BlendaSensitive Skrevet lørdag kl 19:23 #103521 Del Skrevet lørdag kl 19:23 Ps. Alle sider som handler om «rib flare», utstikkende ribben handler om å korrigere dette, da det er belastning på kroppen med ofte en forover bøyd bekken, som kan gi nakke og ryggproblemer. Men at cbe poserer med dette er ikke noe annet enn pro-ana. Friske mennesker som trener og er aktive vil strebe etter god og funksjonell holdning uten rygg og nakkeproblemer. 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet lørdag kl 19:27 #103522 Del Skrevet lørdag kl 19:27 loffen skrev (7 timer siden): I det innlegget med merkelig hip thrust-teknikk har hun også merkelig mage crunch i kabel-teknikk. https://www.instagram.com/p/DF-06fLNEhs/?img_index=4 Hennes bevegelse er kun hoftebasert, da trener hun jo hoftebøyerne ikke magen. Og er det litt rart å holde tauet rundt halsen? Jeg synes nesten alt hun viser av øvelser ser så vondt og ubehagelig ut. Her er rigtig teknikk: https://www.gymgrossisten.no/knestaende-crunches-med-kabel.html Der skriver de til og med: 'En vanlig feil er at bevegelsen skjer i hoften, slik at det hovedsakelig er hoftebøyerne som jobber.' Det er underholdende da, sånn som de holder på med den nedlatende bessewisserholdningen og sletting av saklige kommentarer. Det er litt sånn pute-tv! De avslører i det meste de gjør at de ikke har kompetanse i trening som de skal selge til andre. Du har helt rett i det du skriver, også i denne øvelsen gjør hun det helt feil (jeg valgte å fokusere på hip thrust fordi hun/de i det siste har fokusert så mye på å løfte tungt, som igjen gjør det enda farligere for andre som ev. kan finne på å kopiere CBE og LKEs uforsvarlige og feilaktige teknikker). Når de ikke en gang forstår at de ikke trener det de sier at de gjør, da sier det det meste om hvor lite faglig innsikt disse to har. Om dette er måten hun/de faktisk trener på selv, så blir det jo tydeligere og tydeligere hvorfor f.eks. LKE har hatt så mange skader, feiltreninger osv. de siste årene. Som du påpeker, måten CBE utfører mage crunch, så trener hun ikke magen, men hovedsakelig hoftebøyeren. Måten hun holder tauhåndtakene som hun gjør avslører ytterligere at hun har for dårlig stabilitet og styrke i mage/rygg/nakke og armer til å utføre denne øvelsen med vekter, som hun gjør. Når man har sett de tilsynelatende maniske poseringene CBE har drevet med siste årene, så ser man jo hvorfor hun velger å trene hoftebøyeren...: 👇 Melkebart1 skrev (1 time siden): oh my… 🙆🏼♀️🤦🏼♀️ Her viser hun igjen hvor ekstremt hun strammer hoftebøyeren i disse poseringene, for å gi inntrykk av at hun har en bedre trent rumpe enn hun faktisk har, for å gi inntrykk av en smalere midje og mer former. Her står hun mest trolig med "narkoknekk" i knærne for å greie å tilte bekkenet så mye fremover som hun her gjør. @FruJohansen hadde for en tid tilbake et godt beskrivende innlegg om hvordan CBE jukser med bekkentilt i disse poseringene. Pt_carolineberg viser i det meste hun gjør at hun har en stram hoftebøyer, og enten det er bevisst eller ikke, så trener hun den altså ekstra. Det som er en av flere følger av å stadig spenne hoftebøyeren så mye som hun over år har vist at hun gjør, det er at du også påvirker pustemønsteret ditt veldig negativt. Hoftebøyeren går opp og fester seg bl.a. i nedre ribber, hvor også pustemuskelen diafragma fester seg. Disse to skal virke sammen. Når hoftebøyeren blir altfor stram, så er det også med på å hemme fri pust (i tillegg til at det gjerne gir ryggproblemer, holdningsproblemer som oversvai i ryggen, som igjen forplanter seg oppover og gir nakkeproblemer og hodepine). Det er kanskje ikke så merkelig at CBE selv har fortalt om både søvnproblemer og angst, for dette blir også påvirket når pusten blir så anstrengt. Så vet vi jo også at CBE i tillegg stadig overspenner magemusklene, ofte til det ekstreme, noe som ytterligere forsterker dette negative mønsteret med pust. Det er forstyrrende å se at en person som både kaller seg yoga-instruktør og personlig trener ikke forstår dette, eller om hun forstår det likevel velger å påvirke andre til å få samme veldig usunne muskelspenninger i kroppen som i så stor grad påvirker alt fra pust, mage/tarmfunksjon, nervesystemet, og angstspenninger m.m. Dette er altså det som eierne av Treasures AS, Netfit AS og Athlete Excel ønsker å påvirke andre til å gjøre. Dette gjør de i stor grad gjennom å fronte Caroline Berg Eriksen på en måte som også viser et så usunt forhold til kosthold og utseende at det ortorektiske inntrykket oftere og oftere bikker over i både thinspo og proana. Det er på høy tid det kommer et lovverk på plass som kan regulere og få bort uprofesjonelle og uforsvarlige influensere som det Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen representerer! 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet lørdag kl 19:38 #103523 Del Skrevet lørdag kl 19:38 BlendaSensitive skrev (14 minutter siden): Og buksa viser jo helt tydelig hvordan hun tilter bekkenet maksimalt for å forstørre rumpe og få minst mulig mage og samtidig presser ribbena opp. Ikke rart hun har vont i hode og nakke og hva hun nå klager på…. https://activ8posture.com/posture/what-is-rib-flare/ hey carro, finns utallige sider online som kan hjelpe på dårlig holdning! Tips er å faktisk gjøre yoga eller pilates - helst hos en godkjent instruktør. For det virker som at du har såpass dårlig kontakt med egen kropp til å kunne korrigere deg selv. Klemz Du kom meg i forkjøpet - veldig bra link! Man finner tydelig igjen feilholdningene som CBE dyrker både i feiltrening og ekstreme poseringer. Det er tragisk (på grensen til komisk) at hun kaller seg instruktør i yoga og også personlig trener. For kunnskapen, innsikten og kompetansen hos herr og fru, den dokumenterer de selv omtrent daglig er fraværende. Anbefaler å lese hele linken til @BlendaSensitive og gjerne merke den også, for den er så informativ at mange kan ha veldig god nytte av den selv. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet lørdag kl 19:50 #103524 Del Skrevet lørdag kl 19:50 Kkkkaru skrev (På 12.2.2025 den 22.30): 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet lørdag kl 20:00 #103525 Del Skrevet lørdag kl 20:00 Rev. Revenge skrev (2 timer siden): Fordi hun suger inn magen. Hun er veldig fokusert på å fremstille seg selv som noe hun ikke er, en helt vanlig dame (ikke same) i Særp avhengig av filter, fillers og ros. Om et lite kvarter kan vi se det gjennom TV-linsen på KL Tror det er litt vanskeligere å suge inn ribbena under løping, ser sånn ut iallfall 🤭🤦🏼♀️ Busted! Ribbena dine står ikke ut slik du påstår Carro🤥🫠 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet lørdag kl 20:05 #103526 Del Skrevet lørdag kl 20:05 (endret) Lopploella skrev (11 timer siden): En helt vanlig same i Særp! 🤪 Klassisk Same😂 Undskyld, men jeg har ledd av dette i en halvtime nå, beste jeg har lest på lenge😂😂 Endret søndag kl 06:12 av panzerpølsa 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet lørdag kl 20:15 #103527 Del Skrevet lørdag kl 20:15 panzerpølsa skrev (8 minutter siden): Klassisk Same😂 Undskyld, men jec var ledd av dette i en halvtime nå, beste jeg har lest på lenge😂😂 Jeg og🤣. En helt vanlig same i Særp. Fantastisk 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet lørdag kl 21:40 #103528 Del Skrevet lørdag kl 21:40 Jeg må rette en stor beklagelse til alle samer som kanskje føler seg fornærmet over å utilsiktet ha blitt dratt inn i en tråd som idag har dreid seg om den blotte eksistens av rumpa til en dame i Særp. Det var overhodet ikke meningen. 26 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet lørdag kl 22:14 #103529 Del Skrevet lørdag kl 22:14 (endret) Xmasclovn skrev (4 timer siden): Det blir litt vanskelig å kommentere annerledes når hun gjør sitt ytterste for å fremstille kroppen slik hun gjør, både med posering og redigering. Det går an å kommentere det uten å bruke ordene senete beinrangel, men for all del, hvis du synes det er greit så kjør på. Men det er likevel unødvendig. Endret lørdag kl 22:14 av BuffyTheVampire 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 22:15 #103530 Del Skrevet lørdag kl 22:15 BuffyTheVampire skrev (Akkurat nå): Det går an å kommentere det uten å bruke ordene senete beinrangel, men for all del, hvis du synes det er greit så kjør på. Men det er likevel unødvendig. Takk for tillatelsen. Da kjører jeg på😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet lørdag kl 22:55 #103531 Del Skrevet lørdag kl 22:55 Hun er like mye same som hun er pt😅 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet lørdag kl 23:23 #103532 Del Skrevet lørdag kl 23:23 Rev. Revenge skrev (1 time siden): Jeg må rette en stor beklagelse til alle samer som kanskje føler seg fornærmet over å utilsiktet ha blitt dratt inn i en tråd som idag har dreid seg om den blotte eksistens av rumpa til en dame i Særp. Det var overhodet ikke meningen. Men nå fikk du meg bare til å le enda mer😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet søndag kl 07:57 #103533 Del Skrevet søndag kl 07:57 Alle do-selfies hun tar med sine døtre. Er det dette hun vil lære sine døtre? Nå kommer jo døtrene til å stå foran speilet å beundre sitt ytre i fremtiden. Det er ikke sunt. Jo mer tid man bruker foran speilet, jo mer tid får man til å finne feil med eget utseende. Så er det ofte slik at det ikke var noe galt i utgangspunktet. Personlig bruker jeg 5 min i speilet daglig. Det gjør at jeg sjeldent tenker over kropp og utseende. Det anbefales Caroline! 14 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet søndag kl 08:49 #103534 Del Skrevet søndag kl 08:49 (endret) Tenker på disse jentene hennes når de blir eldre. Når de skal få egne barn og ikke ser hun som moren etter fødsel eller ikke har utstikkende ribbein i 20-åra Endret søndag kl 08:55 av Jojo345 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet søndag kl 08:54 #103535 Del Skrevet søndag kl 08:54 (endret) Feil Endret søndag kl 08:55 av Jojo345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet søndag kl 08:56 #103536 Del Skrevet søndag kl 08:56 BuffyTheVampire skrev (10 timer siden): Det går an å kommentere det uten å bruke ordene senete beinrangel, men for all del, hvis du synes det er greit så kjør på. Men det er likevel unødvendig. Selv er jeg forsiktig med sånne ord, men tror ikke personen som omtales har noe i mot å bli kalt det, er vel et kompliment all den tid hun prøver å se ut som et. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet søndag kl 09:02 #103537 Del Skrevet søndag kl 09:02 Jeg lurer virkelig på hvordan hun vil fremstå i Kompani Lauritzen. Både utseendemessig og som person, hun er jo så utrolig kjedelig og intetsigende, kan ikke skjønne hva hun har å by på, hun passer ikke til tv. (Om ikke et under har skjedd siden sist.) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet søndag kl 10:43 #103538 Del Skrevet søndag kl 10:43 Vi kan i alle fall slå fast at deltakelsen ikke har bidratt til observerbare endringer i innholdet på kanalene i ettertid. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet søndag kl 10:56 #103539 Del Skrevet søndag kl 10:56 K_mb skrev (1 time siden): Selv er jeg forsiktig med sånne ord, men tror ikke personen som omtales har noe i mot å bli kalt det, er vel et kompliment all den tid hun prøver å se ut som et. Ja, men nettopp det at hun kanskje ser det som et kompliment, er jo et red flag. Men som sagt; folk kan skrive hva de vil, og hvis en ikke synes det er ille, så for all del. Skriv hva du vil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet søndag kl 10:57 #103540 Del Skrevet søndag kl 10:57 (endret) Xmasclovn skrev (12 timer siden): Takk for tillatelsen. Da kjører jeg på😁 Jeg er bare uenig med deg. Du trenger ikke tillatelse fra noen, du er ansvarlig for hva du skriver selv ☺️ Endret søndag kl 10:58 av BuffyTheVampire 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå