Stargaze Skrevet mandag kl 16:39 #103561 Del Skrevet mandag kl 16:39 hvalstad45 skrev (1 time siden): Bare på disse bildene ser man jo at hun ikke kommer til å se ut som den ekstremredigerte versjonen av seg selv, det er bra. Men uff, så flaut at hun skal fronte seg som sånn dum pyntedame som tar med seg høyhælte sko inni militærleir. Men nå er det vel det hun er, så da er hun i hvert fall tro mot seg selv.😅 Men hun virker jo ikke å være den skarpeste kniven i skuffen, så at hun flauser seg ut som her er vel bare å forvente. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet mandag kl 16:43 #103562 Del Skrevet mandag kl 16:43 LKE prøver tydeligvis å trekke kunder til sitt coaching program. Men blir glatt utfordret i kommentarfeltet. https://www.facebook.com/share/g/16585hJYKZ/?mibextid=K35XfP 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ¤flicka¤ Skrevet mandag kl 16:51 Populært innlegg #103563 Del Skrevet mandag kl 16:51 Morsomt at han har gått fra å skulle trene eliten/toppidrettsutøvere til å drive med rage baiting på en mosjonistgruppe på Facebook 🤣 (Jeg er selv medlem i den gruppa, bare så det er sagt - det er ikke noe galt med å være mosjonist). 48 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet mandag kl 17:07 #103564 Del Skrevet mandag kl 17:07 Stargaze skrev (23 minutter siden): LKE prøver tydeligvis å trekke kunder til sitt coaching program. Men blir glatt utfordret i kommentarfeltet. https://www.facebook.com/share/g/16585hJYKZ/?mibextid=K35XfP Gir han noen begrunnelse, eller venter han på at andre skal komme med argumenter? Han er så utrolig døll og teit! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet mandag kl 17:20 #103565 Del Skrevet mandag kl 17:20 Rev. Revenge skrev (2 timer siden): Nevner videre at det siden januar 2023 allerede er innført en standard for coacher, og at allerede da var det nesten ingen som kvalifiserte til coach utfra den satte standarden: https://standard.no/fagomrader/coaching/ Norsk standard NS 11251, som altså allerede foreligger, beskriver krav til kompetanse for coach, og ikke bare litt: Det er satt krav til intet mindre enn 300 timers undervisning spesifikt om coaching. Timeantallet gjelder som en total av hele studiet for utdanningen man tar. Eksamen, innleveringer, selvstudium etc. kommer i tillegg. https://www.nsfc.no/studieinnhold Dette er den første av fire standarder, den neste er den som innføres fra mars: Krav til sertifisering av coacher. Deretter kommer krav til leveranse (av coachingtjenester) Og krav til utdannelse av coach (skolene). Her er det bare å glede seg over finurlige krumspring fra to ikke-kvalifiserte coacher (og flere av kollegaene). Bra det jobbes for å få dette inn i noenlunde forsvarlige rammer! Har så vidt nevnt en gang tidligere at det virker som om det korte "pt"-kurset Caroline Berg Eriksen tok i fjor, det finnes ikke lenger som tilbud hos AFPT. I hvert fall har jeg ikke greid å finne det. Så det virker som om CBE tok det før det ble nedlagt. Om det stemmer at det ikke tilbys lenger, så er ikke det noe rart. De samlingene som CBE fortalte om at de hadde på skolen, de var ikke en gang i nærheten av å kunne ha utgjort 300 timers spesifikk undervisning om å trene andre. Det viser i så fall at det såkalte pt-kurset CBE fikk sponset med å drive merket OG umerket reklame for AFPT, det virker å være akkurat like ufullstendig som det yoga-kurset hun tok gjennom The Shala, som heller ikke gir kundene den mengden undervisning som er påkrevd for å få sertifiseringen som skolen likevel gir - iflg. dem selv - til 100 % av alle som deltar på kurset. Fra det CBE og LKE har lagt ut om hans pt-kurs på AFPT tyder alt på at det også er dette kort-kurset LKE tok i 2022. Ikke rart de begge to viser så enorme mangler i faglig kunnskap og forståelse som de stadig gjør. De her kun korte kurs som ikke en gang er i nærheten av å gi dem nok kunnskap og kompetanse og erfaring til å kunne jobbe forsvarlig med kunder! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet mandag kl 17:26 #103566 Del Skrevet mandag kl 17:26 Stargaze skrev (38 minutter siden): LKE prøver tydeligvis å trekke kunder til sitt coaching program. Men blir glatt utfordret i kommentarfeltet. https://www.facebook.com/share/g/16585hJYKZ/?mibextid=K35XfP Litt merkelig i tillegg å forsøke å fremme Athlete Excel når dette firmaet iflg. Brønnøysundregisteret er under avvikling... https://virksomhet.brreg.no/nb/oppslag/enheter/932691299 (Annen bruker i tråden la ut om dette nylig, men jeg husker dessverre ikke hvem i farta. Det er verdt å repetere all den tid LKE nå synes å forsøke å gjøre mer for å fremheve Athlete Excel enn tidligere. Merkelig og useriøst...) 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet mandag kl 18:24 Populært innlegg #103567 Del Skrevet mandag kl 18:24 Stargaze skrev (1 time siden): LKE prøver tydeligvis å trekke kunder til sitt coaching program. Men blir glatt utfordret i kommentarfeltet. https://www.facebook.com/share/g/16585hJYKZ/?mibextid=K35XfP Får ikke til å legge inn bilde, men han skriver følgende: Jeg har coachet mange gjennom årene og har aldri vært borti noen som ikke tåler å trene to intervaller per uke og en langtur. Til og med KOLS og hjertepasienter klarer det uten nevneverdig med skader. Hvor mange kols- og hjertepasienter tror dere han har trent gjennom årene? Vet han i det hele tatt hva disse diagnosene vil si? Jeg har selv vært pårørende til noen med kols (både røykerelatert og den arvelige utgaven) og mistet en forelder til hjertesykdom, det siste disse tenkte på var å løpe. De var mest opptatt av å ha pust nok til å gjøre hverdagslige oppgaver, som å kle på seg og føre en samtale. 47 2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet mandag kl 18:37 #103568 Del Skrevet mandag kl 18:37 (endret) Felis skrev (21 minutter siden): Får ikke til å legge inn bilde, men han skriver følgende: Jeg har coachet mange gjennom årene og har aldri vært borti noen som ikke tåler å trene to intervaller per uke og en langtur. Til og med KOLS og hjertepasienter klarer det uten nevneverdig med skader. Hvor mange kols- og hjertepasienter tror dere han har trent gjennom årene? Vet han i det hele tatt hva disse diagnosene vil si? Jeg har selv vært pårørende til noen med kols (både røykerelatert og den arvelige utgaven) og mistet en forelder til hjertesykdom, det siste disse tenkte på var å løpe. De var mest opptatt av å ha pust nok til å gjøre hverdagslige oppgaver, som å kle på seg og føre en samtale. Det er ikke måte på hva han påstår han kan, dette er nok en hårreisende uttalelse. Moro å lese de saklige kommentarene til Tuva Tuva Tuva, som åpenbart sikter til Caroline og han selv. Endret mandag kl 18:45 av Snødronninga Skrev litt mer 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet mandag kl 18:50 #103569 Del Skrevet mandag kl 18:50 (endret) Og sånn skriver en person som ikke har vært i jobb. Endret mandag kl 20:04 av Kollontaj 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kkkkaru Skrevet mandag kl 18:53 #103570 Del Skrevet mandag kl 18:53 Snødronninga skrev (12 minutter siden): Moro å lese de saklige kommentarene til Tuva Tuva Tuva, som åpenbart sikter til Caroline. Og ifølge Lke handler røde flagg innenfor treningsbransjen om hva han syntes er riktig - ikke om kvalitet, utdannelse, utseende eller andre overfladiske elementer❤️🥰 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet mandag kl 19:00 #103571 Del Skrevet mandag kl 19:00 (endret) Kollontaj skrev (59 minutter siden): Og sånn skriver en person som ikke har vært i jobb. Det er bare flaut at han bruker seg selv som et eksempel. Jeg har 6 metoder jeg bruker for å få gjort alle dagens gjøremål, på den mest effektive måten. Jeg ler meg skakk! Endret mandag kl 19:51 av Snødronninga Fjerna linken som Kollontaj opprinnelig posta 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet mandag kl 19:17 #103572 Del Skrevet mandag kl 19:17 (endret) Poenget forsvant uten referanse fra link Endret mandag kl 19:34 av Spanky Slettet pga linken ble bedt om slettet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet mandag kl 20:04 #103573 Del Skrevet mandag kl 20:04 Snødronninga skrev (5 timer siden): Plutselig dukka det opp et klipp fra Kompani Lauritzen på snapchat. Slik sett vet jeg ikke helt hvordan jeg skal linke til bildene. MEN det var et interessant klipp. Caroline har tatt på seg flotte og dyre sko, og kanskje ikke helt praktiske i forhold til hva slags program hun er med på. Akkurat i dette klippet høres hun ut som en bortskjemt diva, for en holdning. Hun vet da vel godt hva slags program hun er med på? Håper for hennes skyld at hun ikke har denne holdningen under hele oppholdet. Edit: Jeg skjønner at de ble tatt på senga med en eller annen aktivitet, kanskje de nettopp har ankommet leiren men allikevel. 🙄 _______________________________________________ Snutten dukka opp som reklame på snapchat, så der får jeg ikke linka til. Linker til KLs side på tv2 i stedet. https://www.tv2.no/kompani/ Hvem er dette? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet mandag kl 20:15 #103574 Del Skrevet mandag kl 20:15 (endret) Kollontaj skrev (4 timer siden): Og sånn skriver en person som ikke har vært i jobb. Ombestemte meg. Har ikke ord likevel. Endret mandag kl 23:04 av Rev. Revenge 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet mandag kl 20:34 #103575 Del Skrevet mandag kl 20:34 Snødronninga skrev (5 timer siden): Plutselig dukka det opp et klipp fra Kompani Lauritzen på snapchat. Slik sett vet jeg ikke helt hvordan jeg skal linke til bildene. MEN det var et interessant klipp. Caroline har tatt på seg flotte og dyre sko, og kanskje ikke helt praktiske i forhold til hva slags program hun er med på. Akkurat i dette klippet høres hun ut som en bortskjemt diva, for en holdning. Hun vet da vel godt hva slags program hun er med på? Håper for hennes skyld at hun ikke har denne holdningen under hele oppholdet. Edit: Jeg skjønner at de ble tatt på senga med en eller annen aktivitet, kanskje de nettopp har ankommet leiren men allikevel. 🙄 _______________________________________________ Snutten dukka opp som reklame på snapchat, så der får jeg ikke linka til. Linker til KLs side på tv2 i stedet. https://www.tv2.no/kompani/ Det er jo smått utrolig å ta på sånne sko i KL. Er det her de skal løpe 3000 m? 😆 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet mandag kl 21:12 #103576 Del Skrevet mandag kl 21:12 (endret) Kollontaj skrev (2 timer siden): Og sånn skriver en person som ikke har vært i jobb. Hvis jeg f.eks. er veldig effektiv en dag på jobben, og gjør en oppgave som er estimert som 8 timers arbeid på halvparten av tiden, så har jeg en ny oppgave som venter som jeg da jobber med resten av dagen. Det er ikke slik at jeg bare kan ta fri resten av dagen for å trene (slik det ser ut til at han tror det funker). Det han omtaler som "arbeidsoppgaver" under de seks punktene i listen (ting som "vasking" og "handling"), anser jeg som ting jeg gjør på fritiden, dvs. ting jeg gjør ved behov etter å ha gjort alle mine arbeidsoppgaver (8 timer). På den Instagram-posten som han nå tydelig forsøker å spre på Facebook også så skriver han: "Påstand: En person som helt uten kontekst hevder noe av dette, vet mest sannsynligvis ikke hva h*n snakker om 🤷♂️ Likevel ser man det overalt, fordi de fleste profilene på sosiale medier tilhører influensere med begrenset kunnskap 👎". Det virker som om selvinnsikt er mangelvare der borte, for jeg ser på både han og fruen som utmerkede eksempler på nettopp slike influensere med (svært) begrenset kunnskap som sjeldent ser ut til å vite hva de snakker om (👎). Endret mandag kl 21:16 av lenebu 40 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet mandag kl 21:59 #103577 Del Skrevet mandag kl 21:59 Felis skrev (3 timer siden): Får ikke til å legge inn bilde, men han skriver følgende: Jeg har coachet mange gjennom årene og har aldri vært borti noen som ikke tåler å trene to intervaller per uke og en langtur. Til og med KOLS og hjertepasienter klarer det uten nevneverdig med skader. Hvor mange kols- og hjertepasienter tror dere han har trent gjennom årene? Vet han i det hele tatt hva disse diagnosene vil si? Jeg har selv vært pårørende til noen med kols (både røykerelatert og den arvelige utgaven) og mistet en forelder til hjertesykdom, det siste disse tenkte på var å løpe. De var mest opptatt av å ha pust nok til å gjøre hverdagslige oppgaver, som å kle på seg og føre en samtale. Må bare kommentere denne. Det er helt riktig at både KOLS og hjertesyke trener intervaller, og det har god effekt for disse pasientgruppene. De løper ikke nødvendigvis, men sykler, går i motbakke eller lignende og jobber intervallbasert med f.eks 4 min høy intensitet og 3 min pause x 4. Dette nettopp for å ha kapasitet til hverdagens gjøremål. Må også legge til at jeg ellers ikke er fan av LKE, og er ellers helt enig i kritikken han får 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet mandag kl 22:10 #103578 Del Skrevet mandag kl 22:10 Felis skrev (3 timer siden): Får ikke til å legge inn bilde, men han skriver følgende: Jeg har coachet mange gjennom årene og har aldri vært borti noen som ikke tåler å trene to intervaller per uke og en langtur. Til og med KOLS og hjertepasienter klarer det uten nevneverdig med skader. Hvor mange kols- og hjertepasienter tror dere han har trent gjennom årene? Vet han i det hele tatt hva disse diagnosene vil si? Jeg har selv vært pårørende til noen med kols (både røykerelatert og den arvelige utgaven) og mistet en forelder til hjertesykdom, det siste disse tenkte på var å løpe. De var mest opptatt av å ha pust nok til å gjøre hverdagslige oppgaver, som å kle på seg og føre en samtale. Han har ifølge LinkedIn medisin grunnfag, så dette kan han. Om jeg ikke husker helt feil studerte han medisin og medline ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet mandag kl 22:28 #103579 Del Skrevet mandag kl 22:28 Samt bachelor i ernæring. Over fire år. Neida, han har ikke det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet mandag kl 22:34 #103580 Del Skrevet mandag kl 22:34 Og han vet selvsagt bedre enn Olympiatoppen hva som fungerer.🤮 Usjarmerende besserwisser. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå