Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Eg dør🙈 rusle og snurre lekent i støvler og flagrende hår mellom sauer og vidder. Det er så kleint  

IMG_5335.pngStillbilde fra IG 

Endret av Hallepalle2
  • Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkenoledig skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker at Netfit sin følgerskare nok primært kom fra promotering via Caroline sin konto, så de henger sikkert med. Salgsmessig er det smart av CBE. Folk kjøper helst PT tjenester av mennesker, ikke av firmaer.

Ikke så stor skare som har fulgt over altså, det er bare i overkant av 30’ følger på PT/netfit kontoen.
Og man velger dessuten ikke et hvilket som helst menneske å kjøpe pt-tjenester av.
Utvalget er stort og det er svært mange gode å plukke av. Her taper de.
De beste ptene har fokus på kunden og ikke på seg selv. Det besserwisser opplegget lje holder på med, pumper ut til dels uinteressant info (for mannen i gata), og opptrer på en arrogant måte både i egne innlegg men også hos PTCaro.

Det ødelegger vanvittig.

Det ser man av resultatene også.

Så ja pt-tjenester kjøper man hos mennesker. Men hos mennesker men positivitet, raushet og kundefokus.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (15 minutter siden):

Eg dør🙈 rusle og snurre lekent i støvler og flagrende hår mellom sauer og vidder. Det er så kleint  

IMG_5335.pngStillbilde fra IG 

Å herregud! Er det mulig. Skal dette være seriøst? De må jo ha slått seg kraftig i hodet begge to sånn som de holder på nå…

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (14 minutter siden):

Å herregud! Er det mulig. Skal dette være seriøst? De må jo ha slått seg kraftig i hodet begge to sånn som de holder på nå…

 

Noen kommuniserer med å skape en forbindelse til mottakeren ved å se på dem, andre filmer seg bakfra. De hadde vel ikke ansiktsfilter tilgjengelig, men å kommunisere med ræva og snurring som et barn er bare veldig dårlig kommunikasjon. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (21 minutter siden):

Ikke så stor skare som har fulgt over altså, det er bare i overkant av 30’ følger på PT/netfit kontoen.
Og man velger dessuten ikke et hvilket som helst menneske å kjøpe pt-tjenester av.
Utvalget er stort og det er svært mange gode å plukke av. Her taper de.
De beste ptene har fokus på kunden og ikke på seg selv. Det besserwisser opplegget lje holder på med, pumper ut til dels uinteressant info (for mannen i gata), og opptrer på en arrogant måte både i egne innlegg men også hos PTCaro.

Det ødelegger vanvittig.

Det ser man av resultatene også.

Så ja pt-tjenester kjøper man hos mennesker. Men hos mennesker men positivitet, raushet og kundefokus.

Helt enig :) Bare poengterte at det nok var tanken bak bytte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Ny reel i kjent CBE-stil. Først og fremst, dette var litt av et fjellantrekk! Det er ikke første gangen Caroline velger å fryse kun for å vise seg i lite klær. Tror neppe det var så varmt som antrekket tilsier, men det er vel ikke noe gøy å lage reels der man må dekke til kroppen med bukser og jakke. Så løper vi litt, ser vekk fra kamera, snurrer rundt, og røsker i håret. Gud, så idyllisk. 

Mangler litt ord for hvor dumt dette er, og hvor dumt det har vært lenge. Å vise kropp og hud er #1 på lista, uansett vær og årstid. Vi vet så godt hvordan kroppen din ser ut Caroline. Det at du trenger å vise den konstant med lite klær, beviser bare hvor unaturlig opptatt du er av å vise deg lettkledd. Selv når det kræsjer fullstendig med været. 

:snapoutofit:

https://www.instagram.com/p/C-nggcat05Z/?hl=nb

7DD8F2A5-4AD6-45BF-9404-E0AEA4C83125.jpeg

Og gubb-faen har kommentert med en emoji, bombe 😛

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (22 minutter siden):

Og gubb-faen har kommentert med en emoji, bombe 😛

Enda godt det er gubben og ikke en onkel🫣 Som tanta til LKE som ville vøre kaffekoppen 😬

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Ny reel i kjent CBE-stil. Først og fremst, dette var litt av et fjellantrekk! Det er ikke første gangen Caroline velger å fryse kun for å vise seg i lite klær. Tror neppe det var så varmt som antrekket tilsier, men det er vel ikke noe gøy å lage reels der man må dekke til kroppen med bukser og jakke. Så løper vi litt, ser vekk fra kamera, snurrer rundt, og røsker i håret. Gud, så idyllisk. 

Mangler litt ord for hvor dumt dette er, og hvor dumt det har vært lenge. Å vise kropp og hud er #1 på lista, uansett vær og årstid. Vi vet så godt hvordan kroppen din ser ut Caroline. Det at du trenger å vise den konstant med lite klær, beviser bare hvor unaturlig opptatt du er av å vise deg lettkledd. Selv når det kræsjer fullstendig med været. 

:snapoutofit:

https://www.instagram.com/p/C-nggcat05Z/?hl=nb

7DD8F2A5-4AD6-45BF-9404-E0AEA4C83125.jpeg

Høyt på lista over det kleineste jeg har sett fra den kanten 😆

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Degree? Hvilken? 😂

Doktor_Åge vel!

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 års erfaring med hva? Og hva slags grad? Celsius eller Fahrenheit?

For en lystløgner.

  • Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

30 års erfaring med hva?

Med å være mr. know-it-all-while-really-not-knowing-a-shit......eller no 😛

 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (16 minutter siden):

30 års erfaring med hva? Og hva slags grad? Celsius eller Fahrenheit?

For en lystløgner.

Ja, har han vært coach siden han var 11?

  • Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE er vokst opp med å være coach, så dette kan han. 

(Måtte bare.)

  • Liker 37
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ChickNorris skrev (13 minutter siden):

The gift that keeps on giving….

Sakset fra clickbait diskusjonen ang trening i varmen, coachen sin Instagram.

https://www.instagram.com/reel/C89-cNcqrd5/?igsh=dmhtZW9lMTFpMzc1

 

IMG_6002.jpeg

Og nøyaktig hvilken grad er det Lars-Kristian Eriksen / coach_eriksen liksom har?

Fra hans Linkedin-profil: "Jeg har fullført Grunnfag Medisin, Personlig trening utdanning hos AFPT og Performance Coach hos Exos." https://no.linkedin.com/in/lars-kristian-eriksen-36587063

Helt nederst står det at han har bachelor i ernæring fra Bjørknes Høyskole 2012-2016 - mens Caroline på sin blogg en gang skrev tydelig at han bare hadde to år og ikke visste om han kom til å ta det siste året. "Pussig nok" så synes det hun skrev den gang å ikke være søkbart lenger... (om noen kan forsøke å søke å finne det, hadde det vært fint, for jeg greier ikke finne det lenger - og det var lett søkbart tidligere..).

På hans egen hjemmeside larskristianeriksen.com står det heller ingenting om at han har en grad: https://www.larskristianeriksen.com/om

"Jeg er utdannet Personlig Trener via Akademiet for personlig trening, Performance Coach via EXOS og holder i disse dager på med UEFA B-kurs i fotball." © 2023 by Lars-Kristian Eriksen

 

Jeg har ikke tilgang til det som linkes til i skjermdumpet over her, hvor LKE påstår at han har en "degree" - noen som har det bør tipse Forbrukertilsynet og ev. andre, for om Lars-Kristian Eriksen nå lyver om å ha en utdanningsgrad, da er dette svært alvorlig! At han ev. lyver på seg en grad på sin bedriftskanal er svært alvorlig, og vil trolig rammes av straffeloven.

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han hadde en bachelor i ernæring, ville det vært meningsløst av dem å gå ut med at de skulle ansette en ernærings-ekspert? Dette er jo bare tull, han sluttet etter to år. 

  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørknes hadde en artikkel om han som student, den artikkelen er også borte. Mulig jeg har skjermdump eller en e-post jeg sendte til utdanningsinstitusjonen🤞. Kommer tilbake hvis jeg har, og ev svaret.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...