Teflonhjernen Skrevet 12. januar 2025 #102841 Skrevet 12. januar 2025 Snødronninga skrev (På 10.1.2025 den 18.10): Er det ikke litt flaut at Caroline Berg Eriksen er foredragsholder/har kurs i kreativt innhold, når hun er så lite kreativ som influencer? Titta på snapchat (bruker snap på nett uten innlogging, og ser dermed ikke reklame), og det har blitt filma en make up video. Det blendende make up lyset gir sløve øyne, håret er selvfølgelig styla og voluminøst, huden silkeglatt. Det hadde jo nesten vært kreativt om hun endelig viste sin høyre side, men nei. Det skal gå i det samme gamle, aldri noe avvik. Dagen har bestått i å løpe, sikkert dusje og freshe seg opp for å lage video, så er det taco. Neste uke håper hun at hun har kommet inn i vanlig Caroline-tempo». Vi får se, sier hun. Dette bekrefter nok en gang at det er hard å være influenser, altså. 🥱 Hvor er ditt kreative innhold Caroline? Interiør er det veldig lite av, men det skjønner jeg på en måte for det er det kjedligste interiøret jeg kan tenke meg. Alt det andre er jo på repeat. Fast plass til antrekk-bilder og reels, for det kan ikke gjøres annet enn i «studioet». Oppstilt er ikke kreativt. Hele innholdet er som å bruke uttrykket «Same shit, different day.» Hvordan kan du lære bort kreativt innhold når du er så inni hampen dårlig på det selv? Foreslår at du tar et kurs hos dyktige aktører. https://www.snapchat.com/add/carobergeriksen Noen som vet hva som er «galt» med høyre side av ansiktet? 2 1
Kosemose Skrevet 12. januar 2025 #102842 Skrevet 12. januar 2025 Teflonhjernen skrev (19 minutter siden): Noen som vet hva som er «galt» med høyre side av ansiktet? Ingen ting! I allefall ikke om man skal tro rekruttbilde av CBE fra kompani lauritzen, en helt vanlig, slank og pen dame i slutten av 30-åra. https://www.kk.no/underholdning/disse-skal-vaere-med/82286602 18 2
pøbelsara Skrevet 12. januar 2025 #102843 Skrevet 12. januar 2025 Sinccis skrev (2 timer siden): Og dette gjør hun på en plattform der hun selv forteller at hun får så mye stygge meldinger at hun sliter med å sove om natten pga angst, samt daglig får meldinger fra menn som spør om hun ikke kan starte OnlyFans. Ja, det er helt utrolig - og ganske hjerteskjærende at hun utsetter ungene for det store internettet når hun selv er så skadet av det. 25 5
hvalstad45 Skrevet 12. januar 2025 #102844 Skrevet 12. januar 2025 Kosemose skrev (2 timer siden): Ingen ting! I allefall ikke om man skal tro rekruttbilde av CBE fra kompani lauritzen, en helt vanlig, slank og pen dame i slutten av 30-åra. https://www.kk.no/underholdning/disse-skal-vaere-med/82286602 Funny hvordan hun har dratt opp t-skjorta til skuldrene for å få vist mer kropp. 11
EmilieH Skrevet 12. januar 2025 #102845 Skrevet 12. januar 2025 19 likes på siste innlegget på pt-kanalen som ble lagt ut for 2 timer siden. Ikke akkurat voldsomt engasjement. 16
Xmasclovn Skrevet 12. januar 2025 #102846 Skrevet 12. januar 2025 EmilieH skrev (37 minutter siden): 19 likes på siste innlegget på pt-kanalen som ble lagt ut for 2 timer siden. Ikke akkurat voldsomt engasjement. Overraskende. Not 6
hvaduikkeser Skrevet 12. januar 2025 #102847 Skrevet 12. januar 2025 Ingen tvil om at hun er på nivå med sin 11 år gamle datter. 18 1
Snødronninga Skrevet 12. januar 2025 #102848 Skrevet 12. januar 2025 EmilieH skrev (2 timer siden): 19 likes på siste innlegget på pt-kanalen som ble lagt ut for 2 timer siden. Ikke akkurat voldsomt engasjement. Hun har likt sitt eget innlegg. Er det en måte å komme på god fot med algoritmene på, eller er det bare en smådesperat handling for å få flest mulig likes? 33
cerruti Skrevet 12. januar 2025 #102849 Skrevet 12. januar 2025 Sjekk selvdiggingen på siste innlegg. Dame på snart 40. Mor til to jenter. Det må være samme mine og blikk til en som tittet så mye på seg selv at vedkommende druknet. 15
Melkebart1 Skrevet 12. januar 2025 #102850 Skrevet 12. januar 2025 cerruti skrev (25 minutter siden): Sjekk selvdiggingen på siste innlegg. Dame på snart 40. Mor til to jenter. Det må være samme mine og blikk til en som tittet så mye på seg selv at vedkommende druknet. Hahaha gosj assa! The filterqueen keeps on giving 7
Skrottefar Skrevet 12. januar 2025 #102851 Skrevet 12. januar 2025 Frøken frøken1 skrev (19 timer siden): Som alltid diskrediterer du andres meninger og er nedlatende til andres meninger! Jeg vil lære og vite men med din nedlatende holdning i denne tråden til to mennesker så ha en god natt! Og det samme gjør du, så da er vi vel like der da regner jeg med.......og nedlatende holdning til 2 mennesker sier du, mener du da til CBE og LKE? Vel, det er jeg i min fulle rett til å gjøre iom at de er som de er 4
Xstrella Skrevet 12. januar 2025 #102853 Skrevet 12. januar 2025 Hva gjør hun? Klikker ikke inn på hennes kanaler.
Kollontaj Skrevet 12. januar 2025 #102854 Skrevet 12. januar 2025 Xstrella skrev (1 minutt siden): Hva gjør hun? Klikker ikke inn på hennes kanaler. Litt vanskelig å beskrive. Noen vil si hun deiger seg foran kameraet, mens hun beundrer seg selv. Mye filter og det skal visst være en makeup hun har laget etter inspirasjon fra noen som ser ut som de er 20. 🫣 19 1 1
Conradi Skrevet 12. januar 2025 #102855 Skrevet 12. januar 2025 Skrottefar skrev (På 11.1.2025 den 21.02): Som vanlig så er du som alltid veldig forsvarende ovenfor CBE og forsøker å diskreditere andre sine meninger og velformulerte innlegg, men det å rope på moderatorene blir bare for barnslig, rett og slett, for det du mener er urovekkende og illevarslende er intet annet enn et godt og velskrevet, gjennomtenkt og forklarende, innlegg, men det skjønner selvfølgelig ikke du Hva mener du med "som alltid veldig forsvarende ovenfor CBE"? Gi meg eksempler. 2
gladidag Skrevet 13. januar 2025 #102856 Skrevet 13. januar 2025 Sorry å si det, men håper hun ryker kjapt ut av Kompani…. Sorry men orker ikke se hun i reality.. og KL er en av de få eg liker å se på. 15
Gjest Jojo345 Skrevet 13. januar 2025 #102857 Skrevet 13. januar 2025 (endret) Ser noen har kommentert på en saklig og hyggelig måte ang. barneeksponering på videoen med eldste datteren. Blir spennende å se om hun for en gangsskyld kan ta en saklig og uredigert diskusjon i sitt eget kommentarfelt. Uredigert tviler jeg sterkt på Endret 13. januar 2025 av Jojo345
Isild Skrevet 13. januar 2025 #102858 Skrevet 13. januar 2025 Jojo345 skrev (1 time siden): Ser noen har kommentert på en saklig og hyggelig måte ang. barneeksponering på videoen med eldste datteren. Blir spennende å se om hun for en gangsskyld kan ta en saklig og uredigert diskusjon i sitt eget kommentarfelt. Uredigert tviler jeg sterkt på Synd at de alltid stiller med piggene ute når noen ønsker å snakke med de om valget om å eksponere barna. De ser på alle spørsmål som hat og kritikk, og jeg kan ikke forstå det på noen annen måte enn at de reagerer sånn fordi de føler seg litt truffet. De vet at det er mange som reagerer på det, og istedetfor å forsvare sine valg på en mer utfyllende måte enn at "vi vet selv hva som er best", og "så lenge bildene av barna er fine er det uproblematisk" - så kunne og burde de med sin lange fartstid forklart HVORFOR de fremmer eksponering av barn. Hva er det de vet, som Kripos, Unicef og andre ikke forstår. De forsto jo veldig godt FØR at eksponering av barn ikke var greit. De hadde først en mening om at barn ikke skulle være med i kanalene, så var det å ikke vise ansikt - til det nå er "full eksponering". Det er jo en vei de har gått der - i motsatt retning av de fleste riktignok. Men de har gått fra å være bekymret for det samme som mange andre til å gå all in, og ikke være bekymret for noe som helst. Veldig dumt at de ikke vil ta den debatten. 30 3
EmilieH Skrevet 13. januar 2025 #102859 Skrevet 13. januar 2025 Isild skrev (9 minutter siden): Synd at de alltid stiller med piggene ute når noen ønsker å snakke med de om valget om å eksponere barna. De ser på alle spørsmål som hat og kritikk, og jeg kan ikke forstå det på noen annen måte enn at de reagerer sånn fordi de føler seg litt truffet. De vet at det er mange som reagerer på det, og istedetfor å forsvare sine valg på en mer utfyllende måte enn at "vi vet selv hva som er best", og "så lenge bildene av barna er fine er det uproblematisk" - så kunne og burde de med sin lange fartstid forklart HVORFOR de fremmer eksponering av barn. Hva er det de vet, som Kripos, Unicef og andre ikke forstår. De forsto jo veldig godt FØR at eksponering av barn ikke var greit. De hadde først en mening om at barn ikke skulle være med i kanalene, så var det å ikke vise ansikt - til det nå er "full eksponering". Det er jo en vei de har gått der - i motsatt retning av de fleste riktignok. Men de har gått fra å være bekymret for det samme som mange andre til å gå all in, og ikke være bekymret for noe som helst. Veldig dumt at de ikke vil ta den debatten. Ja, hadde vært spennende å høre dems mening om saken, hvorfor legger de ut alt om barna? Hva er grunnene til at de ikke syns det er problematisk? Jeg finner ikke en god grunn til at barn skal ut på nett, ikke en eneste! 12 1
Isild Skrevet 13. januar 2025 #102860 Skrevet 13. januar 2025 EmilieH skrev (14 minutter siden): Ja, hadde vært spennende å høre dems mening om saken, hvorfor legger de ut alt om barna? Hva er grunnene til at de ikke syns det er problematisk? Jeg finner ikke en god grunn til at barn skal ut på nett, ikke en eneste! Nettopp. Hvorfor vil de ikke dele hvorfor de har gått vekk fra å skjerme barna. CBE.no er en av de i bransjen med lengst fartstid, så det ville vært interessant å høre hvorfor de gikk fra å skjerme barna til å eksponere de for fullt. Som du sier, så er det veldig vanskelig å finne en eneste god grunn til å legge ut barn på nettet. De er kanskje "redd" for bråket det vil medføre. Men LKE virker ikke som han er skuddredd i hele tatt, tvert imot så virker det som han trives med en skikkelig debatt, så det er litt rart at han/de ikke går litt i krigen for å forklare og forsvare valgene sine. De er vel redde for å "tape" kanskje. 19 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå