sine egne trekk i ansiktet. Ser annerledes ut enn før fillers. 

Ser eldre ut enn 39. Mer 45-50. Men umoden som en 20 åring. Fillers er ikke pent.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blåbærpai skrev (1 time siden):

Hun er jo like spennende og innholdsrik som et tomt pappkrus. 

Ja, det er like greit at hun takker nei til intervju. Hun kommer jo med mindre enn en dement hjemmefru. Glemte å skrive i den recapen at podepisoden er så kjedelig at jeg ikke egentlig orket å skrive etter å ha hørt på.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (21 timer siden):

CBE forteller at hun ble spurt om å bli intervjuet til serien, men sa nei fordi hun ikke fikk noen penger for det.

Med historisk røde tall i regnskapet ville jeg nok stilt opp gratis i håp om fremtidig økt aktualitet.

Istedet droppes enda en mulighet til fordel for å velge gammelmodig kalorisjokk-propaganda og fremming av forholdet mellom midje-hoftetall som attraktivitetsmål med et Knis.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cactus_ skrev (På 23.3.2025 den 19.47):

CBE er altså helt nydelig uten all denne redigeringen og filtrene. 
Lars synes jeg har forandret seg noe voldsomt, men nå er han jo også oftest å «se» i mørket og med voldsom redigering. 🤔 (jeg vet det ikke er lege, mener Lars) 

4EE85D0B-CCB5-47C3-9D2D-018D988DE7BE.jpeg

Han her så mye mer hyggelig ut, bra du har giftet deg på nytt.

Men nattkjole hører mer til i heimen.

Endret av Margit777
  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xstrella skrev (10 timer siden):

Ser eldre ut enn 39. Mer 45-50. Men umoden som en 20 åring. Fillers er ikke pent.

Hun har fått det trekket som gjør at det er umulig å si om hun er 35 eller 50. Veldig liten og stiv i ansiktet på KL, ingen i verden kunne sett at den versjonen er den samme som avataren på IG og snap. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (11 timer siden):

Ja, det er like greit at hun takker nei til intervju. Hun kommer jo med mindre enn en dement hjemmefru. Glemte å skrive i den recapen at podepisoden er så kjedelig at jeg ikke egentlig orket å skrive etter å ha hørt på.

Hun har hverken sjarme eller fremstår smart i interjuver. Vil dessverre si det motsatte er realiteten. 

Endret av Pusern3
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste episode er ute. Jeg er imponert over gjengen. De var skikkelig flinke. 

Tilbake til frua. Sminker seg på morgen og ordner håret fint. At hun ikke sminket seg der inne er tull. Lite intervju som vanlig  men var med i revyen. Godt jobbet av Stavang her.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline!! Kom deg ut i jobb og få et jobbfellesskap!! Jeg synes det var helt nydelig å se hvordan hun var i revyen i dag. Sprudlet, hadde samspill og var en ressurs på lik linje med de andre. 

Huet ut av egen ræv, man er best sammen. Du også, Caroline. Du er best sammen med andre. (Og da tenker jeg ikke sammen som i Carro og Lassebasse.) 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...