Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Hutredje

Dame if you do and damed if you dont….Caroline er dømt her inne hun, åkke som.

Endret av Hutredje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sagt det før og sier det igjen. Må ha vært en befrielse for Caroline å ha fått tilbringe tid med en haug med flotte mennesker. Som ikke bare var opptatt av seg selv, som hadde humor, omsorg og viste seg på en ærlig måte.

Som flere sier, lke har ødelagt cbe helt. Både rykte og den hun er. Her har det gått rett utfor.

Utover i serien kom hun mer og mer "ut" på en positiv måte. Godt å se.

Hun må ta styringen selv og ikke la treningsdotten styre henne, hvis ikke vil hun forbli en utdatert influencer uten tillit.

Men, sikkert ikke så lett. Han virker ikke som en person som lar andre ha meninger.. ref besserwisser kommentarer både her og der.

Jeg har selv vært i et forhold med en ganske lik type. Man blir helt selvutslettet og det er vanskelig å komme seg ut og videre

Håper i hvert fall at hun tar styringen over sin egen bedrift. Så lenge han er med og styrer kommer det ikke til å gå opp igjen. 

Man ser ikke før man er på utsiden igjen, hvor galt det faktisk var på innsiden.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hutredje skrev (3 timer siden):

Gratulere til Caroline👏👏👏 Hvis dere som er så negative til Caroline ikke ser det vi andre ser så ta dere en bolle!  Caroline har virkelig gjort det stort!

Nå hadde jeg tenkt å se finalen før jeg kommenterer, men det jeg har sett i begynnelsen da hun kom inn,  er ei usikker dame som fikk enkle retter å lage, i motsetning til Guri. Etter hvert ble CBE noe mer trygg, kanskje fordi hun ble så gode venner med G, det kunne iallfall se ut til å gjøre henne godt. Har sett semifinaleslutten og ble overrasket over resultatet der, hun hadde jo en stor feil med sopp som ikke var stekt, også litt kjipt at ei som ikke var med fra starten og gjort en kjempeinnsats ikke gikk videre. Men grattis med seieren, håper CBE klarer å bruke den til noe helt annet enn trutmunn, magefokus og rumpe fremover. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på Camp Kulinaris, men: Gratulerer hjerteligst med seieren til Caroline! :) 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sett CK, men så gøy for Caroline! Og jeg er helt sikker på at hun er en verdig vinner. Gratulerer! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare sett små glimt av Camp Kulinaris, men stemmer i gratulasjonene til Caroline! Godt jobbet!

Og nå som katta er ute av sekken håper jeg vi ser mer av dette i kanalene hennes. På tide å bytte ut beige mat og proteinpulver i noen skikkelig fristende, kjøttfrie retter, for det tror jeg det er interesse for. 

  • Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (9 timer siden):

Jeg er veldig imponert over Caroline i finalen👏. Det var godt å se et talent, at hun kan levere fra seg et produkt utenfor seg selv. Hun har dessverre ikke endret praksis i SoMe kanalene etter hun var med, men jeg krysser fingrene for at hun etter sendingene nå får innspill og impulser fra omgivelsene som kan inspirere til å dra i nye retninger. Realisten i meg sier at sjansene for det er utopiske, men ingenting hadde vært mer gledelig enn om undrenes tid ikke er forbi. Miraklene må nok i så fall treffe dem begge, og der tror jeg høyere makter har en litt kinkig kneik foran seg når det gjelder makkeren .. 

alltid lov å håpe 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Caroline med seieren, så bra jobba! 😊

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (52 minutter siden):

Jeg har heller ikke sett CK, men så gøy for Caroline! Og jeg er helt sikker på at hun er en verdig vinner. Gratulerer! 

Anbefaler å se finalen. Jeg har sjelden vært så positivt overrasket over et menneske jeg fra før hadde et negativt syn på. Hun gjorde virkelig en god figur! Jeg vil faktisk se mer av henne, på denne måten. Naturlig, ikke selvhøytidelig og avslappet. 

Endret av happygilmore
Skrivefeil
  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett en eneste episode av CK, men hører at Berg Eriksen endelig tødde opp og slappet av akkurat slik hun trengte, og dermed tok seieren. Det er veldig fint for henne!

Samtidig er det et paradoks at gjennom all tiden som har gått, har det ikke vært noen endring i det publiserte innholdet i kanalene hennes. Håper at hun, nå som katta er ute av sekken, begynner med noen endringer som kan bli mer bærekraftig for Treasures AS og det hun deler på SoMe. Et hett tips fra meg er å invitere til hageselskap, grille og servere ca. 70 kilo daukjøtt til gjestene mens hun sipper i seg litt prosecco for å flagre starten på et nytt liv og ny karriere.

Tja, det er kanskje ønsketenkning, men det kunne vært bra for det hun faktisk er: Administrerende direktør i eget selskap.

  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hutredje skrev (6 timer siden):

Gratulere til Caroline👏👏👏 Hvis dere som er så negative til Caroline ikke ser det vi andre ser så ta dere en bolle!  Caroline har virkelig gjort det stort!

Kritikken av bedriften er fortsatt like legitim. Men du tenkte kanskje på kritikk av deltakelsen i CK.

  • Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hutredje
~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Kritikken av bedriften er fortsatt like legitim. Men du tenkte kanskje på kritikk av deltakelsen i CK.

Du måtte bare ja. Sitter langt inne her å bare si gratulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (5 timer siden):

Har sagt det før og sier det igjen. Må ha vært en befrielse for Caroline å ha fått tilbringe tid med en haug med flotte mennesker. Som ikke bare var opptatt av seg selv, som hadde humor, omsorg og viste seg på en ærlig måte.

Som flere sier, lke har ødelagt cbe helt. Både rykte og den hun er. Her har det gått rett utfor.

Utover i serien kom hun mer og mer "ut" på en positiv måte. Godt å se.

Hun må ta styringen selv og ikke la treningsdotten styre henne, hvis ikke vil hun forbli en utdatert influencer uten tillit.

Men, sikkert ikke så lett. Han virker ikke som en person som lar andre ha meninger.. ref besserwisser kommentarer både her og der.

Jeg har selv vært i et forhold med en ganske lik type. Man blir helt selvutslettet og det er vanskelig å komme seg ut og videre

Håper i hvert fall at hun tar styringen over sin egen bedrift. Så lenge han er med og styrer kommer det ikke til å gå opp igjen. 

Man ser ikke før man er på utsiden igjen, hvor galt det faktisk var på innsiden.

Jeg har ikke fulgt Caroline på mange år, ikke siden fotballfrue-dagene tror jeg. Har lest litt her og fått med meg noen skandaler og må si meg enig med deg. Jeg tror LKE er mye av grunnen til at det gikk nedover med henne. Hun fortjener bedre, og alene på CK strålte hun. Fortjent seier, og godt å se litt av henne som menneske. 

LKE virker som en skremmende mann spør du meg. 

  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hutredje skrev (1 time siden):

Du måtte bare ja. Sitter langt inne her å bare si gratulere.

Det var et innspill til ditt eget innlegg.  Blar du en side bakover, ser du hva jeg mener om finaleprestasjonen i CK (bedriften er noe annet). 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt vant hun. Hun er jo perfekt i alt. 🥳

Utfordrere klarte seg fint, selv om det kanskje er litt urettferdig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xstrella skrev (7 minutter siden):

Selvsagt vant hun. Hun er jo perfekt i alt. 🥳

Utfordrere klarte seg fint, selv om det kanskje er litt urettferdig?

Ja jeg synes det er litt urettferdig med tanke på at de opprinnelige deltagerne har kjempet seg gjennom flere serveringer og konkurranser enn utfordrerne. Hadde vært mer rettferdig hvis utfordrerne måtte kjempe om plassen istedenfor å komme inn midt i løpet og bli fullverdige deltakere.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Ja jeg synes det er litt urettferdig med tanke på at de opprinnelige deltagerne har kjempet seg gjennom flere serveringer og konkurranser enn utfordrerne. Hadde vært mer rettferdig hvis utfordrerne måtte kjempe om plassen istedenfor å komme inn midt i løpet og bli fullverdige deltakere.

Helt enig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo så søt og hyggelig i Camp Kulinaris. Hvorfor slipper ikke den personen frem i kanalene hennes?
 

Velfortjent og verdig vinner, hun lager god og delikat mat. Burde tatt med dette inn i sosiale medier.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnenarrativet til influensere er en interessant skue av psykologisk fulltreffer og som virkemiddel for uangripelighet. Her popper det opp troll i eske på rekke og rad etter seieren i CK, der eneste agenda synes å være å melke CK for å tåkelegge trådens egentlige tema: Bedriftseiernes kritikkverdige virksomhet. Årevis med eksponering av mindreårige, thinspo, lovbrudd og løgner under kommersiell inntjening er underordnet hensynet til den ytterst verneverdige venninna.

  • Liker 23
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...