Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (13 minutter siden):

Er det seriøst noen som lurer på noe hun kan svare på? Mye jeg lurer på, men tror ikke CBE.no kan svare på annet enn spørsmål OM SEG SELV. 

Dette! Å bare spørre er det noe dere lurer på??

Hun burde jo lagt til hvilket av ekspertisefeltene sine hun mente…

Men kan vedde på at det om kort tid dukker opp noen selvkomponerte svar

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Surikatt skrev (7 minutter siden):

Hvem bryr seg om vaffeloppskrifter? Det kan man finne hvor som helst. Jeg lager vafler uten oppskrift. 

Poenget var kanskje at CBE alternativt er verdens lateste influencer eller innbiller seg at folk digger henne så fælt at de sitter klare med vaffeljernet og bare lengter etter oppskrift. 

  • Liker 21
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Tror egentlig det er mange som lurer på ting hun kan svare på:

- hvorfor har du eksponert egne barn i over 10 år?

- hvorfor er du mer fokusert på å seksualisere deg selv under yoga og trening enn å utføre øvelser riktig?

- hvorfor fortsetter du å bruke så mye filter og/eller redigere ansikt og kropp, når du for flere år siden sa at du lovet både dine følgere og døtre at du aldri mer skulle manipulere eget utseende på bilder?

- hvorfor fremstiller du deg selv som ekspert når du ikke har mer enn et par måneders kurs i trening, og bare et ufullstendig yogakurs?

- hvorfor bryter du stadig markedsføringsloven?

- hvorfor tar du så lett på ditt ansvar som påvirker, når du stadig presenterer thinspo, ortorektisk forhold til kropp, helse, mat, trening og utseende - og når dette har vært og er fokuset ditt i årevis, hvorfor mener du at du har kompetanse til å jobbe som livsstilscoach?

+++++

 

Men slikt vet man jo at man aldri vil få saklige svar på, for bedriftseier liker bare å kle av seg selv, ikke bli avkledd som bedriftseier...

Eller…hva tror du er årsaken til at følgere flykter fra IG kanalen hver bidige dag?

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (49 minutter siden):

Eller…hva tror du er årsaken til at følgere flykter fra IG kanalen hver bidige dag?

Et godt spørsmål!

Og videre, hvorfor hun later som om hun har 32k følgere som pt_carolineberg, når de følgerne valgte å følge Netfit.no før hun bare overtok dem uten beskjed til Netfits følgere?

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Tror egentlig det er mange som lurer på ting hun kan svare på:

- hvorfor har du eksponert egne barn i over 10 år?

- hvorfor er du mer fokusert på å seksualisere deg selv under yoga og trening enn å utføre øvelser riktig?

- hvorfor fortsetter du å bruke så mye filter og/eller redigere ansikt og kropp, når du for flere år siden sa at du lovet både dine følgere og døtre at du aldri mer skulle manipulere eget utseende på bilder?

- hvorfor fremstiller du deg selv som ekspert når du ikke har mer enn et par måneders kurs i trening, og bare et ufullstendig yogakurs?

- hvorfor bryter du stadig markedsføringsloven?

- hvorfor tar du så lett på ditt ansvar som påvirker, når du stadig presenterer thinspo, ortorektisk forhold til kropp, helse, mat, trening og utseende - og når dette har vært og er fokuset ditt i årevis, hvorfor mener du at du har kompetanse til å jobbe som livsstilscoach?

+++++

 

Men slikt vet man jo at man aldri vil få saklige svar på, for bedriftseier liker bare å kle av seg selv, ikke bli avkledd som bedriftseier...

Aldri i verden om hun poster spørsmål i denne kategorien, men det er spørsmål jeg gjerne skulle likt å høre svaret på. Det blir nok spørsmål om ting hun er oppatt av, som f.eks: Hva gjør du for at håret vokser så fort? Hva slags melk foretrekker du i havregrøten? Hvor er antrekket fra? Du har så fin hud, hva slags produkter sverger du til? Har du rabattkode på pulvervaflene? Tips til løpesko? Osv,osv osv. Alltid overfladiske ting, aldri noe av substans eller noe meningsfylt. 

Endret av Snødronninga
endra ett ord
  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (6 minutter siden):

Aldri i verden om hun poster spørsmål i denne kategorien, men det er spørsmål jeg gjerne skulle likt å høre svaret på. Det blir nok spørsmål om ting hun er oppatt av, som f.eks: Hva gjør du for at håret vokser så fort? Hva slags melk foretrekker du i havregrøten? Hvor er antrekket fra? Du har så fin hud, hva slags produkter sverger du til? Har du rabattkode på pulvervaflene? Tips til løpesko? Osv,osv osv. Alltid overfladiske ting, aldri noe av substans eller noe meningsfylt. 

Du har nok helt rett, dessverre...

Nytt spørsmål som hun heller ikke vil svare på - hvorfor gikk du til Dagbladet for å fremstille deg og mannen som offer umiddelbart etter at han hadde utført hærverk på en kvinnes bil og stalket, forfulgt og trakassert samme kvinne som kun hadde kommet med en saklig tilbakemelding på nett...

Et ærlig svar der, det kunne nok ha gitt medieoppmerksomhet, selv i disse ginbryllupstider ;)

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (17 minutter siden):

Et godt spørsmål!

Og videre, hvorfor hun later som om hun har 32k følgere som pt_carolineberg, når de følgerne valgte å følge Netfit.no før hun bare overtok dem uten beskjed til Netfits følgere?

Også godt spørsmål. Men tror nok neppe det er noen vits å sende inn disse spørsmålene 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (8 minutter siden):

Også godt spørsmål. Men tror nok neppe det er noen vits å sende inn disse spørsmålene 😅

Det ville sikkert blitt synlig på følgertallene - som ville minske i takt med eiers sletting og blokkering av følgere :D

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, loffen said:

Jeg lurer på hvorfor hun tilsynelatende alltid er på do? 

Det er jo der de magiske blanke flatene  befinner seg...

"Speil speil på veggen der... hvem (tror hun) er vakrest i landet her....  (og i alle andre land for den saks skyld..)"

 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 timer siden):

Ja, jeg lurer på noe:

Hva er det som får en godt voksen dame til å ta, og legge ut, så mange (redigerte) selfier? 

IMG_4807.jpeg

Jeg kan svare på hennes vegne. Redigert? Hva mener du nå? Å ta selfier er en del av jobben min, folk blir inspirerte fordi jeg er meg. 

Sånn 😜

  • Liker 20
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (7 timer siden):

Tror egentlig det er mange som lurer på ting hun kan svare på:

- hvorfor har du eksponert egne barn i over 10 år?

- hvorfor er du mer fokusert på å seksualisere deg selv under yoga og trening enn å utføre øvelser riktig?

- hvorfor fortsetter du å bruke så mye filter og/eller redigere ansikt og kropp, når du for flere år siden sa at du lovet både dine følgere og døtre at du aldri mer skulle manipulere eget utseende på bilder?

- hvorfor fremstiller du deg selv som ekspert når du ikke har mer enn et par måneders kurs i trening, og bare et ufullstendig yogakurs?

- hvorfor bryter du stadig markedsføringsloven?

- hvorfor tar du så lett på ditt ansvar som påvirker, når du stadig presenterer thinspo, ortorektisk forhold til kropp, helse, mat, trening og utseende - og når dette har vært og er fokuset ditt i årevis, hvorfor mener du at du har kompetanse til å jobbe som livsstilscoach?

+++++

 

Men slikt vet man jo at man aldri vil få saklige svar på, for bedriftseier liker bare å kle av seg selv, ikke bli avkledd som bedriftseier...

Tillater meg å legge til: Hvorfor valgte du så lav kjøkkenbenk?😁

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun svarer på overfladiske og kjedelige ting, som hun har svart på hundre ganger tidligere. Har hun noen dybde? 
 

Jeg ble også forvirret over Netfit forklaringen hennes. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forklaringen hennes kombinert med bildene av henne er litt sånn kvalmende, på en måte.
- Netfit er treningsappen min…

- egen treningsgruppe…

- du får meg som personlig trener

- Netfit på Instagram har blitt min egen personlige trener-side (dvs den er kun min).

- netfit er fortsatt appen min.

Hun er så opptatt av min, egen, meg, min egen, kun min - altså seg selv i alle mulige former.

IMG_7861.png

  • Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (27 minutter siden):

Forklaringen hennes kombinert med bildene av henne er litt sånn kvalmende, på en måte.
- Netfit er treningsappen min…

- egen treningsgruppe…

- du får meg som personlig trener

- Netfit på Instagram har blitt min egen personlige trener-side (dvs den er kun min).

- netfit er fortsatt appen min.

Hun er så opptatt av min, egen, meg, min egen, kun min - altså seg selv i alle mulige former.

IMG_7861.png

Det er jo et sammensurium, og nesten komplett umulig å begripe hva som Netfit, PT_Caroline, Sterk og Atletisk, eller hva som er App eller bare web side. Eller hva som er «bare mitt» og hva som er samarbeid med coah Eriksen, Adrian Paul og ikke minst de andre PT’ene som ble presentert i Netfit. Med referanse til posten du viser her og de etterfølgende stories.

Og som ventet, det meste folk lurte på i denne «spørsmålsrunden» var visst så beleilig at det kunne svares med X antall poster med umerket reklame for seg selv, eller TM klinikken (disse var merket skal sies).
 

 

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var mye jeg, meg og min

Formidlingsevnen er i en helt egen klasse, som vanlig.. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...