Stargaze Skrevet 13. november 2024 #101601 Del Skrevet 13. november 2024 Diverse skrev (27 minutter siden): Hun virker umoden og lite reflektert. Kan virke som utviklingen stoppet en gang i tenårene/ tidlig voksenliv. Blir vel litt understimulert av å sulle hjemme år etter år uten noe særlig input. 👆og det hører man veldig tydelig i podkasten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. november 2024 #101602 Del Skrevet 13. november 2024 pøbelsara skrev (15 minutter siden): Det er helt sjokkerende at hun fortsetter å dele ting om og med barna sine, etter den snappen hvor hun var så sjokkert over at noen hadde gått forbi huset hennes. Kanskje jeg skal skrive et innlegg om bursdagsfeiringene i familien gjennom tidene? Siden jeg ikke lider av verken amnesi eller demens, kan jeg kjapt dra følgende opp av hatten: Pepperkakehusbursdag, vaiana-bursdag, disko-bursdag, lipglossbursdag og kunstbursdag. Og nå altså overnattingsbursdag. Ikke sant? Så sjokkert at en kollega/venninne forfatte et innlegg på egen IG på hennes vegne som ble diskutert hos @FruJohansen. Der venninnen argumenterer at dette var så langt over streken og at alle har rett på et privatliv. Hos denne bedriften og de rundt virker det som dette bare reageres på når det gjelder enkeltsituasjoner som de voksne opplever, den helt hårreisende utleveringen og tapet av privatlivet på daglig basis som barna opplever utløser ikke en setning hos en eneste en. Ser de ikke hvor dobbeltmoralske de er? Når skal noen rundt dem skrive opprørte innlegg på vegne av barna???? 30 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. november 2024 #101603 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) Jobbermedbarn skrev (18 minutter siden): Ikke sant? Så sjokkert at en kollega/venninne forfatte et innlegg på egen IG på hennes vegne som ble diskutert hos @FruJohansen. Der venninnen argumenterer at dette var så langt over streken og at alle har rett på et privatliv. Hos denne bedriften og de rundt virker det som dette bare reageres på når det gjelder enkeltsituasjoner som de voksne opplever, den helt hårreisende utleveringen og tapet av privatlivet på daglig basis som barna opplever utløser ikke en setning hos en eneste en. Ser de ikke hvor dobbeltmoralske de er? Når skal noen rundt dem skrive opprørte innlegg på vegne av barna???? Ja, lurer på når barna får rett til sitt privatliv? Det virker som om store deler av bransjen er helt fullstendig ignorante om barns rettigheter. Jeg synes @FruJohansen var veldig spot on og tydelig om den saken. Og nå bor jo CBE i en offentlig park, så at folk går forbi, burde ikke være særlig overraskende. Hun har jo dessuten vist frem det huset så mye i SoMe at jeg sikkert ville kjent det igjen hvis jeg gikk forbi. Endret 13. november 2024 av pøbelsara 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. november 2024 #101604 Del Skrevet 13. november 2024 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Ser de ikke hvor dobbeltmoralske de er? Når skal noen rundt dem skrive opprørte innlegg på vegne av barna???? Det er det jo vi som gjør. Mens mamma sitter på podcast og forteller eventyr om søvnløse netter og angst på grunn av "hatet" på KG, og fortsetter å kaste ungene ut på den galeien som tilsynelatende plager henne så mye at selv HPNH's drapstrusler er rene bagateller til sammenligning. pøbelsara skrev (46 minutter siden): Og nå bor jo CBE i en offentlig park, så at folk går forbi, burde ikke være særlig overraskende. Hun har jo dessuten vist frem det huset så mye i SoMe at jeg sikkert ville kjent det igjen hvis jeg gikk forbi. Det er ikke vanskelig å ta feil av overhodet. Bare husk å ta med en sigd mot all vegetasjonen for i den parken fins det verken gang- og sykkelstier folk daglig benytter seg av, eller turstier skrev forsvareren med monologene i frujohansens innlegg. Parkeringsplassen og kommunehuset med fri sikt er vel også bare fake news 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 13. november 2024 #101605 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) Rev. Revenge skrev (29 minutter siden): i den parken fins det verken gang- og sykkelstier folk daglig benytter seg av, eller turstier skrev forsvareren med monologene i frujohansens innlegg. Jeg skjønner ikke at denne forsvareren ikke satte seg inn i hvordan det ser ut rundt det huset før hun så bombastisk påsto at neida, der finnes det overhodet ingen turstier nei......jeg kan godt tenke meg at det er kun noe hun har hørt CBE si til henne og tatt det som sannhet Endret 13. november 2024 av Skrottefar glemte et "ikke" 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2024 #101606 Del Skrevet 13. november 2024 Skrottefar skrev (56 minutter siden): Jeg skjønner ikke at denne forsvareren ikke satte seg inn i hvordan det ser ut rundt det huset før hun så bombastisk påsto at neida, der finnes det overhodet ingen turstier nei......jeg kan godt tenke meg at det er kun noe hun har hørt CBE si til henne og tatt det som sannhet De er visstnok venner, da har hun vel vært i huset til CBE. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 13. november 2024 #101607 Del Skrevet 13. november 2024 Kollontaj skrev (Akkurat nå): De er visstnok venner, da har hun vel vært i huset til CBE. Jo, det har hun sikkert, men har vel neppe studert topografien rundt huset da, eller noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 13. november 2024 #101608 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) Mrs Bella skrev (På 15.9.2024 den 23.04): Den dagen hun var på Aker Brygge og tok bilder til podcasten med manageren sin, så gikk jeg forbi. På bildene som ble presentert av fotoshooten som jeg så deler av, så liknet hun ikke på live-versjonen. Jeg følte meg faktisk litt lurt da jeg så at utseendet til CBE var såpass endret på det billedlige presenterte resultatet vs virkelighetens ansikt. Slik var det også med huset/hagen deres som jeg tilfeldigvis så, da vi en sommer var i nabolaget. Hun presenterer alt så mye bedre enn det er. Hun viser at hun har vært på eller skal på joggetur, og så er videosnutten fra rett utenfor porten eller i skogen bak huset deres. Nei, jeg har sluttet å tro på det hun presenterer. Mrs Bella skrev (På 17.9.2024 den 16.23): Da jeg var forbi der, så så jeg ingen blomster eller tegn til at de hadde en koselig gårdsplass eller hage. På høyre side av oppkjørselen går det en lang mindre pen mur som er høyest inni hagen deres. Muren unngår de å få med på bilder, men andre besøkende har publisert den. Den robotklipperen gikk også da jeg var forbi. Det slo meg hvor dårlig og lite vedlikeholdt gjerdet og hekken + huset og hagen var. Det så ut som at de som bor der ikke brydde seg. Jeg gikk også stien som går bak huset deres og der ser man inn til lekeplassen og andre steder på eiendommen. Lekeplassen fikk de sponsede leker/stativer til. Lekeplassen var forfallen, og det så ut som at det var lenge siden barna hadde brukt den. Gresset var veldig høyt og området så forfallent ut. Tidligere bilder av lekeplassen var innbydende, men nå så det ut som et glemt område. Gresset på andre siden av huset var kort og der gikk roboten… Dukkehuset eller lekehuset var slitent og ikke pyntet, slik det ble fremstilt på bilder. Verandadøren deres i 2. etasje stod åpen da jeg var forbi der, så de var tydeligvis folk hjemme. Men det var liksom helt tomt og ikke noe liv. Ikke lys inne heller. Til sammenlikning hadde de andre boligene med tilnærmet lik innkjørsel plantet sesongens blomster ved porten og det så innbydende ut. Hagene var dessuten friskere og mer velholdt. Huset til fruen og familien hadde ingen wow-faktor. Mrs Bella skrev (På 18.9.2024 den 18.38): Ut i fra det jeg har av tilgang på info, så filmer KL fremdeles. I dag skulle en ny øvelse testes av testpersoner og de trengte noe utstyr. Muligens i Aurland😉. Mrs Bella skrev (På 18.9.2024 den 20.03): … og lapp om filming pågår - akkurat som ved forrige innspillingsrunde i 2023. Her er innlegget hvor en bruker forteller at hen har gått forbi huset til CBE for å observere. Dette er ikke normal oppførsel. Det er stalking. Brukeren har kortet ned innlegget om foto shooten på Aker Brygge, men her kan man lese det i sin opprinnelige form: Brukeren skriver: "Iom vi var på en liten Oslo-ferie da, så hadde jeg god tid og satt på benkene i passe avstand og så på dem, så gikk jeg ganske tett forbi hun, manageren og LKE (som hadde med ett stort sånt hvitt fotolysrefleksjonsdings og forøvrig satt konstant med mobilen i hånden når han ikke ‘jobbet’), så gikk jeg en runde i noen butikker før jeg gikk tilbake igjen for å se mer. De holdt nå på å ta bilder i julebutikken som holdt vanlig åpent, så jeg var i butikken og så de i kjolene sine og at LKE fotograferte. Ansiktet til CBE var kraftig redigert, mens hun andre var mer som hun er." Igjen, dette er stalking. Endret 13. november 2024 av Shopgirl2014 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 13. november 2024 #101609 Del Skrevet 13. november 2024 Hvordan klarer hun å ha så perfekt hud? Har ikke smilerynker når smiler en gang. Er det botox? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. november 2024 #101610 Del Skrevet 13. november 2024 leetha skrev (Akkurat nå): Hvordan klarer hun å ha så perfekt hud? Har ikke smilerynker når smiler en gang. Er det botox? Kalles filter.. 😏 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 13. november 2024 #101611 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) Shopgirl2014 skrev (22 minutter siden): Her er innlegget hvor en bruker forteller at hen har gått forbi huset til CBE for å observere. Dette er ikke normal oppførsel. Det er stalking. Brukeren har kortet ned innlegget om foto shooten på Aker Brygge, men her kan man lese det i sin opprinnelige form: Brukeren skriver: "Iom vi var på en liten Oslo-ferie da, så hadde jeg god tid og satt på benkene i passe avstand og så på dem, så gikk jeg ganske tett forbi hun, manageren og LKE (som hadde med ett stort sånt hvitt fotolysrefleksjonsdings og forøvrig satt konstant med mobilen i hånden når han ikke ‘jobbet’), så gikk jeg en runde i noen butikker før jeg gikk tilbake igjen for å se mer. De holdt nå på å ta bilder i julebutikken som holdt vanlig åpent, så jeg var i butikken og så de i kjolene sine og at LKE fotograferte. Ansiktet til CBE var kraftig redigert, mens hun andre var mer som hun er." Igjen, dette er stalking. Det er absolutt ikke stalking, for stalking er langt verre enn noe så uskyldig som det @Mrs Bella har bedrevet, men du er jo CBE-fan, så da må du tolke ting deretter......og mrs bella har forklart mer om disse episodene på et senere tidspunkt. Endret 13. november 2024 av Skrottefar 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 13. november 2024 #101612 Del Skrevet 13. november 2024 Har coach_eriksen forsvunnet fra IG eller er jeg blokkert (uten å noensinne like eller kommentere noe, kun passivt følge med)? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krympeline Skrevet 13. november 2024 #101613 Del Skrevet 13. november 2024 lenebu skrev (3 minutter siden): Har coach_eriksen forsvunnet fra IG eller er jeg blokkert (uten å noensinne like eller kommentere noe, kun passivt følge med)? Ser ut som kontoen har byttet navn til athlete_excel … 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 13. november 2024 #101614 Del Skrevet 13. november 2024 krympeline skrev (3 minutter siden): Ser ut som kontoen har byttet navn til athlete_excel … Ah, da gir det mening, takk! Trodde jeg ble blokkert for å se på kontoen uten å aktivt like eller noe.. Det jeg egentlig ville nevne, enten kontoen heter det ene eller det andre, er behovet for å si at en lanserer syv-åtte treningsprogrammer samtidig, når man i realiteten kun har ett (ref. https://coach.everfit.io/package/MB220114?fbclid=PAY2xjawGh5MpleHRuA2FlbQIxMQABplGWtT4LdPOd3C2yjgNbXf_KIETs6JHEjykQo8y4urI2vaF28x6sb4LhbA_aem_c57YOmnFwXf6YddIPq3cGw), hvorfor ikke vente med de øvrige slik at man slipper å skrive "kommer snart!" på syv øvrige fremtidige opplegg? Med track recorden selskapet har vil jeg tro man må vente ganske lenge for hvert program. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 13. november 2024 #101615 Del Skrevet 13. november 2024 lenebu skrev (6 minutter siden): Ah, da gir det mening, takk! Trodde jeg ble blokkert for å se på kontoen uten å aktivt like eller noe.. Det jeg egentlig ville nevne, enten kontoen heter det ene eller det andre, er behovet for å si at en lanserer syv-åtte treningsprogrammer samtidig, når man i realiteten kun har ett (ref. https://coach.everfit.io/package/MB220114?fbclid=PAY2xjawGh5MpleHRuA2FlbQIxMQABplGWtT4LdPOd3C2yjgNbXf_KIETs6JHEjykQo8y4urI2vaF28x6sb4LhbA_aem_c57YOmnFwXf6YddIPq3cGw), hvorfor ikke vente med de øvrige slik at man slipper å skrive "kommer snart!" på syv øvrige fremtidige opplegg? Med track recorden selskapet har vil jeg tro man må vente ganske lenge for hvert program. Med tanke på hvor lang tid som ble brukt for å lansere Netflop, ja, så tror jeg ikke man skal holde pusten for lenge i påvente av nye programmer fra de, nei 😛 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. november 2024 #101616 Del Skrevet 13. november 2024 krympeline skrev (1 time siden): Ser ut som kontoen har byttet navn til athlete_excel … Netfit hadde de selv vist hvor useriøst det var, samtidig som IG-kontoen tross alt fremdeles hadde en del følgere. Ergo fjernet de kontoens Netfit.no-navn, forvandlet den til pt_carolineberg. Coach_eriksen med Lars-Kristian Eriksen har selv ødelagt eget omdømme også som personlig trener, all den tid han har rantet og trollet på sosiale medier, latt som om han har kunnskap han ikke har utdannelse i, blitt satt på plass av en rekke treningskapasiteter både nasjonalt og internasjonalt, samt av en god del helsepersonell (fysioterapeuter med doktorgrad, andre med doktorgrader relatert til trening, leger med tiår erfaring med trening, kosthold m.m.). Det er noe som heter at evig eies kun et dårlig rykte. Det er en sannhet med visse modifikasjoner. Men Lars-Kristian Eriksen forsøker ikke en gang å bli seriøs og profesjonell - han fortsetter å leke verdensmester uten noen fullført utdanning med studiepoeng. Det er letteste utvei og null forsvarlighet hele veien. Og i flere år har han og kona, Caroline Berg Eriksen, dokumentert usunne forhold til trening, kosthold, helse og utseende! Tross at Lars-Kristian Eriksen, nå athlete_excel, også i år har påstått at han ikke har hatt skader i forbindelse med trening, så har han likevel selv dokumentert - også over år - stadig overtrening, trening med sykdom og for lite restitusjon, trening med skade... så mange ganger har han dokumentert egen overtrening at han har blitt forutsigbar, for når det har begynt å nærme seg en konkurranse eller et løp, da blir han som regel enten skadet pga. overtrening og/eller syk. Om Lars-Kristian Eriksen kaller seg for coach_eriksen, athlete_excel eller oxyflow testlab eller influensermann... det spiller ingen rolle. Han er akkurat like lite utdannet, har fremdeles ikke den bacheloren han fremdeles later som han har innen ernæring: https://no.linkedin.com/in/lars-kristian-eriksen-36587063?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F De to årene han gikk på ernæringsstudiet ga ham kun uttelling "medisin grunnfag", som er grunnleggende anatomi og fysiologi og ev. litt biokjemi og patologi. Men altså ganske så begrenset sammenlignet med det han forsøker å påberope seg med å fremdeles ha "Bachelor i Ernæring" i sin CV på Linkedin. (Skjermdump tatt i dag.) Jeg sier det igjen - skal Caroline Berg Eriksen eller Lars-Kristian Eriksen noen gang bli tatt seriøst så må de ta minimum en bachelor innen noe som er relevant det de ønsker å produsere innhold om som influensere. Selv om de stadig forsøker å sminke brura på nye og kreative måter - så er de fremdeles bare to useriøse influensere uten relevant utdanning bortsett fra korte kurs. Caroline Berg Eriksen er fremdeles så godt som helt uten erfaring med å instruere andre, tross sitt jalla-yogakurs (useriøs kursarrangør!) og sitt über-korte kurs innen personlig trening. Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen driver fremdeles sine firmaer Treasures AS og Netfit AS på uetisk med barneeksponering, thinspo, proana og med stadige lovbrudd, og dette er videreført på alle deres ulike IG-kontoer. Farlige influensere, det er alt disse to er - uansett hvilket navn de velger å selge seg med, uansett hvor mange ganger de forsøker å rømme fra egne dårlige rykter med nye profilnavn. 32 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2024 #101617 Del Skrevet 13. november 2024 Glimrende innlegg @Frisk Frosk 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. november 2024 #101618 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) lenebu skrev (2 timer siden): Ah, da gir det mening, takk! Trodde jeg ble blokkert for å se på kontoen uten å aktivt like eller noe.. Det jeg egentlig ville nevne, enten kontoen heter det ene eller det andre, er behovet for å si at en lanserer syv-åtte treningsprogrammer samtidig, når man i realiteten kun har ett (ref. https://coach.everfit.io/package/MB220114?fbclid=PAY2xjawGh5MpleHRuA2FlbQIxMQABplGWtT4LdPOd3C2yjgNbXf_KIETs6JHEjykQo8y4urI2vaF28x6sb4LhbA_aem_c57YOmnFwXf6YddIPq3cGw), hvorfor ikke vente med de øvrige slik at man slipper å skrive "kommer snart!" på syv øvrige fremtidige opplegg? Med track recorden selskapet har vil jeg tro man må vente ganske lenge for hvert program. Se der, ja - her avslører bedriftseier at de fortsetter som før, på samme useriøse vis som før. De lover tilgang til 8 programmer til en pris av 399,- pr. måned. Men syv av disse "KOMMER", ergo kunder som meldte seg inn i dag ville bare få 1 av 8 program som skal være inkludert. Videre lover Athlete Excel at kundene til denne prisen på kr 399,- pr måned får tilgang til å chatte med en av deres coacher 24/7. Det er to coacher tilknyttet Athlete Excel, Lars-Kristian Eriksen og Fredrik Lund Nordkvelle. Og disse to påstår i beskrivelse av produktet de selger - at de kan stille opp 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året. Og med det sier det seg selv at disse to med Athlete Excel driver med villedende markedsføring - dvs. de bryter norsk lov. Flott start for athlet_excel med ny IG-konto, tidligere kalt coach_eriksen som drev akkurat like useriøst... Og de mange hundre personene de påstår har hatt gode erfaringer med programmene (som enda ikke er ferdiglaget, selv om eierne vil ta betalt for dem...), de kundene er det ingen som har sett hos coach_eriksen/Lars-Kristian Erisken i hvert fall. Ellers er det fremdeles et urovekkende antall "utøvere" på athleteexcel.no som har seks fingre på hver hånd og/eller har svært deformerte hender... https://coach.everfit.io/package/MB220114 https://www.athleteexcel.no/ Endret 13. november 2024 av Frisk Frosk La til linker 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 13. november 2024 #101619 Del Skrevet 13. november 2024 (endret) Jeg lurer oppriktig på hva som hensikten med reels som denne. Det ser ut som reklame for veske og sko, men da må det være skjult reklame. Det hadde ikke sjokkert meg, for det å følge lover og regler er ikke så viktig for CBE. Hva er ellers hensikten? Vise seg i BH? Et generelt behov for å dolle seg opp og få fine tilbakemeldinger på kropp og utseende? Fiske etter samarbeid? Hun er vanligvis alltid brun, men her er ansiktet nesten hvitt (og blurry selvsagt) pga sterkt studiolys. Sikkert en effekt som er forskjønnende, når man er opptatt av å være litt dukkeaktig. https://www.instagram.com/reel/DCUjWf_t_TQ/ Endret 13. november 2024 av Snødronninga Link 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 13. november 2024 #101620 Del Skrevet 13. november 2024 Snødronninga skrev (4 minutter siden): Jeg lurer oppriktig på hva som hensikten med reels som denne. Det ser ut som reklame for veske og sko, men da må det være skjult reklame. Det hadde ikke sjokkert meg, for det å følge lover og regler er ikke så viktig for CBE. Hva er ellers hensikten? Vise seg i BH? Et generelt behov for å dolle seg opp og få fine tilbakemeldinger på kropp og utseende? Fiske etter samarbeid? Hun er vanligvis alltid brun, men her er ansiktet nesten hvitt og og pga sterkt studiolys. Sikkert en effekt som er forskjønnende, når man er opptatt av å være litt dukkeaktig. Dette er sykelig fremstilling av seg selv. Filterbruk, altfor lyst for å oppnå annen effekt, så ekstrem spenning i magen at det er sykelig. Og samarbeidspartner THRunTravels mener hun er råflott, men tre utropstegn etter... Ser ut som en merkelig blanding av umerket reklame og en forberedelse til OnlyFans. Og midt i dette eksponeres jevnlig mindreårige... 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå