Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Frezia

Jeg ser ikke innsprøytet juks når vi ser henne på Camping … ja hun er nervøs men fy hun klarer seg bra og ser stunning ut!

Endret av Frezia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frezia skrev (4 minutter siden):

Jeg ser ikke innsprøytet juks når vi ser henne på Camping … ja hun er nervøs men fy hun klarer seg bra og ser stunning ut!

Nå var det vel filterbruk, redigering og juks med bilder og reels jeg kritiserer. Ikke hvordan hun ser ut i det virkelige liv? Helt naturlig er hun ikke, men tusen ganger bedre som seg selv enn den filterversjonen hun sverger til. 

  • Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (15 minutter siden):

Jeg ser ikke innsprøytet juks når vi ser henne på Camping … ja hun er nervøs men fy hun klarer seg bra og ser stunning ut!

Og i bedriftskanalene? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Og i bedriftskanalene? 

Jeg snakker om Caroline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke i bryllupet til "bestevenninnen" Ulrikke Brandstorp. Alt som kunne krype og gå av C-kjenduser var der, minus Caroline. Ikke invitert?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Fotballfluen skrev (3 timer siden):

Hun var ikke i bryllupet til "bestevenninnen" Ulrikke Brandstorp. Alt som kunne krype og gå av C-kjenduser var der, minus Caroline. Ikke invitert?

Å så😔 Caroline har aldri vært venninne  med Ulrikke. Instagramvennine ja men aldri venninne. Ulrikke bare ber de hun tror er A kjensiser men som er egentlig b,og d kjendiser…flaut🥴 Hipp hipp hurra 😂

Endret av Frezia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frezia skrev (6 timer siden):

Jeg ser ikke innsprøytet juks når vi ser henne på Camping … ja hun er nervøs men fy hun klarer seg bra og ser stunning ut!

Til det uthevede, om hun ser bra ut er irrelevant, det som diskuteres er at hun ser svært annerledes ut i "real life", i dette tilfelle i monitor i regi av andre, enn hvordan hun fremstiller seg selv på sin egen bedriftskanal!

  • Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, neon_sun said:

Jeg blir også fascinert av hvor lite hun løfter for å ha holdt på såpass lenge. Jeg har akkurat begynt med styrke igjen etter årevis borte, og løfter det samme. Og jeg ser på meg selv som relativt svak. Rart de liksom skal leve av dette.

Jeg syns du skal være litt forsiktig med å si slike ting. 40 kg er en bra vekt hvis man er helt ny, er man helt ny bør man ikke forvente å løfte mer enn stangen i knebøy. Du bør derfor ikke gå rundt og skape forventninger om at 40 kg er en vekt for de svake... Du mener det nok ikke slik men det er ganske nedlatende overfor mange som ikke greier 40 kg. 

 

CBE veier ikke så mye heller, så 40kg er jo ikke veldig dårlig. Vekten man løfter må alltid ses mot ens egen kroppsvekt. 

15 hours ago, LilleSnupp said:

Forventer ikke at en kvinnelig trener skal være sterkere enn meg (sånn litt humble bragging her), men jeg forventer at de kan utføre øvelser med korrekt teknikk - noe hun har vist igjen og igjen at hun ikke kan.

Dette, men også at når de selger et konsept kalt "sterk og atletisk" så skaper det en forventning om reell styrke. Det er jo ikke mye atletisk over Netfitkonseptet, jeg forstår ikke hvor de tar det fra??! 

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (3 timer siden):

Å så😔 Caroline har aldri vært venninne  med Ulrikke. Instagramvennine ja men aldri venninne. Ulrikke bare ber de hun tror er A kjensiser men som er egentlig b,og d kjendiser…flaut🥴 Hipp hipp hurra 😂

Og dette vet du fordi?.......

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (1 time siden):

40 kg er en bra vekt hvis man er helt ny, er man helt ny bør man ikke forvente å løfte mer enn stangen i knebøy. Du bør derfor ikke gå rundt og skape forventninger om at 40 kg er en vekt for de svake... Du mener det nok ikke slik men det er ganske nedlatende overfor mange som ikke greier 40 kg. 

 

CBE veier ikke så mye heller, så 40kg er jo ikke veldig dårlig. Vekten man løfter må alltid ses mot ens egen kroppsvekt. 

Dette er vel strengt tatt noe en treningscoach bør formidle til andre og ikke vi om en treningscoach. 

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Dette er vel strengt tatt noe en treningscoach bør formidle til andre og ikke vi om en treningscoach. 

Man kan vel ikke akkurat forvente at coachen deltar på KG for å motsi de som mener at 40 kg er svakt og rimelig å forvente av en nybegynner? 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (25 minutter siden):

Man kan vel ikke akkurat forvente at coachen deltar på KG for å motsi de som mener at 40 kg er svakt og rimelig å forvente av en nybegynner? 😅 

(Men man burde kunne forvente at en av de to pt'ene som firmaet består av hadde forstått at:

1. Man må kunne riktig teknikk før man bruker vekter.

2. Man må velge vekter tilpasset personlig styrke.

3. Man må ikke velge altfor tunge vekter slik at man ikke greier å utføre øvelsen trygt.

4. Begge to burde forstå at man ikke legger ut det som åpenbart er så feil på bedriftskanaler hvor man forsøker å gi inntrykk av at man har kunnskap om trening.

5. Når pt'enes fokus hele tiden er på å vise frem egne kroppen, men ikke evner å dele nyansert informasjon som tar hensyn til ulike treningsnivåer hos ev. følgere, da viser de sin skadelige inkompetanse.)

 

6. Gjennom flere år har eierne vist at de følger med her inne, selv om de offentlig hevder de ikke gjør det. Og ofte har de kommet med innhold i egne kanaler som liksom skal rette opp den legitime kritikken som er kommet på Kg og lignende plattformer. Så det er kanskje ikke så lenge før det kommer et "svar" i en av disse eiernes bedriftskanaler... ;)

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (29 minutter siden):

Man kan vel ikke akkurat forvente at coachen deltar på KG for å motsi de som mener at 40 kg er svakt og rimelig å forvente av en nybegynner? 😅 

Nei😊, mente nok ikke det. Siktet til at en coach ikke bør være nybegynner men ha erfaring og faglig tyngde til å veilede andre. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo pussig at daglig leder og nyutdannede PT-Caroline verken har oppdatert nettsiden siden 2023, og at det fortsatt krampeposeres for å se best ut fremfor å vise teknisk korrekte utførelser. Hvem har lyst til å trene på seg skader når det er som vises frem er skadelig? Er dette troverdig coaching som appellerer til meg som potensiell kunde? Nei.

Så lurer jeg på hvor det har blitt av alle coachene de knyttet til seg? Nå ser jeg bare AP med samboer.

Tilslutt er det for min del snodig at alle coachene hos Netfit ikke viser til personlige historier og tilbakemeldinger fra Netfit sine kunder. Dette er jo noe av det første en gjør når en skal markedsføre et nytt varemerke som Netfit. Frem med alt som har skjedd, hvir travelt og gøy det er, hvor mange som syns Carro er en dyktig treningsformidler. Osv. Nei, her er det tyst som i graven. Eventuelt alt det som LK Eriksen har fått for seg å gjøre i det siste med sine nyfødte AS'er. Tyst der også, for alt annet enn selvdigging og irriterende på X.

Ingen av disse fire viser noe som helst med relasjon til suksesshistorier eller kunder på vegne av Netfit. Er det noen som jobber der i det hele tatt? AP med sambo jobber i alle fall på OT. Da er ikke Netfit by Caroline annet enn enda en poseringskanal for selfier.

Hvem av dem jobber med hva? Siden daglig leder sliter litt med å få dagen til å gå opp på grunn av fire timer i Oslo, har jeg ingen tro på at det gis 24/7 oppfølging by Caroline overhodet. Er det omsetning og kunder? Hvor er resultatene, både kunder og regnskap?

Forventer snarlig svar på minst  én av kanalene.

  • Liker 30
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/16/2024 at 4:23 PM, ~ Ada ~ said:

Slutt å klag, Coach Eriksen har jo fin shorts på Instagram.

Screenshot_20240616_161143_Instagram.jpg

Men hvor er han? Jeg ser bare shortsen jeg. Hvorfor har de ikke lyse og freshe bilder?

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (25 minutter siden):

Men hvor er han? Jeg ser bare shortsen jeg. Hvorfor har de ikke lyse og freshe bilder?

Sånn. Kalibrerte mobilskjermen.

Screenshot_20240616_161143_Instagram.thumb.jpg.b5bf0b774338251be59c2138757159c7.jpg

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Revenge o'Cavatina skrev (20 minutter siden):

Sånn. Kalibrerte mobilskjermen.

Screenshot_20240616_161143_Instagram.thumb.jpg.b5bf0b774338251be59c2138757159c7.jpg

Badetøffler?😏

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (8 timer siden):

Jeg syns du skal være litt forsiktig med å si slike ting. 40 kg er en bra vekt hvis man er helt ny, er man helt ny bør man ikke forvente å løfte mer enn stangen i knebøy. Du bør derfor ikke gå rundt og skape forventninger om at 40 kg er en vekt for de svake... Du mener det nok ikke slik men det er ganske nedlatende overfor mange som ikke greier 40 kg. 

 

CBE veier ikke så mye heller, så 40kg er jo ikke veldig dårlig. Vekten man løfter må alltid ses mot ens egen kroppsvekt. 

Dette, men også at når de selger et konsept kalt "sterk og atletisk" så skaper det en forventning om reell styrke. Det er jo ikke mye atletisk over Netfitkonseptet, jeg forstår ikke hvor de tar det fra??! 

Ja, jeg er helt enig, legger meg flat der. Jeg har rett og slett ikke peiling, så kunne latt være å uttale meg. Ble bare overrasket over at en som lever av trening faktisk løfter det samme som nybegynneren meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for et bilde på "utforsk" på Snap. 

Aner ikke hva det handler om, klikker meg ikke inn.

Screenshot_20240617-181402_Snapchat.jpg

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Hjelpe meg for et bilde på "utforsk" på Snap. 

Aner ikke hva det handler om, klikker meg ikke inn.

Screenshot_20240617-181402_Snapchat.jpg

Det handler om at CBE bruker eviglang tid på å få på seg et belte.. Fordi hun har fått så mange spørsmål om det! Og ikke minst, for å bruke masse tid på midjen sin 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...