Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Toppen av arroganse og dumhet å påstå at det er forskerne som har gjort en feil fordi LKE ikke klarte å forstå at +- 10% betyr at det kan både være over og under 10% feil. Og så den helt vilkårlige kommentaren "hadde ikke blitt overrasket om feilmarginen var enda større". Som om LKE sin personlige mening har større vekt enn en forskningsartikkel.

  • Liker 25
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (4 minutter siden):

 

Screenshot?

Får ikke sett noe siden jeg er blokkert 😛

 

Screenshot_20240809_172828_Instagram.thumb.jpg.af44c1478a84fcb3a57a16ace43bb1a5.jpgScreenshot_20240809_172839_Instagram.thumb.jpg.0da8de00a68d375c7fbab25bbced5203.jpg

  • Liker 29
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer seg fint inn i å tolke forskning som man vil.. 😏

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde virkelig trengt å komme seg ut av bobla si, de er så lite ydmyke og lærer aldri. 
 

Men er de noen andre som tenker at de har satt navnet sitt på en pulsklokke? Første som slo meg. 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, herrefred, jeg rødmer på deres vegne! Legg deg flat, da! 😳🤣

  • Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker meg at CBE kaller seg pt_carolineberg (min utheving av berg). 

Trenger ikke ligge dramatikk bak skøyfingen av eriksen, og er vel absolutt ikke dumt av henne å være "sin egen person" eller bryte litt med berg eriksen-personaen sin, men har litt vibber av at det er mer som skal brytes opp der i gården. Men det er jo ren spekulasjon på nåværende tidspunkt. 

 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vipps har Netfit blitt Pt_Carolineberg mens Coach Eriksen begynner å se ut som LKEs egen Netfit. Pt_Carolineberg er Personlig trener og livsstilscoach. LKE har i tillegg lagt ut eget innlegg om smartklokke på Coach Eriksen, mens CBE har et annet på sin konto. Konkurrenter der altså.

Derav ny start tenker jeg. Spørs om Netfit blir ofret på revisors blokk der ja. Ekteparet er skilt ved Excelarket - LKE må ordne lønna si selv, og Netfit var det luftslottet så mange spådde underveis.

Endret av Minthia
  • Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (2 minutter siden):

Merker meg at CBE kaller seg pt_carolineberg (min utheving av berg). 

Trenger ikke ligge dramatikk bak skøyfingen av eriksen, og er vel absolutt ikke dumt av henne å være "sin egen person" eller bryte litt med berg eriksen-personaen sin, men har litt vibber av at det er mer som skal brytes opp der i gården. Men det er jo ren spekulasjon på nåværende tidspunkt. 

 

Posta akkurat samtidig, så ikke innlegget ditt før jeg postet mitt! :)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (6 minutter siden):

Merker meg at CBE kaller seg pt_carolineberg (min utheving av berg). 

Trenger ikke ligge dramatikk bak skøyfingen av eriksen, og er vel absolutt ikke dumt av henne å være "sin egen person" eller bryte litt med berg eriksen-personaen sin, men har litt vibber av at det er mer som skal brytes opp der i gården. Men det er jo ren spekulasjon på nåværende tidspunkt. 

 

Tenkte det samme. Men tenker også det spiller null rolle hva hun kaller seg eller hva hun/de tilbyr. Den skuta der er på vei ned!

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (3 minutter siden):

Posta akkurat samtidig, så ikke innlegget ditt før jeg postet mitt! :)

 

Du vet hva man sier; great minds..osv.. 😉😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok i tilfelle et magebelte (som det skrytes av i kommentarfeltet) som skal pushes. Om de får noen på kroken. 
 

Og Netfit består, skriver om den senest i går. 

IMG_6877.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (41 minutter siden):

Screenshot_20240809_172828_Instagram.thumb.jpg.af44c1478a84fcb3a57a16ace43bb1a5.jpgScreenshot_20240809_172839_Instagram.thumb.jpg.0da8de00a68d375c7fbab25bbced5203.jpg

Wow, arrogansen er total. Elendig at statistisk analyse ikke presenteres i et språk som LKE og CBE ikke forstår - forfatternes feil, ikke ekteparet! Fortsatt feilfrie, tolker fortsatt forskning som de selv vil, og blånekter når de blir forklart hvordan ting henger sammen. Wow, bare wow.

  • Liker 38
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjertmeis skrev (14 minutter siden):

Du vet hva man sier; great minds..osv.. 😉😂 

😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passivt aggressivt svar som vanlig. Ikke vet jeg hvem som svarer av de to, men de bør skjerpe seg begge to. Den reelen hvor hun forklarer om pulsklokka, jammen klarer hun å posere der også. Den blurry effekten gjør de seg ingen tjeneste med. Det er kunstig, rart og hører ikke hjemme i en sporty setting. 

Det er noe kleint over at hun applauderer svaret til mannen sin i samme innlegg. 

Endret av Snødronninga
La til en setning
  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det nye navnet osv er starten av å fase LKE ut av Carolines profesjonelle liv. Han har vært helt katastrofe for henne. Etter at han gikk inn i firmaet på fulltid har alt sunket til bunns, godt hjulpet av hans oppførsel med både camperen, ripe bil-incidenten, kommentarfelttrolling osv. 

 

misforstå meg rett: kan hende firmaet ikke hadde tålt tidens tann uansett selv hvis LKE ikke kom på banen (pun intended) og st det hadde gått likedan. Men han har definitivt ikke hjulpet til, og jeg håper dette er Carolines forsøk på å redde det lille hun har igjen. Men når jeg ser kommentarfeltjegeren er i gang under falskt navn igjen (altså at LKE skriver men under Carolines navn) er jeg jaggu ikke helt sikker… 

  • Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snødronninga skrev (3 minutter siden):

Passivt aggressivt svar som vanlig. Ikke vet jeg hvem som svarer av de to, men de bør skjerpe seg begge to. Den reelen hvor hun forklarer om pulsklokka, jammen klarer hun å posere der også. Den blurry effekten gjør de seg ingen tjeneste med. Det er kunstig, rart og hører ikke hjemme i en sporty setting. 

Aha! Nå gir det mening! Jeg synes klippinga av reel-en var så slitsomt, men nå skjønner jeg det er pga posering. Så er nok derfor ho tar hver påstand på én pust av gangen, og klipper det sammen, så kan magen holdes stram og fleksa mens ho prater. At jeg ikke kobla det 🤦🏼‍♀️

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke forstår at det er creepy å klappe for hverandre i kommentarfeltet OG la mannen svare. Uff. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt utrolig kleint at coach-eriksen dukker opp for å hjelpe henne i diskusjonen på kontoen hennes og hun bidrar med 👏 til svaret hans. 
 

Hvis det faktisk er han som svarer i hennes navn og han diskuterer både under coach-eriksen og som henne og i tillegg applauderer egne svar, da er alt som før, ingenting lært og det som skulle være en ny start er et realt mageplask. 
 

Det blir feil uansett hva som er greia. Hvis hun skal bli tatt seriøst som coach som skal veilede andre, så er jo pri en å vise at hun kan noe helt på egenhånd. 
 

Mulig de ønsket å provosere for å skape engasjement, men da er det jo dumt å a) bli tatt i feilinformasjon b) måtte ha mannen til å hjelpe seg og c) fremstå så kverulerende. 
 

God ny start der altså! 
 

Tillegg: to hoder en tanke @Kollontaj

Endret av NordreSving
  • Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var et mageplask av en «ny start». Nytter ikke endre navn og fortsette i samme tralt som før. Det er direkte pinlig å bevitne, ja. 
 

@NordreSving 😅 

Endret av Kollontaj
  • Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...