~ Ada ~ Skrevet 14. august #98841 Del Skrevet 14. august Sunniva K skrev (3 minutter siden): Jeg spurte han hvilken «degree» han hadde og om han startet karrieren som 11-åring, ettersom han påstår 30 års erfaring. Ble slettet innen 5 min. Ah, der ja. Utrolig at han ikke kjenner på ubehag og sletter egen kommentar når han blir konfrontert med noe så pinlig. 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 14. august #98842 Del Skrevet 14. august 10 minutter siden, Sunniva K said: Jeg spurte han hvilken «degree» han hadde og om han startet karrieren som 11-åring, ettersom han påstår 30 års erfaring. Ble slettet innen 5 min. Da kan vi jo dokumentere at det er flere som har spurt om noe av det samme: https://www.instagram.com/reel/C89-cNcqrd5/ 32 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 14. august Populært innlegg #98843 Del Skrevet 14. august Dette paret blir så avkledd i denne tråden at selv bildene i feeden til fruen fremstår anstendige. 44 2 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 14. august #98844 Del Skrevet 14. august Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å latterliggjøre solkrem? Det er jo et typisk influencerprodukt, og kona hans har reklamert for det flere ganger tidligere. Har han bestemt seg for å herpe troverdigheten hennes en gang for alle? Først ved å disse pulver, og nå solkrem. Kanskje de virkelig har gått av med pensjon og Eriksen brenner alle bruer, så det ikke er noen vei tilbake? 33 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 14. august #98845 Del Skrevet 14. august Vi har sjarlatan Durek og nå også sjarlatan Eriksen. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. august #98846 Del Skrevet 14. august Felis skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt dette behovet for å latterliggjøre solkrem? Det er jo et typisk influencerprodukt, og kona hans har reklamert for det flere ganger tidligere. Har han bestemt seg for å herpe troverdigheten hennes en gang for alle? Først ved å disse pulver, og nå solkrem. Kanskje de virkelig har gått av med pensjon og Eriksen brenner alle bruer, så det ikke er noen vei tilbake? Jeg har tidligere nevnt at han etter CK som gjest i podkast uttalte at det var posjerte egg i to uker etter deltakelsen før alt falt tilbake til normalen hos CBE. Dette som svar på hvordan det hadde vært å få henne hjem igjen fra CK. Finalen var akkurat vist på skjermen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 14. august #98847 Del Skrevet 14. august 6 minutter siden, ~ Ada ~ said: Jeg har tidligere nevnt at han etter CK som gjest i podkast uttalte at det var posjerte egg i to uker etter deltakelsen før alt falt tilbake til normalen hos CBE. Dette som svar på hvordan det hadde vært å få henne hjem igjen fra CK. Finalen var akkurat vist på skjermen. Syns ikke han virker noe støttende overfor henne overhodet. Jeg kan knapt komme på noen som virker mindre sjarmerende i sosiale medier. Han har litt Marius Høiby-utstrålinga. Bare sånt surt fjes og ingen sjarm. (Uten at jeg mener å implisere LKE slår!) Får bare samme usjarmerende vibb, liksom ingen humor eller empati i utstrålingen. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 14. august Populært innlegg #98848 Del Skrevet 14. august 34 minutter siden, CityCityBangBang said: Da kan vi jo dokumentere at det er flere som har spurt om noe av det samme: https://www.instagram.com/reel/C89-cNcqrd5/ Og det fortsetter: https://www.instagram.com/reel/C89-cNcqrd5/ Får vel stikke ut og sette bilen i garasjen kanskje.... 30 1 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 14. august #98849 Del Skrevet 14. august CityCityBangBang skrev (1 time siden): Kjempestolt: Veldig stolt etter reaksjoner på dette innlegget: https://www.instagram.com/reel/C89-cNcqrd5/ Jeg lurer på om det reflekteres over den egentlige årsaken til 750k views på akkurat denne posten. Tror han at folk stimler til for å lære av den store treningsguruen? 😅Min umiddelbare tanke går mer i retning oppvisning i klovneskole 🤡 Underholdningsfaktoren er jo stor 🍿selv om det skorter på substans… 28 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. august #98850 Del Skrevet 14. august Han skriver også at folk som ser «stuff» på SoMe er ansvarlige for egne handlinger. Rart han ikke skjønner hvordan influencere (som feks han som kaller seg coach og med en grad) kan påvirke mennesker. So, if a brand leverages industry experts and authority figures, people tend to accept their recommendations without questioning them. This is one of the key reasons why influencer marketing, especially when it involves industry experts, is so effective. https://grin.co/blog/psychology-of-influence/ 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. august #98851 Del Skrevet 14. august (endret) Laia skrev (25 minutter siden): Jeg lurer på om det reflekteres over den egentlige årsaken til 750k views på akkurat denne posten. Tror han at folk stimler til for å lære av den store treningsguruen? 😅Min umiddelbare tanke går mer i retning oppvisning i klovneskole 🤡 Underholdningsfaktoren er jo stor 🍿selv om det skorter på substans… Han bekrefter sin dumhet totalt her. Ingen ved sine fulle fem ville skrytt av å bli totalt avkledd i egne sosiale medier. For det er det han har blitt. Så mange med fornuftige svar til dumskapen hans. Norges minst sjarmerende fyr. Endret 14. august av Stargaze 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 14. august Populært innlegg #98852 Del Skrevet 14. august ~ Ada ~ skrev (37 minutter siden): Jeg har tidligere nevnt at han etter CK som gjest i podkast uttalte at det var posjerte egg i to uker etter deltakelsen før alt falt tilbake til normalen hos CBE. Dette som svar på hvordan det hadde vært å få henne hjem igjen fra CK. Finalen var akkurat vist på skjermen. Det blir som da CBE "designet" sitt eget undertøy og LKE uttalte at han dreit i undertøy... Jeg lurer på om han noen gang reflekterer over at det er hennes inntekt han lever av? Ved å latterliggjøre og devaluere alt hun skaper, så sager han av greina han selv sitter på. Ser han ikke dette selv? Kommentaren over her er forøvrig borte nå, så han "jobber" overtid i kveld. Det er noe så innmari stakkarslig ved å slette andres innspill for å få siste ordet selv... 43 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutrine Skrevet 15. august #98853 Del Skrevet 15. august Da ser det vel ut som om det blir podcast med Guri! Ser de begge har lagt ut bilde med «de gode samtalene med deg 🎙️» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. august #98854 Del Skrevet 15. august Kanutrine skrev (52 minutter siden): Da ser det vel ut som om det blir podcast med Guri! Ser de begge har lagt ut bilde med «de gode samtalene med deg 🎙️» Det hørtes bare utrolig kjedelig ut… 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 15. august #98855 Del Skrevet 15. august Kanutrine skrev (52 minutter siden): Da ser det vel ut som om det blir podcast med Guri! Ser de begge har lagt ut bilde med «de gode samtalene med deg 🎙️» Selv Guri kan nok ikke redde det synkende skipet. Begynner å virke smått desperat nå… 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 15. august #98856 Del Skrevet 15. august Noen under 30 år som vet hvem hun er? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. august #98857 Del Skrevet 15. august Margit777 skrev (26 minutter siden): Noen under 30 år som vet hvem hun er? Selv jeg hadde glemt henne før hun dukket opp i Kulinaris. Er litt usikker på hva jeg kjenner henne som/fra også. 😆 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 15. august #98858 Del Skrevet 15. august Margit777 skrev (41 minutter siden): Noen under 30 år som vet hvem hun er? Jeg kan ikke huske jeg har hørt noen nevne henne på ti år. Jeg husker bare noen delte en oppskrift fra Fotballfrues dagbok på jobb da den kom ut, og det var sist 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 15. august #98859 Del Skrevet 15. august (endret) Therese Johaug har nylig uttalt seg til Nettavisen om trening i varmen: Johaug er nemlig klar på at ikke er bare-bare å være fysisk aktiv når sola steker som mest. – Jeg skjønner at folk kan kollapse rett før mål og at man må vende seg til varmen og trene mye i varmen for å tåle det, sier hun. Men LKE vet selvsagt bedre. Kilde: https://www.nettavisen.no/sport/therese-johaug-fikk-varme-sjokk-i-syden-helt-sykt/s/5-95-1949148 Endret 15. august av Hedy Lamarr Feil link 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 15. august Populært innlegg #98860 Del Skrevet 15. august Kanutrine skrev (2 timer siden): Da ser det vel ut som om det blir podcast med Guri! Ser de begge har lagt ut bilde med «de gode samtalene med deg 🎙️» Jeg gleder meg og lover å komme med mine kommentarer (velger å ikke kalle det recap, da noen tolker det som direkte avskrift av podcasten, noe som visstnok påvirker inntjeningen) Jeg håper det ikke blir radioversjonen av Du er så søt! Nei, DU er søt! Nei DU er den søøøøteste! For jeg forsøker å kutte ned på søtsakene og det der gir meg øreversjonen av hull i tennene. Caroline, jeg vet du leser her inne: Det er hyggelig at du er så raus med komplimenter til vennene dine, men det finnes andre måter å komplimentere kvinner på enn å kommentere utseendet deres med sukkerrøst. Jeg er egentlig overrasket over at Caroline gjør en podcast igjen, den siste var jo mildt sagt avslørende. Høydepunktene for meg var Carolines tolkning av 1. mai, og da hun sidestilte drapstrusler og rumpespekulasjoner. Det er litt trist egentlig at hun ikke har et eneste voksent menneske i livet som kan forklare henne at å dele sine unike betraktninger ufiltrert over eteren er en særdeles dårlig ide, men med tanke på hvem hennes partner er, både i business og livet ellers, så er vel ikke konsekvensanalyse noe det brukes mye tid på. Jeg har tenkt litt på Lars Kristian og hans 30 års erfaring som coach og en grad... Å lyve på det nivået er faktisk ganske uvanlig. Jeg kan bare forestille meg hvordan grensene stadig flyttes for å komme til det punktet hvor du lyver om en bachelorgrad på dine offentlige sider. Han begynte sikkert med små hvite løgner, som de fleste andre, og så eskalerte det til å lyve på CV'n, som i ytterste konsekvens er straffbart. Og det får meg til å lure på om han også lyver for seg selv? Tror han at han begynte som trener som 11-åring? Og har han falske minner om å fullføre en bachelor? Er det noe psykiatri her, som han burde fått hjelp med? Eller vet han at han lyver, og det er derfor han sletter alle kommentarer som påpeker fakta? Jeg tipper det siste. Uansett, det kan jo hende at han tenker at Guri skal være den voksenpersonen Caroline trenger for ikke å avsløre seg fullstendig nok en gang. Personlig håper jeg ikke det, for det er jo absolutt mest morsomt med CBE i fri dressur forklare seg om flagring, høytider og skikk og bruk. Og det minner meg på, Kjære Caroline, jeg vet du leser her inne: Kan du være så snill å ikke prate så mye om do-vanene dine? Jeg vet du har en forkjærlighet for alt som skjer på toaletter, men det er egentlig privat, skjønner du. Folk liker ikke å høre om det... 52 6 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå