Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

blåbærpai skrev (49 minutter siden):

Oj, det var mye jeg, meg og min

Formidlingsevnen er i en helt egen klasse, som vanlig.. 

Ja🤪

.. og det kan da ikke hete «Jeg programmerer treningen?»🧐 Lager algoritme på PC liksom?

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs Bella skrev (2 timer siden):

Forklaringen hennes kombinert med bildene av henne er litt sånn kvalmende, på en måte.
- Netfit er treningsappen min…

- egen treningsgruppe…

- du får meg som personlig trener

- Netfit på Instagram har blitt min egen personlige trener-side (dvs den er kun min).

- netfit er fortsatt appen min.

Hun er så opptatt av min, egen, meg, min egen, kun min - altså seg selv i alle mulige former.

IMG_7861.png

Nesten hele spørsmålrunden blir brukt til å reklamere for appen og TM-klinikken, og det er visst nok en anledning til å legge ut poserte bilder og teite selfier i speilet. Er det noe som er ekte og naturlig med Caroline Berg Eriksen? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 minutt siden):

Nesten hele spørsmålrunden blir brukt til å reklamere for appen og TM-klinikken, og det er visst nok en anledning til å legge ut poserte bilder og teite selfier i speilet. Er det noe som er ekte og naturlig med Caroline Berg Eriksen? 

Ja, det er jo selvfølgelig akkurat det leserne har spurt om.....hun er SÅ forutsigbar

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at annonseringen for TMklinikken er særs lokal. Det er nok ikke så mange tar en langtur dit for å fylle inn en overleppe eller litt fillers når det finnes utallige klinikker som driver med den samme "forskjønningen" av ansikter så alle kundene kan se identiske ut en liten stund, før fillersen migrerer sørover i fjeset.

Er det noe du lurer på og mange har spurt, der ja.

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (13 minutter siden):

Det er tydelig at annonseringen for TMklinikken er særs lokal. Det er nok ikke så mange tar en langtur dit for å fylle inn en overleppe eller litt fillers når det finnes utallige klinikker som driver med den samme "forskjønningen" av ansikter så alle kundene kan se identiske ut en liten stund, før fillersen migrerer sørover i fjeset.

Er det noe du lurer på og mange har spurt, der ja.

Det samarbeidet mellom CBE og TM-Klinikken fremstår som så særs lokal at det fremstår som venninnetjeneste fra Ine MA for å forsøke å redde det synkende skipet som Treasures AS i realiteten er.

Det eneste de begge oppnår er å fremstille begges bedrifter som totalt useriøse.

Ikke noe nytt under solen, med andre ord..

 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor den (etterhvert) ganske likandes Caroline fra CampKulinaris ble av.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (14 minutter siden):

Jeg lurer på hvor den (etterhvert) ganske likandes Caroline fra CampKulinaris ble av.

Sugd inn i sitt eget speilbilde?

Faktisk synd for businessen at «trivelig og normal» ikke står høyt oppe på specs-lista til Treasures AS, de hadde tjent mer på det enn denne stive personaen som fremvises. 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (18 timer siden):

Et godt spørsmål!

Og videre, hvorfor hun later som om hun har 32k følgere som pt_carolineberg, når de følgerne valgte å følge Netfit.no før hun bare overtok dem uten beskjed til Netfits følgere?

De kan jo bare avfølge… men siden innholdet er akkurat det samme har de sikkert lyst til å fortsette å være følgere. Hadde forstått problematikken hvis det var motsatt. At man trodde man fulgte en privat person, men så plutselig endres navn og innhold til at man følger en bedrift. Men navnebytte er hverken ulovlig eller har noen som helst betydning for de som fulgte Netfit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (27 minutter siden):

De kan jo bare avfølge… men siden innholdet er akkurat det samme har de sikkert lyst til å fortsette å være følgere. Hadde forstått problematikken hvis det var motsatt. At man trodde man fulgte en privat person, men så plutselig endres navn og innhold til at man følger en bedrift. Men navnebytte er hverken ulovlig eller har noen som helst betydning for de som fulgte Netfit.

Men følgerne trodde kanskje at Netfit besto av et utvidet team som også inkluderte opptil flere profesjonelle PT’er (som ble presentert). Nå er det visst «bare» Caroline sitt.

Er det ikke en smule uredelig å ikke informere om det? Selv om det ikke er ulovlig.

  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (1 minutt siden):

Men følgerne trodde kanskje at Netfit besto av et utvidet team som også inkluderte opptil flere profesjonelle PT’er (som ble presentert). Nå er det visst «bare» Caroline sitt.

Er det ikke en smule uredelig å ikke informere om det? Selv om det ikke er ulovlig.

Ser ut til at de fleste følgerne er med videre, mistet 40 i går, men bare 20-30 siste måned (Socialblade). Skrev ikke CBE.no at sterk og atletisk er hennes del av Netfit og at Netfit består? Eller kanskje ikke? 🧐

IMG_6948.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (5 minutter siden):

Men følgerne trodde kanskje at Netfit besto av et utvidet team som også inkluderte opptil flere profesjonelle PT’er (som ble presentert). Nå er det visst «bare» Caroline sitt.

Er det ikke en smule uredelig å ikke informere om det? Selv om det ikke er ulovlig.

Det er bare visvas. Hun presenterer Netfit aka ptCaroline på Instagram og appen som «bare mitt». Går man på nettsiden til Netfit kan man enda bestillle coaching fra både Adrian Paul og kona.  Har ikke trykka meg videre, så aner ikke om dette er reelt. Bare rot og visvas. Tror ikke på noenting. 😝

  • Liker 23
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Ser ut til at de fleste følgerne er med videre, mistet 40 i går, men bare 20-30 siste måned (Socialblade). Skrev ikke CBE.no at sterk og atletisk er hennes del av Netfit og at Netfit består? Eller kanskje ikke? 🧐

IMG_6948.jpeg

Fortsatt komplett infovegring fra CBE/Pt_carolineberg/Yogalærer pipelort. Helt uforståelig at det ikke skal informeres om hva som skjer og hvem som er involverte i det produktet hun selger. Blir likt som når hun var "designer" for ymse produkter, eller hun utviklet et pulverprodukt (på sin egen lab i kjelleren seff!). Ingen info om de som faktisk laget produktet.

I en senere story sier hun at appen fortsatt er Netfit og at der jobber hun med flere. Sterk og Atletisk er bare hennes. Hva betyr dette da Yogamester Carro? At LKE har PT-programmet sitt der? Er AP og kona med fortsatt? Er det verdt å laste ned appen, eller holder de generiske programmene på å bli avviklet? Eller jobber hun med flere for å utvikle og oppdatere de programmene som så mange av beundrerne har betalt for (eller ikke)?

Hva er det du selger PT- queen og Selfieberg Eriksen? Hvorfor er den eneste infoen du legger ut svar på spørsmål på en annen kanal? Du O' store SoMe-spesialist med reklame som yrke - hvorfor markedsfører du ikke ditt eget produkt? Er det bare magi alt sammen, alt som skjer skjer bare fordi du er deg?

  • Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (47 minutter siden):

De kan jo bare avfølge… men siden innholdet er akkurat det samme har de sikkert lyst til å fortsette å være følgere. Hadde forstått problematikken hvis det var motsatt. At man trodde man fulgte en privat person, men så plutselig endres navn og innhold til at man følger en bedrift. Men navnebytte er hverken ulovlig eller har noen som helst betydning for de som fulgte Netfit.

Nei, siden inneholder ikke akkurat det samme.

Nå får jeg ikke dokumentert det fordi forumet ikke godkjenner instanavigation som kilde lenger, men det ligger nok både bilde og linker tidligere i tråden om dette.

Innholdet av "Sterk og Atletisk" er endret en god del fra hva det opprinnelig var.

Hvis de, som CBE forsøker å gi inntrykk av ved å legge ut "kundetilbakemeldinger", har kunder som følger dem fremdeles, så har Netfit AS en del forpliktelser, bl.a. om å informere kunder om større endringer.

Før stod det at kundene ville ha tilgang på Caroline og resten av Team Netfit som sin coach 24/7. Dette er nå endret til "Caroline som din Personlige Trener". https://netfit.no/app/

Dette betyr en vesentlig reduksjon i tilbudet og tilgjengeligheten for kundene. Dessuten er det nå en treningsøkt mindre enn det var før også.

Det betyr kanskje ikke så mye for de som bare fulgte Netfit.no - men det burde bety mye for eventuelle kunder som ev. også fulgte Netfit.no - for innholdet er absolutt ikke det samme!

 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henrik Troy har kommet med ny CBE-parodi på Insta. :legrine:

  • Liker 16
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (54 minutter siden):

Ser ut til at de fleste følgerne er med videre, mistet 40 i går, men bare 20-30 siste måned (Socialblade). Skrev ikke CBE.no at sterk og atletisk er hennes del av Netfit og at Netfit består? Eller kanskje ikke? 🧐

IMG_6948.jpeg

Det er jo også vanskelig å fastslå hvor mange av følgerne som faktisk er kunder av tjenestene. Tipper en stor andel er «passive» følgere som kanskje ikke en gang har fått med seg navnebyttet.

Synes fremdeles det er vanskelig å forstå hvordan arkitekturen i dette er, men sånn jeg da tolker det er altså Netfit treningsappen hennes, men Netfit IG side er noe annet, en treningsside som også bare er hennes? Men som nå heter PT Caroline? Og så var det Sterk og Atletisk da …

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Det er bare visvas. Hun presenterer Netfit aka ptCaroline på Instagram og appen som «bare mitt». Går man på nettsiden til Netfit kan man enda bestillle coaching fra både Adrian Paul og kona.  Har ikke trykka meg videre, så aner ikke om dette er reelt. Bare rot og visvas. Tror ikke på noenting. 😝

Ligger det ennå info om treningsreiser der også? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Laia skrev (12 minutter siden):

Det er jo også vanskelig å fastslå hvor mange av følgerne som faktisk er kunder av tjenestene. Tipper en stor andel er «passive» følgere som kanskje ikke en gang har fått med seg navnebyttet.

Synes fremdeles det er vanskelig å forstå hvordan arkitekturen i dette er, men sånn jeg da tolker det er altså Netfit treningsappen hennes, men Netfit IG side er noe annet, en treningsside som også bare er hennes? Men som nå heter PT Caroline? Og så var det Sterk og Atletisk da …

Hvis det er mange kunder, vil det vel fremkomme på feks snap? Jeg følger ikke der, men hvis hun jobber med oppfølging av kunder, vil jeg tro at det nevnes i løpet av «arbeidsdagen»? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Minthia said:

Fortsatt komplett infovegring fra CBE/Pt_carolineberg/Yogalærer pipelort. Helt uforståelig at det ikke skal informeres om hva som skjer og hvem som er involverte i det produktet hun selger. Blir likt som når hun var "designer" for ymse produkter, eller hun utviklet et pulverprodukt (på sin egen lab i kjelleren seff!). Ingen info om de som faktisk laget produktet.

I en senere story sier hun at appen fortsatt er Netfit og at der jobber hun med flere. Sterk og Atletisk er bare hennes. Hva betyr dette da Yogamester Carro? At LKE har PT-programmet sitt der? Er AP og kona med fortsatt? Er det verdt å laste ned appen, eller holder de generiske programmene på å bli avviklet? Eller jobber hun med flere for å utvikle og oppdatere de programmene som så mange av beundrerne har betalt for (eller ikke)?

Hva er det du selger PT- queen og Selfieberg Eriksen? Hvorfor er den eneste infoen du legger ut svar på spørsmål på en annen kanal? Du O' store SoMe-spesialist med reklame som yrke - hvorfor markedsfører du ikke ditt eget produkt? Er det bare magi alt sammen, alt som skjer skjer bare fordi du er deg?

Jeg så at man kunne kjøpe CBE sitt pulver på Life i dag - fysisk i butikk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (13 minutter siden):

Hvis det er mange kunder, vil det vel fremkomme på feks snap? Jeg følger ikke der, men hvis hun jobber med oppfølging av kunder, vil jeg tro at det nevnes i løpet av «arbeidsdagen»? 

Det er dette jeg også tenker. Hun viser jo aldri at hun faktisk jobber som PT eller instruktør. Andre influensere med treningsapper og tilbud om trening på nett viser jo stadig frem kundeomtaler og at de driver med livetrening etc.

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (55 minutter siden):

Ligger det ennå info om treningsreiser der også? 🤔

Ja 😝 man kan melde seg på turer i  2023. 
😂😂

Endret av Zenhouse
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...