Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Sunniva K skrev (3 minutter siden):

Jeg spurte han hvilken «degree» han hadde og om han startet karrieren som 11-åring, ettersom han påstår 30 års erfaring. Ble slettet innen 5 min. 

Ah, der ja. Utrolig at han ikke kjenner på ubehag og sletter egen kommentar når han blir konfrontert med noe så pinlig.

• Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Sunniva K said:

Jeg spurte han hvilken «degree» han hadde og om han startet karrieren som 11-åring, ettersom han påstår 30 års erfaring. Ble slettet innen 5 min. 

Da kan vi jo dokumentere at det er flere som har spurt om noe av det samme:

image.thumb.png.54a802fa596c3401908f7a7fef1675a4.png

https://www.instagram.com/reel/C89-cNcqrd5/

• Liker 32
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å latterliggjøre solkrem? Det er jo et typisk influencerprodukt, og kona hans har reklamert for det flere ganger tidligere. Har han bestemt seg for å herpe troverdigheten hennes en gang for alle? Først ved å disse pulver, og nå solkrem. Kanskje de virkelig har gått av med pensjon og Eriksen brenner alle bruer, så det ikke er noen vei tilbake?

• Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sjarlatan Durek og nå også sjarlatan Eriksen.:trolldom:

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å latterliggjøre solkrem? Det er jo et typisk influencerprodukt, og kona hans har reklamert for det flere ganger tidligere. Har han bestemt seg for å herpe troverdigheten hennes en gang for alle? Først ved å disse pulver, og nå solkrem. Kanskje de virkelig har gått av med pensjon og Eriksen brenner alle bruer, så det ikke er noen vei tilbake?

Jeg har tidligere nevnt at han etter CK som gjest i podkast uttalte at det var posjerte egg i to uker etter deltakelsen før alt falt tilbake til normalen hos CBE. Dette som svar på hvordan det hadde vært å få henne hjem igjen fra CK. Finalen var akkurat vist på skjermen. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Jeg har tidligere nevnt at han etter CK som gjest i podkast uttalte at det var posjerte egg i to uker etter deltakelsen før alt falt tilbake til normalen hos CBE. Dette som svar på hvordan det hadde vært å få henne hjem igjen fra CK. Finalen var akkurat vist på skjermen. 

Syns ikke han virker noe støttende overfor henne overhodet. Jeg kan knapt komme på noen som virker mindre sjarmerende i sosiale medier. Han har litt Marius Høiby-utstrålinga. Bare sånt surt fjes og ingen sjarm. (Uten at jeg mener å implisere LKE slår!) Får bare samme usjarmerende vibb, liksom ingen humor eller empati i utstrålingen.

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (1 time siden):

Kjempestolt:

image.png.35deeb9c22a441e511f5d3238eb945f2.png

Veldig stolt etter reaksjoner på dette innlegget: https://www.instagram.com/reel/C89-cNcqrd5/

Jeg lurer på om det reflekteres over den egentlige årsaken til 750k views på akkurat denne posten. 

Tror han at folk stimler til for å lære av den store treningsguruen? 😅Min umiddelbare tanke går mer i retning oppvisning i klovneskole 🤡 Underholdningsfaktoren er jo stor 🍿selv om det skorter på substans… 

• Liker 28
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver også at folk som ser «stuff» på SoMe er ansvarlige for egne handlinger. Rart han ikke skjønner hvordan influencere (som feks han som kaller seg coach og med en grad) kan påvirke mennesker. 

So, if a brand leverages industry experts and authority figures, people tend to accept their recommendations without questioning them. This is one of the key reasons why influencer marketing, especially when it involves industry experts, is so effective.

https://grin.co/blog/psychology-of-influence/

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (25 minutter siden):

Jeg lurer på om det reflekteres over den egentlige årsaken til 750k views på akkurat denne posten. 

Tror han at folk stimler til for å lære av den store treningsguruen? 😅Min umiddelbare tanke går mer i retning oppvisning i klovneskole 🤡 Underholdningsfaktoren er jo stor 🍿selv om det skorter på substans… 

Han bekrefter sin dumhet totalt her. Ingen ved sine fulle fem ville skrytt av å bli totalt avkledd i egne sosiale medier. For det er det han har blitt.

Så mange med fornuftige svar til dumskapen hans.

Norges minst sjarmerende fyr.

Endret av Stargaze
  • Liker 34
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det vel ut som om det blir podcast med Guri! Ser de begge har lagt ut bilde med «de gode samtalene med deg 🎙️»

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanutrine skrev (52 minutter siden):

Da ser det vel ut som om det blir podcast med Guri! Ser de begge har lagt ut bilde med «de gode samtalene med deg 🎙️»

Det hørtes bare utrolig kjedelig ut…

• Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanutrine skrev (52 minutter siden):

Selv Guri kan nok ikke redde det synkende skipet. Begynner å virke smått desperat nå…

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Margit777 skrev (26 minutter siden):

Noen under 30 år som vet hvem hun er?

Selv jeg hadde glemt henne før hun dukket opp i Kulinaris. Er litt usikker på hva jeg kjenner henne som/fra også. 😆

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (41 minutter siden):

Noen under 30 år som vet hvem hun er?

Jeg kan ikke huske jeg har hørt noen nevne henne på ti år. Jeg husker bare noen delte en oppskrift fra Fotballfrues dagbok på jobb da den kom ut, og det var sist 😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese Johaug har nylig uttalt seg til Nettavisen om trening i varmen:  

Johaug er nemlig klar på at ikke er bare-bare å være fysisk aktiv når sola steker som mest. 

– Jeg skjønner at folk kan kollapse rett før mål og at man må vende seg til varmen og trene mye i varmen for å tåle det, sier hun.

Men LKE vet selvsagt bedre.

Kilde: https://www.nettavisen.no/sport/therese-johaug-fikk-varme-sjokk-i-syden-helt-sykt/s/5-95-1949148

Endret av Hedy Lamarr
Feil link
  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...