Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Tror jeg vet hva LKE har stiftet Treasures Publishing for: Publisere sin egen forskning og tolkning av andres forskningsmateriale.

Det er nemlig fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater som de vil.

Når det gjelder Fotballfrues tidligere ambisjoner om et glanset magasin tenker jeg det er på tide å gi avkall på både dette og de velutdannede, vellykkede, akademiske karrierekvinnene det engang ble sagt var målgruppen. Det ser vi jo er helt feil idag. Jeg vet ikke hvem målgruppen er, og det tror jeg ikke de heller vet all den tid rumpeballer, pupp og barn blandes sammen med do-selfier, realityserier, og trening/netfit.

Berg Eriksen hadde alle muligheter, men fulgte ikke med i timen etter at de begge to egenhendig sprengte sitt eget levebrød i filler etter å ha blitt avslørt for å redigere seg selv tynnere og fabrikkere alskens kommentarer skrevet av dem selv, gjerne med beskyttede titler som blant annet lege. Det var ikke bare en liiiten forseelse på grunn av en dårlig dag, men bevisst modus operandi over mange år. Grunnen til at dette fortsatt er et aktuelt tema er nettopp fordi det fortsatt er så synlig at de aldri sluttet med bløffmakeriet. De fant bare en annen måte å gjøre det på.

Berg Eriksen ser.ikke.slik.ut.som.hun.fremstiller.seg. L-K Eriksen bløffer.om.sin.egen.kompetanse.

Denne typen wannabe-forretningsfolk som bløffer seg frem med juks og fanteri greier jeg ikke å ta seriøst. Men det er helt utrolig hvordan de fortsatt drifter selskapet sitt med en bachelorgrad i bløffmakeri og med et tett, lite nettverk som på ingen måte har lykkes med å fortelle dem (om det overhodet er forsøkt, da) at de må få hodet ut av egen navle og lukte på noe annet enn egen navlelo.

I tillegg bidrar ikke akkurat det de deler på sine kanaler til å endre mitt  inntrykk av at det er en god stund siden slipesteinen ble tatt i bruk, all den tid de frivillig viser frem bilder og uttalelser som, hvis det kom fra hvilke som helst andre, jeg ville betegnet som åndsforlatt, umodent, og regelrett stupid.

 

  • Liker 23
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stjertmeis skrev (1 time siden):

Å herregud. Totalt cringe over siste innlegget til LKE på Instagram 🥴 altså, denne "vitenskapelige tilnærmingen" og bezzerwizzinga hans faller jo helt gjennom. Ikke minst siden han sammenligner epler og pærer. Tar Sundfør sitt utsagn om proteinbehov for nordmenn flest (altså den gjennomsnittlige nordmannen) og skal "bevise" at det er feil ved å vise til tall fra forskning (aner ikke om det er god forskning) om proteinbehov for fotballspillere og toppidrettsutøvere. Oh lord.. 

Tenkte samme tanke..

Virker som han tror han fremstår smart, men så faller det så igjennom siden de snakker om epler og pærer.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Tror jeg vet hva LKE har stiftet Treasures Publishing for: Publisere sin egen forskning og tolkning av andres forskningsmateriale.

Det er nemlig fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater som de vil.

Når det gjelder Fotballfrues tidligere ambisjoner om et glanset magasin tenker jeg det er på tide å gi avkall på både dette og de velutdannede, vellykkede, akademiske karrierekvinnene det engang ble sagt var målgruppen. Det ser vi jo er helt feil idag. Jeg vet ikke hvem målgruppen er, og det tror jeg ikke de heller vet all den tid rumpeballer, pupp og barn blandes sammen med do-selfier, realityserier, og trening/netfit.

Berg Eriksen hadde alle muligheter, men fulgte ikke med i timen etter at de begge to egenhendig sprengte sitt eget levebrød i filler etter å ha blitt avslørt for å redigere seg selv tynnere og fabrikkere alskens kommentarer skrevet av dem selv, gjerne med beskyttede titler som blant annet lege. Det var ikke bare en liiiten forseelse på grunn av en dårlig dag, men bevisst modus operandi over mange år. Grunnen til at dette fortsatt er et aktuelt tema er nettopp fordi det fortsatt er så synlig at de aldri sluttet med bløffmakeriet. De fant bare en annen måte å gjøre det på.

Berg Eriksen ser.ikke.slik.ut.som.hun.fremstiller.seg. L-K Eriksen bløffer.om.sin.egen.kompetanse.

Denne typen wannabe-forretningsfolk som bløffer seg frem med juks og fanteri greier jeg ikke å ta seriøst. Men det er helt utrolig hvordan de fortsatt drifter selskapet sitt med en bachelorgrad i bløffmakeri og med et tett, lite nettverk som på ingen måte har lykkes med å fortelle dem (om det overhodet er forsøkt, da) at de må få hodet ut av egen navle og lukte på noe annet enn egen navlelo.

I tillegg bidrar ikke akkurat det de deler på sine kanaler til å endre mitt  inntrykk av at det er en god stund siden slipesteinen ble tatt i bruk, all den tid de frivillig viser frem bilder og uttalelser som, hvis det kom fra hvilke som helst andre, jeg ville betegnet som åndsforlatt, umodent, og regelrett stupid.

 

Kjempemarked i såfall..en avdanka fotballspiller med lurvete rykte uten noen form for akademisk kompetanse what so ever..Snakk om å ha høye tanker om seg selv og hva en har å tilby..

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 12.6.2024 den 19.56):

Ikke mye her som minner om damen vi ser i CampKulinaris. 

(Stillbilder fra reels)

Screenshot_20240612-195207_Instagram.jpg

Screenshot_20240612-195209_Instagram.jpg

 

 

Ikke superstor forskjell, men normal overkropp hos se og hør. Og normal slanke armer og brystkorg (eller hva partiet ovenfor brystene heter!) 

Edit: man kan tydelig se filteret hun bruker hjemme strekker ut hele kroppen, ALT blir liksom litt lengere.

Kilde: Kjendisene strømmer til ELLE sommerfest 2024 - se antrekkene (seher.no)

Skärmbild (9).png

Endret av vinterskog
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (41 minutter siden):

Kjempemarked i såfall..en avdanka fotballspiller med lurvete rykte uten noen form for akademisk kompetanse what so ever..Snakk om å ha høye tanker om seg selv og hva en har å tilby..

Det er jo en kjempeidé! Opprett ulike selskap, front deg selv som selvstendig næringsdrivende med oppskrytt kompetanse herfra til glade jul, og verken han eller hun må legge frem dokumentasjon på verken skole, kurs, halvgåtte studier, eller nødvendig, relevant erfaring  - slik enhver må gjøre når vi søker på en stilling vi tror passer oss.

Han kan stifte så mange selskaper han vil, uten bærekraftig omsetning å vise til i disse, kan han AAp'e seg så lenge han har rett til det. Og hun. For eksempel.

(Med forbehold, jeg vet ikke for sikkert om dette er mulig. Men siden det tilsynelatende skorter på arbeidserfaring for en mann i førtiårene, som heller bruker tiden sin på å trene seg selv til skadet verdensmester i et eller annet fremfor å skaffe seg ærlig inntekt - selv kassa på Rema betaler vel mer(?) enn satsene på NAV, ser jeg egentlig bare en arbeidssky kar som føler seg berettiget til støtte fra deg og meg til å drive dank og kalle det jobb, ut fra hva han deler på sine offentlige kanaler. Ikke mye å ha utrettet i livet, det der.

Niks. Han må bare prøve å finne meg:knegg:)

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjertmeis skrev (3 timer siden):

Å herregud. Totalt cringe over siste innlegget til LKE på Instagram 🥴 altså, denne "vitenskapelige tilnærmingen" og bezzerwizzinga hans faller jo helt gjennom. Ikke minst siden han sammenligner epler og pærer. Tar Sundfør sitt utsagn om proteinbehov for nordmenn flest (altså den gjennomsnittlige nordmannen) og skal "bevise" at det er feil ved å vise til tall fra forskning (aner ikke om det er god forskning) om proteinbehov for fotballspillere og toppidrettsutøvere. Oh lord.. 

🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (På 12.6.2024 den 19.56):

Ikke mye her som minner om damen vi ser i CampKulinaris. 

(Stillbilder fra reels)

Screenshot_20240612-195207_Instagram.jpg

Screenshot_20240612-195209_Instagram.jpg

Hun kan ikke ha det bra med seg selv når hun bevisst bruker så ekstreme filtre for å skjule sitt egentlige utseende. Det blir bare mer ekstremt så noe er det hun sliter med. Ellers skulle man ikke hatt behov for å gjøre dette. Jeg er egentlig bare flau på hennes vegne. 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er fysisk mulig å være mer opphengt i eget utseende enn det CBE er.

Screenshot_20240613-214723_Instagram.jpg

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er mannen ofte med CBE på events? Det virker litt kontrollerende. Han ser ikke glad ut heller. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (16 minutter siden):

Jeg tror ikke det er fysisk mulig å være mer opphengt i eget utseende enn det CBE er.

Screenshot_20240613-214723_Instagram.jpg

Besatt av seg selv. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (12 minutter siden):

Hvorfor er mannen ofte med CBE på events? Det virker litt kontrollerende. Han ser ikke glad ut heller. 

La ikke merke til at han satt der..

Ble helt fascinert av den hodevridningen. 
Måtte prøve selv her.. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det hun og han skjeggete fyren ler seg halvt i hjel av? 🤪 Ser ekstremt kunstig ut. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Hva ER det hun og han skjeggete fyren ler seg halvt i hjel av? 🤪 Ser ekstremt kunstig ut. 

At de slipper unna med umerket reklame?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, vinterskog said:

 

 

Ikke superstor forskjell, men normal overkropp hos se og hør. Og normal slanke armer og brystkorg (eller hva partiet ovenfor brystene heter!) 

Edit: man kan tydelig se filteret hun bruker hjemme strekker ut hele kroppen, ALT blir liksom litt lengere.

Kilde: Kjendisene strømmer til ELLE sommerfest 2024 - se antrekkene (seher.no)

Skärmbild (9).png

Altså. What.

 

IMG_6296.jpeg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrasten til Funkygines treningsprogram som ble lansert nå (i forkant av Funkygine Challenge i september) er gedigen. Ikke åresvis med «kommer snart» for så å ende opp med en app med selvdigging og kroppsfokus, her er det seriøs jobbing og konkrete opplegg  (uten luftslott eller univers som cbe & co kaller det), EKTE trening, mennesker som trener for glede, velvære og en sterk og fungerende kropp -  og ikke for å beundre seg selv. https://stoel.no/funkygine-challenge-2024

Blir bare mer og mer overrasket på hvor useriøs og umoden/barnslig denne bedriften velger å fremstå på sine kanaler puteflaut år etter år, fremstår late med null utvikling, det er rett og slett ingen voksne hjemme i denne butikken! De ser det tydeligvis ikke selv, og det er er intet mindre enn veldig fasinerende. 

  • Liker 11
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funky er på videregående nivå mens «treningsguruene» LKE og CBE fortsetter sin bløffebedrift. Det må jo være full jubel i heimen når noen faktisk fortsatt går på det narrativet. 
 

Filterbruken over gjør CBE smalere, lengre i ansiktet, større øyne, større lepper, hever kinnbeina, gjør ansiktet smalere, pannen smalere og høyere. Blant annet. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vinterskog skrev (2 timer siden):

 

 

Ikke superstor forskjell, men normal overkropp hos se og hør. Og normal slanke armer og brystkorg (eller hva partiet ovenfor brystene heter!) 

Edit: man kan tydelig se filteret hun bruker hjemme strekker ut hele kroppen, ALT blir liksom litt lengere.

Kilde: Kjendisene strømmer til ELLE sommerfest 2024 - se antrekkene (seher.no)

Skärmbild (9).png

Hun bruker nok ikke filter som gjør at hun ser strekt ut, det er vidvinkel linse. Det bruker hun alltid. Men hun er nok ikke fremmed for forskjellige filtre heller. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Hva ER det hun og han skjeggete fyren ler seg halvt i hjel av? 🤪 Ser ekstremt kunstig ut. 

Det tenkte jeg og. Utrolig tilgjort og sjokkerende at godt voksne deler og reposter igjen og igjen. Seansen med hun makeup-dama etterpå er også utrolig påtrengende tilgjort. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (15 minutter siden):

Hun bruker nok ikke filter som gjør at hun ser strekt ut, det er vidvinkel linse. Det bruker hun alltid. Men hun er nok ikke fremmed for forskjellige filtre heller. 

Eller kanskje en kul app. Hun presenterer i alle fall bilder på Instagram som ikke ligner henne i det hele tatt. https://www.anymp4.com/no/editor/skinny-photo-editor.html

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 timer siden):

Besatt av seg selv. 

"Babe, you look so cool". Det er jo fascinerende at dette står under "KONTENT".

Kontent leverer høykvalitets kontent.

Kollontaj skrev (1 time siden):

Hva ER det hun og han skjeggete fyren ler seg halvt i hjel av? 🤪 Ser ekstremt kunstig ut. 

Spill for galleriet. Minner meg om da CBE lå og skrattlo i sofaen til ingenting mens LKE filmet det fra gardintrappa/høyden.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...