Minombre Skrevet 10. oktober 2024 #100321 Skrevet 10. oktober 2024 Turkis Sau skrev (22 minutter siden): What the actual fuck?? Skriv til PTCaroline, så slipper du Alzheimers. Fader, hadde bare bestemor sett denne i tide. Forferdelig! Nok en gang elendig formidling. Ja, man kan forebygge en del sykdommer ved å trene og spise sunt, men hun sier jo at om man bare prioriterer riktig skjer det ikke deg. Jeg vet av flere særdeles spreke mennesker som har trent mye hele livet som både har fått alzheimer, kreft og hjertesykdom. Gjør hun det med vilje eller er hun bare så fryktelig dårlig på å formidle ting på riktig måte? 45 3
Xstrella Skrevet 10. oktober 2024 #100322 Skrevet 10. oktober 2024 Det må stå utrolig dårlig til i Villa Kulås om dagen. Når man ikke tror det kan bli verre. Ærlig talt. 22 5
Marihone Skrevet 10. oktober 2024 #100323 Skrevet 10. oktober 2024 Er det god markedsføring å kommentere slik til potensielle kunder? Så må hun få mannen sin til å blande seg inn i en diskusjon. Uprofesjonelt. 24 14
Vintermåne Skrevet 10. oktober 2024 #100324 Skrevet 10. oktober 2024 Minombre skrev (7 minutter siden): Forferdelig! Nok en gang elendig formidling. Ja, man kan forebygge en del sykdommer ved å trene og spise sunt, men hun sier jo at om man bare prioriterer riktig skjer det ikke deg. Jeg vet av flere særdeles spreke mennesker som har trent mye hele livet som både har fått alzheimer, kreft og hjertesykdom. Gjør hun det med vilje eller er hun bare så fryktelig dårlig på å formidle ting på riktig måte? 🤡🤡 det er jo helt krise-dårlig formidlingsevne - og hun påberoper seg å være journalist?? Og hvis man ser i kommentarfeltet på denne posten, så virker hun rett og slett ikke til å skjønne det heller, når folk prøver å forklare henne at formidlingen hennes er dårlig……. 32 5
Mrs Bella Skrevet 10. oktober 2024 #100325 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Bra innlegg av flere, og trekker spesielt frem @Frisk Frosk. Ang CBE og LKE… Jeg husker ikke hvem av dem som postet på story screenshot med fullt navn av en dame som spurte om dette med LKE’s kaloritelling. CBE nå i siste posten bruker sin PT-kanal inn mot diagnoser som Alzheimer mm. Instansen/siden hun henviser til har en lang rekke faktorer listet opp - trening er kun EN av faktorene. Når hun svarer på en kommentar, forteller hun KUN om treningsdelen. Hun presenterer kun DEN ene faktoren. Nå kommer det forresten en random PT inn og presiserer og modererer svaret til CBE. Familiemedlemmer til innskrivere har forlatt denne verden pga sykdommen. Virker som hun verken har medfølelse, forståelse, innsikt, kompetanse, selvinnsikt, selvbeherskelse eller noen som helst evner til å innse at hun beveger seg inn på ett felt som tom er sårbart for profesjonelle yrkesgrupper. Endret 4. november 2024 av Mrs Bella Endring 30 3 16
Physalis Skrevet 10. oktober 2024 #100326 Skrevet 10. oktober 2024 CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Ligger der i all sin "prakt" den: https://www.instagram.com/pt_carolineberg/reels/ Jeg får ikke til å se den lenger jeg...?
Mrs Bella Skrevet 10. oktober 2024 #100327 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Hun og mannen, begge med egne PT-kanaler, henger ut en bruker i story - en som oppriktig lurer. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 41 1 7
Klink Skrevet 10. oktober 2024 #100328 Skrevet 10. oktober 2024 Mrs Bella skrev (1 minutt siden): Hun og mannen, begge med egne PT-kanaler, er på krigsstien… Igjen henger de ut en bruker i story… Profesjonelt, nei langt ifra. Fordelen er jo at de dokumenterer sine egne dumheter og manglende innsikt. Ser for øvrig ut som at videoer og bilder på kontoene for tiden er gjenbruk… Her svarer hun vedkommende på en fin måte?
LilleSnupp Skrevet 10. oktober 2024 #100329 Skrevet 10. oktober 2024 Klink skrev (1 minutt siden): Her svarer hun vedkommende på en fin måte? Med å kalle henne nettroll, mener du? 33 11
Klink Skrevet 10. oktober 2024 #100330 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) LilleSnupp skrev (10 minutter siden): Med å kalle henne nettroll, mener du? Men det er jo det hun er? Hun er jo rimelig spydig. Nå forsøker jeg å lete fram til foranledningen her , men fysisk aktivitet kan jo reduserere sjansen for å få en rekke sykdommer , også Alzheimers. Ser at formidlingen var helt på trynet! Endret 10. oktober 2024 av Klink
~ Ada ~ Skrevet 10. oktober 2024 #100331 Skrevet 10. oktober 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): Du er grei som kaller det umodenhet! For meg er det vel først og fremst en fremvisning i komedie, for å være ærlig. Et eksempel på hvorfor, er en av hennes kommentarer i kalori-posten "Takk for tips, men populærvitenskap er det siste stedet jeg henter kunnskap fra😁." Det skriver ei (om ikke det er mannens penn) som beviselig har vist en oppsiktsvekkende mangel på elementærkunnskap og ikke følger med på nyhetetsbildet. Dessverre sitter det mennesker på mottakersiden med et dypt problematisk forhold til selvbilde, kropp og mat, og da er det ikke bare komedie likevel, men alvor. Engasjementet over den posten er også urovekkende da det antyder at også andre poster fra henne treffer langt flere enn hva responsen på de skulle tilsi. Antakelig ikke i like stor grad som en kalori-post, men indikasjoner gir det dog. Det sykelige utseendefokuset og barneeksponeringen treffer flere enn hva som er ønskelig og forsvarlig. 23 2
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 10. oktober 2024 Populært innlegg #100332 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg synes det er så stygt det de driver med. Shamer og skremmer og skriver om Florida uten å nevne hva som skjedde der i går og natt. Oppi dette kastes to barn inn i denne ja, jeg vil si virkelighetsfjerne salgskontoen. Det er forstyrrende å være vitne til. 45 6
ingo Skrevet 10. oktober 2024 #100333 Skrevet 10. oktober 2024 Klink skrev (9 minutter siden): Men det er jo det hun er? Hun er jo rimelig spydig. Nå forsøker jeg å lete fram til foranledningen her , men fysisk aktivitet kan jo reduserere sjansen for å få en rekke sykdommer , også Alzheimer. Alle bedrifter må takle kritiske kommentarer, mailer, henvendelser. Aldri noen gang har jeg sett bedrifter oppføre seg som disse; med frekke kommenterer, blokkeringer, og utleveringer av påstått netthat (vet de i det hele tatt hva netthat er?) på story og i kommentarfelt - i åresvis. Kunne trodd de gikk i barnehagen fremdeles. Kanskje nybegynnere går i den fella, men ikke bedrifter som er seriøse og har fått seg litt erfaring. Og igjen; det handler ikke om budskapet men hvordan bedriften fremstår og har fremstått i mange mange år. Det nytter ikke hvilke ord og fakta som brukes når all fremferd de siste årene går i ovenfra og ned-holdning, kompetanse som ikke finnes, trutmunn-selfier og 0 ekte liv…orker ikke ramse opp mer; lista er for lang. 27 15
Mrs Bella Skrevet 10. oktober 2024 #100334 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Er det lov å bruke en potensiell sykdom du kan få, i sin egen markedsføring for å skaffe kunder? Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 22 20
Populært innlegg Krepsen7791 Skrevet 10. oktober 2024 Populært innlegg #100335 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Det var jeg som skrev den spydige kommentaren og ble hengt ut på storyen. Det var kanskje dumt av meg, men jeg har fulgt med på hennes eskapader gjennom flere år, og fått med meg det meste hun og mannen har gjort. De siste dagene har nådd nye høyder når det kommer til provoserende innlegg og oppførsel fra de to. Først kalori-innlegget, så Florida og nå dette om Alzheimers og "hvordan man unngår det". Gjorde den feilen å kommentere, noe jeg svært sjeldent gjør. Så da skrev jeg det jeg gjorde fordi jeg ble kraftig provosert av måten hun holder på. Hun svarte meg på en proff måte, noe som var et greit svar i mine øyne, men så leser jeg her inne at hun har hengt meg ut på storyen sin. Wow, den dama er ikke sann. Noen må stoppe henne. Ble selvsagt blokkert av pt-kontoen. For å unngå forfølgelse og hærverk, så har jeg blokkert dem begge på Instagram og Facebook🙏 Endret 10. oktober 2024 av Krepsen7791 30 61 5
Populært innlegg Krepsen7791 Skrevet 10. oktober 2024 Populært innlegg #100336 Skrevet 10. oktober 2024 Mrs Bella skrev (12 minutter siden): Nei, vet du hva? Nå er spørsmål/svar slettet på den siste posten. Heldigvis har jeg tatt screenshot og sendt til aktuelle instanser. Slikt går bare ikke an. Det er kynisk å bruke en potensiell sykdom du kan få, i sin egen markedsføring for å skaffe kunder. Har screenshot og. Hun kan bare slette i vei, men hun kan ikke slette personligheten sin, som er pill råtten. 51 12 15
Mrs Bella Skrevet 10. oktober 2024 #100337 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Krepsen7791 skrev (På 11.10.2024 den 1.10): Har screenshot og. Hun kan bare slette i vei, men hun kan ikke slette personligheten sin, som er pill råtten. Innlegget gikk på helse og potensiell sykdom man kan få i fremtiden. Er det er lov å markedsføre egne forebyggende tjenester i den settingen? Vi er mange her som støtter deg ❤️. En annen som antakelig har spurt i god tro, er slettet. Også han random PT’en som presiserte PT_CB. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 27 10
Populært innlegg Krepsen7791 Skrevet 10. oktober 2024 Populært innlegg #100338 Skrevet 10. oktober 2024 Mrs Bella skrev (2 minutter siden): Innlegget hennes gikk på helse og potensiell sykdom man kan få i fremtiden. Jeg skal sjekke opp om det er lov å markedsføre egne tjenester i den settingen. Vi er mange her som støtter deg ❤️. Og du hadde tom støtte før du visste du ble hengt ut av PT_CB. Det er jaggu en merkelig måte å drive business på. En annen som antakelig har spurt i god tro, er slettet. Også han random PT’en som presiserte PT_CB. Lurt å rapportere. At en person skal tjene penger og livnære seg på dette er ikke greit. Ja, det er vondt å lese slikt når man har mistet moren sin til en så grusom sykdom. Er liksom så enkelt, slik hun fremstiller det. Jeg ristet egentlig bare på hodet, tenkte mitt, og vurderte å bare gå videre med livet mitt, men så var dum nok til å kommentere. Min mor var ei livsglad, aktiv dame, med et normalt kosthold, dog noen helseutfordringer, som åreknuter. Vi har spekulert i om det kan være et drypp i hjernen som førte til starten på døende hjernevev og at det etterhvert utviklet seg til Alzheimers. Jeg er ikke helsepersonell, så jeg kan ikke uttale meg, egentlig. Det kan ikke hun heller, med sin PT-utdanning. Rapporterte innlegget hennes, før jeg ble blokkert. Trekker meg rolig unna, tror jeg. Har egentlig ikke noe å gjøre på forum eller i kommentarfelt. Er ikke god nok til å skrive og argumentere (åpenbart, som blir hengt ut når jeg kommenterer noe første gang på årevis 🤭). Tilbake til bøkene, tegningen og fotograferingen min. Adios, dere gjør en viktig jobb her på forumet 🙂 16 57 5
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 10. oktober 2024 Populært innlegg #100339 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Linnea står på sitt. 💪🏻 Det er helt klart ansvarsfraskrivelse fra Caroline sin side, flott at noen tør å si det rett ut til henne. «Nei, det er det ikke» skriver hun. Sjekk svaret hennes, fullt av trass og fornektelse. Hun tok ansvar og publiserte det slik det er nå. Javel. Jeg er tom for ord egentlig. Det er så fantastisk forskrudd, at jeg har ikke ord. https://www.instagram.com/p/DA1XGXZth-e/?hl=nb Endret 10. oktober 2024 av Snødronninga 35 1 27
Frisk Frosk Skrevet 11. oktober 2024 #100340 Skrevet 11. oktober 2024 Mrs Bella skrev (1 time siden): Hun og mannen, begge med egne PT-kanaler, er på krigsstien… Igjen henger de ut en bruker i story… Og de snakker om nettroll??? Profesjonelt, nei langt ifra. Fordelen er jo at de dokumenterer sine egne dumheter og manglende innsikt. Ser for øvrig ut som at videoer og bilder på kontoene for tiden er gjenbruk… Ser ut som om det vi ser nå er CBE som er i ferd med å kjøre seg fullstendig i grøfta som influenser og "pt" - godt hjulpet av en mannen som gjør det samme! Det Caroline Berg Eriksen / pt_carolineberg her gjør, er mildt sagt sjokkerende uprofesjonelt - og det viser at navlebeskuelsen hennes har nådd nye rekorder. Som menneske viser hun nye lavmål av nederdrektighet. Dette er så ille at det virker å være helt fullstendig ustabilt! Men, det blir med ett mye mer "forståelig" hvordan hun og mannen i 10+ år har hatt mage til å så kynisk overeksponere egne barn. Empatien og medmenneskelighet trumfes konstant av egoismen! 29 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå