Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Laia said:

Det er ganske påfallende hvor mange følgere CBE mister for tiden. I dag igjen: 52 nye avfulgte fra IG kanalen. Jeg poster ganske ofte om dette temaet med følgertall, da jeg synes det er så fascinerende og utrolig merkelig at bedriften ikke synes å se linken mellom innholdsproduksjon og hvordan dette mottas «i markedet».  Det er jo ganske tydelig at innholdet ikke treffer særlig godt med en slik utvikling? Alternativt, at de faktisk ser denne utviklingen men at de ikke for noen pris er villige til å endre kurs (innhold) eller tilpasse seg målgruppe/kundemasse.  Jeg tror mest på sistnevnte. 

Har CBE kanskje mer eller mindre gitt opp IG for å satse alt på SC? 
 

kilde til følgertallutvikling: socialblade.com

Hun poster lite på IG, så åpenbart at de vil ha folk over på snap og derfor er ikke følgertallet på IG særlig viktig lenger. Gjelder jo nesten alle influensere for tiden? Jeg syns det er en kjip utvikling, fordi influensere jeg egentlig liker (Julie Valsø for eksempel) ikke lenger poster særlig på IG og i stedet poster masse ræl på snap. Tenker det er begrenset hvor mange overfladiske tullesnapper folk gidder å se, så lønnsomheten vil nok gå ned også på snap etterhvert. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så en av snappene til CBE.no for en tid tilbake og jeg holdt på å sovne underveis. Makan! Var noe om vasking og fullstendig uinteressant ispedd CBE med filter og hårpelle-tics. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google henne, og hun er 37 år!! Bare noen få år yngre enn meg 😶 Hvordan klarer hun å ikke dø av flauhet 🙈

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (14 timer siden):

Jeg vet ikke hvor mye og hvor ofte hun justerer på utseende sitt på TMklinikken, men jeg reagerer på en annen ting ved dette bildet. Hun hadde selvsagt ikke delt et bilde hun ikke var fornøyd med, men se nøye etter. Dødt ansiktsuttrykk med sløve øyne, som gjør at hun enten ser neddopa ut, eller syk. Det er hinsides at dette blir sett på som noe vakkert eller positivt, det er ingenting der. Hun gjør kanskje et forsøk på å se naturlig ut, uten sminke, men dessverre ser jeg veldig lite som er naturlig. Om det er klinikkbehandlinger, filter, eller begge deler, vet jeg ikke. Men uttrykket skjønner jeg ingenting av. Hun feiler så med innholdet sitt på så mange områder, at det nesten er godt gjort. 

Jeg tror meningen er at det skal være sexy?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker hun sa snap krever mindre arbeid. Jeg kan ikke tenke meg noe mer irriterende enn Snapchat. Hvilken målgruppe er det hun vil nå? Selvfølgelig må målet være å gjøre minst mulig. 

Endret av Surikatt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den løpestilen til CBE - er ikke den «feil»? Veldig forfot…fikk opp en «reel» med «rett løpestil. Der løp en person som henne og fikk et rødt kryss over som i wrong🤣Hælen skal være i bakken osv.; ikke rart kanskje om hun sliter med tid i løp, for gir ikke mye kraft den den løpingen hennes. Som om hun har brennende lava under føttene. Ingen ekspert jeg altså, men hun skal vel i utgpkt være det…

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (15 minutter siden):

Den løpestilen til CBE - er ikke den «feil»? Veldig forfot…fikk opp en «reel» med «rett løpestil. Der løp en person som henne og fikk et rødt kryss over som i wrong🤣Hælen skal være i bakken osv.; ikke rart kanskje om hun sliter med tid i løp, for gir ikke mye kraft den den løpingen hennes. Som om hun har brennende lava under føttene. Ingen ekspert jeg altså, men hun skal vel i utgpkt være det…

Hun har ikke spesielt god løpsteknikk dessverre.. om du ser på de beste løperne lander de hvert steg med mer "bøy" i ankelen (dorsalfleksjon). I tillegg skal foten lande like under kroppen og ikke foran.

CBE løper som en ballerina, pointer tærne og lander med foten foran kroppen. Om jeg skal tippe, så tror jeg hun forsøker å løpe pent og elegant... selv om resultatet fort blir krefter brukt i annen retning enn fartsretning, og potensielt leggsmerter..

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tyr hun til snapchat for å spørre følgerne sine om tips ang hår som har fått grønnskjær av klor. Ikke sitt eget, men datteren. Filmer henne bakfra mens hun drar i håret mens de går. 

Hva er det hun holder på med?! Hvem f*** bryr seg om grønnskjær i håret til en 7 (?) åring på ferie?? Til slutt får hun tips fra en følger om å bruke ketchup, men hun konkluderer med at det er nok best og vente til de skal hjem.

  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan tømme cola på. Og egentlig bare huske å vaske godt FØR klor. Klor reagerer med produkter i håret. Da det blir grønt.

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Badetøy og hår er ingenting mot å filme barnet som suger på en is. Det er idioti! Fy F for ja. Finner virkelig ikke ord. Det er jo helt tomt i hodet

  • Liker 30
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (6 timer siden):

Henrik Troy 😅

image.thumb.png.b23803492fcffe6b688c31fcd83d14ff.png

Instanavigation.com henriktroy

Hva er det hun vil vise her? Blir ikke familie og venner flaue? Sykeste bildet jeg har sett. 

  • Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 minutter siden):

Hva er det hun vil vise her? Blir ikke familie og venner flaue? Sykeste bildet jeg har sett. 

Hun vil vise kroppen sin. Nærmere bestemt rumpa si. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FruByråkrat skrev (2 timer siden):

Hun har ikke spesielt god løpsteknikk dessverre.. om du ser på de beste løperne lander de hvert steg med mer "bøy" i ankelen (dorsalfleksjon). I tillegg skal foten lande like under kroppen og ikke foran.

CBE løper som en ballerina, pointer tærne og lander med foten foran kroppen. Om jeg skal tippe, så tror jeg hun forsøker å løpe pent og elegant... selv om resultatet fort blir krefter brukt i annen retning enn fartsretning, og potensielt leggsmerter..

https://www.lopekurs.no/vanlige-lopefeil
Denne kunne vært noe for netfit.

Forklarer kanskje at tiden ikke er bedre mtp mengde trening siden steget hennes bremser farten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (38 minutter siden):

Hva er det hun vil vise her? Blir ikke familie og venner flaue? Sykeste bildet jeg har sett. 

Hun er på en familieferie og legger ut et redigert rumpebilde på nettet og noen har kommentert «boner». Håper hun har en fin ferie da med hovedfokus på egen kropp, utseende og sosiale medier. Det er familieferien sin, det. 

  • Liker 28
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (7 timer siden):

Henrik Troy 😅

image.thumb.png.b23803492fcffe6b688c31fcd83d14ff.png

Instanavigation.com henriktroy

Snerten i det Henrik Troy gjør er faktisk betydelig mer sexy😘

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruByråkrat skrev (2 timer siden):

Hun har ikke spesielt god løpsteknikk dessverre.. om du ser på de beste løperne lander de hvert steg med mer "bøy" i ankelen (dorsalfleksjon). I tillegg skal foten lande like under kroppen og ikke foran.

CBE løper som en ballerina, pointer tærne og lander med foten foran kroppen. Om jeg skal tippe, så tror jeg hun forsøker å løpe pent og elegant... selv om resultatet fort blir krefter brukt i annen retning enn fartsretning, og potensielt leggsmerter..

CBE er blitt spurt om løpeteknikk på en spørsmålsrunde på Netfit for en kort stund siden, og da svarte hun at det ikke finnes én riktig løpeteknikk, men at man må løpe sånn som man selv synes er naturlig 🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...