Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (3 minutter siden):

En nettside som ikke er oppdatert. De er nå to separate bedrifter uten samarbeid. En periode var det en overlapp, mens de skilte bedriftene - f.eks kunne man booke hos begge i samme app. Nå er også dette endret. 

Stian Sandåker driver i Sarpsborg, så kritikken kan rettes dit. Jeg ville aldri booket en time med LKE som trener, en du vet ser ned på dine ekstra kilo, svingende motivasjon og uproffe teknikk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (11 minutter siden):

Ramlet av her: He speaks a lot of Bokmål! 🤭

Måltidserstattere, hypnose og PT-timer, tydeligvis. Sandåker er involvert i to firmaer med «erstatningsmat». 
 

Edit: hvis de ikke samarbeider lengre, bør de oppdatere siden, kan ikke forvente at andre skal sitte med annen fakta. De startet opp i 2022! 

Endret av Kollontaj
  • Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Ramlet av her: He speaks a lot of Bokmål! 🤭

Måltidserstattere, hypnose og PT-timer, tydeligvis. Sandåker er involvert i to firmaer med «erstatningsmat». 
 

Edit: hvis de ikke samarbeider lengre, bør de oppdatere siden, kan ikke forvente at andre skal sitte med annen fakta. De startet opp i 2022! 

Tipper ingen har forventet at noen skal sitte med fakta. Jeg bare sier i fra slik at anklagene mot feil person kan fjernes. Ingen kritikk mot noen. 


Samlivsbrudd skjer, livet skjer - de har sikkert ikke fått prioritert å få ordnet nettsiden enda. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rinne skrev (12 minutter siden):

Tipper ingen har forventet at noen skal sitte med fakta. Jeg bare sier i fra slik at anklagene mot feil person kan fjernes. Ingen kritikk mot noen. 


Samlivsbrudd skjer, livet skjer - de har sikkert ikke fått prioritert å få ordnet nettsiden enda. 

Man må nesten forholde seg til offentlig informasjon, tenker jeg. Anklager er det vel ikke, kun info! 

Endret av Kollontaj
  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden):

Veldig fristende å spørre om senteret selv tror på våset de har delt om Eriksen. Her blir en verken trygg, senker skuldrene eller blir sett av en coach som plutselig har drevet online coaching i fire år, noe som i verste fall er svarteste løgn.

Gratulerer med nyansettelsen.

"..legger mye dedikasjon i å holde seg oppdatert på nyeste forsking.." 

Ja, det har jeg sett på X og i andre kommentarfelt. Syder av kunnskap.

  • Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Er det vanlig å legge ved lenke til ektefellens instragramskonto i slike presentasjoner?

Det hadde vært gøy å se hvordan han vil gripe det å trene en halvslapp middelaldrende kvinne som vil komme i litt bedre form😅

Da kommer nok fettklypa frem 😜

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (Akkurat nå):

Da kommer nok fettklypa frem 😜

Vel, for hans del får man ønske han lykke til, kanskje det er det han trenger, både økonomisk og for å ikke bli helt utenfor i samfunnet i en alder av noen og førti (med tanke på at han mest sannsynlig er fysisk og psykisk i stand til å jobbe.) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 timer siden):

Man må nesten forholde seg til offentlig informasjon, tenker jeg. Anklager er det vel ikke, kun info! 

Anklager var kanskje feil ord, beklager det. 
Det har blitt lagt ut bilde av en dame i tråden, som ikke har noe med ansettelse av LKE å gjøre, og det ble skrevet av en eller flere at hun var den som drev TeamPT Sarpsborg. Da føles det riktig å si i fra når jeg vet det ikke stemmer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (14 timer siden):

Men han legger mye dedikasjon i å holde seg oppdatert på nyeste forskning innen bransjen da 🤪 (Bare kjedelig han bruker flere uker per artikkel, tolker resultater i hytt og gevær og sjeldent skjønner inneholdet 🙃)

IMG_0667.thumb.png.a8730b079b773452769bbdb60bca5893.png

Blir svett når en bedrift bruker såpass mye emojis…

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (14 timer siden):

Men han legger mye dedikasjon i å holde seg oppdatert på nyeste forskning innen bransjen da 🤪 (Bare kjedelig han bruker flere uker per artikkel, tolker resultater i hytt og gevær og sjeldent skjønner inneholdet 🙃)

IMG_0667.thumb.png.a8730b079b773452769bbdb60bca5893.png

Er så glad for at han har «rukket å bli» 41 år, jeg. I alle dager…..

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (30 minutter siden):

Er så glad for at han har «rukket å bli» 41 år, jeg. I alle dager…..

Og han har to døtre på 7 og 10 år. Viktig info, hjelpe meg .
Det verste er at vi vet alt om de to. 😫

  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste person i verden jeg ville hatt som PT. Og ja, veldig useriøs bedriftspresentasjon med unger og frue og emojis. 

  • Liker 31
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med så lite glede som han deler fra treningen, med fokus på mørke dystre bilder uten smil og kontakt med «lesere» så er han den siste jeg ville brukt som pt.

Det er så mange fantastisk flotte og indpirerende pter der ute, at han havner nederst på listen over de jeg ville valgt. 

Mår man er der at man vil bruke pt er det glede og motivasjon som gjelder. Ikke å se tynnest mumig ut som de har vist gjennom netfit.

 

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (22 minutter siden):

Og han har to døtre på 7 og 10 år. Viktig info, hjelpe meg .
Det verste er at vi vet alt om de to. 😫

Tenkte på det samme. Det er jo totalt uinteressant ifht jobben han skal gjøre. Jeg driver med foreldreveiledningskurs og sier da at jeg har barn, ikke noe mer, men det er faktisk en relevant opplysning. Ifht PT er det helt irrelevant. 

Det holder vel å skrive at han er gift og har to barn hvis man først må skrive noe. Men noe sier meg at han har skrevet dette selv? 

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde det vel stått på engelsk? 😆

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Da hadde det vel stått på engelsk? 😆

Ja, du har nok rett i det😉

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (17 minutter siden):

Tenkte på det samme. Det er jo totalt uinteressant ifht jobben han skal gjøre. Jeg driver med foreldreveiledningskurs og sier da at jeg har barn, ikke noe mer, men det er faktisk en relevant opplysning. Ifht PT er det helt irrelevant. 

Det holder vel å skrive at han er gift og har to barn hvis man først må skrive noe. Men noe sier meg at han har skrevet dette selv? 

Måtte vel bruke noe for å fylle opp😅 Han har vel ikke noe særlig å komme med på cv av utdanning eller jobb etter at han pensjonerte seg som fotballspiller.

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (2 timer siden):

noe sier meg at han har skrevet dette selv? 

Samme følelse. Forøvrig vil vel korrekt CV inneholde omtrent dette:

Fotballspiller

Partner i Treasures AS

Fotokurs online

To år på Bjørknes innen ernæring

Fotballtrener ungdom

Omvendt Julenisse Sarpsborg

Fordypning i Pub.med.

Lage egne nettsider etter ferdigmal

Netfit

SoMe

Oppdatere Brønnøysundregisteret

PT-kurs

Trene et par unger hos Team PT

PT-kurs med fordypning

Disputas på X

Athlete Excel

Disputas på X

Team PT, Sarpsborg

Så har han jo rukket å bli hele 41 år, og likevel fått til ekstremt mye i så ung alder.

Tror ikke jeg gidder å starte med CV'n til den han deler postkasse med når den er så altomfattende for ei som  har rukket å bli hele 38 år.

Spøk til side, jeg syns ikke disse to godt voksne har så voldsomt mye kompetanse eller utdannelse, om noe, å skryte av til å tilby 1:1 tjenester innen trening. De går den veien der de tror de har nok kompetanse som de sannsynligvis mener de kan klare med veldig lettvinte løsninger, mye juba og lite ballong.

Det de kan skryte av er å engang for noen år siden å ha hatt høy omsetning og overskudd via Treasures AS. Det ble bare ikke noe mer ut av det.

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

Samme følelse. Forøvrig vil vel korrekt CV inneholde omtrent dette:

Fotballspiller

Partner i Treasures AS

Fotokurs online

To år på Bjørknes innen ernæring

Fotballtrener ungdom

Omvendt Julenisse Sarpsborg

Fordypning i Pub.med.

Lage egne nettsider etter ferdigmal

Netfit

SoMe

Oppdatere Brønnøysundregisteret

PT-kurs

Trene et par unger hos Team PT

PT-kurs med fordypning

Disputas på X

Athlete Excel

Disputas på X

Team PT, Sarpsborg

Så har han jo rukket å bli hele 41 år, og likevel fått til ekstremt mye i så ung alder.

Tror ikke jeg gidder å starte med CV'n til den han deler postkasse med når den er så altomfattende for ei som  har rukket å bli hele 38 år.

Spøk til side, jeg syns ikke disse to godt voksne har så voldsomt mye kompetanse eller utdannelse, om noe, å skryte av til å tilby 1:1 tjenester innen trening. De går den veien der de tror de har nok kompetanse som de sannsynligvis mener de kan klare med veldig lettvinte løsninger, mye juba og lite ballong.

Det de kan skryte av er å engang for noen år siden å ha hatt høy omsetning og overskudd via Treasures AS. Det ble bare ikke noe mer ut av det.

Glemte du “Råskinn på å lage bilder med dystopiske motiv og mennesker med abnormt antall fingre»? :fnise:

  • Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...