loffen Skrevet onsdag kl 17:04 #102181 Del Skrevet onsdag kl 17:04 Synes ikke hennes staketeknikk ligner på dette https://www.youtube.com/watch?v=No9QYEV7HRw Treningskokken, Asker treningsenter. Hun gjør jo det han sier men IKKE skal gjøre, bl.a. med å starte med strake armer høyt over hodet. https://www.instagram.com/p/DDIGsIEtF-_/?img_index=3 Men hun vet jo best, så. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet onsdag kl 17:36 #102182 Del Skrevet onsdag kl 17:36 loffen skrev (30 minutter siden): Synes ikke hennes staketeknikk ligner på dette https://www.youtube.com/watch?v=No9QYEV7HRw Treningskokken, Asker treningsenter. Hun gjør jo det han sier men IKKE skal gjøre, bl.a. med å starte med strake armer høyt over hodet. https://www.instagram.com/p/DDIGsIEtF-_/?img_index=3 Men hun vet jo best, så. Måten hun gjør det på vil bl.a. gjøre at hun belaster armene mindre, og hun har jo alltid vært veldig opptatt av å vise frem tynnest mulig armer... Hun poserer, ikke mye annet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo345 Skrevet onsdag kl 17:49 #102183 Del Skrevet onsdag kl 17:49 KikiEco skrev (7 timer siden): Samtidig, hva med pensjonsopptjening? Sikkert gøy nå å ha et klesskap med hundre kjoler og en stue full av pynt du ikke har betalt for fra egen lommebok, men hva gjør du om 40 års tid? Jeg kan ikke skjønne at det finnes noen form for langtidsplanlegging av egen økonomi her i det hele tatt. Skal hun leve som influenser resten av livet? Hun har jo dårlig muligheter til å få seg vanlig jobb. Ingen utdanning, tilnærmet ingen arbeidserfaring. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet onsdag kl 19:16 #102184 Del Skrevet onsdag kl 19:16 loffen skrev (2 timer siden): Synes ikke hennes staketeknikk ligner på dette https://www.youtube.com/watch?v=No9QYEV7HRw Treningskokken, Asker treningsenter. Hun gjør jo det han sier men IKKE skal gjøre, bl.a. med å starte med strake armer høyt over hodet. https://www.instagram.com/p/DDIGsIEtF-_/?img_index=3 Men hun vet jo best, så. Det er så flaut. Først sier hun at det er første gang hun prøver stakemaskin. Når hun blir rettet på, protesterer hun. Etter å ha prøvd det en gang, og det få dager før hun skal konkurrere med apparatet. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet onsdag kl 19:33 #102185 Del Skrevet onsdag kl 19:33 Carrie_S skrev (6 timer siden): Firmaet hennes hadde driftsinntekter på 926k. Det er en god sum. Til gjengjeld hadde de kostnader på 551k. Netfit AS hadde driftsinntekter på 166k og deiftkostnader på 95k Klær kan kun utgiftføres om de aldri brukes i privat regi og oppbevares på eget sted separat fra private klær. De eier et stort hus som sikkert har økt i verdi etter at de kjøpte. For mange kan det gi en god alderdom. Jeg kan ikke masse om regnskap, men ut i fra tallene som presenteres om firmaets økonomi ser det jo ikke kjempelyst ut. Jeg er enig med deg når det gjelder at eiendommen deres sikkert har økt godt i verdi siden de kjøpte det og jeg ville tro at de har lite lån på huset ettersom Caroline tidligere kunne vise til en god inntekt. Likevel, huset er gammelt. Jeg synes å huske at det ble postet på insta i vinter at temperaturen i treningsrommet var 10 grader da det var på det kjøligste. Det kan vel tenkes at den godt dokumenterte fasadeoppussingen da huset ble overtatt ikke er nok og at det kommer til å trengs betydelige oppgraderinger og vedlikehold i årene som kommer. Tenker da bl.a. på energikravene fra EU som norske boliger kommer til å måtte tilpasses etter. Det kan hende at de har en god økonomisk plan i bakhode, men sett utenfra misunner jeg ikke dem 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet onsdag kl 19:47 #102186 Del Skrevet onsdag kl 19:47 (endret) Har hun sagt noe om hvilken konkurranse hun skal stille i? Ser det finns ulike klasser og sånt. edit: nevermind, fant det! Hyrox verden er ikke så stor. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav Skjer samtidig som det er fitnessevent på Stockholmsmässan. Den er gigantisk! Har en venninne i stockholm som er daglig leder i et stort gym/treningssenter og pt. Hun er alltid på dette eventet. Men slapp av carro, har ikke tenkt kjøpe billett bare for å spane på deg. Sterkt av lke å stille i hyrox pro. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav Kan man stille i pro direkte eller må man kvalifisere seg? Endret onsdag kl 20:00 av vinterskog 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet onsdag kl 20:14 #102187 Del Skrevet onsdag kl 20:14 vinterskog skrev (26 minutter siden): Har hun sagt noe om hvilken konkurranse hun skal stille i? Ser det finns ulike klasser og sånt. edit: nevermind, fant det! Hyrox verden er ikke så stor. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav Skjer samtidig som det er fitnessevent på Stockholmsmässan. Den er gigantisk! Har en venninne i stockholm som er daglig leder i et stort gym/treningssenter og pt. Hun er alltid på dette eventet. Men slapp av carro, har ikke tenkt kjøpe billett bare for å spane på deg. Sterkt av lke å stille i hyrox pro. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav Kan man stille i pro direkte eller må man kvalifisere seg? Det ser ut for at Pro er for de som har erfaring, og vektene er tyngre, slik at du lir enda mer utfordret. Trenger ikke kvalifisering etter det jeg kan finne om det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet onsdag kl 20:44 #102188 Del Skrevet onsdag kl 20:44 KikiEco skrev (51 minutter siden): Jeg kan ikke masse om regnskap, men ut i fra tallene som presenteres om firmaets økonomi ser det jo ikke kjempelyst ut. Jeg er enig med deg når det gjelder at eiendommen deres sikkert har økt godt i verdi siden de kjøpte det og jeg ville tro at de har lite lån på huset ettersom Caroline tidligere kunne vise til en god inntekt. Likevel, huset er gammelt. Jeg synes å huske at det ble postet på insta i vinter at temperaturen i treningsrommet var 10 grader da det var på det kjøligste. Det kan vel tenkes at den godt dokumenterte fasadeoppussingen da huset ble overtatt ikke er nok og at det kommer til å trengs betydelige oppgraderinger og vedlikehold i årene som kommer. Tenker da bl.a. på energikravene fra EU som norske boliger kommer til å måtte tilpasses etter. Det kan hende at de har en god økonomisk plan i bakhode, men sett utenfra misunner jeg ikke dem Nabohuset deres i Kulåsparken ble nylig lagt ut for salg (noen delte annonsen i denne tråden). De to husene kan fint sammenlignes, da de har samme størrelse og aldersgruppe. Huset som er til salgs har mye bedre beliggenhet. Det har større tomt med masse sol og utsikt. Villa Kulås mangler sol og har en diger, offentlig parkering midt foran. Huset som var til salgs er ikke pusset opp i nyrik-russer-stil, blant annet ser parketten ut til å være i god stand. Ikke har det bad som er så dårlige at de kan føre til avkortning i forsikringen heller, som CBE har sagt at Villa Kulås har. Men den største skilnaden er utendørs, hvor villaen til salgs har to garasjer i god stand, mot Villa Kulås sin falleferdige enkeltgarabje (som er fredet), steinsatt gårdsplass og parkmessig opparbeidet hage. Huset ble annonsert for 9 mill, men jeg aner ikke hva det ble solgt for. Det KAN jo hende at megleren bommet fullstendig, og det var en vill budrunde. Men basert på eiendommenes tilstand, vil jeg tro det er mer sannsynlig at Villa Kulås har sunket i verdi, ikke steget. Jeg tviler på at det ville blitt annonsert for særlig mye mer enn det de kjøpte det for. Fant annonsen: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=378360900&ci=6 PS: Hvis huset var nedbetalt, ville det ikke synes i form av formue på ligningen? CBE har null i formue... 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambilamambie Skrevet 21 timer siden #102189 Del Skrevet 21 timer siden Hva gav de for huset sitt? Noen som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20 timer siden #102190 Del Skrevet 20 timer siden (endret) bambilamambie skrev (39 minutter siden): Hva gav de for huset sitt? Noen som vet. Det er tinglyst for 8,1 mill i 2017. Endret 20 timer siden av Xmasclovn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20 timer siden #102191 Del Skrevet 20 timer siden Felis skrev (12 timer siden): Huset ble annonsert for 9 mill, men jeg aner ikke hva det ble solgt for. Det KAN jo hende at megleren bommet fullstendig, og det var en vill budrunde. Men basert på eiendommenes tilstand, vil jeg tro det er mer sannsynlig at Villa Kulås har sunket i verdi, ikke steget. Jeg tviler på at det ville blitt annonsert for særlig mye mer enn det de kjøpte det for. Stod i lokalavisa at 4 budgivere kjempet om huset. Vil tro at det gikk over prisantydning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 20 timer siden #102192 Del Skrevet 20 timer siden Xmasclovn skrev (16 minutter siden): Det er tinglyst for 8,1 mill i 2017. Men tenk på hvor mye de må ha kostet på i (overflate)oppussing! Ikke snakk om at verdistigningen samlet sett utgjør en stor sum…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20 timer siden #102193 Del Skrevet 20 timer siden Ellie77 skrev (1 minutt siden): Men tenk på hvor mye de må ha kostet på i (overflate)oppussing! Ikke snakk om at verdistigningen samlet sett utgjør en stor sum…. De er heldig hvis de går i null. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19 timer siden #102194 Del Skrevet 19 timer siden Apropos økonomi. Noen som vet om det har skjedd noe med Volvo de hadde. Det observeres nemlig at de kjører rundt i en Toyota om dagen. Er ikke det litt i samme liga som Skoda LKE disser? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaine Skrevet 19 timer siden #102195 Del Skrevet 19 timer siden (endret) AnnaCotta skrev (14 timer siden): Det er så flaut. Først sier hun at det er første gang hun prøver stakemaskin. Når hun blir rettet på, protesterer hun. Etter å ha prøvd det en gang, og det få dager før hun skal konkurrere med apparatet. Hun skal starte i Hyrox på Søndag og det var første gangen hun testa en stakemaskin...? Jaja... Når det er sagt så er Hyrox som konkurranse er lagt opp til at "alle" kan gjøre det da, så tøft de gjør det, og er ett slit, men du kan jo bruke uendelig lang tid så CBE kommer seg sikkert gjennom uavhengig av tid. Men sånn, tror jeg hadde prioritert litt mer de øvelsene jeg skal konkurrere i om jeg var hun. vinterskog skrev (14 timer siden): Har hun sagt noe om hvilken konkurranse hun skal stille i? Ser det finns ulike klasser og sånt. edit: nevermind, fant det! Hyrox verden er ikke så stor. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav Skjer samtidig som det er fitnessevent på Stockholmsmässan. Den er gigantisk! Har en venninne i stockholm som er daglig leder i et stort gym/treningssenter og pt. Hun er alltid på dette eventet. Men slapp av carro, har ikke tenkt kjøpe billett bare for å spane på deg. Sterkt av lke å stille i hyrox pro. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav Kan man stille i pro direkte eller må man kvalifisere seg? Trenger ikke kvalifisering til pro nei, er vel strengt talt ikke nødvendigvis ett tegn på mer erfaring, bare at en kan løfte tyngre. Om en er virkelig god så kvalifiserer en seg til world championship, er ca 1-2 wc plasser i hver aldersgruppe på de diverse hyroxene 😉 Veldig nysgjerrig på hvordan det kommer til å gå med de to på Lørdag og Søndag, nesten mer spent på det enn min egen tid (skal på lørdagen selv). Endret 19 timer siden av Kaine 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 19 timer siden #102196 Del Skrevet 19 timer siden Xmasclovn skrev (48 minutter siden): Apropos økonomi. Noen som vet om det har skjedd noe med Volvo de hadde. Det observeres nemlig at de kjører rundt i en Toyota om dagen. Er ikke det litt i samme liga som Skoda LKE disser? Caroline nevnte en bilulykke med LK, så det er nok en lånebil mens bilen takseres og er på verksted. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 18 timer siden #102197 Del Skrevet 18 timer siden Sugar&Spice skrev (49 minutter siden): Caroline nevnte en bilulykke med LK, så det er nok en lånebil mens bilen takseres og er på verksted. En til bilulykke med LK? Ikke overraskende siden mannen ikke en gang evner å bruke blinklys, selv om han har sittet i bil hele livet😏 Bilulykker, bilripinger og hestepåkjørsler. Det er (tøffel)helten sin det. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 18 timer siden #102198 Del Skrevet 18 timer siden Xmasclovn skrev (11 minutter siden): En til bilulykke med LK? Ikke overraskende siden mannen ikke en gang evner å bruke blinklys, selv om han har sittet i bil hele livet😏 Bilulykker, bilripinger og hestepåkjørsler. Det er (tøffel)helten sin det. De sitter vel klistret til telefonen i bilen og kanskje "pling", "pling". Som Narsissus drukner de i eget speilbilde 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 18 timer siden #102199 Del Skrevet 18 timer siden Er det kommet noen nye episoder av podcasten? Jeg har abstinenser etter å lese en ny, fantastisk recap av @Felis! 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 17 timer siden #102200 Del Skrevet 17 timer siden Hun har helt feil teknikk på skiergen. At hun sier hun tester det for første gang er jo typisk henne. Alltid en unnskyldning. Hvis hun skal delta i Hyrox er det VELDIG rart st hun ikke har trent mer allsidig og testet alle øvelser over noe tid. Riktig skierg teknikk: 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå