Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

MissKatt skrev (8 timer siden):

Uventet innlegg fra Caroline. Begynner hun å tenke at hennes "yrkesvalg" som influenser kanskje ikke er det rette her i livet? Jeg synes innlegget var veldig trist, og jeg kjenner at jeg blir litt lei meg på hennes vegner. 

Screenshot_20241115_203750_Instagram.jpg

Men dette stemmer overhodet ikke med hva hun formidlet i podcasten som ble publisert for to dager siden (og tidligere episoder)? Der framstilte Caroline seg som ei dame som er så trygg i sine valg at hun er villig til å gjøre mer av det hun får kritikk for. Hun tar ikke imot dritt fra noen, men hevner seg med vellyst på de som våger å krenke henne. Hun står så støtt i seg selv at hun til og med nekter å tilpasse seg partneren sin. 

Er det bare jeg som blir forvirret av hennes stadige skiftende syn på seg selv?

• Liker 29
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uventet innlegg fra Caroline. Begynner hun å tenke at hennes "yrkesvalg" som influenser kanskje ikke er det rette her i livet? Jeg synes innlegget var veldig trist, og jeg kjenner at jeg blir litt lei meg på hennes vegner. 

Dette er jo bare en morsom meme hun har delt for å være «relatable» for oss vanlig dødelige. Tviler på at det ligger noe rop om hjelp bak at hun postet dette. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det heller som at nå har det vært så mye (berettiget) kritikk av firmainnholdet hun skaper, at hun nå forsøker klassisk influenserstrategi - forsøk å få sympati, slik at man kan fortelle hvor forferdelig det er å ha "hetsere og hatere". Heller det enn å ta ansvar for at de gjør en dårlig jobb selv.

Og slik sakene er nå, elendig podkast, en ny "pt-karriere" uten å ha nok utdannelse til å gi forsvarlig veiledning til andre... det tror jeg gjør at ikke en gang Dagbladet vil la seg lure enda en gang til å presentere bedriftseier klage og sympatisanking hvor hun selv og makker skal fremstilles som offer de ikke er. Selv forsøket på å høste sympati for "stalkere" i hagen falt jo på egen urimelighet og er gjennomskuet.

Men - man kunne jo håpe at det er nok varmt vann i dusjen i Villa Kulås til at både herr og fru hadde innsett at de ikke lenger kan fortsette som de gjør, men heller ta seg utdanning og ærlig arbeid helt borte fra sosiale medier og medier. Ikke minst for å beskytte egne barn! Hadde de gjort det hadde det nok også redusert stresset hun har klaget over i årevis...

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På snap ordner hun til barnebursdag. Hvordan har det seg at en person som fryser så lett, går hjemme i bare trenings BH? Opplagt at hun har en eller annen greie, en  forstyrrelse som gjør at hun må ha lite klær på sosiale medier. Det er november! Fokuset hennes er så sykt. 

Om jeg var henne ville jeg fortalt barnet at det er mer hygienisk å brette servietter på bordet. Ikke gulvet!?

• Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er, såvidt jeg vet tre muligheter for å stille i trenings-bh:

1. Det er varmere inne enn narrativet om frysepinne forteller.

2. Gratis ekstraforbrenning ved å fryse.

3. Berg Eriksen er så fornøyd med sin egen kropp at den må fremvises i tide og utide, så eventuelle klær tas av når kameraet er på.

Kan også legge til muligheten for at trening er på planen eller er gjennomført.

Når det gjelder hygiene, har jeg noen bilder fra hotellbesøk friskt i minne der rom og bad så ut som fjortisrom. Tror ikke hygiene stiller så høyt i kurs når lange negler både brukes ved matlaging og linsebruk med påfølgende hyppige betennelser, samt trening uten truse og sitting på kjøkkenbenken.

• Liker 18
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Escadamango skrev (2 timer siden):

På snap ordner hun til barnebursdag. Hvordan har det seg at en person som fryser så lett, går hjemme i bare trenings BH? Opplagt at hun har en eller annen greie, en  forstyrrelse som gjør at hun må ha lite klær på sosiale medier. Det er november! Fokuset hennes er så sykt. 

Om jeg var henne ville jeg fortalt barnet at det er mer hygienisk å brette servietter på bordet. Ikke gulvet!?

Det ned serviettene reagerte jeg også på. I mitt hus tar man ikke ting fra gulvet og legger på bordet//tallerken. 

krympeline skrev (36 minutter siden):

Er ikke den eldste datteren for gammel for en sånn type bursdag?! 

Jeg har barn på samme alder og om fe hadde blitt satt på småbarnstoler i gangen i stede for ved spisebordet tror jeg det hadde blitt latter og vantro rundt bordet. Men alt for å skåne de hvite spisestolene

Edit. Det ser ut som det er dekket på spisebordet, så der var jeg for rask. Det var pynta fint. 

Endret av Hallepalle2
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (1 time siden):

Overnattingsbursdag? Med lilla «farge tema»? Det tror jeg er midt i blinken! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (1 time siden):

Hun blir 11? Bursdagen er midt i blinken. Enhver 11-åring ville elsket det! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krympeline skrev (2 timer siden):

Nei. Hun er yngre enn min datter som var i tilsvarende (dog udokumentert i sosiale medier!) bursdag for ca 1 år siden. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg klikker meg innom pt-siden hennes på storynavigation, og ser nå at hun hadde et (til henne å være) voldsomt kjør for 10 dager siden, med både utdeling av gratis oppskriftshefte (noen som ba om dette og vil dele hva det inneholdt?) og loddet ut to plasser på det dritdyre og diffuse kurset sitt. Dog uten dato for når hun skulle annonsere vinnerne... Har det skjedd no mer der, for dere som kanskje har sett en story eller no? Var jo ikke akkurat fest i kommentarfeltet man kan se på storynavigation, hvertfall .

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (16 timer siden):

Uansett hva, så er ikke det de holder på med noe de kan leve av til pensjonsalder. Når de begge snart er i 40-årene bør de legge om kursen før det er for sent. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 år gamle meg ville elsket den bursdagen! Ser flott ut.

Ville derimot ikke elsket at moren min delte det med gud og hver mann på sosiale medier. Disse barna har absolutt null privatliv, trist.

• Liker 36
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At denne dama kan å arrangere, dekke bord og lage lilla/rosa fantasiverden som 11-åringer elsker er det vel ingen tvil om.

Men å gi sine egne barn retten til privatliv - not so much....

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (10 timer siden):

Uansett hva, så er ikke det de holder på med noe de kan leve av til pensjonsalder. Når de begge snart er i 40-årene bør de legge om kursen før det er for sent. 

Det er nok allerede for sent tenker jeg. Mulig Caroline kunne rebrandet og funnet noe nytt. Hun har vel fortsatt et ganske kjent navn hun kunne bygget noe nytt med/på. Men det fallerte nettrollet hun deler livet med er jeg mer usikker på. Han har egentlig ikke gjort noe som helst etter fotballen, annet enn å ha en haug med ideer, markedsføre "liksom-virksomheter", ta bilder og å bråke på nettet. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (6 minutter siden):

Men dere, han har vært i eliteserien siden han var 12 og jobbet som coach siden han var 13, i tillegg til å ta flere tunge utdannelser som lege, fysioterapeut og jordmor. Synes dere ikke det er på tide at han får hvile litt på laurbærene og kose seg som fulltids midtøstenekspert, treningsguru og forskningsanalytiker på nett?

😂

Sant det, jeg glemte også helt å sette pris på at han tar seg tid til å rette på andres treningskontoer hele tiden. Forstår som oftest ikke hva han retter det TIL da han forklarer det på "gresk"  - Men det har vel lett for å bli for dypt for hvermansen når man skal forsøke å formidle slik kunnskap som det han sitter med på en enkel måte. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel mer kjent enn Camilla Pihl i sine glansdager. Tenk hvilken mulighet hun (og mannen) har surret bort.

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (3 minutter siden):

Hun var vel mer kjent enn Camilla Pihl i sine glansdager. Tenk hvilken mulighet hun (og mannen) har surret bort.

Joda, men Pihl har både teft for fashion (tydeligvis) og god strategi (for å nevne noe), samt en mann som jobber med henne. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...