Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (6 minutter siden):

Ah.....ja, da skjønner jeg, fikk det liksom ikke helt til å stemme med resten av hva du skrev til at det ville si du var enig 😛

 

Haha skjønner at det kunne misforstås 😅 Endret litt på det nå.

Endret av K_mb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg den beste til å spotte redigering av bilder, men den siste innlegget på instagrammen til CBE.. Altså, hva skjer med haka, for ikke å snakke om dobbel øreflipp?!?

Selv på bildejuksingen er innsatsen langt under par. 

Skjermdump fra Carolinebergeriksenno sin instagram, og sakset zoomet inn:

Screenshot_20240824_230936_Instagram.thumb.jpg.22b90b838b54ed6e5b34fccc126241ae.jpg

Screenshot_20240824_231618_Instagram.thumb.jpg.7d4d87ea3bb17aad8271f3b7a9aff9f8.jpg

  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (53 minutter siden):

Nå er ikke jeg den beste til å spotte redigering av bilder, men den siste innlegget på instagrammen til CBE.. Altså, hva skjer med haka, for ikke å snakke om dobbel øreflipp?!?

Selv på bildejuksingen er innsatsen langt under par. 

Skjermdump fra Carolinebergeriksenno sin instagram, og sakset zoomet inn:

Screenshot_20240824_230936_Instagram.thumb.jpg.22b90b838b54ed6e5b34fccc126241ae.jpg

Screenshot_20240824_231618_Instagram.thumb.jpg.7d4d87ea3bb17aad8271f3b7a9aff9f8.jpg

Det er ikke en ekstra øreflipp, men skygge fra ørepynten. Haken ser litt merkelig ut på bildet, men så har CBE veldig synlige sener osv, så mulig det bare er det. Haken skal skytes frem på ethvert bilde, så den er hun nok veldig stolt av. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (58 minutter siden):

Nå er ikke jeg den beste til å spotte redigering av bilder, men den siste innlegget på instagrammen til CBE.. Altså, hva skjer med haka, for ikke å snakke om dobbel øreflipp?!?

Selv på bildejuksingen er innsatsen langt under par. 

Skjermdump fra Carolinebergeriksenno sin instagram, og sakset zoomet inn:

Screenshot_20240824_230936_Instagram.thumb.jpg.22b90b838b54ed6e5b34fccc126241ae.jpg

Screenshot_20240824_231618_Instagram.thumb.jpg.7d4d87ea3bb17aad8271f3b7a9aff9f8.jpg

Dama er tydeligvis veldig misfornøyd med sitt eget utseende for her er alt fikset på med filtre. Etterpå sitter hun og sier «tusen takk» til alle som kommenterer hvor vakker hun er.  Hun lever i sin egen lille verden av selvbedrag. For meg virker det helt sykt. 

  • Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (4 minutter siden):

Det er ikke en ekstra øreflipp, men skygge fra ørepynten. Haken ser litt merkelig ut på bildet, men så har CBE veldig synlige sener osv, så mulig det bare er det. Haken skal skytes frem på ethvert bilde, så den er hun nok veldig stolt av. 

Ah, ok! Nå som jeg ser etter skygge, som du skriver,  så ser jeg det. Men ellers så det virkelig ut som rævva redigering. Takk for oppklaring 😊

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (På 18.8.2024 den 23.32):

Jeg traff tilfeldig på LKE for noen måneder siden og tok meg den frihet å spørre han rett ut om bilskrapingen. Han benektet at det var tilfelle og lurte på hvor jeg hadde hørt det.

jeg spurte flere gsnger om det ikke var sant at han tilstod hos politet, betalte bot og erstatning. Han sa nei. Så lyve kan han. 


Bilen min er fortsatt hel. Jeg bor i grei rekkevidde fra han. Når han leser dette kan han sikkert spore meg opp. Velkommen sier jeg.

Dette høres helt vilt ut, om det er sant. Det er ikke greit å gå bort til en person du ikke kjenner og begynne å forhøre deg om rykter du har hørt på Instagram og Kvinneguiden. Det at du spurte flere ganger, høres nesten ut som trakassering. Hva er det som får deg til å tro at dette er greit å gjøre mot noen?

  • Liker 28
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopgirl2014 skrev (6 minutter siden):

Dette høres helt vilt ut, om det er sant. Det er ikke greit å gå bort til en person du ikke kjenner og begynne å forhøre deg om rykter du har hørt på Instagram og Kvinneguiden. Det at du spurte flere ganger, høres nesten ut som trakassering. Hva er det som får deg til å tro at dette er greit å gjøre mot noen?

Om noe så burde det at de opplever slike henvendelser skremme dem fra å legge ut så mye om barna. Det finnes jo mange ustabile mennesker blant oss, her ser vi hva noen av dem er truende til å gjøre. Og dette skåner ikke herr og fru barna sine for!

  • Liker 39
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (Akkurat nå):

Om noe så burde det at de opplever slike henvendelser skremme dem fra å legge ut så mye om barna. Det finnes jo mange ustabile mennesker blant oss, her ser vi hva noen av dem er truende til å gjøre. Og dette skåner ikke herr og fru barna sine for!

Enig i det.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopgirl2014 skrev (17 minutter siden):

Dette høres helt vilt ut, om det er sant. Det er ikke greit å gå bort til en person du ikke kjenner og begynne å forhøre deg om rykter du har hørt på Instagram og Kvinneguiden. Det at du spurte flere ganger, høres nesten ut som trakassering. Hva er det som får deg til å tro at dette er greit å gjøre mot noen?

Synes også at dette høres helt utrolig ut, og er ikke så sikker på at det er sant. Overraska over at kommentaren fikk mange "likes". Om det skjedde, vil jeg tro LKE var brydd og ønsket vedkommedes navn. Selv om han neppe tør å sette seg i samme situasjon en gang til. 

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (19 timer siden):

Dama er tydeligvis veldig misfornøyd med sitt eget utseende for her er alt fikset på med filtre. Etterpå sitter hun og sier «tusen takk» til alle som kommenterer hvor vakker hun er.  Hun lever i sin egen lille verden av selvbedrag. For meg virker det helt sykt. 

Vakker? 
Er det noen i den familien som er vakre? 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Vakker? 
Er det noen i den familien som er vakre? 

Er dette en kommentar du tenker er kg sitt varemerke "konstruktiv kritikk"? 

Å skrive slikt er ikke greit. Enkelt og greit. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCortado skrev (7 minutter siden):

Er dette en kommentar du tenker er kg sitt varemerke "konstruktiv kritikk"? 

Å skrive slikt er ikke greit. Enkelt og greit. 

Nei, enig i at det var ubetenksomt av meg. Men, strengt talt så syntes jeg det finnes adskillig mye verre kommentarer en denne i tråden. Men, som sagt, dumt skrevet av meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Vakker? 
Er det noen i den familien som er vakre? 

Utseendemessig så kan noen sikkert si at de er vakre, og nå snakker jeg om de voksne, for barnas utseende er ikke noe vi bør diskutere her, MEN, som jeg tidligere har nevnt, så mener jeg skjønnhet også gjenspeiler personlighet i tillegg til utseende. Og man kan være så vakker man er, men har du en bedriten personlighet så vil ens mening om det ytre bli påvirket, så i CBE sitt tilfelle så er hun mindre pen i mine øyne

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (42 minutter siden):

Utseendemessig så kan noen sikkert si at de er vakre, og nå snakker jeg om de voksne, for barnas utseende er ikke noe vi bør diskutere her, MEN, som jeg tidligere har nevnt, så mener jeg skjønnhet også gjenspeiler personlighet i tillegg til utseende. Og man kan være så vakker man er, men har du en bedriten personlighet så vil ens mening om det ytre bli påvirket, så i CBE sitt tilfelle så er hun mindre pen i mine øyne

Var vel noe slikt jeg på en klossete måte jeg ville formidle som ble helt feil. 
Barna var heller ikke i mine tanker da jeg skrev det jeg skrev.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (32 minutter siden):

Var vel noe slikt jeg på en klossete måte jeg ville formidle som ble helt feil. 
Barna var heller ikke i mine tanker da jeg skrev det jeg skrev.

Regnet med at det var det du mente, så da måtte jeg bare svare som jeg gjorde, sånn bare for å poengtere hva jeg antok var det du mente 😛

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (På 18.8.2024 den 23.32):

Jeg traff tilfeldig på LKE for noen måneder siden og tok meg den frihet å spørre han rett ut om bilskrapingen. Han benektet at det var tilfelle og lurte på hvor jeg hadde hørt det.

jeg spurte flere gsnger om det ikke var sant at han tilstod hos politet, betalte bot og erstatning. Han sa nei. Så lyve kan han. 


Bilen min er fortsatt hel. Jeg bor i grei rekkevidde fra han. Når han leser dette kan han sikkert spore meg opp. Velkommen sier jeg.

Er dette sant? I hvilken sammenheng skjedde dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holder babyen slik SE holder sin sønn. Stivt, unaturlig, klossete og som det er en pakke med mel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (29 minutter siden):

Holder babyen slik SE holder sin sønn. Stivt, unaturlig, klossete og som det er en pakke med mel. 

Det er mange ting CBE kan kritiseres for, men hvordan hun holder en baby er ikke en av de etter min mening.

Bruk av søsterens barn i kommersiell innholdsproduksjon derimot, det er veldig kritikkverdig! Det hjelper ikke at ansiktet skjules, alle vet.... navn, alder, foreldre, hvordan dåpsdagen var osv osv. 

Endret av NettoppJa
  • Liker 30
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (19 timer siden):

Vakker? 
Er det noen i den familien som er vakre? 

Ikke veldig nei, særlig ikke mannen 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...