Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Kakafoni
Skrevet
Frømiks skrev (55 minutter siden):

Fordi de ikke fikk lov. Snakk om å tolke alt i verste mening.

Jeg tolker ikke alt i verste mening. Jeg trodde faktisk at de skulke hjelpe hverandre - særlig fordi de ba henne gjøre det til slutt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (13 timer siden):

Hun kunne jo byttet sko med det samme hun så at de skulle gå i skogen. Ingen som sa de ikke fikk skifte da, og hun hadde vel noen mer passende sko for skogstur i den digre kofferten sin?

Jo, de måtte gå med de de hadde på seg. 

(Faktisk så fikk hun ikke lov til å ta de av engang, og gå uten sko.) 

Endret av loffen
La til siste i ()
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kakafoni skrev (8 minutter siden):

Jeg tolker ikke alt i verste mening. Jeg trodde faktisk at de skulke hjelpe hverandre - særlig fordi de ba henne gjøre det til slutt. 

Nei- de får ikke hjelpe hverandre på den første delen der. Ingen av de andre gjorde det heller! Hun fikk lov å hjelpe til slutt fordi han holdt på så lenge, og de måtte videre i løypa. Hadde hun ikke hjulpet han, hadde de vel stått der enda 🤪 Han hadde jo null balanse stakkars..

• Liker 9
Skrevet
Frublå skrev (11 minutter siden):

Nei- de får ikke hjelpe hverandre på den første delen der. Ingen av de andre gjorde det heller! Hun fikk lov å hjelpe til slutt fordi han holdt på så lenge, og de måtte videre i løypa. Hadde hun ikke hjulpet han, hadde de vel stått der enda 🤪 Han hadde jo null balanse stakkars..

Det må ha kokt ganske godt i hodet hennes der, hun sier jo selv at hun er konkurransemenneske 🤯da skal det holde hardt for enhver å ikke bli oppgitt og irritert. Han partneren bør jo få sjekket seg, så dårlig balanse er ikke normalt for unge folk. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes også hun kom helskinnet ut av første episode. Tror det med skotøyet var litt rigget, bare tullete å tvinge deltakerne gjennom en sånn løype i private klær! 

Jeg tror jeg har skrevet det før en gang, men det som er mest fascinerende med bedriften CBE/LKE er jo at de er så utrolig lite flinke til jobben sin. Etter så mange år i gamet, der kjernen i bedriften er å vise seg frem, sitter likevel flertallet igjen med feil inntrykk? De velger konsekvent feil narrativ. Hvorfor driver ikke funkygine med bokanmeldelser tro? 

Alle influensere velger å vise seg frem fra én side, alle leverer et slags produkt eller iscenesatt virkelighet - men jeg tror dette ekteparet har valgt en versjon for fjernt fra den de egentlig er. Det gjør produktet så lite autentisk, tvangspreget og uengasjerende. Caroline virker mye usikker og redd, sover dårlig når kommentarfeltet er ekkelt og er veldig var mot kritikk. Samtidig fremstiller hun seg som en beinhard forretningskvinne som ikke skal endre kurs basert på negativ oppmerksomhet. Oppussing av et gammelt tradisjonsrikt hus bar jo preg av et ektepar som ikke er opptatt av gamle, tradisjonsrike hus. Yogatrening, som handler om kontakt med seg selv og leve på jorden i takknemlighet, bærer jo preg av en som ikke er i kontakt med seg selv. Og so on. Det er ikke en markedsstrategi, det er juging. 

Folk kommer til å ha feil inntrykk av CBE så lenge hun selger en versjon av seg selv som hun ikke klarer å leve opp til. Også på kompani virker det som om hun tar litt sats for å ta plass og snakke med de andre. Håper hun slapper mer av og viser mer av den søte jenta hun egentlig er. Det er så trist å se, for hun ville jo vært mer enn god nok som seg selv. 

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun fikk en svak partner, men naturlig når hun er godt trent og PT. Balanse på lagene. Var flink til å oppmuntre han og viste ikke irritasjon, selv om det sikkert gjorde det på innsiden..det hadde det gjort hos meg!!!🙉🙉

• Liker 11
Gjest Kakafoni
Skrevet
Frublå skrev (54 minutter siden):

Jeg skjønner det nå. 

Skrevet
Kakafoni skrev (1 time siden):

Når det kun sto igjen de to og han ikke klarer og gå over så er det ikke rart de ber henne om og få han over..

• Liker 3
Skrevet (endret)
loffen skrev (2 timer siden):

Ja, i gjørmeløypa måtte de det.

Men det ble vel ikke sagt noe om at de ikke fikk bytte sko da de ble sluppet av bilene, heller ikke da de kom til teltet i skogen og skulle lage stokker?  Hun hadde sikkert mer passende sko i kofferten, hvorfor ikke bytte da hun så de skulle vandre i skogen? De høyhælte støvlettene var jo upassende lenge før de kom til gjørma.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (3 timer siden):

«– Jeg føler mer eierskap til «Berg» enn «Eriksen», for jeg heter jo i utgangspunktet Berg. Så det er lettere for meg å bare bruke Berg, hvis jeg må velge. Det var veldig gøy å bli kalt Berg i «Kompani», for det ga meg veldig flashback til ungdomsskolen.»

Da kom det igjen. Ungdomsskolen. Tydeligvis den beste tiden. 🤭

Berg er mellomnavnet ditt, CBE, ikke etternavnet. Du har rett og slett forsøkt å endre identiteten din så mye at «kompanirekrutt Eriksen» ikke er søkbar. Sikkert en fordel for deg, vil jeg tro…

• Liker 15
Skrevet
loffen skrev (2 timer siden):

Men ei av de andre gikk barbeint gjennom løypa. Fikk ikke med meg hva som skjedde der da. 

• Liker 4
Skrevet
pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Det må være veldig merkelig å ha utlevert seg selv daglig i 15 år - i egne kanaler hvor hun har full kontroll på hva hun legger ut, og likevel ikke har klart å formidle hvem hun EGENTLIG er.

Jeg lurer oppriktig på om hun noen gang har reflektert over hva hun selv kan gjøre annerledes for å endre inntrykket hun mener folk har? Hun har jo 100 % kontroll på alt hun publiserer. Ingen streng redaktør. Ingen VVP. Full styring - full kontroll.

Så sant!

Hvorfor mener hun at den EKTE Caroline kommer bedre fram i et regissert program på TV, enn i de kanalene der hun står helt fritt til selv å vise akkurat hva hun vil og hvem hun er?

• Liker 38
  • Nyttig 7
Skrevet
FruRosa skrev (29 minutter siden):

Så sant!

Hvorfor mener hun at den EKTE Caroline kommer bedre fram i et regissert program på TV, enn i de kanalene der hun står helt fritt til selv å vise akkurat hva hun vil og hvem hun er?

Man kan jo nesten lure litt på om hun hjemme med mannen føler at hun ikke står 100% fritt til å fremstille seg som seg selv?

• Liker 13
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (1 time siden):

Ja, i gjørmeløypa måtte de det.

Men det ble vel ikke sagt noe om at de ikke fikk bytte sko da de ble sluppet av bilene, heller ikke da de kom til teltet i skogen og skulle lage stokker?  Hun hadde sikkert mer passende sko i kofferten, hvorfor ikke bytte da hun så de skulle vandre i skogen? De høyhælte støvlettene var jo upassende lenge før de kom til gjørma.

Nei hun fikk ikke lov til å bytte. 

Zenhouse skrev (59 minutter siden):

Men ei av de andre gikk barbeint gjennom løypa. Fikk ikke med meg hva som skjedde der da. 

Hun mistet skoene i løypa. 

PS. Dere kan jo bare spørre henne om dere ikke tror meg. 

Endret av loffen
  • Liker 4
Skrevet

Det går ikke an å si at det inntrykket folk har av henne, ikke stemmer. Tar hun ikke ansvar for sitt eget content? Da må nesten Caroline Berg Eriksen klandre seg selv. 

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg syns hun gjorde et ok inntrykk i første episode jeg. Relativt blid og likanes, men hun forsterker inntrykket om at det ikke har vært så mye ytre stimuli og at hun forsatt henger litt igjen i ungdomsskolealder. 

Når det gjelder påkledningen både til hun og samtlige andre, så skjønner jeg ikke helt hva de har tenkt på. Det er jo ikke sånn at KL er i sin første sesong og de ikke aner hva de går til. Man kler seg jo og pakker etter hvor man skal. Emilie skolmen feks gikk i tights og joggesko. Caroline Berg (😂) er jo PT og surrer rundt i treningsklær hele tiden, hadde vært bedre for imaget hennes også å vise at hun kler seg etter programmet/rollen. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Gjest Xstrella
Skrevet

Er det hairextensioin hun har? Og noe er annerledes i kinn og hake. Det er stivt. 

Spennende å se neste episode. Når går episodene?

Skrevet
reiseglad skrev (4 timer siden):

Berg er mellomnavnet ditt, CBE, ikke etternavnet. Du har rett og slett forsøkt å endre identiteten din så mye at «kompanirekrutt Eriksen» ikke er søkbar. Sikkert en fordel for deg, vil jeg tro…

En av grunnene til at hun ikke gikk for «Berg Eriksen» eller «Eriksen» var pga plassmangel. Men de fikk jo plass til «Trettebergstuen»…tror det er 100% et forsøk på å stå på egne bein og ikke assosieres med bilriper’n.

• Liker 35
  • Nyttig 3
Skrevet
Isola2 skrev (24 minutter siden):

En av grunnene til at hun ikke gikk for «Berg Eriksen» eller «Eriksen» var pga plassmangel. Men de fikk jo plass til «Trettebergstuen»…tror det er 100% et forsøk på å stå på egne bein og ikke assosieres med bilriper’n.

Ja, eller at hun var redd for å gjøre et så dårlig inntrykk at hun ikke vil relateres til innsatsen i etterkant. Men kanskje hun ønsker å kvitte seg med etternavnet sitt for godt, fordi det kjennes fint å hete Berg?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...