Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (På 12.2.2025 den 11.41):

"Nei, det stemmer ikke" Oser LKE lang vei. Jeg vet ikke hva som stemmer, men det er tydelig at det er Lars-Kristian som står bak kveruleringen. Han må ha det skikkelig travelt i kommentarfelt rundt omkring, både via pt_caroline, athlete_excel, og sin egen private. På insta, facebook, X, og sikkert flere steder. Hvordan får han tid til alt sammen? Virker som en veldig usunn hobby. 

Ekspander  

Han har åpenbart ingen lønnet 8-16 jobb, med mindre han mener kverulering er jobb og får lønn for det. Han har vokst opp med kverulering så dette kan han?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 12.2.2025 den 14.49):

Han har åpenbart ingen lønnet 8-16 jobb, med mindre han mener kverulering er jobb og får lønn for det. Han har vokst opp med kverulering så dette kan han?

Ekspander  

Sitter vel å kverulere mellom «online coaching» av alle kundene sine 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 12.2.2025 den 14.02):

https://www.vg.no/nyheter/i/jQx60z/kripos-advarer-mot-ai-skapte-overgrepsbilder

Mens Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen fortsetter å utnytte egne barn med å legge ut bilder og videoer av egne barn... :( :sinna:

Ekspander  

Burde bli noen søvnløse netter i Kulåsparken nå... 😱

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 12.2.2025 den 13.10):

Hva er egentlig greia med de hip thrust-øvelsene CBE/pt_carolineberg stadig viser?

Hun har albuene inne på benken og bruker dermed mye andre muskler enn hun egentlig skal. Med andre ord, hun er ikke sterk nok til å ha så mye vekter på stanga som hun har, og får heller ikke trent setemusklene så målrettet som hun later som.

At de endrer kameravinkel i den siste hun legger ut på carolinebergeriksenno greier fremdeles ikke å skjule de andre feilene hun også gjør i øvelsen.

Igjen - både carolinebergeriksenno, pt_carolineberg og athlete_excel er i all hovedsak bare poseringskontoer for å lokke til seg sløve annonsører som ikke gjør bakgrunnsinformasjon om hvem de samarbeider med av influensere.

Ekspander  

Kan ikke noen spørre henne om dette? Jeg har kverulert med både CBE og LKE på Instagram før, så er blokkert 😂

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen fortsetter å utnytte egne barn med å legge ut bilder og videoer av egne barn... :( :sinna:

Ekspander  

Jeg tror ikke de leser aviser eller holder seg oppdatert på nyheter, samfunn eller verden ut fra hvordan forholder seg til omverdenen. Det er tross alt en heldagsjobb å strigle seg til photoshoot i stuehjørnet og kjelleren, redigering av filmer og bilder, pynte på barna, lage middag med proteinpulver, selvpleie, egentid, og løpetid. Med bikkja, host.

Endret av Rev. Revenge
  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissKatt skrev (På 11.2.2025 den 13.47):

Skulle ikke team Netfit arrangere treningsreise med Apollo? De avlyste i fjor (?) og sa at det ble utsatt. Eksisterer Netfit fortsatt? Det går helt i surr for meg med PT Caroline Berg, Athlete excel, coach Eriksen +++ Hva er lagt ned, hva er gått konkurs, hvilke tilbud har de og hvilke arrangementer "flyttes" til andre datoer? Jeg følger med på kontoene til både Lars Kristian og Caroline i blant, men skjønner ingenting av treningstilbudene deres lengre.. 

Ekspander  

Jeg klarer ikke å følge med i svingene, jeg heller, men registrerer at Lars Kristian Eriksen har én eksklusiv vipp-plass ledig ett eller annet sted her, inntil neste sving.

Screenshot_20250212_205211_Google.jpg

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Takk for at du deler dette. Jeg fatter ikke at så mange ennå tar risikoen. Overgrepsverdenen/utnyttelse er ikke noe uti periferien, men noe som kommer stadig nærmere og blir stadig lettere tilgjengelig. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ChickNorris skrev (På 12.2.2025 den 20.16):

FYI: Diskusjonen på omtalt instaprofil ligger under innlegg nr 15, telt ovenfra 🤓

Ekspander  

Det er verdt å gå inn for LKE er hysterisk morsom når han kverulerer

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Barn som alle som vil kan finne ut hvor bor, hvor de går på skole, rutiner etc.

Sitat fra artikkelen du linker til:

– For barna som får sitt ansikt på slike bilder, så er det en stor belastning. Vi ser også at AI brukes både i utpressing og i å få kontakt med barn. Det øker et problem som allerede er stort, sier Kaja Hegg, spesialrådgiver i Redd Barna.

Hva slags foreldre er de, som likevel eksponerer barna mye og jevnlig? Begriper virkelig ikke tankegangen til disse to.

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er blokkert ser bare den ene siden av diskusjonen. Legg gjerne ved screenshots.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BuffyTheVampire skrev (På 12.2.2025 den 16.46):

Kan ikke noen spørre henne om dette? Jeg har kverulert med både CBE og LKE på Instagram før, så er blokkert 😂

Ekspander  

Det er en som har spurt og hun svarte : bruker begge (rygg +albuer) fordi det gir mer stabilitet. Jo mer stabilitet, jo mer kraft kan jeg produsere og jo bedre resultat. 

Ser mer ut som det er for mye vekt og at hun må hjelpe til med armene på benken for å klare det. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Kkkkaru skrev (På 12.2.2025 den 23.11):

Det er en som har spurt og hun svarte : bruker begge (rygg +albuer) fordi det gir mer stabilitet. Jo mer stabilitet, jo mer kraft kan jeg produsere og jo bedre resultat. 

Ser mer ut som det er for mye vekt og at hun må hjelpe til med armene på benken for å klare det. 

Ekspander  

Bra noen spør, og det er ingen tvil om at hun bruker altfor tunge vekter. 

Det er veldig tydelig at hun ikke bruker mer kraft, heller mindre, fordi hun avlaster så voldsomt med armene, spesielt i den eksentriske delen av øvelsen, som jo er det tyngste - og som hun tydeligvis ikke er sterk nok til å utføre uten å jukse. Men igjen så poserer hun først og fremst og gir blaffen i at hun viser frem det som kan skade andre.

CBE burde startet med å gjøre hip thrust helt uten vekt inntil hun greide å utføre øvelsen korrekt, og så øke vektene gradvis og kontrollert. Hun utnytter heller ikke hele bevegelsesbanen til setemusklene som hun skal/bør i den øvelsen, siden hun pga. utgangsstillingen, bare trener innenfor et mindre område av bevegelsesbanen.

Så lenge hun liksom skal lære andre å trene, så er et minste minimum at hun faktisk greier å utføre øvelsene hun viser korrekt og forsvarlig. Det gjør hun ikke, da hun heller ikke greier å la være å oversvaie korsryggen, noe som kan gjøre at andre får ryggproblemer.

Hverken CBE eller LKE er skikket til å trene andre på den måten de driver på.

Jeg lurer fremdeles på om de to har sørget for å ha ansvarsforsikringer som pt'er?

• Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kkkkaru skrev (På 12.2.2025 den 23.11):

Ekspander  

Har googla hip thrust teknikk, jeg ser ikke en eneste treningsprofil som bruker CBE sin variant. Ingen! 

Angående svaret hennes, man lærer seg vel å holde seg stabil uten å bruke albuene. Er ikke det bare en fordel, å trene på stabilitet uten å måtte støtte seg. En annen ting. Hjelper hun ikke til med å løfte med armene på denne måten? Om det er tilfelle, blir der vel mindre jobb for 🍑. Bare noen tanker. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 11.2.2025 den 16.36):

Du burde slutte å gå i Kulåsparken, for denne figuren ferdes ofte der i både dagslys og mørket😂

Ekspander  

Hvem er det som tramper i min park?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kkkkaru skrev (På 12.2.2025 den 21.30):

IMG_1751.jpeg

IMG_1752.jpeg

IMG_1753.jpeg

IMG_1754.jpeg

IMG_1755.jpeg

Ekspander  

Herregud så flaut! At Caroline lar mannen bruke hennes navn til å sitte på nettet og drite seg ut på denne måten.

Men, har inntrykk av at hun forguder han, så det er vel avtalt. 

• Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...