Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (9 timer siden):

Det er å løpe seg bort. 

Nei, nei, han løp selvfølgelig feil vei med vilje. 

• Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger med her ja så dum at det nesten ikke er til å tro. Å svare med LOL…IMG_4732.thumb.jpeg.6c612ea78acbfda4476d097661348d31.jpeg

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens LKE anbefaler å løpe midt på dagen mens det er varmest er det et tema om det om det i det hele tatt vil være forsvarlig å arrangere sommer-OL i Europa i fremtiden pga klimaendringene og temperaturøkningene de medfører.

"Men det kanskje mest avgjørende var at Frankrike og Paris ikke fikk en av de virkelige hetebølgene Europa har opplevd de siste årene.

Dette ville nemlig minnet alle på at OL på sommeren i Europa i fremtiden ikke vil være mulig å arrangere.

Av hensyn til utøvernes helse og publikums sikkerhet."

-------

"Den internasjonale friidrettspresident, Sebastian Coe, sa på spørsmål fra NRK om dette at man allerede vurderte å flytte de mest utsatte øvelsene, som maraton ut av det nåværende OL-programmet for å skåne utøverne.

Neste år kan Coe være president i IOC og ha ansvaret for hvordan lekene forvaltes i årene fremover.

Men OL i europeiske storbyer på sommeren vil snart bli uforsvarlig i alle sporter som foregår utendørs.

Og det er mange."

Men den internasjonale friidrettspresidenten har sikkert ikke peiling, så han får ta en kontakt med den selvutnevnte eksperten LKE for litt oppdatert info🤪

Klippet herfra: https://www.nrk.no/sport/ol-2024_-de-siste-sommerleker-i-europa_-1.16998787

Endret av Ginny Weasley
rettet stavefeil
  • Liker 32
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med så mye her de siste ukene, men Netfit er historie og overført til "PT Caroline"? Netfit som LKE jobbet døgnet rundt med i 7 år eller hva det var? Han får jo virkelig ikke til noe som helst han der. Så stor i kjeften og et enormt bilde av seg selv ift å være kunnskapsrik og viktig. Men han har jo ikke fått til noenting! 

Og nå ødelegger han den nye kontoen før den har blitt sjøsatt. Alle ser jo at det ikke er hun, men HAN som svarer. Bedrevitende, nedlatende og rett ut barnslig! 

Noen av oss har tidligere sammenlignet med alle luftslottene og liksom-bedriftene til ABD, det er veldig mange likhetstrekk her. Forskjellen er at han har Caroline som faktisk fortsatt til en viss grad har et navn. Men at hun lot han ødelegge alt (for det syns jeg har han gjort) var dumt av henne. 

Før hun ble et `motiv` for han og lot han være frekk (og farlig. Jeg syns stalking og herverk er ganske farlig oppførsel)  på hennes vegne - så hadde hun iallefall en betydelig følgerskare -  da det var bare henne. 

Så RIP til "Pt-Caroline"-kontoen også kan vi vel si. Gratulerer med nok et mageplask Eriksen. 

• Liker 38
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos instagramkontoen som plutselig og uten varsel endret navn fra netfit til carolineberg, det er jo nesten samme greia som da Anne Brit Davidsen solgte kakeinstagram-kontoen sin med følgere og det som hørte til, til noen andre med nytt innhold.

Nå har ikke cbe endret innholdet i kontoen (ennå) slik resultatet ble med ABD, men jeg vil nå tro at GDPR har litt å si for følgerne som faktisk har rett til å ta et informert valg om hva og hvem de vil følge eller ei. Det vil si at følgerne må få opplysninger om varige endringer slik at de får mulighet til å trekke tilbake samtykket sitt om de ønsker det. Følgerne samtykket til å følge Netfit AS i den tro at de skulle få innhold om kost og trening av et team bestående av Adrian Paul, lke og cbe, der Adrian Paul var trekkplasteret for en viss kvalitetssikring av innholdet. Følgerne signet ikke opp for CBEs eneveldende poseringer av rumpe og mage i monitor med fjolletrening og plasttrær, og beige mat med proteinpulver akkompagnert av feiltolkninger av forskningsartikler verken hun eller partneren er kompetente nok til å forstå.

Spesielt cbe burde hatt vett nok til å holde seg unna slike kompliserte ting hun ikke er utdannet innen siden det gikk så veldig skeis med forskningslesingen sist (jfr. kronikken "jeg kvier meg for å kalle meg feminist" vs. Queen bee syndrome fra 8.mars 2016 der Eriksens debaterte i kommentarfeltene nøyaktig på samme måte som i pulsklokkesaken) og heller holdt seg til borddekorasjon og mat selv om hun stjal oppskriftene.

Men, de skal få for å bidra til at lesere lever lengre av latter ved å gjøre seg ufrivillig komiske.

Tilføyelse: Siste tiders akrobatikk mtp. nye bedrifter, endringer i bedriftskontoer uten varsel og aggressive utgytelser på offentlige kontoer fremstår som desperate krampetrekninger fra eierne bak et døende selskap sett i sammenheng med de to siste årsregnskap. Tipper årets regnskap heller ikke vil gi mer å se frem til i 2025. Hjertelig hilsen ei med både master og bedriftsansvar, og garantert ikke alene om det her i tråden.

https://www.nrk.no/ytring/jeg-kvier-meg-for-a-kalle-meg-feminist-1.12841702

https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/caroline-berg-eriksen-vrovler-om-forskning/s/12-95-3423480650

Endret av Revenge o'Cavatina
tilføyelse og lenker
  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på.. Adrian Paul - er han fortsatt medeier i Pt_Carolineberg? Og er han fortsatt daglig leder for Pt_Carolineberg? Det høres meget komisk ut. Da CBE endelig ble selvstendig PT trenger hun fortsatt Adrian Paul til å drive virksomheten sin. Adrian Paul som medeier i en liten, liten PT i Sarpsborg...? Det virker litt ydmykende egentlig. Han linker fortsatt til @Netfit, som nå har forsvunnet fra Instagram sin overflate.

Så hva skjer - skal Netfitsidene og programmene også skifte navn? Skal Adrian Paul ta ut overskudd fra PT-virksomheten til CBE? Skal han komme på jobb og administrere ....nettgruppetreningene hennes? Weeeird.. 😂

6 dager siden hun publiserte et innlegg med Ny start, og "something is coming". Ingen bedrift eller virksomhet med selv bare en liten kundegruppe ville ha sluppet unna med en slik endring uten noe informasjon om hva som egentlig skjer. Og hvorfor hører vi ikke noen spørsmål om hva som skjer i kommentarfeltet til Netfit/PT-carroberg?

Fordi ingen bryr seg. Det angår ingen sitt liv, sitt abonnement, sin trenings- eller livstilshverdag. Bare de som klapper og heier helt ukritisk på Caroline- du er sååå flink og får til så mye, henger i kommentarfeltet. Som mine venner ville ha gjort om jeg hadde kræsjet og prøvde å stable meg på beina.

Endret av Minthia
  • Liker 35
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE sin post om å trene i ekstrem varme midt på dagen uten å drikke vann eller bruke solkrem er et godt eksempel på at kontroversielle/idiotiske meninger gir mer engasjement  enn posering eller posting av ting som folk er enige med eller ikke bryr seg om.

Men det er neppe en bevisst strategi når man ser hvor ekstremt agressivt og frekt han svarer til alle som er uenige med han. LKE skjønner selvsagt ikke at det undergraver imaget han prøver å skape seg som forskningsbasert treningsguru.

• Liker 25
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (På 12.8.2024 den 14.11):

Ingen ved sine fulle fem ønsker å ha en coach som kommuniserer slik ut i offentligheten vel? Jeg mener det er en type kommunikasjon som skaper avstand og ikke appellerer til folks følelser. Jeg vil være rundt positive, oppløftende, inspirerende og sympatiske mennesker jeg. 

LKE trenger hvertfall ikke å late som at han har kunder mer - alle som følger med på dette forstår jo at mulige kunder holder seg langt unna en coach med sånn oppførsel og (manglende) kommunikasjonsevner.

Jeg jobber selv i en bransje der jeg må kommunisere med brukere i so-me, og det hender jo at jeg også inni meg tenker «lol» til visse type kommentarer. Likevel må man som profesjonell holde seg for god til å svare med latter-emojis og lignende, men alltid holde seg saklig og vennlig til tross for at man mottar usaklig kritikk. Det er noe LKE og CBE tydeligvis enten ikke forstår eller bare ikke klarer. Og mesteparten av kritikken de får er ikke engang usaklig.

• Liker 30
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et visvas. Netfit forsvant jo i noen dager for en stund tilbake også, da også med navnet til Caroline. Og vips var Netfit tilbake, og nå borte igjen?? 😅 

edit: ser at appen til PT Caroline heter fortsatt Netfit, dit blir man altså sendt om man vil melde seg på kurs hos stjerna. 

Endret av Zenhouse
Tillegg
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (8 timer siden):

Small dick energy.

Og small brain energy

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ptcarro ligger brakk og andre Pt-guruen har funnet ut at clickbate er løsningen. 

🙃

IMG_6905.jpeg

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (11 timer siden):

CBE klarer fint å ødelegge sin egen bedrift. Blant annet ved å konsekvent skrive Clarion, når hun er sponset av Quality.

Helt enig. De to er sammensveiset upassende, de utfyller hverandre i å være upassende, uprofesjonelle, uansvarlige, useriøse.

De har vært sammen om dette i så mange år, at de også er sammen om å ødelegge de firmaene de har, har hatt og nå lar poppe opp. De greier tydeligvis ikke å jobbe selvstendig,  de må stadig ha med den andre, enten på bilder, til å ta bilder, til å svare for den andre - til og med for å svare på den andres publiseringer for i det hele tatt å skape "engasjement" på sine kanaler.

Har skrevet det før, men måten gikk ut i media for å forsøke å dekke over det at LKE hadde stalket, forfulgt i bil og trakassert en kvinne, og begått hærverk mot kvinnens bil - det viser at hun er 100 % med på alt det uakseptable LKE gjør. Hun har jo også år tidligere med å forsvare det de har gjort, han har gjort, hun har gjort til media. Så dette er hun fullt med på.

At noen av dem tror de kan slå seg opp som trenere for andre, det er uforståelig, og det viser hvor totalt lite kontakt de har med den virkelige verden og ikke minst arbeidsliv, hva som kreves når man skal selge slike tjenester. De har ofte før, spesielt LKE, avslørt sin manglende kunnskap, han har fått massiv fortjent kritikk fra leger, lege- og fysioterapispesialister, fra internasjonalt anerkjente trenerpersonligheter med flere tiårs erfaring  som trenere av toppidrettsfolk. Men LKE, han tok aldri noe til seg, og har bare fortsatt - og nå fremstiller han seg nærmest manisk i forsøkene på å fremstille seg selv som ekspert. Og CBE, hun kjører akkurat samme løpet. Starter liksom en pt-kanal, men er ikke villig til å jobbe seg opp. "Stjeler" Netfits følgere og gjør dem til sine egne, villedende overfor potensielle kunder som da får inntrykk av at hun er noe hun faktisk ikke er. Juks og bedrag - og dette er med det som tilsynelatende skal være CBEs egen kanal. Det skjer selvfølgelig ikke uten at hun er fullt ut med på det, heller ikke det at han (må vi anta) utgir seg for å være henne på hennes kanal. Hun er med på det og støtter opp om det.

De greier tydeligvis ikke å gjøre noe ordentlig eller ærlig, og det gjelder nok begge to i like stor grad.

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (52 minutter siden):

Ptcarro ligger brakk og andre Pt-guruen har funnet ut at clickbate er løsningen. 

🙃

IMG_6905.jpeg

Og i den neste story'en så har han et utklipp fra det som kanskje skal være en forskningsstudie - men han oppgir ingen referanser til studien, hvem som har skrevet den eller når. Med andre ord, LKE stjeler andres arbeid.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er et eneste rot. 
Selve kontoen har byttet navn til ptcarolineberg. Appen heter fortsatt Netfit og skal etter alt å dømme brukes hvis du bestiller pt-timer. Men hva er da Everfit som det linkes til? Og så har vi da Bodylab, som ikke er en lab, men noen ernæringsprodukter. Nettsiden netfit.no finnes, men er ikke oppdatert, blant annet henvises det til treningsreiser fra i fjor. Så har vi Sterk og Atletisk tilknyttet Everfit. Mens det finnes lenke til Netfit der det tilbys 4 ulike medlemspakker med tilnærmelsesvis like beskrivelser deriblant 24/7 kommunikasjon med coachene ned i 69kr måneden. Jeg har god lyst til å melde meg på og ta kontakt klokka 03.00 med spørsmål. 

Som en liten morsom digresjon gitt de siste postene; skritteller er et av hjelpemidlene som anbefales. Var ikke det noe man ikke kunne stole på? 

For å si det på Kulåssk : 🤯🤯

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden):

Apropos instagramkontoen som plutselig og uten varsel endret navn fra netfit til carolineberg, det er jo nesten samme greia som da Anne Brit Davidsen solgte kakeinstagram-kontoen sin med følgere og det som hørte til, til noen andre med nytt innhold.

Nå har ikke cbe endret innholdet i kontoen (ennå) slik resultatet ble med ABD, men jeg vil nå tro at GDPR har litt å si for følgerne som faktisk har rett til å ta et informert valg om hva og hvem de vil følge eller ei. Det vil si at følgerne må få opplysninger om varige endringer slik at de får mulighet til å trekke tilbake samtykket sitt om de ønsker det. Følgerne samtykket til å følge Netfit AS i den tro at de skulle få innhold om kost og trening av et team bestående av Adrian Paul, lke og cbe, der Adrian Paul var trekkplasteret for en viss kvalitetssikring av innholdet. Følgerne signet ikke opp for CBEs eneveldende poseringer av rumpe og mage i monitor med fjolletrening og plasttrær, og beige mat med proteinpulver akkompagnert av feiltolkninger av forskningsartikler verken hun eller partneren er kompetente nok til å forstå.

Spesielt cbe burde hatt vett nok til å holde seg unna slike kompliserte ting hun ikke er utdannet innen siden det gikk så veldig skeis med forskningslesingen sist (jfr. kronikken "jeg kvier meg for å kalle meg feminist" vs. Queen bee syndrome fra 8.mars 2016 der Eriksens debaterte i kommentarfeltene nøyaktig på samme måte som i pulsklokkesaken) og heller holdt seg til borddekorasjon og mat selv om hun stjal oppskriftene.

Men, de skal få for å bidra til at lesere lever lengre av latter ved å gjøre seg ufrivillig komiske.

Tilføyelse: Siste tiders akrobatikk mtp. nye bedrifter, endringer i bedriftskontoer uten varsel og aggressive utgytelser på offentlige kontoer fremstår som desperate krampetrekninger fra eierne bak et døende selskap sett i sammenheng med de to siste årsregnskap. Tipper årets regnskap heller ikke vil gi mer å se frem til i 2025. Hjertelig hilsen ei med både master og bedriftsansvar, og garantert ikke alene om det her i tråden.

https://www.nrk.no/ytring/jeg-kvier-meg-for-a-kalle-meg-feminist-1.12841702

https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/caroline-berg-eriksen-vrovler-om-forskning/s/12-95-3423480650

Hun har bare endret navn på Netfit sin IG konto. Det er ikke uvanlig å gjøre dette… Både Pia Seberg og Desiree Andersen har gjort dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å huff for en overfladisk konto. Jeg ble uvel av å se på. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (7 minutter siden):

Hun har bare endret navn på Netfit sin IG konto. Det er ikke uvanlig å gjøre dette… Både Pia Seberg og Desiree Andersen har gjort dette.

? Ja og så. Gjør det jo ikke bedre for det. Desire er i en helt annen liga med drøyt 110’  flere følgere. 
Netfit er en mini i forhold også og si ukjent .
Plutselig er Netfit blitt PTcarolineBerg, helt uten info og helt uten videre. Hva med Netfit kundene? De må jo lure. 

Veldig uprofft.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (15 minutter siden):

? Ja og så. Gjør det jo ikke bedre for det. Desire er i en helt annen liga med drøyt 110’  flere følgere. 
Netfit er en mini i forhold også og si ukjent .
Plutselig er Netfit blitt PTcarolineBerg, helt uten info og helt uten videre. Hva med Netfit kundene? De må jo lure. 

Veldig uprofft.

Jeg tenker at Netfit sin følgerskare nok primært kom fra promotering via Caroline sin konto, så de henger sikkert med. Salgsmessig er det smart av CBE. Folk kjøper helst PT tjenester av mennesker, ikke av firmaer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny reel i kjent CBE-stil. Først og fremst, dette var litt av et fjellantrekk! Det er ikke første gangen Caroline velger å fryse kun for å vise seg i lite klær. Tror neppe det var så varmt som antrekket tilsier, men det er vel ikke noe gøy å lage reels der man må dekke til kroppen med bukser og jakke. Så løper vi litt, ser vekk fra kamera, snurrer rundt, og røsker i håret. Gud, så idyllisk. 

Mangler litt ord for hvor dumt dette er, og hvor dumt det har vært lenge. Å vise kropp og hud er #1 på lista, uansett vær og årstid. Vi vet så godt hvordan kroppen din ser ut Caroline. Det at du trenger å vise den konstant med lite klær, beviser bare hvor unaturlig opptatt du er av å vise deg lettkledd. Selv når det kræsjer fullstendig med været. 

:snapoutofit:

https://www.instagram.com/p/C-nggcat05Z/?hl=nb

7DD8F2A5-4AD6-45BF-9404-E0AEA4C83125.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...