Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva herr Eriksen tenker om at fruen ikke vil dele navn med han

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zenhouse skrev (6 timer siden):

Men ei av de andre gikk barbeint gjennom løypa. Fikk ikke med meg hva som skjedde der da. 

Hun hadde uggs som forsvant i gjørma.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Syns Caroline gjorde greit inntrykk hittil på kompani. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Skrottefar skrev (29 minutter siden):

Lurer på hva herr Eriksen tenker om at fruen ikke vil dele navn med han

Netfit skiftet jo til pt_carolineberg så det er ikke første gang i såfall. 

• Liker 3
Skrevet
FruRosa skrev (På 21.2.2025 den 19.05):

Skulle ikke tro det var samme dama!

IMG_0604.jpeg

IMG_0605.jpeg

Skjønner ikke hvorfor hun gjør det! Ser jo helt nydelig ut på øverste bildet. 

• Liker 4
Skrevet
loffen skrev (6 timer siden):

Nei hun fikk ikke lov til å bytte. 

Hun mistet skoene i løypa. 

PS. Dere kan jo bare spørre henne om dere ikke tror meg. 

Neida- jeg bare lurte jeg. Jeg fikk ikke med meg det. 

Skrevet
MissCoverdale skrev (4 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun gjør det! Ser jo helt nydelig ut på øverste bildet. 

Hun gjør jo ikke det. 

• Liker 3
Skrevet
hvaduikkeser skrev (5 minutter siden):

Hun gjør jo ikke det. 

Eh. Sånne kommentarer er tøys. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (22 timer siden):

Hva er det Caroline Berg Eriksen ikke klarer å formidle som influencer siden hun føler seg misforstått? Hun ser det ikke selv mens hun aktivt filtrerer seg selv til det ugjenkjennelige ? 
Hun gjorde en grei figur i første episode. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun ikke bare kan fremstå slik i egne kanaler, også? 

Det har stadig blitt påpekt at hun ikke eier styrke i overkroppen , at hun ikke gjør øvelser riktig osv. Det kan være det hun sikter til, at hun ønsker å vise at hun , er gjennomgående godt trent.og har godt styrke, er tøff , og uredd.

Hun løpt opp den klatreveggen til tross for elendige sko.Bra jobba .💪 Tallrekken var heller ikke noe problem å huske for henne. Det blir spennende å følge henne videre. Tror hun kan nå langt 

Håper bare ikke svak partner , har noe å si for utfallet . 

Endret av Lana01
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (52 minutter siden):

Eh. Sånne kommentarer er tøys. 

Hun ligner på alle andre som fikser på trynet sitt. De er alle like og ingen er pene.

• Liker 21
Skrevet
hvaduikkeser skrev (29 minutter siden):

Hun ligner på alle andre som fikser på trynet sitt. De er alle like og ingen er pene.

Ok, skjønner poenget ditt, men synes kommentaren var utidig. 

• Liker 19
Skrevet
Lana01 skrev (1 time siden):

Det har stadig blitt påpekt at hun ikke eier styrke i overkroppen , at hun ikke gjør øvelser riktig osv. Det kan være det hun sikter til, at hun ønsker å vise at hun , er gjennomgående godt trent.og har godt styrke, er tøff , og uredd.

Hun løpt opp den klatreveggen til tross for elendige sko.Bra jobba .💪 Tallrekken var heller ikke noe problem å huske for henne. Det blir spennende å følge henne videre. Tror hun kan nå langt 

Håper bare ikke svak partner , har noe å si for utfallet . 

At hun er bra trent i forhold til flere som er med i programmet, er det ingen tvil om i alle fall. Hun har sine ferdigheter som sikkert kommer godt med i KL.

Når det gjelder det at man har (i følge hun selv) feil inntrykk av henne, så er det ikke første gang hun kommer med slike uttalelser. Jeg tror det handler om noe mer personlig enn at hun får kritikk for feil treningsteknikk og ikke er sterk nok. Jeg mener bestemt at hun må ta en god del ansvar for, at mange har et inntrykk av henne som hun ikke kjenner seg igjen i. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet
Snødronninga skrev (29 minutter siden):

At hun er bra trent i forhold til flere som er med i programmet, er det ingen tvil om i alle fall. Hun har sine ferdigheter som sikkert kommer godt med i KL.

Når det gjelder det at man har (i følge hun selv) feil inntrykk av henne, så er det ikke første gang hun kommer med slike uttalelser. Jeg tror det handler om noe mer personlig enn at hun får kritikk for feil treningsteknikk og ikke er sterk nok. Jeg mener bestemt at hun må ta en god del ansvar for, at mange har et inntrykk av henne som hun ikke kjenner seg igjen i. 

Det er mulig, men i såfall har hun jo nylig blitt vist på Camp Kulinaris, hvor hun fikk vist mye av hvem hun er, hvor hun gjorde « en god figur» 

Bedre trent i forhold til flere som er med?? Ja det sitter vel langt inne å gi henne kred for mere en det? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
loffen skrev (På 9.2.2025 den 7.59):

Kan nesens utseende endre seg ved misbruk av nesespray i mange år, tro?  

Nei, det har jeg aldri hørt om.

Skrevet
Lana01 skrev (4 minutter siden):

Det er mulig, men i såfall har hun jo nylig blitt vist på Camp Kulinaris, hvor hun fikk vist mye av hvem hun er, hvor hun gjorde « en god figur» 

Bedre trent i forhold til flere som er med?? Ja det sitter vel langt inne å gi henne kred for mere en det? 

Ble det noen endring i å vise hvem hun er etter kokke-programmet? Fortsatte hun ikke bare som før? 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet

Finfruen fra Kulås😆

IMG_7207.jpeg

• Liker 6
Skrevet
Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Ble det noen endring i å vise hvem hun er etter kokke-programmet? Fortsatte hun ikke bare som før? 

Nei. Jeg mener hun viste seg fra en fin og positiv side., og fikk vist mye av sin personlighet. Derimot blir det hevdet( her inne av det jeg har sett) at hun jukser på seg en kropp hun ikke har. Ikke har styrke i overkroppen osv. og derfor kan det være at hun vil bevise for seerne at hun har mye styrke, og kan mye om trening  ? 

mulig det er noe annet hun tenker på? Vi får se om  hun gir  mere svar på det etterhvert 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Xmasclovn skrev (21 minutter siden):

Finfruen fra Kulås😆

IMG_7207.jpeg

Ikke det store engasjementet i kommentarfeltet....  

image.png.5f60c3aa95a9263528958a334655e850.png

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet

Angående hva CBE viser frem på KL og endringer...

Det spiller egentlig ikke så stor rolle. Innspillingen av KL var ferdig for mange måneder siden, og på bedriftskanalene CBE driver så har det ikke skjedd noen positiv endring etter at hun var med på KL.

Tvert imot har feiltrening og uansvarlig kropp- og utseendefokus bare økt og blitt betydelig verre.

Siden CBE har fortsatt som hun holdt på før innspillingen, og siden hun faktisk har blitt verre enn tidligere, så ser jeg på det som skjer på KL som skuespill og bedriftspromotering.

Hun ønsker desperat, kan det virke som, å bli anerkjent som pt Caroline Berg (med kun ett lite, kort kurs som hun stadig viser at hun lærte minimalt av), og da var det nok strategisk å droppe Eriksen.

Hun lager nå et nummer av at andre ikke forstår hvem hun er. Men det er hun selv som over 15 år har valgt, hver eneste dag, å fremstille seg på bestemte måter. Hun har full kontroll med produksjon, innholdsvrier, hvordan hun vil presentere seg selv som person, avatar og bedriftseier. Og hun har kjørt ett og samme image i 15 år (og forverret det over årene), og så synes hun det er urettferdig at folk tolker henne feil? Man tolker ut fra det hun selv velger å publisere som bedriftsinnhold. Er hun selv ikke fornøyd med det, så har hun alle år stått fritt å endre det. Men hun har jo selv innrømmet i sin første podkast at får hun kritikk, så velger hun å gjøre mer av det. Så hun må kanskje først ta et ærlig oppgjør med seg selv om hun egentlig ønsker å bli oppfattet på en annen måte enn hun selv har presentert seg som.

Og første bud burde kanskje være å bestemme seg for å ta nok utdanning til å skaffe seg den kunnskapen og kompetansen som trengs for å formidle det de formidler om trening, kropp og utseende på en forsvarlig måte - ikke stadig fremstille seg, sammen med mannen, som eksperter på noe de faktisk er for dårlige i til å formidle det trygt til andre.

• Liker 32
  • Nyttig 12
Skrevet
Xmasclovn skrev (29 minutter siden):

Finfruen fra Kulås😆

IMG_7207.jpeg

Jeg ble faktisk litt flau på hennes vegne av å lese dette. 

• Liker 21
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...