Imblar Skrevet 15. august #98841 Del Skrevet 15. august (endret) @Felis - Dine reca… KOMMENTARER er eneste grunnen til at jeg ser litt frem til denne podcasten. Endret 15. august av Imblar Glemte å sitere Felis 28 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktfatet Skrevet 15. august #98842 Del Skrevet 15. august Når det viktigste er å ha duckface mens hun snakker🙄 Ser helt latterlig ut. Får ikke med et eneste ord hun sier. Ser bare på leppene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjømystikk Skrevet 15. august #98843 Del Skrevet 15. august Interessant å observere at etter denne artikkelen om Guri Schanke kom i mai 2024 så har det blitt vesentlig mindre med vinglass å se fra CBE 🙂 https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-tok-hun-grep-full-klaff/81353295 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 15. august #98844 Del Skrevet 15. august Fruktfatet skrev (3 timer siden): Når det viktigste er å ha duckface mens hun snakker🙄 Ser helt latterlig ut. Får ikke med et eneste ord hun sier. Ser bare på leppene. Høres ganske latterlig ut med den babystemmen også, kan noen fortelle hva greia med det er? Gi inntrykk av at man er en bitteliten, ung og søt 40-åring? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. august #98845 Del Skrevet 15. august CityCityBangBang skrev (På 12.8.2024 den 22.26): Det er smått utrolig å lese det han skriver. 🥴 Hei LKE - se her hva Kreftforeningen skriver: https://kreftforeningen.no/aktuelt/hudkreft-oker-dramatisk/ Et lite utdrag av det viktigste: Skjermdump fra innlegget det er linket til over. Kreftforeningen er nok bare feite og misunnelige. 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. august #98846 Del Skrevet 15. august Sjømystikk skrev (3 timer siden): Interessant å observere at etter denne artikkelen om Guri Schanke kom i mai 2024 så har det blitt vesentlig mindre med vinglass å se fra CBE 🙂 https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-tok-hun-grep-full-klaff/81353295 Fra artikkelen: "...hun sparer mye penger på ikke å drikke alkohol." Sparer man mye penger på å ikke drikke alkohol, da har man drukket ganske mye... Jeg synes egentlig det er komisk, men forståelig, at CBE og GS har funnet sammen. Søk google etter navnet til GS + bilder - det er egentlig som å se CBE. Samme stil, likere og likere i ansikt, botox, likt hår og fuglene vet hva, trolig filter eller heftig redigering på en del av bildene, samme type poseringer. På en god del bilder ligner GS, nå 62 år, faktisk veldig på CBE. Og akkurat det sier egentlig ikke så mye bra om noen av dem. Kunstig, kunstigere, kunstigst, jo mer overfladisk jo bedre, utseende og likes på some trumfer alt annet... 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. august #98847 Del Skrevet 15. august Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): Fra artikkelen: "...hun sparer mye penger på ikke å drikke alkohol." Sparer man mye penger på å ikke drikke alkohol, da har man drukket ganske mye... Jeg synes egentlig det er komisk, men forståelig, at CBE og GS har funnet sammen. Søk google etter navnet til GS + bilder - det er egentlig som å se CBE. Samme stil, likere og likere i ansikt, botox, likt hår og fuglene vet hva, trolig filter eller heftig redigering på en del av bildene, samme type poseringer. På en god del bilder ligner GS, nå 62 år, faktisk veldig på CBE. Og akkurat det sier egentlig ikke så mye bra om noen av dem. Kunstig, kunstigere, kunstigst, jo mer overfladisk jo bedre, utseende og likes på some trumfer alt annet... Er ikke det alderen til moren til CBE? 🧐 Podcast med disse to høres iallfall ut som noe man må bruke penger på vin til. 20 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Weasley Skrevet 15. august #98848 Del Skrevet 15. august panzerpølsa skrev (20 timer siden): Det som kanskje er mest stusselig, er hvor stolt LKE er av alle visninger og oppmerksomheten på denne reelen om løping i varmen. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet, men for en navlebeskuende stakkar som ham, ser han vel ikke forskjell. Å at han ikke ser at hans oppførsel og væremåte også påvirker hans kone, og resten av familien, tenker han kanskje heller ikke på. Og ikke minst, inntektsgrunnlaget, altså samarbeidspartnere og potensielle kunder. Snakk om å pisse i buksa for å holde seg varm. Ja, er tydelig at det står dårlig til med selvinnsikten der i gården (ikke at det er noe nytt). Har man lest kommentarfeltet er det åpenbart at de 750.000 visningene han skryter av ikke akkurat kommer fra folk som utelukkende ser ham som den treningsguruen han ser seg selv som. Tvert i mot er nok flertallet folk som har tittet innom for å se togkræsjet i kommentarfeltet med egne øyne. Han fremstår jo rett og slett som en klovn🤡. Jeg synes ærlig talt ikke frua er bedre til å takle kritikk, så de er to om å skyve bort både publikum, samarbeidspartnere og potensielle kunder. Det var jo for eksempel mange runder med kverulering med nedlatende og spydig tone i kommentarfeltet på bloggen i sin tid. At hun ikke utnyttet deltakelse og seier i Camp Kulinaris bedre synes jeg sier sitt om hvor fastgrodde de er i troen på egen fortreffelighet. 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. august #98849 Del Skrevet 15. august Kollontaj skrev (46 minutter siden): Er ikke det alderen til moren til CBE? 🧐 Podcast med disse to høres iallfall ut som noe man må bruke penger på vin til. Ha-ha... du har rett - men tviler faktisk på at jeg selv med vin innabords hadde orket å høre. Felis sine kommentarer, derimot... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 15. august #98850 Del Skrevet 15. august (endret) Frisk Frosk skrev (4 minutter siden): Ha-ha... du har rett - men tviler faktisk på at jeg selv med vin innabords hadde orket å høre. Felis sine kommentarer, derimot... En hybridløsning, der man nyter vin til løpende kommentarer av podcasten her inne av Felis, DET kan jeg være med på 😂 Endret 15. august av Stjertmeis 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. august #98851 Del Skrevet 15. august Ginny Weasley skrev (34 minutter siden): Ja, er tydelig at det står dårlig til med selvinnsikten der i gården (ikke at det er noe nytt). Har man lest kommentarfeltet er det åpenbart at de 750.000 visningene han skryter av ikke akkurat kommer fra folk som utelukkende ser ham som den treningsguruen han ser seg selv som. Tvert i mot er nok flertallet folk som har tittet innom for å se togkræsjet i kommentarfeltet med egne øyne. Han fremstår jo rett og slett som en klovn🤡. Jeg synes ærlig talt ikke frua er bedre til å takle kritikk, så de er to om å skyve bort både publikum, samarbeidspartnere og potensielle kunder. Det var jo for eksempel mange runder med kverulering med nedlatende og spydig tone i kommentarfeltet på bloggen i sin tid. At hun ikke utnyttet deltakelse og seier i Camp Kulinaris bedre synes jeg sier sitt om hvor fastgrodde de er i troen på egen fortreffelighet. Jeg hadde blitt så forferdelig flau om 750 000 hadde fått med seg at jeg ga råd til andre om noe som faktisk kan koste andre deres helse og til og med ta liv. Jeg ville selvfølgelig ha fjernet det aktuelle så fort som overhodet mulig OG kommet med en beklagelse OG rettet det opp med å gi forsvarlige og korrekte råd! Men, "personlig trener/coach" Lars-Kristian Eriksen, han får stjerner i øynene over all oppmerksomheten og er overlykkelig og tror han blir stor mann. Enig i at både LKE og CBE er like ille, de har helt virkelighetsfjern tro på egen fortreffelighet - og da går det jo galt til slutt. 20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. august #98852 Del Skrevet 15. august Stjertmeis skrev (2 minutter siden): En hybridløsning, der man nyter vin til løpende kommentarer av podcasten her inne, DET kan jeg være med på 😂 (Men da må noen andre ta ansvaret med å høre på C og G, for det orker ikke jeg! 😆) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 15. august #98853 Del Skrevet 15. august 2 hours ago, FruRosa said: Kreftforeningen er nok bare feite og misunnelige. Og de har ikke en halv Bachelor fra bjørknes så de mangler kompetanse. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 15. august #98854 Del Skrevet 15. august Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): Av en eller anna grunn så jeg ikke siste avsnitt - der du sier nettopp felis sine kommentarer er verdt å følge, før jeg postet min egen kommentar. Og så endra jeg, men rakk det ikke før du kommenterte. Går litt fort i svingene av og til 😅 men ja, godt innspill av deg! Støttes! 🙌🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. august #98855 Del Skrevet 15. august Ginny Weasley skrev (51 minutter siden): Ja, er tydelig at det står dårlig til med selvinnsikten der i gården (ikke at det er noe nytt). Har man lest kommentarfeltet er det åpenbart at de 750.000 visningene han skryter av ikke akkurat kommer fra folk som utelukkende ser ham som den treningsguruen han ser seg selv som. Tvert i mot er nok flertallet folk som har tittet innom for å se togkræsjet i kommentarfeltet med egne øyne. Han fremstår jo rett og slett som en klovn🤡. Jeg synes ærlig talt ikke frua er bedre til å takle kritikk, så de er to om å skyve bort både publikum, samarbeidspartnere og potensielle kunder. Det var jo for eksempel mange runder med kverulering med nedlatende og spydig tone i kommentarfeltet på bloggen i sin tid. At hun ikke utnyttet deltakelse og seier i Camp Kulinaris bedre synes jeg sier sitt om hvor fastgrodde de er i troen på egen fortreffelighet. Hun viet flere episoder av podkasten Life by Caroline til kritikken/kvinneguiden, og det var ikke spesielt sjarmerende. Jeg blir ikke overrasket om Guri Schanke stiller fruen spørsmål om dette aspektet ved influenserlivet igjen i den nye podkasten. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 15. august Populært innlegg #98856 Del Skrevet 15. august Kollontaj skrev (1 time siden): Er ikke det alderen til moren til CBE? 🧐 Podcast med disse to høres iallfall ut som noe man må bruke penger på vin til. Frisk Frosk skrev (27 minutter siden): Ha-ha... du har rett - men tviler faktisk på at jeg selv med vin innabords hadde orket å høre. Felis sine kommentarer, derimot... Stjertmeis skrev (23 minutter siden): En hybridløsning, der man nyter vin til løpende kommentarer av podcasten her inne av Felis, DET kan jeg være med på 😂 Strengt tatt burde dere opprette en spleis til meg for vin, så jeg holder ut jobben jeg har påtatt meg😂 33 8 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet 15. august #98857 Del Skrevet 15. august Felis skrev (På 11.8.2024 den 17.36): Aha, det forklarer jo en del! For eksempel hvorfor hun reklamerer for TM-klinikken i ene øyeblikket, og hevder at huden er et resultat av behandling den ene uka, og så hevder at det skyldes kollagenpulver i det neste. Vi må se det som selvstendige poster. Den ene dagen var hun fin pga mandelpeeling, den neste hadde hun fått i seg pulver. OK, forstått... Jf denne "avsløringen" i en serie på tv der flere bloggere satt rundt et bord og fortalte om produkter de reklamerte for og som de selv ikke likte mot en sum på feks 50000. Hun som er gift med han piloten var særdeles frittalende og delte villig vekk. Tydeligvis en relativt vanlig ting å gjøre når man er influencer, lyve om produkter. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 15. august #98858 Del Skrevet 15. august Trulsa skrev (1 time siden): Jf denne "avsløringen" i en serie på tv der flere bloggere satt rundt et bord og fortalte om produkter de reklamerte for og som de selv ikke likte mot en sum på feks 50000. Hun som er gift med han piloten var særdeles frittalende og delte villig vekk. Tydeligvis en relativt vanlig ting å gjøre når man er influencer, lyve om produkter. «Kollagenvannet mitt» faktisk😅antagelig første og eneste gangen hun drikker det… i flott drinkglass uti hagen før løpetur.. med sleek sveis og lipgloss👍😜 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 15. august #98859 Del Skrevet 15. august Ser mange skriver at LKE ødelegger for frua. Det tror jeg ikke noe på, de er like ille begge to og passer sammen som hånd i hanske. Virker som begge har like ille verdier, null humor, takler ikke kritikk, driver med juks og fanteri, eksponerer barna, driter i lover og regler osv. Er noe i det at like barn leker best, så synes ikke synd på henne. 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 15. august #98860 Del Skrevet 15. august Minnie Mus skrev (3 minutter siden): Ser mange skriver at LKE ødelegger for frua. Det tror jeg ikke noe på, de er like ille begge to og passer sammen som hånd i hanske. Virker som begge har like ille verdier, null humor, takler ikke kritikk, driver med juks og fanteri, eksponerer barna, driter i lover og regler osv. Er noe i det at like barn leker best, så synes ikke synd på henne. Han gjør det i hvert fall ikke enklere for henne.. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå