Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Men hun fileterte jo laks tidligere i programmet- gjorde hun ikke det da? 

IMG_5501.png

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingebjørg skrev (12 timer siden):

Hun er jo så søt og hyggelig i Camp Kulinaris. Hvorfor slipper ikke den personen frem i kanalene hennes?
 

Velfortjent og verdig vinner, hun lager god og delikat mat. Burde tatt med dette inn i sosiale medier.

Den personen slipper vel ikke fram med «Åge» bak kamera🤷‍♀️

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser Caroline på CK så blir jeg så glad i henne. Hver gang jeg hører på henne i noen andres podcast eller på et ekte intervju, så blir jeg også så glad i henne. Hun oppleves som litt sjenert og ydmyk og bare snill og god. 

Når jeg er her inne så misliker jeg henne litt og litt for hver gang jeg leser her inne. Jeg blir veldig farget av denne tråden, på en negativ måte. Men så ser jeg hvordan hun egentlig er og husker hva jeg opprinnelig tenkte om henne, også blir jeg glad i henne igjen. 

Hennes egen Instagram gjør at hun fremstår kald og hard. Så den gjør også at jeg misliker henne hvis jeg er for mye der inne. 

Jeg har ingen konklusjon. Bare tanker. 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så reelen med venninna Ine. Det ser litt stivt og rart ut å ståhelt inntil veggen der C alltid står når hun skal produsere noe innendørs. De kunne satt seg ned i en sofa, eller grepet det an på en måte som var mer avslappa og casual. Dette her ble veldig kunstig. 

Endret av Escadamango
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Escadamango skrev (6 timer siden):

Jeg så reelen med venninna Ine. Det ser litt stivt og rart ut å ståhelt inntil veggen der C alltid står når hun skal produsere noe innendørs. De kunne satt seg ned i en sofa, eller grepet det an på en måte som var mer avslappa og casual. Dette her ble veldig kunstig. 

Synes faktisk hun var bedre enn før der, mulig det var fordi jeg så hele ansiktet for en gangs skyld 🤔 synes også de siste bildene har vært lysere og bedre enn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (25 minutter siden):

Synes faktisk hun var bedre enn før der, mulig det var fordi jeg så hele ansiktet for en gangs skyld 🤔 synes også de siste bildene har vært lysere og bedre enn før. 

Kanskje det ikke er så tung etterbehandling som hun ofte har, men jeg siktet til at det var oppstilt og kunstig. Er det ingenting av det C foretar seg som ser avslappet ut? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Escadamango skrev (45 minutter siden):

Kanskje det ikke er så tung etterbehandling som hun ofte har, men jeg siktet til at det var oppstilt og kunstig. Er det ingenting av det C foretar seg som ser avslappet ut? 

Det er filter på både Caroline og Ine. Ingen mennesker ser slik ut, og ekstra latterlig blir det i reklame for diverse hudbehandlinger hos TMklinikken til Ine. Ine var nylig med i tvserien "Foreldrekoden" og Caroline I Camp Kulinaris. De ser selvfølgelig ikke slik ut der, der hadde de bare hudbehandlingene. De sjeldne gangen herr Eriksen også fanges på nærbildene til Caroline sammen med Caroline, har også han dette absurde babyfjeset.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (12 timer siden):

Når jeg ser Caroline på CK så blir jeg så glad i henne. Hver gang jeg hører på henne i noen andres podcast eller på et ekte intervju, så blir jeg også så glad i henne. Hun oppleves som litt sjenert og ydmyk og bare snill og god. 

Når jeg er her inne så misliker jeg henne litt og litt for hver gang jeg leser her inne. Jeg blir veldig farget av denne tråden, på en negativ måte. Men så ser jeg hvordan hun egentlig er og husker hva jeg opprinnelig tenkte om henne, også blir jeg glad i henne igjen. 

Hennes egen Instagram gjør at hun fremstår kald og hard. Så den gjør også at jeg misliker henne hvis jeg er for mye der inne. 

Jeg har ingen konklusjon. Bare tanker. 

Det mest urovekkende er vel at du er glad i noen som ikke aner hvem du er, eller som bryr seg om deg tilbake, og ditt eksempel er en påminnelse på hvor stor påvirkning CBE med sitt innhold kan ha på følgere som hun ikke bryr seg om. Ønsker deg alt godt!

  • Liker 22
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (15 timer siden):

Når jeg ser Caroline på CK så blir jeg så glad i henne. Hver gang jeg hører på henne i noen andres podcast eller på et ekte intervju, så blir jeg også så glad i henne. Hun oppleves som litt sjenert og ydmyk og bare snill og god. 

Når jeg er her inne så misliker jeg henne litt og litt for hver gang jeg leser her inne. Jeg blir veldig farget av denne tråden, på en negativ måte. Men så ser jeg hvordan hun egentlig er og husker hva jeg opprinnelig tenkte om henne, også blir jeg glad i henne igjen. 

Hennes egen Instagram gjør at hun fremstår kald og hard. Så den gjør også at jeg misliker henne hvis jeg er for mye der inne. 

Jeg har ingen konklusjon. Bare tanker. 

Denne tråden handler ikke om hvorvidt man liker eller misliker Caroline. Men derimot om hvordan bedriften opererer, og det kritikkverdige rundt barneeksponering, ekstrem filterbruk og forsøk på å fremstå tynnest mulig i egne kanaler, inkompetent treningsinfluensing der de prøver å leke eksperter uten faglig tyngde og uten erfaring i å trene andre enn seg selv uten noe annet enn middelmådige resultater, mangel på merking av reklame og ikke minst den fiendtlige holdningen de har til alle som ikke svarer på innlegg med 🔥fineste❤️🦄🍑vakreste du, hvor er kjolen fra?- og lignende. Kommer det noen spørsmål som blir kinkige eller saklig kritikk, så er det blokker, og så blir man omtalt som nettroll og sure, misunnelige, feite rævglefs. 

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (7 timer siden):

Denne tråden handler ikke om hvorvidt man liker eller misliker Caroline. Men derimot om hvordan bedriften opererer, og det kritikkverdige rundt barneeksponering, ekstrem filterbruk og forsøk på å fremstå tynnest mulig i egne kanaler, inkompetent treningsinfluensing der de prøver å leke eksperter uten faglig tyngde og uten erfaring i å trene andre enn seg selv uten noe annet enn middelmådige resultater, mangel på merking av reklame og ikke minst den fiendtlige holdningen de har til alle som ikke svarer på innlegg med 🔥fineste❤️🦄🍑vakreste du, hvor er kjolen fra?- og lignende. Kommer det noen spørsmål som blir kinkige eller saklig kritikk, så er det blokker, og så blir man omtalt som nettroll og sure, misunnelige, feite rævglefs. 

Jeg tenker denne tråden handler om det vi som er i tråden faktisk bryr oss om.

Og hvilke opplevelser hver en av oss har av Caroline. Ingen innlegg er mer riktige enn andres, det er bare ulike synspunkt og jeg tenker at vi trenger alle. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (10 timer siden):

Det mest urovekkende er vel at du er glad i noen som ikke aner hvem du er, eller som bryr seg om deg tilbake, og ditt eksempel er en påminnelse på hvor stor påvirkning CBE med sitt innhold kan ha på følgere som hun ikke bryr seg om. Ønsker deg alt godt!

Åja, kanskje jeg ordla meg på en måte som kunne misforstås. Jeg beklager det. 

Jeg er ikke glad i henne på samme måte som i familien min, forstår du bedre hva jeg mener da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (1 time siden):

Jeg tenker denne tråden handler om det vi som er i tråden faktisk bryr oss om.

Og hvilke opplevelser hver en av oss har av Caroline. Ingen innlegg er mer riktige enn andres, det er bare ulike synspunkt og jeg tenker at vi trenger alle. 

 

Tråden handler om bedriften(e), bedriftseierne og bedriftsinnholdet og måten eierne driver sine bedrifter, ikke "Caroline" personlig - selv om bedriftseier velger å gjøre egen person, eget liv, eget hjem, egen familie, egne barn til produkt og "innhold" på bedriften(e)s kanaler.

Dessverre så er det umulig at det blir en viss overlapp mellom bedrift, bedriftsinnhold og eierne privat når eierne gjør nettopp seg selv, eget liv osv. til bedriftsinnhold. Det skal likevel i tråden diskuteres i relasjon til hvordan dette forholder seg til bedriften(e).

Det er legitimt å f.eks. diskutere hva bedriftseier - og mor Caroline - gjør når hun (og mannen) gjør barneeksponering til bedriftsinnhold, og fronting av forvridde kropps- og utseendeholdninger som er skadelig for andre. Dette viser ikke bare bedriftseiers private (dårlige og usunne) holdninger, det viser hvordan hun/de velger å tjene penger og at de ikke har noen skrupler med at det produktet de selger og det innholdet de publiserer er skadelig for andre.

Hvem "Caroline" er privat, det vet vel ingen av oss, selv om vi vet ganske mye om hvilke holdninger bedriftseier Caroline Berg Eriksen og medeier har, siden hun har brettet ut dette i 15 år, 10+ av dem også med barn...

  • Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hutredje skrev (11 timer siden):

Denne tråden har så visst handlet mest om Caroline ! Nå må dere fjan gi dere !  Det dreier seg ikke bedriften og gubben til Caroline ! Det dreier seg om hvilken, hva, hvordan og gud hvet hva av det verste om Caroline! Ja jeg har sagt klart ifra om hva jeg mener om det hun gjør med barna! Men fy  hun er ei sterk dame på alle måter! Blir overasket at dere mange her ikke går inn på tråden Isabel Raad , hun  må da være det verste av de verste. Men der er dere ikke,si

Vet ingenting annet om Raad enn at hun har vært med i et realityprogram på TV som jeg aldri har sett på, og at hun bor i Dubai og snapper 1000000 hver dag.. noe som gjør at jeg ikke vil følge henne. Så nei, er ikke der si. 

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 timer siden):

Tråden handler om bedriften(e), bedriftseierne og bedriftsinnholdet og måten eierne driver sine bedrifter, ikke "Caroline" personlig - selv om bedriftseier velger å gjøre egen person, eget liv, eget hjem, egen familie, egne barn til produkt og "innhold" på bedriften(e)s kanaler.

Dessverre så er det umulig at det blir en viss overlapp mellom bedrift, bedriftsinnhold og eierne privat når eierne gjør nettopp seg selv, eget liv osv. til bedriftsinnhold. Det skal likevel i tråden diskuteres i relasjon til hvordan dette forholder seg til bedriften(e).

Det er legitimt å f.eks. diskutere hva bedriftseier - og mor Caroline - gjør når hun (og mannen) gjør barneeksponering til bedriftsinnhold, og fronting av forvridde kropps- og utseendeholdninger som er skadelig for andre. Dette viser ikke bare bedriftseiers private (dårlige og usunne) holdninger, det viser hvordan hun/de velger å tjene penger og at de ikke har noen skrupler med at det produktet de selger og det innholdet de publiserer er skadelig for andre.

Hvem "Caroline" er privat, det vet vel ingen av oss, selv om vi vet ganske mye om hvilke holdninger bedriftseier Caroline Berg Eriksen og medeier har, siden hun har brettet ut dette i 15 år, 10+ av dem også med barn...

Også handler den om hvilke tanker jeg og andre har om henne og selve tråden. 

Takk for at du deler dine tanker. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diosa skrev (25 minutter siden):

Også handler den om hvilke tanker jeg og andre har om henne og selve tråden. 

Takk for at du deler dine tanker. 

Nei. Rampelyset på Kvinneguiden handler om kjente, offentlige personer og akkurat denne tråden er definert av hi. 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BellaSwan skrev (6 timer siden):

Er det festival på gang? #cowboyboots 

De som vet, de vet.

Jepp.

I morgen er det vel sommerkjole, blomsterkrans og snurring...

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (9 minutter siden):

Jepp.

I morgen er det vel sommerkjole, blomsterkrans og snurring...

Sikkert. Gleder meg til å se borddekkingen hennes. Alltid inspirerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, tror dere Jan Thomas blir kalt for en «hater» nå? 🤭

IMG_5544.png

  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (3 minutter siden):

Ups, tror dere Jan Thomas blir kalt for en «hater» nå? 🤭

IMG_5544.png

Irriterende å lese J-T sine terningskast. Virker så smiskende og innlysende hvem han gir høye kast. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...