Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (På 17.3.2025 den 14.14):

I kompani Lauritzen syns jeg også at hun framstår som en av de sterkeste damene. Og flere i tråden her har skrevet mye om at hun ikke gjør øvelsene bra nok, men noe effekt må joggingen og treningen hatt!  

Ekspander  

Regner med at hun er den eneste fulltidstreningsinfluenceren med? Det er jo som å ha Funky eller hun Dubai-dama med. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (På 17.3.2025 den 14.25):

Den treningen som kritiseres dag inn og ut den har noe effekt da i det minste. 

Ekspander  

Kritiseres treningen dag inn og dag ut? Nå tror jeg du bommer. Det jeg har sett blitt kritisert er hvordan hun som influencer med (muligens) egne kunder viser øvelser feil og har mye fokus på kalorier, samt driver med vanecoaching og mental trening, som CBE overhode ikke har noe utdannelse i. Hva hun trener privat er det vel ingen som bryr seg med. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Det er vel få som mener at den ikke har effekt, men at det hadde vært mer troverdig om en pt utfører øvelsene riktig selv. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 17.3.2025 den 14.12):

Selvfølgelig betyr det at det er han hun snakket om hvis ikke hadde hun i stedet for å delta i tråden her på den måten hun blant annet gjør i det innlegget holdt seg unna å diskutere det i tråden her eller så hadde hun avkreftet at det er han. Jeg beskyldes for å kverulere, men er flere her som er gode på det! 

Ekspander  

Anbefaler deg å sjekke reelsene til brukeren om denne saken dersom du er interessert i fakta.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 17.3.2025 den 15.14):

Anbefaler deg å sjekke reelsene til brukeren om denne saken dersom du er interessert i fakta.

Ekspander  

Jeg har sett det og der anonymiserte hun det. 
I innlegget her bekrefter hun hvem det er som beskrevet i innlegget du siterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 17.3.2025 den 14.32):

Kritiseres treningen dag inn og dag ut? Nå tror jeg du bommer. Det jeg har sett blitt kritisert er hvordan hun som influencer med (muligens) egne kunder viser øvelser feil og har mye fokus på kalorier, samt driver med vanecoaching og mental trening, som CBE overhode ikke har noe utdannelse i. Hva hun trener privat er det vel ingen som bryr seg med. 

Ekspander  

Dette ser jeg også. Jeg ser i tillegg kritikk om at hun trener så og så mye og burde vært mye sterkere enn hun er. At hun gjør øvelsene feil og ikke er sterk nok til å gjøre dem. At hun bruker alt for lang tid på å løpe ulike distanser har jeg sett også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (På 17.3.2025 den 15.24):

Jeg har sett det og der anonymiserte hun det. 
I innlegget her bekrefter hun hvem det er som beskrevet i innlegget du siterer. 

Ekspander  

Eh nei, det gjør hun ikke. Innlegget er tatt ut av sammenheng, der debatten gikk på om bilskraperterroristen hadde fått en tilståelsesdom eller forelegg. Litt den samme kveruleringen rundt temaet da som nå. Det som skrives er at "lke vil sette pris på at ryktet blir belyst skikkelig igjen og gjenfortalt på riktig måte siden han ikke har vært i rettsak og blitt dømt (sic)" og med det forstår jeg også at lke sikkert blir veldig glad hvis ryktet ikke kan knyttes til ham. Hva hver og én av oss mener om selve saken er noe annet.

Selv har jo verken han eller partneren hans avkreftet om det var han, og også media er kjent med innholdet og personene i saken uten å ha skrevet om det av hensyn til personvern.

Endret av Rev. Revenge
poengtering
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 17.3.2025 den 15.29):

Dette ser jeg også. Jeg ser i tillegg kritikk om at hun trener så og så mye og burde vært mye sterkere enn hun er. At hun gjør øvelsene feil og ikke er sterk nok til å gjøre dem. At hun bruker alt for lang tid på å løpe ulike distanser har jeg sett også. 

Ekspander  

Og hva så? Hun legger dette ut som influencer dvs jobben sin. Nå vet ikke jeg hvem som deltar i KL; influenceren eller privatpersonen. Uansett; trening er jobben hennes, og så fremt det ikke er andre treningsprofiler med i KL på kvinnesiden, må hun vel regnes som den som skal klare mest fysisk. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 17.3.2025 den 15.55):

Og hva så? Hun legger dette ut som influencer dvs jobben sin. Nå vet ikke jeg hvem som deltar i KL; influenceren eller privatpersonen. Uansett; trening er jobben hennes, og så fremt det ikke er andre treningsprofiler med i KL på kvinnesiden, må hun vel regnes som den som skal klare mest fysisk. 

Ekspander  

Så da har treningen ganske god effekt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 17.3.2025 den 15.59):

Så da har treningen ganske god effekt. 

Ekspander  

Alle som har trening som jobb, har vel forhåpentligvis effekt av treningen de bedriver? Skjønner ikke helt hva du vil med dette, dessverre. 

• Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 17.3.2025 den 16.19):

Alle som har trening som jobb, har vel forhåpentligvis effekt av treningen de bedriver? Skjønner ikke helt hva du vil med dette, dessverre. 

Ekspander  

Bare at hun kritiseres av å ikke gjøre treningen riktig, mén nå ser vi at hun har effekt av den likevel. Så da går det vel greit med den treningen hun gjør da.  Er ikke noe mer jeg mener. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 16.3.2025 den 22.06):

Og jeg svarte deg at jeg tok feil, og fulgte opp å skrive ganske mye detaljer og ga med en link om hva det et forelegg innebærer, og at et vedtatt forelegg er å anse som en dom.

Hvorfor fortsetter du å messe om dette, når det er oppklart?

Hva mener du om at Lars-Kristian Eriksen søkte opp den kvinnens boligadresse, dro dit og satt utenfor huset og fulgte med hva kvinnen gjorde, fulgte etter henne da hun kjørte hjemmefra, utførte hærverk mot bilen hennes etter at hun hadde parkert den og gått fra bilen, og at LKE fortsatte å terrorisere kvinnen med telefoner utover kvelden?

Det er absolutt på sin plass å ta opp igjen denne saken, fordi - som @Felis skrev - det var en saklig kommentar kvinnen kom med til en av Treasures AS' samarbeidspartnere som gjorde at Lars-Kristian Eriksen tydeligvis ble så sint at han lette opp hvem kvinnen var og hvor hun bodde og oppsøkte henne dagen etterpå. Dette var fra kvinnens side kun en saklig kommentar som var direkte relatert til innholdet og kvaliteten på de annonsene som Treasures AS produserte for samarbeidspartner, dvs. saklig kritikk av eksponering av kjente, navngitte barn i annonsen.

Tross LKEs historie med å forfølge denne kvinnen, begå hærverk mot hennes bil og senere terrorisere henne med telefonsamtaler, så velger altså Caroline Berg Eriksen nå i podkasten å ta opp en 10 år gammel historie hvor hun selv ble stalket av en mann, en historie som var langt mindre alvorlig enn det hennes ektemann Lars-Kristian Eriksen valgte å gjøre, og så måtte betale for sine handlinger med bot og erstatning til kvinnen.

Det var nå CBE og Treasures AS, som valgte å gjøre stalking til bedriftsinnhold atter en gang. Da er det også helt på sin plass å også diskutere det at medeier i Treasures AS, Lars-Kristian Eriksen, har en histore med verre stalking og også hærverk mot en uskyldig kvinnes bil, samt at han etterpå utsatte kvinnen for telefonterror.

Det er kun CBE og LKE (og i podkasten også GS) som velger hvilket innhold de vil publisere. At CBE lager et stort nummer ut av en 10 år gammel sak, og snakker om det som svært skremmende, så åpner hun for at det er helt naturlig at hennes ektemann og bedriftsmedeier har vedtatt et forelegg for verre handlinger.

* Takk, @Kollontaj, for at du nettopp la ut link og sitat fra det jeg nevnte øverst i dette innlegget.

Ekspander  

Du spør meg hva jeg mener om et ubekreftet rykte om en person som de fleste antar er LKE?

Mitt utgangspunkt er at rykter ikke er fakta, og at det som sies offentlig om navngitte personer bør være korrekt og etterprøvbart. Hvis det ikke finnes offentlig kjent dokumentasjon som bekrefter påstanden, ser jeg ikke poenget med å spre eller diskutere den videre.

Så spørsmålet er heller: Synes du det er greit å videreformidle ubekreftede rykter om navngitte personer, bare fordi "de fleste antar" at de er sanne? Hvis ja – hvor setter du grensen?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 17.3.2025 den 15.29):

Ekspander  

Men det ser jo ut som om hun ikke er sterk nok når hun gjør øvelsene feil…

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (På 17.3.2025 den 16.26):

Bare at hun kritiseres av å ikke gjøre treningen riktig, mén nå ser vi at hun har effekt av den likevel. Så da går det vel greit med den treningen hun gjør da.  Er ikke noe mer jeg mener. 

Ekspander  

Nei, hvis du sammenligner hennes fysiske form med de andre kvinnene i KL og hun er best, har du sikkert rett (skjønner bare ikke hva greia er, det er vel ingen som ikke anerkjenner at hun har en bra fysisk form?)

Endret av Kollontaj
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Ja, den har nok effekt. Men sannsynligvis bedre effekt om øvelser blir gjort riktig. Når hun har deltatt i løp/konkurrranser etc har jo tidene ikke vært i toppsjiktet selv om treningen er en så stor del av livet. Hun trener daglig, ofte flere økter. 
Da burde hun vært på et høyere nivå med riktig trening, mat og restitusjon.

.

• Liker 7
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 17.3.2025 den 16.26):

Ekspander  

Jeg har samme inntrykk som deg. I følge denne tråden trener Caroline kun for posering og å bli tynn, og hun er dermed ikke sterk eller særlig utholdende. Alle resultateter hun har fått eller viser er "skulle bare mangle" og viftes bort.

Jeg ble derfor imponert over å se hvor bra form hun faktisk var i, da jeg så KL.

Hun har vist både en annen fysisk form og en annen personlighet enn hva man skulle anta utfra denne tråden.

Så man kan virkelig ikke ta utgangspunkt i denne tråden for å få en riktig oppfatning om hvordan Caroline er. Denne tråden er bare svartmaling.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Shopgirl2014 skrev (På 17.3.2025 den 16.37):

Du spør meg hva jeg mener om et ubekreftet rykte om en person som de fleste antar er LKE?

Mitt utgangspunkt er at rykter ikke er fakta, og at det som sies offentlig om navngitte personer bør være korrekt og etterprøvbart. Hvis det ikke finnes offentlig kjent dokumentasjon som bekrefter påstanden, ser jeg ikke poenget med å spre eller diskutere den videre.

Så spørsmålet er heller: Synes du det er greit å videreformidle ubekreftede rykter om navngitte personer, bare fordi "de fleste antar" at de er sanne? Hvis ja – hvor setter du grensen?

Ekspander  

Forslår at du ser del 4 av historien hos fru Johansen, hvis du har glemt innholdet.  Det er ikke et ubekreftet rykte vi snakker om her. Veldig langt unna. 

• Liker 19
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (På 17.3.2025 den 16.51):

Jeg har samme inntrykk som deg. I følge denne tråden trener Caroline kun for posering og å bli tynn, og hun er dermed ikke sterk eller særlig utholdende. Alle resultateter hun har fått eller viser er "skulle bare mangle" og viftes bort.

Jeg ble derfor imponert over å se hvor bra form hun faktisk var i, da jeg så KL.

Hun har vist både en annen fysisk form og en annen personlighet enn hva man skulle anta utfra denne tråden.

Så man kan virkelig ikke ta utgangspunkt i denne tråden for å få en riktig oppfatning om hvordan Caroline er. Denne tråden er bare svartmaling.

Ekspander  

1. CBE er mest fit, sterkest og best fysisk av kvinnene i KL. Noe annet ville vært merkelig med tanke på hvem som er med. 
2. Skal folk forventes å kjenne til en «annen personlighet» når CBE viser noe helt annet i kanalene sine? Gjennom femten år? Nå vet ikke jeg hva hun viser i KL som er så fantastisk at den viser hennes egentlige personlighet (har ikke tenkt å finne det ut, heller), men det er yrkesutøvelsen som kritiseres, ikke privatpersonen eller personligheten. 

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nudeldama skrev (På 17.3.2025 den 16.51):

Ekspander  

Igjen: Nei, selvfølgelig kan man ikke bruke denne tråden for å få en oppfatning om hvordan Caroline Berg Eriksen er! Og selvfølgelig kan man ikke lese den med det som forventning og utgangspunkt.

(Tillegg: Man kan da virkelig heller ikke bruke en gjennomredigert og regissert realityserie på TV2 til å få en "riktig oppfatning" (sic) om hvordan eller hvem noen av deltakerne egentlig er).

Denne tråden handler om sosiale medier, dvs nærmere bestemt carolinebergeriksenno. Ikke om privatlivet eller personligheten eller den innerste sjelen til en person i Sarpsborg.

Endret av Aricia
  • Liker 15
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (På 17.3.2025 den 17.03):

Igjen: Nei, selvfølgelig kan man ikke bruke denne tråden for å få en oppfatning om hvordan Caroline Berg Eriksen er! Og selvfølgelig kan man ikke lese den med det som forventning og utgangspunkt.

(Tillegg: Man kan da virkelig heller ikke bruke en gjennomredigert og regissert realityserie på TV2 til å få en "riktig oppfatning" (sic) om hvordan eller hvem noen av deltakerne egentlig er).

Denne tråden handler om sosiale medier, dvs nærmere bestemt carolinebergeriksenno. Ikke om privatlivet eller personligheten eller den innerste sjelen til en person i Sarpsborg.

Ekspander  

Men likevel omtales negative karakteristikker av nettopp personligheten til en person i Sarpsborg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...