Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (43 minutter siden):

Siste innlegg som er reklame for Netfit; filter herfra til månen. Det er strengt tatt ulovlig. Men who cares? Ikke yppersteprestene fra Sarp, iallfall. 

 

LilleSnupp skrev (33 minutter siden):

Er det noe feil med speilet på det treningssenteret?

Det fjeset som vises der er lenge siden jeg har sett..

For ikke å snakke om at det også er proana. Ekstrem posering + filter som gjør hele benbygningen hennes langt tynnere enn hun faktisk er.

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

happygilmore skrev (1 time siden):

Ingen filterbruk her, for eksempel. 

IMG_2341.png

Det bildet er ikke annet enn proana det også. Filter gjør hele henne smalere, alt blir mye tynnere og lengre. Armene fremstår som sykelig tynne, på en måte som hun aldri har vært (eller er).

I sterk kontrast til dette, hvor filter plutselig gir henne mye muskler og fylde i armer/skuldre/rygg... som hun heller aldri har hatt, ikke på den måten i hvert fall:

Screenshot2024-06-16at14-14-44carolinebergeriksennoWatchInstagramstoriesanonymouslyPostsCommentsUserprofilestatistics.png.02321c0f287dbdba77cd2be9979951af.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Du har fått mange gode svar på dine kommentarer, men du altså ikke interessert i å diskutere saken videre. Tar ditt bidrag som lite seriøst og med en klype salt. 

Regna med at @Bendie ikke kom til å svare noe mer siden hen sa seg ferdig med å diskutere, men får håpe avkommet ikke lar seg påvirke for mye uten å vite hva denne tråden egentlig handler om 😛

Endret av Skrottefar
  • Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars rygg. Og med Hoka-sko i tillegg? PTen sin detta.

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig, @Snødronninga At hun ikke selv ser hvor urealistisk og dumt det ser ut er jo en gåte. Halve ansiktet er jo borte. Fryktelig! 

  • Liker 16
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og avstanden mellom øye og øyenbryn har også økt noe dramatisk ser jeg.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (36 minutter siden):

Veldig enig, @Snødronninga At hun ikke selv ser hvor urealistisk og dumt det ser ut er jo en gåte. Halve ansiktet er jo borte. Fryktelig! 

Bare så det blir riktig, jeg har kutta bildet for å få nærbilde av ansiktet. Jeg reagerte selvsagt på filterbruk, vidvinkel og hva det enn er hun bruker. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Snødronninga skrev (1 time siden):

Reklameinnlegget på insta for Netfit. Hva skal man egentlig si snart? Bare send mld for å spørre hvordan de har etterbehandlet videoen. Får nok til svar at de har brukt en vignett og filmatisk video. Filter det er i alle fall ikke. :ironi:
 

Kanskje hun har glemt hvordan hun egentlig ser ut, men det ser man på bilde nr 2 fra Camp Kulinaris. Er det noe å lure på hva som ser best ut? Så mye mer tiltalende denne reelen hadde vært, om hun droppa jukset. Jeg tør påstå at det hadde blitt oppfattet utelukkende positivt av samtlige som hadde sett på. 
 

Zoomet stillbilde fra reel https://picuki.me/p/C8SXQmggx1U/

https://www.nettavisen.no/kjendis/caroline-berg-eriksen-og-guri-schanke-om-det-nare-vennskapet-sover-i-samme-seng/s/5-95-1857056

IMG_9309.jpeg

Bilde nr 2 er vel ikke tatt igår, spør du meg. Ja, man kan kritisere i hytt og pine men vær i det minste ærlig med hva dere legger ut. Ja jeg er en av de som har hatt store , litt slemme ord om hva Caroline gjør riktig og ikke men etter ha sett henne i det siste så bør vi virkelig tenke oss om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Lopploella skrev (58 minutter siden):

Og avstanden mellom øye og øyenbryn har også økt noe dramatisk ser jeg.

Herregud😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Sol79 skrev (4 minutter siden):

Hvem var hun sammen med på Elle-festen?

Hun var sammen med de aller beste😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (3 minutter siden):

Hvem var hun sammen med på Elle-festen?

Mannen som hun også hadde umerket reklame for ved flere anledninger denne helgen, en makeup-fyr.

Lovbrudd på rød løper som bakgrunn, med andre ord - og alt annet enn "klasse"...

 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (14 minutter siden):

Bilde nr 2 er vel ikke tatt igår, spør du meg. Ja, man kan kritisere i hytt og pine men vær i det minste ærlig med hva dere legger ut. Ja jeg er en av de som har hatt store , litt slemme ord om hva Caroline gjør riktig og ikke men etter ha sett henne i det siste så bør vi virkelig tenke oss om. 

Det er fra Camp Kulinaris som var spilt inn i fjor sommer. Hva er det som ikke er ærlig med det jeg legger ut? 

  • Liker 18
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Mannen som hun også hadde umerket reklame for ved flere anledninger denne helgen, en makeup-fyr.

Lovbrudd på rød løper som bakgrunn, med andre ord - og alt annet enn "klasse"...

 

 

Kjære vene, vi må da for søren hun er på event og trenger ikke merke det som reklame. Skal vi virkelig gå etter alle på rød løper. Blir overassket over din reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frezia skrev (4 minutter siden):

Kjære vene, vi må da for søren hun er på event og trenger ikke merke det som reklame. Skal vi virkelig gå etter alle på rød løper. Blir overassket over din reaksjon.

Hun kunne omtalt mannen kun med hans navn. Men når hun tydeligvis har fått lagt makeup og ev. hår av ham, og hun benevner ham med hans bedriftskonto på sosiale medier, da er dette reklame.

Reklame skal merkes - hva synes du er så overraskende med det?

  • Liker 24
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (31 minutter siden):

Bilde nr 2 er vel ikke tatt igår, spør du meg. Ja, man kan kritisere i hytt og pine men vær i det minste ærlig med hva dere legger ut. Ja jeg er en av de som har hatt store , litt slemme ord om hva Caroline gjør riktig og ikke men etter ha sett henne i det siste så bør vi virkelig tenke oss om. 

Det ser ut som hun har en fersk dose innsprøytet juks nå (på rød løper). På bildet over til venstre - filter.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frezia
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Det ser ut som hun har en fersk dose innsprøytet juks nå. 

Uff, jeg ser noe du ikke ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frezia skrev (2 minutter siden):

Uff, jeg ser noe du ikke ser.

Hva ser du?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...