Stargaze Skrevet tirsdag kl 21:40 #101601 Del Skrevet tirsdag kl 21:40 Han klarer ikke å la være å være besserwisser. Må liksom bare latterliggjøre hele tiden. Ekstremt dårlig egenskap… Heldigvis andre som svarte bedre og hyggeligere. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet tirsdag kl 22:26 #101602 Del Skrevet tirsdag kl 22:26 Stargaze skrev (38 minutter siden): Han klarer ikke å la være å være besserwisser. Må liksom bare latterliggjøre hele tiden. Ekstremt dårlig egenskap… Heldigvis andre som svarte bedre og hyggeligere. Det skjer med påfallende hyppighet at når jeg leser noe fra dette selverklærte über-geniet, så tenker jeg bare "Akk, menneskebarn*, kan ikke du simpelthen bare holde kjeft!?!" Det er nesten så jeg føler en slags fremmedskam på hans vegne. *selvsagt adskillig hardere ordbruk, men jeg ville ikke skrive så mange ukvemsord. 23 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet tirsdag kl 23:50 #101603 Del Skrevet tirsdag kl 23:50 Hunter7 skrev (1 time siden): Det skjer med påfallende hyppighet at når jeg leser noe fra dette selverklærte über-geniet, så tenker jeg bare "Akk, menneskebarn*, kan ikke du simpelthen bare holde kjeft!?!" Det er nesten så jeg føler en slags fremmedskam på hans vegne. *selvsagt adskillig hardere ordbruk, men jeg ville ikke skrive så mange ukvemsord. Jeg så en av de siste postene hans hvor han skal komme med et budskap (husker ikke hva det var en gang), hvor han starter med å latterliggjøre andre pt’er. Tror han virkelig at han skal få kunder på den måten? Typisk eksempel på en med lav selvfølelse som ikke har noe annet verktøy enn å se ned på andre. Så trist når du er 40+. 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet i går, 02:47 #101604 Del Skrevet i går, 02:47 Overnattingsbursdag..... jeg trur ikke jeg hadde turt å sende ungen min på overnatting der.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18 timer siden #101605 Del Skrevet 18 timer siden Pasha skrev (6 timer siden): Overnattingsbursdag..... jeg trur ikke jeg hadde turt å sende ungen min på overnatting der.. Men altså - hvorfor fortsetter hun å dele slik? Hun må jo være totalt blåst som ikke forstår hvorfor man ikke skal dele slik. 19 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 16 timer siden #101606 Del Skrevet 16 timer siden pøbelsara skrev (1 time siden): Men altså - hvorfor fortsetter hun å dele slik? Hun må jo være totalt blåst som ikke forstår hvorfor man ikke skal dele slik. Det er viktigere for henne å fortsette å dele akkurat det hun vil, uansett konsekvenser. Føler at CBE er like trassig nå som i ungdomstida, da hun fortalte at hun gjorde enda mer av det hun fikk kritikk for. Jeg tror hun sterkt ønsker å kjøre sitt eget løp, uten at noen skal fortelle henne hva hun skal gjøre. "Trollene"(som hun kaller det), vinner, om hun må begynne å begrense seg. Det er helt blåst at verken hun eller mannen fatter at utlevering av egne barn, kan være både farlig og skadelig. Når hun må bruke en podcast til å fortelle hvor lite ekstrem hennes/deres barneeksponering er. Husk at DE vet best, alltid. 25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 12 timer siden #101607 Del Skrevet 12 timer siden Hun virker umoden og lite reflektert. Kan virke som utviklingen stoppet en gang i tenårene/ tidlig voksenliv. Blir vel litt understimulert av å sulle hjemme år etter år uten noe særlig input. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11 timer siden #101608 Del Skrevet 11 timer siden Det er helt sjokkerende at hun fortsetter å dele ting om og med barna sine, etter den snappen hvor hun var så sjokkert over at noen hadde gått forbi huset hennes. Kanskje jeg skal skrive et innlegg om bursdagsfeiringene i familien gjennom tidene? Siden jeg ikke lider av verken amnesi eller demens, kan jeg kjapt dra følgende opp av hatten: Pepperkakehusbursdag, vaiana-bursdag, disko-bursdag, lipglossbursdag og kunstbursdag. Og nå altså overnattingsbursdag. 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 11 timer siden #101609 Del Skrevet 11 timer siden pøbelsara skrev (6 timer siden): Men altså - hvorfor fortsetter hun å dele slik? Hun må jo være totalt blåst som ikke forstår hvorfor man ikke skal dele slik. pøbelsara skrev (16 minutter siden): Det er helt sjokkerende at hun fortsetter å dele ting om og med barna sine, etter den snappen hvor hun var så sjokkert over at noen hadde gått forbi huset hennes. Kanskje jeg skal skrive et innlegg om bursdagsfeiringene i familien gjennom tidene? Siden jeg ikke lider av verken amnesi eller demens, kan jeg kjapt dra følgende opp av hatten: Pepperkakehusbursdag, vaiana-bursdag, disko-bursdag, lipglossbursdag og kunstbursdag. Og nå altså overnattingsbursdag. Jeg vil anbefale en artikkel i NYTimes som jeg finner både fascinerende og dypt urovekkende. Den omhandler en ung kvinne som ble eksponert i sosiale medier av sine foreldre som barn. https://www.nytimes.com/2024/11/10/us/child-influencer.html?unlocked_article_code=1.Y04.xYKm.ERAsJ-OSLAa2&smid=url-share 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11 timer siden #101610 Del Skrevet 11 timer siden Diverse skrev (27 minutter siden): Hun virker umoden og lite reflektert. Kan virke som utviklingen stoppet en gang i tenårene/ tidlig voksenliv. Blir vel litt understimulert av å sulle hjemme år etter år uten noe særlig input. 👆og det hører man veldig tydelig i podkasten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 11 timer siden #101611 Del Skrevet 11 timer siden pøbelsara skrev (15 minutter siden): Det er helt sjokkerende at hun fortsetter å dele ting om og med barna sine, etter den snappen hvor hun var så sjokkert over at noen hadde gått forbi huset hennes. Kanskje jeg skal skrive et innlegg om bursdagsfeiringene i familien gjennom tidene? Siden jeg ikke lider av verken amnesi eller demens, kan jeg kjapt dra følgende opp av hatten: Pepperkakehusbursdag, vaiana-bursdag, disko-bursdag, lipglossbursdag og kunstbursdag. Og nå altså overnattingsbursdag. Ikke sant? Så sjokkert at en kollega/venninne forfatte et innlegg på egen IG på hennes vegne som ble diskutert hos @FruJohansen. Der venninnen argumenterer at dette var så langt over streken og at alle har rett på et privatliv. Hos denne bedriften og de rundt virker det som dette bare reageres på når det gjelder enkeltsituasjoner som de voksne opplever, den helt hårreisende utleveringen og tapet av privatlivet på daglig basis som barna opplever utløser ikke en setning hos en eneste en. Ser de ikke hvor dobbeltmoralske de er? Når skal noen rundt dem skrive opprørte innlegg på vegne av barna???? 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 11 timer siden #101612 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Jobbermedbarn skrev (18 minutter siden): Ikke sant? Så sjokkert at en kollega/venninne forfatte et innlegg på egen IG på hennes vegne som ble diskutert hos @FruJohansen. Der venninnen argumenterer at dette var så langt over streken og at alle har rett på et privatliv. Hos denne bedriften og de rundt virker det som dette bare reageres på når det gjelder enkeltsituasjoner som de voksne opplever, den helt hårreisende utleveringen og tapet av privatlivet på daglig basis som barna opplever utløser ikke en setning hos en eneste en. Ser de ikke hvor dobbeltmoralske de er? Når skal noen rundt dem skrive opprørte innlegg på vegne av barna???? Ja, lurer på når barna får rett til sitt privatliv? Det virker som om store deler av bransjen er helt fullstendig ignorante om barns rettigheter. Jeg synes @FruJohansen var veldig spot on og tydelig om den saken. Og nå bor jo CBE i en offentlig park, så at folk går forbi, burde ikke være særlig overraskende. Hun har jo dessuten vist frem det huset så mye i SoMe at jeg sikkert ville kjent det igjen hvis jeg gikk forbi. Endret 11 timer siden av pøbelsara 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10 timer siden #101613 Del Skrevet 10 timer siden Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Ser de ikke hvor dobbeltmoralske de er? Når skal noen rundt dem skrive opprørte innlegg på vegne av barna???? Det er det jo vi som gjør. Mens mamma sitter på podcast og forteller eventyr om søvnløse netter og angst på grunn av "hatet" på KG, og fortsetter å kaste ungene ut på den galeien som tilsynelatende plager henne så mye at selv HPNH's drapstrusler er rene bagateller til sammenligning. pøbelsara skrev (46 minutter siden): Og nå bor jo CBE i en offentlig park, så at folk går forbi, burde ikke være særlig overraskende. Hun har jo dessuten vist frem det huset så mye i SoMe at jeg sikkert ville kjent det igjen hvis jeg gikk forbi. Det er ikke vanskelig å ta feil av overhodet. Bare husk å ta med en sigd mot all vegetasjonen for i den parken fins det verken gang- og sykkelstier folk daglig benytter seg av, eller turstier skrev forsvareren med monologene i frujohansens innlegg. Parkeringsplassen og kommunehuset med fri sikt er vel også bare fake news 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9 timer siden #101614 Del Skrevet 9 timer siden (endret) Rev. Revenge skrev (29 minutter siden): i den parken fins det verken gang- og sykkelstier folk daglig benytter seg av, eller turstier skrev forsvareren med monologene i frujohansens innlegg. Jeg skjønner ikke at denne forsvareren ikke satte seg inn i hvordan det ser ut rundt det huset før hun så bombastisk påsto at neida, der finnes det overhodet ingen turstier nei......jeg kan godt tenke meg at det er kun noe hun har hørt CBE si til henne og tatt det som sannhet Endret 9 timer siden av Skrottefar glemte et "ikke" 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8 timer siden #101615 Del Skrevet 8 timer siden Skrottefar skrev (56 minutter siden): Jeg skjønner ikke at denne forsvareren ikke satte seg inn i hvordan det ser ut rundt det huset før hun så bombastisk påsto at neida, der finnes det overhodet ingen turstier nei......jeg kan godt tenke meg at det er kun noe hun har hørt CBE si til henne og tatt det som sannhet De er visstnok venner, da har hun vel vært i huset til CBE. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8 timer siden #101616 Del Skrevet 8 timer siden Kollontaj skrev (Akkurat nå): De er visstnok venner, da har hun vel vært i huset til CBE. Jo, det har hun sikkert, men har vel neppe studert topografien rundt huset da, eller noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 8 timer siden #101617 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Mrs Bella skrev (På 15.9.2024 den 23.04): Den dagen hun var på Aker Brygge og tok bilder til podcasten med manageren sin, så gikk jeg forbi. På bildene som ble presentert av fotoshooten som jeg så deler av, så liknet hun ikke på live-versjonen. Jeg følte meg faktisk litt lurt da jeg så at utseendet til CBE var såpass endret på det billedlige presenterte resultatet vs virkelighetens ansikt. Slik var det også med huset/hagen deres som jeg tilfeldigvis så, da vi en sommer var i nabolaget. Hun presenterer alt så mye bedre enn det er. Hun viser at hun har vært på eller skal på joggetur, og så er videosnutten fra rett utenfor porten eller i skogen bak huset deres. Nei, jeg har sluttet å tro på det hun presenterer. Mrs Bella skrev (På 17.9.2024 den 16.23): Da jeg var forbi der, så så jeg ingen blomster eller tegn til at de hadde en koselig gårdsplass eller hage. På høyre side av oppkjørselen går det en lang mindre pen mur som er høyest inni hagen deres. Muren unngår de å få med på bilder, men andre besøkende har publisert den. Den robotklipperen gikk også da jeg var forbi. Det slo meg hvor dårlig og lite vedlikeholdt gjerdet og hekken + huset og hagen var. Det så ut som at de som bor der ikke brydde seg. Jeg gikk også stien som går bak huset deres og der ser man inn til lekeplassen og andre steder på eiendommen. Lekeplassen fikk de sponsede leker/stativer til. Lekeplassen var forfallen, og det så ut som at det var lenge siden barna hadde brukt den. Gresset var veldig høyt og området så forfallent ut. Tidligere bilder av lekeplassen var innbydende, men nå så det ut som et glemt område. Gresset på andre siden av huset var kort og der gikk roboten… Dukkehuset eller lekehuset var slitent og ikke pyntet, slik det ble fremstilt på bilder. Verandadøren deres i 2. etasje stod åpen da jeg var forbi der, så de var tydeligvis folk hjemme. Men det var liksom helt tomt og ikke noe liv. Ikke lys inne heller. Til sammenlikning hadde de andre boligene med tilnærmet lik innkjørsel plantet sesongens blomster ved porten og det så innbydende ut. Hagene var dessuten friskere og mer velholdt. Huset til fruen og familien hadde ingen wow-faktor. Mrs Bella skrev (På 18.9.2024 den 18.38): Ut i fra det jeg har av tilgang på info, så filmer KL fremdeles. I dag skulle en ny øvelse testes av testpersoner og de trengte noe utstyr. Muligens i Aurland😉. Mrs Bella skrev (På 18.9.2024 den 20.03): … og lapp om filming pågår - akkurat som ved forrige innspillingsrunde i 2023. Her er innlegget hvor en bruker forteller at hen har gått forbi huset til CBE for å observere. Dette er ikke normal oppførsel. Det er stalking. Brukeren har kortet ned innlegget om foto shooten på Aker Brygge, men her kan man lese det i sin opprinnelige form: Brukeren skriver: "Iom vi var på en liten Oslo-ferie da, så hadde jeg god tid og satt på benkene i passe avstand og så på dem, så gikk jeg ganske tett forbi hun, manageren og LKE (som hadde med ett stort sånt hvitt fotolysrefleksjonsdings og forøvrig satt konstant med mobilen i hånden når han ikke ‘jobbet’), så gikk jeg en runde i noen butikker før jeg gikk tilbake igjen for å se mer. De holdt nå på å ta bilder i julebutikken som holdt vanlig åpent, så jeg var i butikken og så de i kjolene sine og at LKE fotograferte. Ansiktet til CBE var kraftig redigert, mens hun andre var mer som hun er." Igjen, dette er stalking. Endret 8 timer siden av Shopgirl2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 8 timer siden #101618 Del Skrevet 8 timer siden Hvordan klarer hun å ha så perfekt hud? Har ikke smilerynker når smiler en gang. Er det botox? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 8 timer siden #101619 Del Skrevet 8 timer siden leetha skrev (Akkurat nå): Hvordan klarer hun å ha så perfekt hud? Har ikke smilerynker når smiler en gang. Er det botox? Kalles filter.. 😏 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8 timer siden #101620 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Shopgirl2014 skrev (22 minutter siden): Her er innlegget hvor en bruker forteller at hen har gått forbi huset til CBE for å observere. Dette er ikke normal oppførsel. Det er stalking. Brukeren har kortet ned innlegget om foto shooten på Aker Brygge, men her kan man lese det i sin opprinnelige form: Brukeren skriver: "Iom vi var på en liten Oslo-ferie da, så hadde jeg god tid og satt på benkene i passe avstand og så på dem, så gikk jeg ganske tett forbi hun, manageren og LKE (som hadde med ett stort sånt hvitt fotolysrefleksjonsdings og forøvrig satt konstant med mobilen i hånden når han ikke ‘jobbet’), så gikk jeg en runde i noen butikker før jeg gikk tilbake igjen for å se mer. De holdt nå på å ta bilder i julebutikken som holdt vanlig åpent, så jeg var i butikken og så de i kjolene sine og at LKE fotograferte. Ansiktet til CBE var kraftig redigert, mens hun andre var mer som hun er." Igjen, dette er stalking. Det er absolutt ikke stalking, for stalking er langt verre enn noe så uskyldig som det @Mrs Bella har bedrevet, men du er jo CBE-fan, så da må du tolke ting deretter......og mrs bella har forklart mer om disse episodene på et senere tidspunkt. Endret 8 timer siden av Skrottefar 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå