Xstrella Skrevet 3. desember 2024 #102121 Del Skrevet 3. desember 2024 Så en snutt fra KL. Er det pga leppefillers hun prater så merklig? Som om de ikke passer sammen på en måte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. desember 2024 #102122 Del Skrevet 3. desember 2024 Ser ut fra en promovideo fra KL at hun er med på å slåss mot disse store "figurene" (som jeg ikke greier å huske navnet på nå, er det BOB?).. husker ikke hvor tidlig det kommer inn jeg, er vel etter selve rekrutt-tiden (der de kun er et nummer) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. desember 2024 #102123 Del Skrevet 3. desember 2024 Pasha skrev (3 timer siden): Ser ut fra en promovideo fra KL at hun er med på å slåss mot disse store "figurene" (som jeg ikke greier å huske navnet på nå, er det BOB?).. husker ikke hvor tidlig det kommer inn jeg, er vel etter selve rekrutt-tiden (der de kun er et nummer) Ja det pleier å være et lite stykke uti oppholdet det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 3. desember 2024 #102124 Del Skrevet 3. desember 2024 Det fine med ro-videoen er jo at hun klarer faktisk å rette opp svaien sin. Så da er det ikke en feil eller genetikk eller hva enn hun skylder på, men en stahet om at "hun er bare sånn". Nei, man er ikke sånn av natur, man blir sånn fordi enkelte muskler er kortere enn andre fordi man stadig vipper stjerten bak og opp. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet 3. desember 2024 #102125 Del Skrevet 3. desember 2024 Xstrella skrev (10 timer siden): Så en snutt fra KL. Er det pga leppefillers hun prater så merklig? Som om de ikke passer sammen på en måte. Ja, hun prater jo helt annerledes enn før. Holder liksom leppene ut mens hun snakker, helt merkelig, men må være derfor ja. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 3. desember 2024 #102126 Del Skrevet 3. desember 2024 Melkebart1 skrev (11 minutter siden): Ja, hun prater jo helt annerledes enn før. Holder liksom leppene ut mens hun snakker, helt merkelig, men må være derfor ja. Tror heller det er fordi hun gjør seg sånn til når hun snakker, både stemmen og mimikk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 3. desember 2024 #102127 Del Skrevet 3. desember 2024 Nå er det liv i netfitleiren - flere nyhetsbrev den siste uka enn de siste to åra. Nå er det altså mulig å få en måned gratis trening, vanecoaching mm.! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 3. desember 2024 #102128 Del Skrevet 3. desember 2024 (endret) Det er en blanding av underholdende og avskrekkende å se hvordan Caroline trener. Nå ligger det en reel på pt-kontoen der hun viser staking. Verste teknikken jeg har sett. Måtte bare søke litt på andre videoer og det hun gjør er helt klart feil. Eller er det bare meg? Hun bøyer seg veldig langt ned og ser ikke ut som en bra stilling for korsryggen, når den er krummet slik som her. Tenk at dette er jobben hennes. https://instagram.com/p/DDIGsIEtF-_/ Edit: Det er mulig Hyrox-utøver trener staking sånn...🤷♀️ Endret 3. desember 2024 av Snødronninga La til litt tekst 12 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. desember 2024 #102129 Del Skrevet 3. desember 2024 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Det er en blanding av underholdende og avskrekkende å se hvordan Caroline trener. Nå ligger det en reel på pt-kontoen der hun viser staking. Verste teknikken jeg har sett. Måtte bare søke litt på andre videoer og det hun gjør er helt klart feil. Eller er det bare meg? Ser ikke ut som en bra stilling for korsryggen, når den er krummet slik som her. Tenk at dette er jobben hennes. https://instagram.com/p/DDIGsIEtF-_/ Oioi, det der er ikke bra. Hvordan kan hun være pt? Det er skadelig for ryggen slik hun staker. Er det ingen som kan veilede hun litt? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 3. desember 2024 #102130 Del Skrevet 3. desember 2024 Jeg kan lite om staking, har noe mer kunnskap om slurv og rettskriving. Crpssfit. Hvor vanskelig kan det være? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 4. desember 2024 #102131 Del Skrevet 4. desember 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): Det er en blanding av underholdende og avskrekkende å se hvordan Caroline trener. Nå ligger det en reel på pt-kontoen der hun viser staking. Verste teknikken jeg har sett. Måtte bare søke litt på andre videoer og det hun gjør er helt klart feil. Eller er det bare meg? Hun bøyer seg veldig langt ned og ser ikke ut som en bra stilling for korsryggen, når den er krummet slik som her. Tenk at dette er jobben hennes. https://instagram.com/p/DDIGsIEtF-_/ Edit: Det er mulig Hyrox-utøver trener staking sånn...🤷♀️ Fint å se henne uten rumpepute da Holdningen orker jeg ikke å kommentere en gang 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 4. desember 2024 #102132 Del Skrevet 4. desember 2024 Hvor kan man se klipp fra KL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. desember 2024 #102133 Del Skrevet 4. desember 2024 Imblar skrev (2 timer siden): Hvor kan man se klipp fra KL? klippet jeg så kom opp på fb tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 4. desember 2024 #102134 Del Skrevet 4. desember 2024 VG har sett på skattelistene, måtte scrolle laaaangt ned på inntektstopplisten over influencere før jeg kom til CBE: CAROLINE BERG ERIKSEN f. 1987 Influencer Inntekt 397 493 Formue 0 Skatt 141 300 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 4. desember 2024 #102135 Del Skrevet 4. desember 2024 (endret) Da er den årlige skattesjekken publisert Tallene for CBE er som følger https://www.vg.no/rampelys/i/73yq5V/sophie-elise-over-fire-millioner-ned-i-inntekt Inntekt 397.493 Formue 0 Jeg antar at mye går gjennom firmaet fortsatt, men sammenliknet med tidligere år, så er jo dette ikke akkurat strålende. Edit: to hoder en tanke @MiniBaguette Endret 4. desember 2024 av NordreSving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. desember 2024 #102136 Del Skrevet 4. desember 2024 NordreSving skrev (1 time siden): Da er den årlige skattesjekken publisert Tallene for CBE er som følger https://www.vg.no/rampelys/i/73yq5V/sophie-elise-over-fire-millioner-ned-i-inntekt Inntekt 397.493 Formue 0 Jeg antar at mye går gjennom firmaet fortsatt, men sammenliknet med tidligere år, så er jo dette ikke akkurat strålende. Edit: to hoder en tanke @MiniBaguette Siden de andre influencerne står oppført med så mye, antar jeg dette må være inkludert egne AS? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Doris Becker Skrevet 4. desember 2024 Populært innlegg #102137 Del Skrevet 4. desember 2024 NordreSving skrev (1 time siden): Da er den årlige skattesjekken publisert Tallene for CBE er som følger https://www.vg.no/rampelys/i/73yq5V/sophie-elise-over-fire-millioner-ned-i-inntekt Inntekt 397.493 Formue 0 Jeg antar at mye går gjennom firmaet fortsatt, men sammenliknet med tidligere år, så er jo dette ikke akkurat strålende. Edit: to hoder en tanke @MiniBaguette Jeg forstår ikke at de orker jobbe med dette. Ingen av dem. Det er jo ikke mye penger i det, hvis man ser på hva det innebærer av jobbing og mental belastning. De selger hele livet sitt, og barnas. Det må bunne i en slags avhengighet, der de søker beundring og oppmerksomhet fra "alle". Tenk å leve sånn for et barn.Aldri kunne slappe av. Alt styres av foreldrenes utømmelige hunger etter oppmerksomhet. 48 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. desember 2024 #102138 Del Skrevet 4. desember 2024 Doris Becker skrev (19 minutter siden): Jeg forstår ikke at de orker jobbe med dette. Ingen av dem. Det er jo ikke mye penger i det, hvis man ser på hva det innebærer av jobbing og mental belastning. De selger hele livet sitt, og barnas. Det må bunne i en slags avhengighet, der de søker beundring og oppmerksomhet fra "alle". Tenk å leve sånn for et barn.Aldri kunne slappe av. Alt styres av foreldrenes utømmelige hunger etter oppmerksomhet. Ja, jeg lurer på hvor mange timer de to klokker inn på mobilen hver dag, må være ekstremt mye. Bare det i seg selv er usunt og stresser hjernen masse, i tillegg er det utlevering og higen etter likes og oppmerksomhet og ekstrem sammenligning med andre. Jeg syns det virker som et helvete å leve i. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 4. desember 2024 #102139 Del Skrevet 4. desember 2024 hvalstad45 skrev (Akkurat nå): Ja, jeg lurer på hvor mange timer de to klokker inn på mobilen hver dag, må være ekstremt mye. Bare det i seg selv er usunt og stresser hjernen masse, i tillegg er det utlevering og higen etter likes og oppmerksomhet og ekstrem sammenligning med andre. Jeg syns det virker som et helvete å leve i. Forskning viser at det er det. En enorm mental belastning, avhengighet rett og slett, der de er avhengige av dopaminet det gir. Jeg tenkte kanskje at de tjener veldig mye, og at pengene spiller inn, men tallene til disse to er jo som å gå på AAP. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 4. desember 2024 #102140 Del Skrevet 4. desember 2024 hvalstad45 skrev (6 minutter siden): Ja, jeg lurer på hvor mange timer de to klokker inn på mobilen hver dag, må være ekstremt mye. Bare det i seg selv er usunt og stresser hjernen masse, i tillegg er det utlevering og higen etter likes og oppmerksomhet og ekstrem sammenligning med andre. Jeg syns det virker som et helvete å leve i. Sa ikke cbe i podcasten at hun brukte telefonen mange, mange timer? typ 9-10 timer om dagen. (kan ta feil). Og legg til timer ved laptop for bildkorrigering, filmer etc. Ikke rart de har det travelt gitt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå