Xmasclovn Skrevet 5. desember 2024 #102181 Del Skrevet 5. desember 2024 (endret) bambilamambie skrev (39 minutter siden): Hva gav de for huset sitt? Noen som vet. Det er tinglyst for 8,1 mill i 2017. Endret 5. desember 2024 av Xmasclovn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. desember 2024 #102182 Del Skrevet 5. desember 2024 Felis skrev (12 timer siden): Huset ble annonsert for 9 mill, men jeg aner ikke hva det ble solgt for. Det KAN jo hende at megleren bommet fullstendig, og det var en vill budrunde. Men basert på eiendommenes tilstand, vil jeg tro det er mer sannsynlig at Villa Kulås har sunket i verdi, ikke steget. Jeg tviler på at det ville blitt annonsert for særlig mye mer enn det de kjøpte det for. Stod i lokalavisa at 4 budgivere kjempet om huset. Vil tro at det gikk over prisantydning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 5. desember 2024 #102183 Del Skrevet 5. desember 2024 Xmasclovn skrev (16 minutter siden): Det er tinglyst for 8,1 mill i 2017. Men tenk på hvor mye de må ha kostet på i (overflate)oppussing! Ikke snakk om at verdistigningen samlet sett utgjør en stor sum…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. desember 2024 #102184 Del Skrevet 5. desember 2024 Ellie77 skrev (1 minutt siden): Men tenk på hvor mye de må ha kostet på i (overflate)oppussing! Ikke snakk om at verdistigningen samlet sett utgjør en stor sum…. De er heldig hvis de går i null. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. desember 2024 #102185 Del Skrevet 5. desember 2024 Apropos økonomi. Noen som vet om det har skjedd noe med Volvo de hadde. Det observeres nemlig at de kjører rundt i en Toyota om dagen. Er ikke det litt i samme liga som Skoda LKE disser? 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaine Skrevet 5. desember 2024 #102186 Del Skrevet 5. desember 2024 (endret) AnnaCotta skrev (14 timer siden): Det er så flaut. Først sier hun at det er første gang hun prøver stakemaskin. Når hun blir rettet på, protesterer hun. Etter å ha prøvd det en gang, og det få dager før hun skal konkurrere med apparatet. Hun skal starte i Hyrox på Søndag og det var første gangen hun testa en stakemaskin...? Jaja... Når det er sagt så er Hyrox som konkurranse er lagt opp til at "alle" kan gjøre det da, så tøft de gjør det, og er ett slit, men du kan jo bruke uendelig lang tid så CBE kommer seg sikkert gjennom uavhengig av tid. Men sånn, tror jeg hadde prioritert litt mer de øvelsene jeg skal konkurrere i om jeg var hun. vinterskog skrev (14 timer siden): Har hun sagt noe om hvilken konkurranse hun skal stille i? Ser det finns ulike klasser og sånt. edit: nevermind, fant det! Hyrox verden er ikke så stor. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav Skjer samtidig som det er fitnessevent på Stockholmsmässan. Den er gigantisk! Har en venninne i stockholm som er daglig leder i et stort gym/treningssenter og pt. Hun er alltid på dette eventet. Men slapp av carro, har ikke tenkt kjøpe billett bare for å spane på deg. Sterkt av lke å stille i hyrox pro. https://hyrox-startlist.r.mikatiming.com/?pid=startlist_list&pidp=upcoming_nav Kan man stille i pro direkte eller må man kvalifisere seg? Trenger ikke kvalifisering til pro nei, er vel strengt talt ikke nødvendigvis ett tegn på mer erfaring, bare at en kan løfte tyngre. Om en er virkelig god så kvalifiserer en seg til world championship, er ca 1-2 wc plasser i hver aldersgruppe på de diverse hyroxene 😉 Veldig nysgjerrig på hvordan det kommer til å gå med de to på Lørdag og Søndag, nesten mer spent på det enn min egen tid (skal på lørdagen selv). Endret 5. desember 2024 av Kaine 11 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. desember 2024 #102187 Del Skrevet 5. desember 2024 Xmasclovn skrev (48 minutter siden): Apropos økonomi. Noen som vet om det har skjedd noe med Volvo de hadde. Det observeres nemlig at de kjører rundt i en Toyota om dagen. Er ikke det litt i samme liga som Skoda LKE disser? Caroline nevnte en bilulykke med LK, så det er nok en lånebil mens bilen takseres og er på verksted. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 5. desember 2024 #102188 Del Skrevet 5. desember 2024 Sugar&Spice skrev (49 minutter siden): Caroline nevnte en bilulykke med LK, så det er nok en lånebil mens bilen takseres og er på verksted. En til bilulykke med LK? Ikke overraskende siden mannen ikke en gang evner å bruke blinklys, selv om han har sittet i bil hele livet😏 Bilulykker, bilripinger og hestepåkjørsler. Det er (tøffel)helten sin det. 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 5. desember 2024 #102189 Del Skrevet 5. desember 2024 Xmasclovn skrev (11 minutter siden): En til bilulykke med LK? Ikke overraskende siden mannen ikke en gang evner å bruke blinklys, selv om han har sittet i bil hele livet😏 Bilulykker, bilripinger og hestepåkjørsler. Det er (tøffel)helten sin det. De sitter vel klistret til telefonen i bilen og kanskje "pling", "pling". Som Narsissus drukner de i eget speilbilde 😅 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 5. desember 2024 #102190 Del Skrevet 5. desember 2024 Er det kommet noen nye episoder av podcasten? Jeg har abstinenser etter å lese en ny, fantastisk recap av @Felis! 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 5. desember 2024 #102191 Del Skrevet 5. desember 2024 Hun har helt feil teknikk på skiergen. At hun sier hun tester det for første gang er jo typisk henne. Alltid en unnskyldning. Hvis hun skal delta i Hyrox er det VELDIG rart st hun ikke har trent mer allsidig og testet alle øvelser over noe tid. Riktig skierg teknikk: 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 5. desember 2024 #102192 Del Skrevet 5. desember 2024 Noen har spurt i pannekake-reelen om hun bruker egg og melk i røra. Svaret er: "Ja det kan du fint gjøre" (med hjerteemoji så klart). Hun svarte ikke på spørsmålet, med andre ord. Hva er så vitsen med en waffle mix, når du selv bruker melk og egg CBE? Litt korttenkt å ha med det i reelen? Da mangler det bare mel, evt salt/søtning, så har du pannekaker. Til en vanvittig mye bedre pris. Hos Bodylab koster en waffle mix 129!?! kr. 23 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 5. desember 2024 #102193 Del Skrevet 5. desember 2024 Turkis Sau skrev (1 time siden): Er det kommet noen nye episoder av podcasten? Jeg har abstinenser etter å lese en ny, fantastisk recap av @Felis! Det er nok bare korte juleepisoder i desember, har ikke sett noe annet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 5. desember 2024 #102194 Del Skrevet 5. desember 2024 Snødronninga skrev (På 29.11.2024 den 14.27): Skjønner at CBE er stolt av datteren sin, men jeg er veldig skeptisk til det at hun tydeligvis skal opp og frem i rampelyset. Det blir heller ikke mindre eksponering på story, og de må jo skjønne at det er eksponering på lik linje som innlegg på instagram. Den eldste følger i moren fotspor, men da kan de vente til hun er stor nok til å skjønne omfanget av det å bli utlevert til mange tusen mennesker. Det toget har selvsagt gått for lenge siden. Når det gjelder låten, så var den fint gjennomført. Jeg foretrekker Guris varme, lune stemme men Caroline var ikke helt borte hun heller.Guri har et varmt blikk og fin utstråling på coveret, som passer veldig bra til låten. Skulle ønske Caroline også klarte det, men i stedet ser hun stiv og poserende ut. Kanskje Guri kunne lært bort noe av det å opptre genuint og ekte. Skulle ønske jeg kunne si at jeg er enig med deg, men denne versjonen synes jeg var metallisk og kald og ikke særlig fin. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. desember 2024 #102195 Del Skrevet 5. desember 2024 Stargaze skrev (54 minutter siden): Hun har helt feil teknikk på skiergen. At hun sier hun tester det for første gang er jo typisk henne. Alltid en unnskyldning. Hvis hun skal delta i Hyrox er det VELDIG rart st hun ikke har trent mer allsidig og testet alle øvelser over noe tid. Riktig skierg teknikk: Vent - hallo! Skierg? Okei litt avsporing her, men jeg hører på Skiklubben på NRK og jeg har alltid trodd de kaller det "skiELGEN". Jeg har tenkt det er et kallenavn? 😭😭😭 på stakemaskinen?? Men så heter det SKIERG???? Hahahahahahahaha 18 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 5. desember 2024 #102196 Del Skrevet 5. desember 2024 Sugar&Spice skrev (1 minutt siden): Vent - hallo! Skierg? Okei litt avsporing her, men jeg hører på Skiklubben på NRK og jeg har alltid trodd de kaller det "skiELGEN". Jeg har tenkt det er et kallenavn? 😭😭😭 på stakemaskinen?? Men så heter det SKIERG???? Hahahahahahahaha Jeg trodde også lenge at min PT kalte det SkiÆljen' og tenkte "jaja, det var jo litt rart men ok" 😂 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. desember 2024 #102197 Del Skrevet 5. desember 2024 Lizard skrev (3 minutter siden): Jeg trodde også lenge at min PT kalte det SkiÆljen' og tenkte "jaja, det var jo litt rart men ok" 😂 Herregud okei godt jeg ikke er alene 😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 5. desember 2024 #102198 Del Skrevet 5. desember 2024 Snødronninga skrev (21 minutter siden): Noen har spurt i pannekake-reelen om hun bruker egg og melk i røra. Svaret er: "Ja det kan du fint gjøre" (med hjerteemoji så klart). Hun svarte ikke på spørsmålet, med andre ord. Hva er så vitsen med en waffle mix, når du selv bruker melk og egg CBE? Litt korttenkt å ha med det i reelen? Da mangler det bare mel, evt salt/søtning, så har du pannekaker. Til en vanvittig mye bedre pris. Hos Bodylab koster en waffle mix 129!?! kr. Hvem kjøper et sånt tulleprodukt? Dyrere, prosessert og mer usunt og like mye jobb? 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 5. desember 2024 #102199 Del Skrevet 5. desember 2024 Kaine skrev (3 timer siden): Hun skal starte i Hyrox på Søndag og det var første gangen hun testa en stakemaskin...? Jaja... Når det er sagt så er Hyrox som konkurranse er lagt opp til at "alle" kan gjøre det da, så tøft de gjør det, og er ett slit, men du kan jo bruke uendelig lang tid så CBE kommer seg sikkert gjennom uavhengig av tid. Men sånn, tror jeg hadde prioritert litt mer de øvelsene jeg skal konkurrere i om jeg var hun. Trenger ikke kvalifisering til pro nei, er vel strengt talt ikke nødvendigvis ett tegn på mer erfaring, bare at en kan løfte tyngre. Om en er virkelig god så kvalifiserer en seg til world championship, er ca 1-2 wc plasser i hver aldersgruppe på de diverse hyroxene 😉 Veldig nysgjerrig på hvordan det kommer til å gå med de to på Lørdag og Søndag, nesten mer spent på det enn min egen tid (skal på lørdagen selv). Lykke til på lørdag! Det er mildt sagt merkelig om CBE faktisk ikke har prøvd seg på den stakemaskinen før, når hun har visst store deler av dette året at hun skulle delta i Stockholm. Ulike scenarier dukker da opp: Det hun sier om at hun ikke har prøvd den før kan stemme (i så fall veldig, veldig uprofesjonelt og kunnskapsløst av en som etter åtte ukers pt-kurs kaller seg for personlig trener!). Det kan være noe hun sier, fordi treningen har gått dårlig opp mot konkurransen. Og kanskje er hun egentlig ikke med i Stockholm for å gjøre en seriøs innsats, men kun fordi CBE og LKE kun ser på dette som innhold til sine influenserkanaler. Absolutt ingenting CBE har vist til nå tyder på at hun tar hyrox alvorlig. Men det virker dessverre også som om hun er enda mer opptatt nå av å ha enda mindre fettprosent på kroppen enn tidligere, så mitt inntrykk av at dette nok en gang bare er et poseringsprosjekt for henne (og LKE), på samme måte som både Netfit.no og pt_carolineberg og carolinebergeriksenno på IG har vært intet annet enn poseringskanaler for hennes kropp og utseende som er jukset til med redigering, posering og tonnevis av filterbruk. Den teknikken hun bruker på stakemaskinen er skadelig for andre som ev. måtte tro at hun faktisk har peiling på hva hun driver med. Hverken hun, eller pt-mannen, greier tydeligvis å se at teknikken er så håpløs at den gir høyrisiko for treningsskade. Eller, om man skal tro deres historikk gjennom mange år - de bryr seg faktisk ikke om det heller, at de potensielt skader andre med det de gjør. Og det sier alt om deres store gapende mangler når det kommer til kunnskap og kompetanse innen det de nå forsøker å fremstille seg som eksperter innen. Det er helt snodig hvordan disse to ikke greier å gjøre noe som helst riktig, men bare fortsetter å avsløre seg selv og egen kunnskapsløshet og uforsvarlighet i år etter år. 29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. desember 2024 #102200 Del Skrevet 5. desember 2024 Ja, enig med deg @Frisk Frosk. Bedriften fremstår rett og slett fake og har gjort det i årevis. De skal selge en illusjon. Vel, nå har vi KI og behovet for falske influensere minsker heldigvis. (det innlegget med julebilder i fleng, er forresten ganske deprimerende. Skjønner at det er ment å fremstå «koselig», men alt jeg ser er mørkt og dystert, bakhoder og bortvendte ansikt, ingen kommunikasjon, bare utstilling av noe som virker å etterligne hverdagslige scenarioer). 25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå