Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Ellie77 said:

Nei, og om man nå påberoper seg å kunne dechiffrere forskning, bør man som et minimum forstå at det er slik all prosentvis statistikk presenteres. Herregud, så flaut. Får bruke favorittspråket engelsk😜: what a complete train wreck! Likevel; det virker ikke som at de fatter at folk følger dem for det ufrivillig tragikomiske i dette menasjeriet, og ikke fordi de oppfattes som noen guruer, akkurat 🤭🙈

På god lke engelsk: et treningsvrak! Hvis du blir vrak av å trene må du subscribe til pt_carolineberg, hun kan vise deg hvordan du oppnår idealvekten via å vise deg hvor tynn hun er ved å holde inne pusten + bruke masse filter! + hun er tilgjengelig 24/7 til tross for søvnproblemer, så er bare å ringe klokka halv fire om natta hvis du trenger å se flere ti-sekunders snutter med posering! +- hun kan lese forskning! I hvertfall hvis du ser bort fra noen punkter (detaljer) og hvor "klønete" forskningsartiklene hun velger selv å basere seg på er.

 

Og hvis pulsklokka di sier du bør ta en hviledag er det bare tull, for trening må skje minst to ganger hver dag, alltid, uansett.

Endret av lenebu
  • Liker 28
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (12 minutter siden):

Faktisk ganske paff over at en coach som påstår opplegget sitt er ‘science based» ikke forstår begreper om usikkerhet som benyttes innen vitenskap.

Han har ikke peiling på begreper om usikkerhet innen vitenskap og det er helt tydelig. Det er flaut sånn som han holder på. En arrogant besserwisser som fortsetter å ødelegge for fruen.

At hun ikke setter ned foten fatter jeg ikke? Eller er hun bare så dum at hun ikke ser det?

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (4 timer siden):

Screenshot_20240809_172828_Instagram.thumb.jpg.af44c1478a84fcb3a57a16ace43bb1a5.jpgScreenshot_20240809_172839_Instagram.thumb.jpg.0da8de00a68d375c7fbab25bbced5203.jpg

"Ekstremt klønete" faktisk.. 😳

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (15 minutter siden):

At hun ikke setter ned foten fatter jeg ikke? Eller er hun bare så dum at hun ikke ser det?

De kler hverandre, de er begge så dumme at de ikke ser skogen for bare trær 😛

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (36 minutter siden):

"Ekstremt klønete" faktisk.. 😳

Ha ha Mr.Perfect finner alltid feil hos andre, aldri hos seg selv. Parodi. 
 

Nå er nok PT Caroline på vei 6 fot under. Han styrer bedriften rett i graven.

Suksess kommer sjelden til de som aldri kan innrømme feil. Kjenner ikke en eneste suksessfull besserwisser..

Endret av Stargaze
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (32 minutter siden):

"Ekstremt klønete" faktisk.. 😳

Brakstart for PT Caroline. Heia, heia og gratulerer!

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissCoverdale skrev (39 minutter siden):

"Ekstremt klønete" faktisk.. 😳

Svarer som en 14-åring. 🤪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset i grunn på selve videoen også (før jeg kom så langt som til kommentarfeltet). Det som presenteres er så bombastisk og for meg oppleves det så negativ vinklet. Kun fokus på alt som er galt, ingen nyanser eller forbehold. Kun harde, negative "fakta". 

Det er nevnt før, men et lite gram ydmykhet hadde gjort seg! Ved å begynne videoen med eksempelvis: "Pulsklokke kan være et nyttig og motiverende verktøy å bruke i treningen, og spesielt dersom du også investerer i et tilhørende pulsbelte. Men det er noen ting det kan være verdt å ha i bakhodet:...."

Og svarene til CBE og LKE i kommentarfeltet? Jeg orker ikke...

  • Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mesteren av doselfier prøver noe nytt: gjengi resultatene i en vitenskapelig studie. Hun feiler totalt! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Svarer som en 14-åring. 🤪

Altså…, det kommentarfeltet på klokkeinnlegger og de svarene cbe (?) gir der…. Kunne trodd de var rykende ferske nybegynnere innen sosiale medier og kundekommunikasjon… hvordan er det mulig? «hvis du hører etter», «hvis du ser hele videoen» osv.. for ikke å snakke om disse studiene det henvises til…hvem som helst kan jo google seg frem til studier for alle mulige tema og resultater. Igjen; de gidder ikke å gjøre en jobb på noe selv, koker bare sammen noe svada som hvem som helst kunne gjort. Utrolig fasinerende.  Men en god latter gir det… spesielt svaret mht til 110 % (som var sarkasme, men det tror jeg rett og slett ikke de forsto).

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Han har ikke peiling på begreper om usikkerhet innen vitenskap og det er helt tydelig. Det er flaut sånn som han holder på. En arrogant besserwisser som fortsetter å ødelegge for fruen.

At hun ikke setter ned foten fatter jeg ikke? Eller er hun bare så dum at hun ikke ser det?

Og han påstår at det er «ekstremt klønete» formulert av forfatterne. Helt utrolig.

Jeg tror neppe han forstår prosessene som ligger i en peer review for å få en vitenskapelig paper publisert. Det er ikke enkelt! Om manuskriptet var klønete formulert hadde det ikke sluppet gjennom.

Det nytter ikke med ny start når denne assistenten er på banen allerede…

 

 

Endret av Laia
  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingo skrev (6 minutter siden):

Altså…, det kommentarfeltet på klokkeinnlegger og de svarene cbe (?) gir der…. Kunne trodd de var rykende ferske nybegynnere innen sosiale medier og kundekommunikasjon… hvordan er det mulig? «hvis du hører etter», «hvis du ser hele videoen» osv.. for ikke å snakke om disse studiene det henvises til…hvem som helst kan jo google seg frem til studier for alle mulige tema og resultater. Igjen; de gidder ikke å gjøre en jobb på noe selv, koker bare sammen noe svada som hvem som helst kunne gjort. Utrolig fasinerende.  Men en god latter gir det… spesielt svaret mht til 110 % (som var sarkasme, men det tror jeg rett og slett ikke de forsto).

Det viser vel hvorfor de nesten ikke har inntekter lenger…folk er ikke dumme

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen sett henne løpe med pulsbelte?

 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, LilleSnupp said:

Har noen sett henne løpe med pulsbelte?

 

Da forsvinner vel poenget med magetopp og innsugd mage???? 😏

  • Liker 25
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, tærne krummer seg og jeg får intens kløe i håndflatene. Det er så tydelig at det er Lassebasse som holder roret og styrer influenserskuta rett til havs i stormen nå. Han er nok misunnelig på antallet følgere caroline PT har på sin konto, og skal formidle sin eminente kunnskap og viten om forskning ut til alle følgere når han selv ikke får den responsen han ønsker på sin egen account for the english-speaking athletes. 

Du ser det på den tøffe, mørke skyggeringen rundt bildene og den påståelige tonen i beste Christian Kopperud-stil. 

Det beste Caroline kan gjøre nå er å legge PT-og yogaprosjektet på hylla, sparke mannen ut av firmaet og satse på interiør, mote, hud, hår, negler og sminke på snapchat.

 

 

 

Endret av NettoppJa
  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (46 minutter siden):

Svarer som en 14-åring. 🤪

Sier som LKE ville sagt det:

Very pillow embarassing.

😂🙈

  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å dele liv med en sånn fyr. En som a l d r i  tar feil - det må da gå en kule varmt der hjemme? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE som glemte å bytte tilbake til egen bruker før han kommenterte der? 😆 Oh well, ikke så lett å holde styr på hvilken bruker man kommenterer fra, når man må jobbe for harde livet med å kverulere både for kona og seg selv. 

 

IMG_8238.jpeg

Endret av Sinccis
  • Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...