Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pust skrev (2 minutter siden):

Hva VAR det jeg nettopp leste? Er det virkelig mulig å svare så useriøst når man er PT/coach og skal ha ansvar for andres helse?!?!? Fy.

Skremmende, og måten han fremstår er jo en meget god grunn til at kundene uteblir. Han skremmer jo vekk både folk og fe.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (6 minutter siden):

Hva VAR det jeg nettopp leste? Er det virkelig mulig å svare så useriøst når man er PT/coach og skal ha ansvar for andres helse?!?!? Fy.

Sånn rent bortsett fra det helt åpenbare her (at mannen har latterlig dårlig kunnskapsnivå, så er det et klassisk eksempel på stråmannsargumentasjon. Det burde vært brukt som eksempel på wikipedia! Snakk om å plukke ut en bitteliten del av et argument, vri det rundt og tillegge motstanderen en helt annen mening...

Har nesten bare sett så klassiske eksempler på stråmannsargumentasjon her i tråden innimellom.

 

 

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (27 minutter siden):

Skremmende, og måten han fremstår er jo en meget god grunn til at kundene uteblir. Han skremmer jo vekk både folk og fe.

Hvis de lurer på hvorfor de ikke får kunder, så finnes svaret i deres egne kanaler og kommentarfelt. Han er direkte motbydelig, nedlatende og spydig. Tror de virkelig dette er god reklame for egen virksomhet? 
 

Det er helt ufattelig at det er mulig å være så virkelighetsfjerne som disse to. 

  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (3 timer siden):

:ordlos: Jeg blir redd, skal fortsette og spise sukker, eller så ender jeg opp som han :sjokk:

Sukker? Sikker på at det er sukker på den skjea der? 🥴 får vel ikke et slikt utrykk av bare sukker. 

Ja, avsporing men måtte! Mannen ser klin hakke gæren ut

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (1 minutt siden):

Sukker? Sikker på at det er sukker på den skjea der? 🥴 får vel ikke et slikt utrykk av bare sukker. 

Ja, avsporing men måtte! Mannen ser klin hakke gæren ut

Til å ha så høy panne, er det utrolig hvor lavpannet det går an å være. 

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ChickNorris skrev (2 timer siden):

Anbefaler å lese div kommentarer på LKE sin Instagram, innlegget som omhandler løping i varmen.
Litt av en sjarmklump!

https://www.instagram.com/reel/C89-cNcqrd5/?igsh=dmhtZW9lMTFpMzc1

IMG_5997.jpeg

Akkurat her kan LKE ta det heeelt rolig. Absolutt ingen kommer noensinne til å feil-anta ham som en person med mastergrad… 

Endret av Inocybe
  • Liker 15
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til neste reel på coach Eriksens Instagram, "Hvordan en voksen mann burde oppføre seg på Internett". Men det kan han jo ikke, så det blir vel dårlig med det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (58 minutter siden):

Han er jo vrikelig ikke god:

 

IMG_4722.jpeg

Ops, nå har det raknet. Helt. 

  • Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe mer sjarmerende en utleverende reality, reality der reality fikses på så det ikke er reality allikevel men man insisterer på at det er det.  Manipulasjon og løgner, svikt i lovnader og upålitelighet, latskap, rot og kaos, manglende gjennomføringsevne, inkonsistens. Pupper, ræv og muskler i monitor og overeksponerte unger. Ignoranse og arroganse (sammen), spydigheter og latterliggjøring, ansvarsfraskrivelse og offermentalitet. Kronisk indignasjon. Manglende respekt for kunder, manglende respekt for autoriteter. Lovbrudd, vold og hærverk. Luftslott. Umodenheter, barnsligheter og selvhøytidelighet. Wannabes. Sa jeg inkonsistens? Fravær av selvinnsikt? Sympatifisking? Nettroll? Trassalder? Offentlige toaletter? .....💤💤

  • Liker 25
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal prise oss lykkelige over at Lars Kristian Eriksen med sin aggressivt kunnskapsløse og ekstremt ekle måte å fremstille seg på (for å si det mildt) heldigvis ikke har arbeidsgiveransvar noe som helst sted.

Det må være særs vanskelig for en misogynist som han åpenbart må være, å aldri ha hatt egen karriere, utdannelse, yrke eller hatt suksess på noen som helst annen måte uten å ha giftet seg med en rosablogger. Bortsett fra en ubeseiret status som nettroll, fotballkarriere som benkesliter og nå fullstendig rabiat som seg selv som PT. Jeg syns bare ikke synd på ham, og håper han snart går over av seg selv.

 

  • Liker 37
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (1 time siden):

Sukker? Sikker på at det er sukker på den skjea der? 🥴 får vel ikke et slikt utrykk av bare sukker. 

Ja, avsporing men måtte! Mannen ser klin hakke gæren ut

Jeg så ikke så nøye etter for å være ærlige, leste bare det han skrev. Og han er ikke verdens flinkeste til å formidle akkurat. Kan være cola for alt jeg vet.

Endret av Margit777
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det artigste med disse diskusjonene de vil legge opp til, foruten den åpenbare kunnskapsmangelen, synes jeg er at premisset for diskusjonene ikke er tilstede i utgangspunktet, som i pulsklokke-innlegget. All den tid de ikke selv innehar troverdighet men reklamerer for alskens hudprodukter, inklusiv kollagenpulver og hudbehandlinger om hverandre, samtidig som huden filtreres ihjel osv., så er premisset om kritisk tenkning fraværende og innlegget ugyldig. De bommer stadig på det grunnleggende, allikevel leker de storkar. 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (27 minutter siden):

I kommentarfeltet over her trekker han frem at han løp 3 timer i heten i fjor, uten vann, og at det var helt uproblematisk.

Skjermbilde2024-08-12kl_17_20_10.png.9dc09e37f74b24d5a8c05d1fc6b8d3f3.png

Slik jeg husker det ble turen på tre timer fordi mannen løp seg bort og ikke fant veien hjem. Til slutt var han så utmattet at han valgte å sette seg i en taxi. Vel hjemme dokumenterte han at han gulpet i seg mengder av Fanta. Og tro meg, han så ikke "fine" ut!

Tillegg: Ser at flere i det kommentarfeltet påpeker at han åpenbart har misforstått forskningen han viser til. Så det er nok ikke bare pulsklokke-forskning som ligger litt høyt for han. Jeg ser en foreslår en masterutdanning, så han lærer seg å tolke forskningsresultater, men han som skriver det vet nok ikke at coachen ikke engang har en bachelor... Det er bare en tittel han smykker seg med på LinkedIn.

Hahaha. Kan ikke noen minne ham på hva som virkelig skjedde? Han er fader meg drøy, altså.

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Felis skrev (29 minutter siden):

I kommentarfeltet over her trekker han frem at han løp 3 timer i heten i fjor, uten vann, og at det var helt uproblematisk.

Skjermbilde2024-08-12kl_17_20_10.png.9dc09e37f74b24d5a8c05d1fc6b8d3f3.png

Slik jeg husker det ble turen på tre timer fordi mannen løp seg bort og ikke fant veien hjem. Til slutt var han så utmattet at han valgte å sette seg i en taxi. Vel hjemme dokumenterte han at han gulpet i seg mengder av Fanta. Og tro meg, han så ikke "fine" ut!

Tillegg: Ser at flere i det kommentarfeltet påpeker at han åpenbart har misforstått forskningen han viser til. Så det er nok ikke bare pulsklokke-forskning som ligger litt høyt for han. Jeg ser en foreslår en masterutdanning, så han lærer seg å tolke forskningsresultater, men han som skriver det vet nok ikke at coachen ikke engang har en bachelor... Det er bare en tittel han smykker seg med på LinkedIn.

Takk til deg, @Revenge o'Cavatinaog mange flere her som stadig får meg og sikkert flere til å le godt😊. Hvor er forresten @Hunter7, når det brenner på dass?

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (58 minutter siden):

I kommentarfeltet over her trekker han frem at han løp 3 timer i heten i fjor, uten vann, og at det var helt uproblematisk.

Skjermbilde2024-08-12kl_17_20_10.png.9dc09e37f74b24d5a8c05d1fc6b8d3f3.png

Slik jeg husker det ble turen på tre timer fordi mannen løp seg bort og ikke fant veien hjem. Til slutt var han så utmattet at han valgte å sette seg i en taxi. Vel hjemme dokumenterte han at han gulpet i seg mengder av Fanta. Og tro meg, han så ikke "fine" ut!

Tillegg: Ser at flere i det kommentarfeltet påpeker at han åpenbart har misforstått forskningen han viser til. Så det er nok ikke bare pulsklokke-forskning som ligger litt høyt for han. Jeg ser en foreslår en masterutdanning, så han lærer seg å tolke forskningsresultater, men han som skriver det vet nok ikke at coachen ikke engang har en bachelor... Det er bare en tittel han smykker seg med på LinkedIn.

Dette er jo psykiatri. Noe så stusselig å hele tiden måtte lyve, krangle og overdrive for å prøve å holde seg relevant. Mytomani er jo en greie, og sinneproblematikk/aggressivitet er også en greie. Han kan jo ikke ha det så godt med seg selv, å det livet han har, når det hele bare er ett korthus som stadig endrer seg. Det er nye "prosjekter" som aldri blir noe av, det reklameres for pulver og piller hos den ene, mens den andre klapper i kommentarfeltet, men samtidig lager en post om at pulver og piller ikke har noe for seg. Det gir så lite mening det de driver med, alt er oppstillt, posert, falskt og unaturlig. Absolutt alt. Stusselig og trist, og det er kanskje ikke rart de sover dårlig. 

  • Liker 33
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (8 minutter siden):

Spot on!

 

 

IMG_4725.jpeg

Akkurat sånn.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...