Kollontaj Skrevet 17. juni #97201 Del Skrevet 17. juni 🤭 bra innhold, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 17. juni #97202 Del Skrevet 17. juni 2 hours ago, Revenge o'Cavatina said: Sånn. Kalibrerte mobilskjermen. Haha. Episk 🤣 Jeg så ikke en gang at han hadde sandaler på seg jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. juni #97203 Del Skrevet 17. juni (endret) Marihone skrev (39 minutter siden): Haha. Episk 🤣 Jeg så ikke en gang at han hadde sandaler på seg jeg. Jeg ble mer paff over hvor langt nede mellom skuldrene han har nakken. Tror ikke jeg ville mene en slik knekk i nakken med blikket i gulvet lover utsikter til å øke antall kilo, heller gå ned noen kilo og terpe teknikk før nakken knekker. Igrunnen ser bildet mer oppstilt ut enn ved første øyekast. For hvis dette er ekte trening, vil jo beltet gnage seg godt inn i kjøttet både bak og på hoftene der huden er bar. Litt "tusler ned i kjelleren i shortsen og tar et par selfies. Jaja, glemte slippersene på men kan jo bare vignettere bildet 95%" Endret 17. juni av Revenge o'Cavatina 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 17. juni #97204 Del Skrevet 17. juni 1 hour ago, FruRosa said: Hjelpe meg for et bilde på "utforsk" på Snap. Aner ikke hva det handler om, klikker meg ikke inn. Slike dukker hadde barna mine! Serien heter Bratz:) 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juni #97205 Del Skrevet 17. juni Hodet er skikkelig langt sammenlignet med resten av overkroppen (filter, ikke kritikk av Carolinebergeriksenno sitt egentlige hode). 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 17. juni #97206 Del Skrevet 17. juni (endret) Sandaler når man løfter vekter er ganske normalt, HOKA derimot.. 🫣 edit; Handler om å få god kontakt med underlaget og ikke stå ustabilt slik man gjør med sko med masse demping. Endret 17. juni av LilleSnupp 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 17. juni #97207 Del Skrevet 17. juni FruRosa skrev (2 timer siden): Hjelpe meg for et bilde på "utforsk" på Snap. Aner ikke hva det handler om, klikker meg ikke inn. «Beltehack for oss med smal midje..?» 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juni #97208 Del Skrevet 17. juni Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden): Sånn. Kalibrerte mobilskjermen. 😂. Selvfølgelig mitt shitty kamera, ikke noe galt med herr Eriksen sine bilder. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juni #97209 Del Skrevet 17. juni Det går faktisk an å kjøpe kortere belter. Jeg bruker en annen metode enn det der, hvis det er for langt, da blir det ikke «kul» på beltet, heller. 😅 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juni #97210 Del Skrevet 17. juni Kollontaj skrev (10 minutter siden): Det går faktisk an å kjøpe kortere belter. Jeg bruker en annen metode enn det der, hvis det er for langt, da blir det ikke «kul» på beltet, heller. 😅 Du kan dele metoden og bli influenser? 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juni #97211 Del Skrevet 17. juni (endret) ~ Ada ~ skrev (28 minutter siden): Du kan dele metoden og bli influenser? Ja, er sikkert en åpning innenfor belte-influencing? 🤭 Edit: jeg bruker denne https://fb.watch/sMiiERSq8A/?mibextid=z4kJoQ Endret 17. juni av Kollontaj 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juni #97212 Del Skrevet 17. juni Kollontaj skrev (48 minutter siden): Ja, er sikkert en åpning innenfor belte-influencing? 🤭 Edit: jeg bruker denne https://fb.watch/sMiiERSq8A/?mibextid=z4kJoQ Mye bedre, spør du meg! Du vet det er viktig med litt konkurranseutsettelse i markedet? Bare styr unna en del andre forhold, som offentlige toaletter. Lykke til! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juni #97213 Del Skrevet 17. juni Hva skal man egentlig si? Jeg blir ganske matt. 24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 17. juni #97214 Del Skrevet 17. juni Kollontaj skrev (5 minutter siden): Hva skal man egentlig si? Jeg blir ganske matt. Altså... er han full? Det meste kunne jeg tyd, men siste setning gir ingen mening. Oh han er snart 41 år, han har drevet med fokusert trening i 30 år? siden han var 10 år? Eller trent andre mot sitt mål siden 10 års alder...? For han bruker vel ikke seg selv som forskningsbevis? 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 17. juni #97215 Del Skrevet 17. juni Can be transferred/it carries over = same,same but different i coacheriksen-ordboka 🤪 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 17. juni Populært innlegg #97216 Del Skrevet 17. juni "Trust me?" Not bloody likely, Eriksen. Du juger jo i samme setning🤦♀️ 34 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 18. juni #97217 Del Skrevet 18. juni Kollontaj skrev (7 timer siden): Hva skal man egentlig si? Jeg blir ganske matt. It carries over to everyday life… sa verdens mest usjarmerende og trollete menneske som etter endt fotballkarriere i Odd, hvor også der var ganske middelmådig, har utrettet ca…ingenting. 27 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. juni #97218 Del Skrevet 18. juni Isola2 skrev (18 minutter siden): It carries over to everyday life… sa verdens mest usjarmerende og trollete menneske som etter endt fotballkarriere i Odd, hvor også der var ganske middelmådig, har utrettet ca…ingenting. Er det en ting det i alle fall ikke har bygd, så er det selvinnsikt. For den er totalt fraværende. Men man blir kanskje sånn av å holde på alene i en mørk kjeller over tid, i tillegg til å leve i ett luftslott. For Dunning Kruger effekten har vel aldri vært mer beskrivelnde enn på LKE. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. juni #97219 Del Skrevet 18. juni Kjipt å jobbe mot et mål i over 30 år og de siste årene ikke jobbet mot et mål. Men hoppet fra mål til mål når han ikke har oppnådd noe særlig. Så stayerevnen er lik 0. Og hva den mannen egentlig lever av må gudene vite. Det er ikke engasjement i Some i hvert fall. Hva vil han egentlig oppnå med slike innlegg. Og tror han på dem selv? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. juni #97220 Del Skrevet 18. juni Isola2 skrev (1 time siden): It carries over to everyday life… sa verdens mest usjarmerende og trollete menneske som etter endt fotballkarriere i Odd, hvor også der var ganske middelmådig, har utrettet ca…ingenting. Everyday life 😂 er det ikke trening som er everyday life da? Ikke jobb fra 8-16 i hvert fall 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå