Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

3 hours ago, pøbelsara said:

jepp. det må være litt fælt for dem å se hva de andre i bransjen har fått til, slike som Funky, Camilla pihl, Isabell Raad og SE - alle tjener bøtter og spann med gryn, har egne merkevarer og har brukt mulighetene sine godt.

 

Hadde jeg vært dem, hadde jeg vært flau over alle mulighetene de har skuslet bort - men jeg tror ikke de har det i seg. Likevel må de jo se at andre, som hadde samme utgangspunkt som dem selv, har fått til millionbedrifter der de sitter igjen med sånn ingenting å bygge videre på. Det er faktisk imponerende dårlig. Anna Rasmussen har kanskje heller ikke fått til noe særlig mer enn dem? Men  hun var jo mye yngre. Ironisk nok ser det jo ut til at CBE gjorde det bedre da hun drev bedriften sin selv, uten "hjelp" av ektemannen.
Men mye av trafikken til CBE kom jo av kommentarfeltene med all kranglinga, jeg tenker mitt om hvor mye av det de selv sto for nå. Det var vel der de var best - på å hisse til endeløse debatter som ga klikk på sida.

  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (34 minutter siden):

Vet jeg sikkert henger meg opp i unødvendige detaljer nå. Men det beinet som henger ned -ser ikke det veldig anstrengt ut? Som om låret ikke får hvile på kanten men må holdes oppe? 

Screenshot_20240716_192650_Snapchat.thumb.jpg.87df0fe163c644080700e3b23f4b0ba7.jpg

Neida, dette er helt normalt!

Alle i Tyrkia sitter på kanten av taket med pute under rumpa, glass og bolle sirlig dandert godt utenfor rekkevidde og blar i bøker i solnedgang. Med hatt. Rett i ryggen og med låret holdt godt oppe så den ikke får bølger, vinkler, eller knekk hvis den hviler naturlig på kanten.

Skjult bak kroppen befinner det seg et kosteskaft så ryggen ikke krummer seg, og skjørt med topp skjuler en helt normal sittemage. Neida. Joda.

Bildet kunne egentlig vært fint, hadde det ikke vært fanden så oppstilt og lite triverdig. Ingen sitter slik. Ingen. Med mindre man lager delikat innhold til kontoene sine.

Cbe leser forøvrig ikke bøker, med unntak av når hun annonserer Jojo Moyes lydbok for Storytel. Men det er jo en god stund siden nå.

  • Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Vet jeg sikkert henger meg opp i unødvendige detaljer nå. Men det beinet som henger ned -ser ikke det veldig anstrengt ut? Som om låret ikke får hvile på kanten men må holdes oppe? 

Screenshot_20240716_192650_Snapchat.thumb.jpg.87df0fe163c644080700e3b23f4b0ba7.jpg

 Enten det, eller så er låret redigert, for å ha låret på kanten ville jo gitt en låret en bredere profil.

Enda morsommere (og avslørende) er det at hun må sitte på en pute for å greie å ha svai i ryggen (ikke gjort yoga og tøyninger i det siste for bakside lår og sete?).

Verre for en såkalt pt er hvordan bare det å holde en bok gjør at hun får et vingete skulderblad som står rett ut fra ryggen som en trekant. Dette kommer av at hun har altfor dårlig kontakt med muskulaturen som skal stabilisere skulderbladet. Det er fullt trenbart. Men dama som har hatt som "jobb" å trene i årevis, hverken hun eller ektemann-pt, eller CBE selv etter sitt pt-kurs har greid å se dette. Om jeg ikke husker helt feil så skrev jeg noe om dette ikke lenge etter at jeg opprettet profil på forumet også. Hun avslører stadig kunnskapsmangler, men hverken hun eller wannabe-verdensmester-pt LKE har kunnskap nok til å forstå at de begge to har svære hull - nærmest synkehull... - i sin kunnskap.

Og når CBE atter en gang her avslører at hun ikke trener godt nok for overkroppen, og tydeligvis heller ikke bruker riktig teknikk, så ble galskapen understreket med det som ble lagt ut som post på deres instagramkonto netfit.no for tre dager siden: https://instanavigation.com/user-profile/netfit.no

Screenshot2024-07-14at02-30-58netfit.noWatchInstagramstoriesanonymouslyPostsCommentsUserprofilestatistics.png.d5bc52965907fce1035145388a007e77.png

Helt ukritisk anbefaler "personlig trener" Caroline Berg Eriksen generelt andre til å ta 200 push-ups i samme treningsøkt (eller 160, eller 60 på knærne).

Hun, som har et par år med journaliststudier bak seg for mange år siden greier heller ikke å fremstille på en klar måte ved å bruke tydelige skiller og god tegnsetting for å unngå misforståelser om programmene som liksom skal være differensiert mellom tre nivåer. Det er fort gjort å misforstå og kunne tenke at man skal gjennomføre alt (som i så fall ville blitt 360 vanlige push-ups + 60 på knærne), men at man skal trappe gradvis ned utover i programmet.

Det Caroline Berg Eriksen, Lars-Kristian Eriksen og Netfit.no (og dermed også Adrian Paul) er et makkverk og det er uforsvarlig. Selv "bare" 200 push-ups på en økt, uten at man på forhånd har trent seg opp til å tåle dette over lang tid, det er oppskriften på å få rhabdomyolyse i armmusklene.

Det finnes ikke den minste lille mulighet en gang at CBE selv greier å gjennomføre den tøffeste push-up-delen av dette programmet 100 + 100 push-ups på en forsvarlig måte, med riktig teknikk. Det er hun ikke i nærheten av å være sterk nok til. Og om hun presser seg gjennom det likevel, så er det for henne både risiko for rhabdomyolyse og skulderskade.

Men sittende med ansiktet bortvent fra kamera (jeg hadde heller ikke greid å se folk i øynene om jeg var så gjennomført uprofesjonell og uforsvarlig i min jobb...), på en sittepute, stivt poserende og holdende på en eneste bok (selv om den kanskje veier nærmere en liten kilo...), så avslører altså "personlig trenere" Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen se så til de grader. Ingen av dem har noe som en gang ligner et profesjonelt blikk, de evner ikke å se hvor problemene ligger, hva som må styrkes for å unngå skader, hvordan trene seg opp på en forsvarlig måte. 

De har begge to korte pt-kurs og er ikke egnet til å undervise andre, noe de avslører gang på gang på gang der de nesten drukner i egen navlebeskuelse.

 

 

Endret av Frisk Frosk
Link
  • Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (23 minutter siden):

Neida, dette er helt normalt!

Alle i Tyrkia sitter på kanten av taket med pute under rumpa, glass og bolle sirlig dandert godt utenfor rekkevidde og blar i bøker i solnedgang. Med hatt. Rett i ryggen og med låret holdt godt oppe så den ikke får bølger, vinkler, eller knekk hvis den hviler naturlig på kanten.

Skjult bak kroppen befinner det seg et kosteskaft så ryggen ikke krummer seg, og skjørt med topp skjuler en helt normal sittemage. Neida. Joda.

Bildet kunne egentlig vært fint, hadde det ikke vært fanden så oppstilt og lite triverdig. Ingen sitter slik. Ingen. Med mindre man lager delikat innhold til kontoene sine.

Cbe leser forøvrig ikke bøker, med unntak av når hun annonserer Jojo Moyes lydbok for Storytel. Men det er jo en god stund siden nå.

Ettersom tyrkerne har for vane å lese bok på kanten av stupet, er jo en form for kattesikring for mennesker en god forretningsidé å tipse paret om. Kanskje det kan gi inntekt. Evt.kan de tipse videre til kollega Annema, om ikke annet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har sett tidligere, så er jeg villig å sette pengene mine på at nybegynnernivået er der Caroline er.

80 vanlige push-up to ganger.. aldri i verden at hun har styrke til det. Aldri sett 4 sammenhengende engang på hennes kanaler.

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (14 minutter siden):

Etter hva jeg har sett tidligere, så er jeg villig å sette pengene mine på at nybegynnernivået er der Caroline er.

80 vanlige push-up to ganger.. aldri i verden at hun har styrke til det. Aldri sett 4 sammenhengende engang på hennes kanaler.

Tenkte akkurat det samme, man ser jo at når hun har tatt et par så stopper hun nesten opp og de kutter filmingen. Er ikke sjans i havet at hun klarer 80x2…

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophia_08 skrev (1 time siden):

Dette er jo kun iscenesatt for bildet sin del.. tror neppe hun sitter på kanten der og leser bok, liksom😅

Hun leser vel knapt bok 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev om ekte, gjelder også dette bildet. Ser forøvrig nesten ut som KI siden personaen sitter så nær kanten med kroppen. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (47 minutter siden):

Etter hva jeg har sett tidligere, så er jeg villig å sette pengene mine på at nybegynnernivået er der Caroline er.

80 vanlige push-up to ganger.. aldri i verden at hun har styrke til det. Aldri sett 4 sammenhengende engang på hennes kanaler.

Så svak som hun er i skulderbladsmuskulaturen og skulderstabilitet, så greier hun nok ikke 60 på knærne en gang - og om hun greier å tvinge seg gjennom disse på knærne, så har hun i hvert fall ikke riktig teknikk. Hadde hun hatt det hadde hun ikke hatt vingede skulderblad fremdeles. Ikke etter årevis med trening, da burde hun hatt god skulderstabilitet, men det har hun jo ikke.

 

Endret av Frisk Frosk
Språkvask og presisering siste setning.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 timer siden):

Vet jeg sikkert henger meg opp i unødvendige detaljer nå. Men det beinet som henger ned -ser ikke det veldig anstrengt ut? Som om låret ikke får hvile på kanten men må holdes oppe? 

Screenshot_20240716_192650_Snapchat.thumb.jpg.87df0fe163c644080700e3b23f4b0ba7.jpg

Hva er det hun har stående mellom beina? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Neida, dette er helt normalt!

Alle i Tyrkia sitter på kanten av taket med pute under rumpa, glass og bolle sirlig dandert godt utenfor rekkevidde og blar i bøker i solnedgang. Med hatt. Rett i ryggen og med låret holdt godt oppe så den ikke får bølger, vinkler, eller knekk hvis den hviler naturlig på kanten.

Skjult bak kroppen befinner det seg et kosteskaft så ryggen ikke krummer seg, og skjørt med topp skjuler en helt normal sittemage. Neida. Joda.

Bildet kunne egentlig vært fint, hadde det ikke vært fanden så oppstilt og lite triverdig. Ingen sitter slik. Ingen. Med mindre man lager delikat innhold til kontoene sine.

Cbe leser forøvrig ikke bøker, med unntak av når hun annonserer Jojo Moyes lydbok for Storytel. Men det er jo en god stund siden nå.

Haha ikke sant, vi gjør da alle dette på siiiiiiiiiidenferie 😅

Styrer på for mest delikate bilder med rekvisitter vi egentlig driter i men som passer inn i glansbildet, regissert og redigert til punkt og prikke! Ingenting er overlatt til tilfeldighetene, og det er vel strengt talt tilfeldighetene som gir de beste bilder, men det har vel ikke "fotograf" Lars Kristian Eriksen kunnskap om....eller det blir vel for skremmende for dette overfladiske paret hvis ikke alt vises frem som perfekt, et lår kunne jo vært på avveie sånn perfeksjonmessig etter Eriksen's standard!

Endret av K_mb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rufs skrev (4 minutter siden):

Henriktroy 🤣🤣

Skjønte den ikke, jeg…..😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rufs skrev (18 minutter siden):

Henriktroy 🤣🤣

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (15 minutter siden):

Skjønte den ikke, jeg…..😅🙈

Hadde du på lyden? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (49 minutter siden):

Hadde du på lyden? :D

Aha!! 😂💩💨💨

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, CBE driver jo kun med kosetrening. Tror det er like greit at hun har lagt bort halvmaraton ambisjonene med mindre hun har tenkt å legge om treningen ganske drastisk. Antall km og intervalløkter per uke tilsier at hun burde løpe på godt under 1:40. Men hun løper jo stort sett aldri lenger enn 10km og i tillegg er jo farten ikke akkurat rask hverken på vanlige turer eller intervaller. Går man inn på Strava ser man også at hun stopper klokka hele tiden og tid per km som regel er 30-60 sekunder saktere per km. Om LKE skryter av å ha trent henne vil jeg ikke si at det er god pr. Om noen ønsker å forbedre løpetidene sine er nok dette paret de siste jeg ville betalt for råd. Og sterk og atletisk kunne like gjerne vært omdøpt til slank og estetisk. 

  • Liker 19
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (5 timer siden):

Neida, dette er helt normalt!

Alle i Tyrkia sitter på kanten av taket med pute under rumpa, glass og bolle sirlig dandert godt utenfor rekkevidde og blar i bøker i solnedgang. Med hatt. Rett i ryggen og med låret holdt godt oppe så den ikke får bølger, vinkler, eller knekk hvis den hviler naturlig på kanten.

Skjult bak kroppen befinner det seg et kosteskaft så ryggen ikke krummer seg, og skjørt med topp skjuler en helt normal sittemage. Neida. Joda.

Bildet kunne egentlig vært fint, hadde det ikke vært fanden så oppstilt og lite triverdig. Ingen sitter slik. Ingen. Med mindre man lager delikat innhold til kontoene sine.

Cbe leser forøvrig ikke bøker, med unntak av når hun annonserer Jojo Moyes lydbok for Storytel. Men det er jo en god stund siden nå.

Dette er jo ingen nyhet. Vil påstå at det det knapt finnes et menneske i Norge på instagram som har mer oppstilte/overfladiske bilder og tekster enn Caroline😅 År etter år ,dag etter dag er det like bilder,tekster og videoer. Hun klarer ikke ta et eneste bilde en gang der hun står i en normal avslappet stilling som et normalt levende menneske. Det er posering med hver en kroppsdel,enten bøy her og der eller skyte ut rompa,eller gå catwalk på videoer med en liten piruett🙈 Samme med barna, oppstilt/filter. Ingen is rundt munnen og gapende smil som de garantert har som alle andre barn.  Har aldri sett et eneste innlegg om en kip dag eller andre vanskeligheter heller, kun falske smil, protein pannekaker og trening😅 Det må være slitsomt leve slik. 😬

Endret av M.H85
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (5 timer siden):

Hadde jeg vært dem, hadde jeg vært flau over alle mulighetene de har skuslet bort - men jeg tror ikke de har det i seg. Likevel må de jo se at andre, som hadde samme utgangspunkt som dem selv, har fått til millionbedrifter der de sitter igjen med sånn ingenting å bygge videre på. Det er faktisk imponerende dårlig. Anna Rasmussen har kanskje heller ikke fått til noe særlig mer enn dem? Men  hun var jo mye yngre. Ironisk nok ser det jo ut til at CBE gjorde det bedre da hun drev bedriften sin selv, uten "hjelp" av ektemannen.
Men mye av trafikken til CBE kom jo av kommentarfeltene med all kranglinga, jeg tenker mitt om hvor mye av det de selv sto for nå. Det var vel der de var best - på å hisse til endeløse debatter som ga klikk på sida.

Det viktigste for Caroline Berg Eriksen er å vise alle at hun trener, posere og vise frem kroppen sin og kose seg med likes og kommentarer. Utenom det, virker de ikke særlig interesserte i å jobbe med andre mennesker. De liker titler, nå er det pt som er det store. Før var det yoga instruktør, designer, journalist og sikkert mer. De tar alltid snarveiene med noen korte kurs og vil fremstå som eksperter.Det er så amatørmessig og useriøst. De lever av reklame men følger aldri lover og retningslinjer for merking av reklame og retusjert person. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke vise at du klarer mer enn 3 push-up, Caroline?

Vet du har uttalt at du gjør mer av det du får kritikk av, men det gir jo ingen mening. Vis at du kan rett teknikk eller flere enn 3 rep - istedenfor å vise maks 3 rep eller mer feil teknikk. Er jo ingen fandenivoldskhet i å fortsette med samme - heller inkompetanse. Hadde jo vært mye bedre å vist kritikerne feil enn å igjen og igjen bevise at kritikerne har rett. 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...