snute Skrevet 22. februar #103761 Skrevet 22. februar (endret) Xmasclovn skrev (14 minutter siden): Rart hun ikke reagerer på at hun har blitt tagget av en random taper som prøver å surfe på andres bølger. Eller har hun så mange følgere og videredelinger at det er vanskelig å få med seg? De har tidligere delt at de trener etter treningsprogram fra LKE, se innlegg på Instagrammen deres fra 18 og 26. november. Virker som de har mye mer peiling enn han så skjønner ikke helt det samarbeidet men… Endret 22. februar av snute . 2
Xmasclovn Skrevet 22. februar #103762 Skrevet 22. februar snute skrev (1 minutt siden): De har tidligere delt at de trener etter treningsprogram fra LKE, se innlegg på Instagrammen deres fra 26. november. Virker som de har mye mer peiling enn han så skjønner ikke helt det samarbeidet men… Overraskende at noen som helst vil trene sammen med ham. 12 3
Stjertmeis Skrevet 22. februar #103763 Skrevet 22. februar snute skrev (3 minutter siden): De har tidligere delt at de trener etter treningsprogram fra LKE, se innlegg på Instagrammen deres fra 26. november. Virker som de har mye mer peiling enn han så skjønner ikke helt det samarbeidet men… Godt spotta! Ser ut som de kun har delt to uker i november med opplegg med @athlete_excel, og deretter ingenting mer? I så fall skal hvert fall ikke LKE har noe av æren for at de presterer og leverer. Og det at de ikke videredeler... I SoMe-sammenheng kan jo det fortelle mye. 9
Sol79 Skrevet 22. februar #103764 Skrevet 22. februar Syns hun gjorde en god figur i kveldens episode jeg. 9 1 2
Malum Skrevet 22. februar #103765 Skrevet 22. februar Har akkurat sett KL, og jeg synes hun gjorde en overraskende god figur, faktisk. Bortsett fra at jeg lurer på hva i all verden hun tenkte på da hun dro avgårde til Bømoen i de bootsene. Kan ha vært regissert, da. De vil jo gjerne lage god tv. Ellers synes jeg hun fremsto positiv, sporty, uredd og omgjengelig. Også er jeg overrasket over at hun velger å vise seg møkkete, sliten og ikke minst uten filter, når hun til vanlig er så ekstremt opptatt av å vise den sedvanlige blankpolert, redigerte og poserende CBE. 24 1
loffen Skrevet 22. februar #103766 Skrevet 22. februar Hun gjorde godt inntrykk på meg i første episode. Hun burde også fått lov til bytte til sko! Var jo bare tåpelig at å måtte gå gjennom skogen og i hinderløypa med boots. De hadde jo ikke peiling på at de skulle rett ut på tur før de var fremme, og hadde vel komfortabelt 'reiseantrekk' på seg. Også de digre koffertene mange hadde... å dra gjennom skogen på de! Hvorfor ha med så mye eget tøy? De skal jo ikke bruke det der? De burde fått beskjed om å ha pakke en sekk og ha på komfortabelt turtøy f.eks. Blir litt teit synes jeg. Ser ut som det blir en tøff sesong, blir artig å følge med. 14 1
Surikatt Skrevet 22. februar #103767 Skrevet 22. februar Hva er det Caroline Berg Eriksen ikke klarer å formidle som influencer siden hun føler seg misforstått? Hun ser det ikke selv mens hun aktivt filtrerer seg selv til det ugjenkjennelige ? Hun gjorde en grei figur i første episode. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun ikke bare kan fremstå slik i egne kanaler, også? 28 2
FruRosa Skrevet 22. februar #103768 Skrevet 22. februar loffen skrev (16 minutter siden): Hun gjorde godt inntrykk på meg i første episode. Hun burde også fått lov til bytte til sko! Var jo bare tåpelig at å måtte gå gjennom skogen og i hinderløypa med boots. De hadde jo ikke peiling på at de skulle rett ut på tur før de var fremme, og hadde vel komfortabelt 'reiseantrekk' på seg. Også de digre koffertene mange hadde... å dra gjennom skogen på de! Hvorfor ha med så mye eget tøy? De skal jo ikke bruke det der? De burde fått beskjed om å ha pakke en sekk og ha på komfortabelt turtøy f.eks. Blir litt teit synes jeg. Ser ut som det blir en tøff sesong, blir artig å følge med. Hun kunne jo byttet sko med det samme hun så at de skulle gå i skogen. Ingen som sa de ikke fikk skifte da, og hun hadde vel noen mer passende sko for skogstur i den digre kofferten sin? 11
Kollontaj Skrevet 22. februar #103769 Skrevet 22. februar (endret) Surikatt skrev (12 minutter siden): Hva er det Caroline Berg Eriksen ikke klarer å formidle som influencer siden hun føler seg misforstått? Hun ser det ikke selv mens hun aktivt filtrerer seg selv til det ugjenkjennelige ? Hun gjorde en grei figur i første episode. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun ikke bare kan fremstå slik i egne kanaler, også? Veldig enig. God innsats, så det som gikk etter nyhetene. Hva hindrer henne, som har ikke mindre enn to IG-kontoer og Snap til å vise hvem hun er? I løpet av 15 år? Det må hun ta ansvar for selv, faktisk. Har ikke sett noen bedring etter deltagelsen, heller, men mulig jeg ikke følger godt nok med (regner jeg med hun ville svart). Endret 22. februar av Kollontaj 21 8
Gjest pålandjorda Skrevet 22. februar #103770 Skrevet 22. februar Malum skrev (1 time siden): Har akkurat sett KL, og jeg synes hun gjorde en overraskende god figur, faktisk. Bortsett fra at jeg lurer på hva i all verden hun tenkte på da hun dro avgårde til Bømoen i de bootsene. Kan ha vært regissert, da. De vil jo gjerne lage god tv. Ellers synes jeg hun fremsto positiv, sporty, uredd og omgjengelig. Også er jeg overrasket over at hun velger å vise seg møkkete, sliten og ikke minst uten filter, når hun til vanlig er så ekstremt opptatt av å vise den sedvanlige blankpolert, redigerte og poserende CBE. Eneste å utsette på henne er sponsede boots. Kanskje en idé for fremtiden å fjerne Eriksen i etternamnet og lande på landjorda. Være seg selv.
Frisk Frosk Skrevet 22. februar #103771 Skrevet 22. februar Stjertmeis skrev (2 timer siden): Godt spotta! Ser ut som de kun har delt to uker i november med opplegg med @athlete_excel, og deretter ingenting mer? I så fall skal hvert fall ikke LKE har noe av æren for at de presterer og leverer. Og det at de ikke videredeler... I SoMe-sammenheng kan jo det fortelle mye. Har heller ikke hørt mer om den unge danske løperen som allerede var veldig god og som LKE tilsynelatende skulle trene fremover. 7 2
hubbabubba00 Skrevet 22. februar #103772 Skrevet 22. februar Jeg fatter ikke filterbruken på insta. Hun er jo en så flott dame uten alt det der. Synd hun ikke ser det selv. 19
123Frustrert Skrevet 22. februar #103773 Skrevet 22. februar Kollontaj skrev (29 minutter siden): Veldig enig. God innsats, så det som gikk etter nyhetene. Hva hindrer henne, som har ikke mindre enn to IG-kontoer og Snap til å vise hvem hun er? I løpet av 15 år? Det må hun ta ansvar for selv, faktisk. Har ikke sett noen bedring etter deltagelsen, heller, men mulig jeg ikke følger godt nok med (regner jeg med hun ville svart). Mulig hun bør ta seg et mediekurs om hun fremdeles ikke klarer å formidle det hun ønsker. mitt første inntrykk er at hun er akkurat som jeg har inntrykk av, opptatt av utseende og helt annerledes i virkeligheten enn på bilder. På tv har hun til og med annerledes ansiktsform enn på bilder. Men hu. Bruker helt sikkert ikke filter eller noe.. 23 3
Gjest Kakafoni Skrevet 23. februar #103774 Skrevet 23. februar God og god figur, Fru Blom…. Hvorfor hjalp hun ikke makker over balansebommen før de ba henne gjøre det? Hun fremstår lite naturlig - hun virker så keitete.
elskersommer Skrevet 23. februar #103775 Skrevet 23. februar Kakafoni skrev (9 minutter siden): God og god figur, Fru Blom…. Hvorfor hjalp hun ikke makker over balansebommen før de ba henne gjøre det? Hun fremstår lite naturlig - hun virker så keitete. Hadde de lov til hjelpe hverandre? Skulle de ikke gå en og en over? 16
elisabeth30 Skrevet 23. februar #103776 Skrevet 23. februar https://www.tv2.no/underholdning/kompanilauritzen/derfor-fjernet-hun-mannens-etternavn/17480514/ 4
Frømiks Skrevet 23. februar #103777 Skrevet 23. februar Kakafoni skrev (7 timer siden): God og god figur, Fru Blom…. Hvorfor hjalp hun ikke makker over balansebommen før de ba henne gjøre det? Hun fremstår lite naturlig - hun virker så keitete. Fordi de ikke fikk lov. Snakk om å tolke alt i verste mening. 28
Kollontaj Skrevet 23. februar #103778 Skrevet 23. februar elisabeth30 skrev (35 minutter siden): https://www.tv2.no/underholdning/kompanilauritzen/derfor-fjernet-hun-mannens-etternavn/17480514/ «– Jeg føler mer eierskap til «Berg» enn «Eriksen», for jeg heter jo i utgangspunktet Berg. Så det er lettere for meg å bare bruke Berg, hvis jeg må velge. Det var veldig gøy å bli kalt Berg i «Kompani», for det ga meg veldig flashback til ungdomsskolen.» Da kom det igjen. Ungdomsskolen. Tydeligvis den beste tiden. 🤭 30 10
Moongirl Skrevet 23. februar #103779 Skrevet 23. februar (endret) FruRosa skrev (12 timer siden): Har sett første del av dagens KL og sitter med et spørsmål. Hvorfor byttet hun ikke sko? Jeg vet de ikke fikk lov da de kom fram til gjørmeløypa (eller «lere» som C kalte gjørma), men hvorfor trasket hun rundt i skogen i timesvis på høyhælte støvletter? Hun hadde vel annet skotøy i den store kofferten sin, og det var ingen som nektet dem å skifte før de begynte å gå. De fikk beskjed om å stille i fint tøy, men ikke i dyre sko, favorittplagg eller sånt med affeksjonsverdi..for de presiserte at det kunne bli ødelagt...men, hun velger å stille i nye og dyre sko...smart.... Endret 23. februar av Moongirl 13
Janey79 Skrevet 23. februar #103780 Skrevet 23. februar Jeg synes alt i alt hun gjorde en god figur. Satt og så på med mannen min, og fortalte han litt om bakgrunnen hennes (han kjenner ikke til henne), og at jeg er kritisk til mye av det hun driver med. Joda, hun hadde med seg altfor stor og tung koffert, men hun var ikke den eneste med teit trillekoffert. Og hun hadde upassende tøy/sko. Men altså, hun er jo castet som «blogger», så sånn sett er det vel egentlig det de håper på. Blir jo underholdning av det. Synes hun fikk relativt mye skjermtid, så kanskje hun ryker tidlig. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå