Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
K_mb skrev (1 time siden):

Så det.

Han lurte på hva problemet er med at en voksen person må levere en lapp til en butikkansatt hvor det står hva hun ikke får kjøpe. Det er ydmykende nok å måtte be om nødhjelp, vi skal være glad vi som slipper det. Men å få spesifikke anvisninger om hva en ikke får kjøpe lagt frem foran utenforstående er nok toppen av ydmykelse.

Den arbeidsskye liksomtreneren viser nok en gang hvor usympatisk han er.

Ikke forundret. Han mente også at de som skulle få hjelp fra omvendt julenisse måtte vedlegge sin personlige økonomi og gi tilgang til sosiale medier og så skulle han få bedømme om de var trengende nok. 
Han har heller ingen kvaler hva gjelder utlevering av egne barn så hvorfor være hensynsfull over for helt fremmedes privatliv.

Morsomt nok er det bare hva gjelder ham selv han mener det bør være begrensinger. Ellers hadde han vel ikke hatt problemer med å fortelle om hvordan han måtte til politiet og tilstå stalking, terrorisering og hærverk mot en kvinne. Alle andre skal være åpne for ham. Ikke omvendt. 

• Liker 43
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg fant et fint ord som beskriver min reaksjon på Berg Eriksens (og diverse andre influensere).

IMG_9224.jpeg

• Liker 22
  • Nyttig 17
Skrevet
K_mb skrev (6 timer siden):

Så det.

Han lurte på hva problemet er med at en voksen person må levere en lapp til en butikkansatt hvor det står hva hun ikke får kjøpe. Det er ydmykende nok å måtte be om nødhjelp, vi skal være glad vi som slipper det. Men å få spesifikke anvisninger om hva en ikke får kjøpe lagt frem foran utenforstående er nok toppen av ydmykelse.

Den arbeidsskye liksomtreneren viser nok en gang hvor usympatisk han er.

Det er vel slik han er blitt etter årevis med å begå bevisste og offentlige lovbrudd i egne bedriftskanaler, lyve på seg beskyttede titler og utdannelser han ikke har...

Derfor ser han nok heller ikke det problematiske i at andre menneskers rettigheter ikke respekteres lovmessig av statens og kommunenes etater.

Og respekt og omtanke for andre utenfor egen influenser-boble, det har han også i årevis valgt å gi inntrykk av at han på ingen måte har.

Jeg bare håper at potensielle kunder og annonsører som nå og i fremtiden vurderer å inngå samarbeid med LKE, CBE eller noen av deres ulike firmaer innser at det illeluktende omdømmet disse bedriftseierne har skaffet seg over år også smitter over på de som velger å samarbeide med dem. Og for potensielle kunder som søker personlig trener, så bør de være forberedt på betydelig økt skade- og helserisiko om LKE og CBE velges, da begge to også over år, selv etter såkalte "utdannelser" stadig publiserer øvelser og trening som er helseskadelig.

Om LKE og maken fortsetter som de har gjort, da skal han ikke se bort fra at han en dag må stå med en slik lapp i hånden.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Det må jo være en åpenbarelse for CBE å oppleve en sjarmerende, smilende og positiv Samuel i Camp K.

Og få se hvordan et ekte mannfolk behandler folk rundt seg.

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Stargaze skrev (39 minutter siden):

Det må jo være en åpenbarelse for CBE å oppleve en sjarmerende, smilende og positiv Samuel i Camp K.

Og få se hvordan et ekte mannfolk behandler folk rundt seg.

For en type! Han må jo være skapt for reality. Husker han fra en eller annen seilas-serie, da var han vel veldig ung. Han har jo det utstillingsdukkene fra Sarp mangler: utstråling. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (22 minutter siden):

For en type! Han må jo være skapt for reality. Husker han fra en eller annen seilas-serie, da var han vel veldig ung. Han har jo det utstillingsdukkene fra Sarp mangler: utstråling. 

Eller programmet "Samuel og bestefar", der han reiser rundt i verden med sin kreftsyke bestefar. Veldig rørende og hjertevarm serie. Anbefales på det sterkeste!

Endret av Snødronninga
  • Liker 16
  • Hjerte 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Kollontaj skrev (28 minutter siden):

Berserk med Jarle Andhøy. 

Enig, en herlig type selv om han kan bli litt mye av og til 😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (På 4.6.2024 den 22.36):

Mor (antar jeg) filmer sitt barn i bilen. Jenta forteller sin mor at en fremmed dame kom bort til henne og sa at hun hadde sett jenta på Instagram. Jenta forteller at hun hadde sagt til dama at det ikke kunne stemme, for hun hadde aldri vært på det stedet Instagram, og så hadde hun ramset opp de landene hun hadde vært i, og gjentatt at Instagram hadde hun aldri vært i...

Og imens hører man moren hele tiden forsøke å holde tilbake enorm latter, mens jenta fremdeles ikke forstår hvordan den fremmede damen kunne tro at jenta hadde vært på det stedet Instagram.

Forferdelig trist eksempel på hvordan små, uskyldige barn får brettet ut sine privatliv og sin oppvekst for "hele verden", og at fremmede vet mer om barnet enn barnet selv omtrent vet. Mens mor synes det er hysterisk morsomt.

Mor utnytter rått sitt barn, og synes det er festlig at hun tydeligvis aldri har fortalt barnet hva som skjer med bilder/video/informasjon etter at mor har tatt bilder/filmet/skrevet om barnet på sosiale medier.

Egentlig det samme som CBE har gjort opp gjennom barnas oppvekst, når f.eks. ene barnet en gang spurte om det CBE filmet skulle sendes til bestemor. CBE svarte "ja" - og så la hun det ut på Instagram...

Men i all verden, tenk at CBE ikke har forberedt barnet på at titusenvis av vilt fremmede har fulgt livet hennes siden svangerskapsuke 20 og nå frem til 8 (?) års alder 😳

Dette ER jo Truman show 😳

• Liker 26
Skrevet
Rastebenk skrev (1 minutt siden):

Men i all verden, tenk at CBE ikke har forberedt barnet på at titusenvis av vilt fremmede har fulgt livet hennes siden svangerskapsuke 20 og nå frem til 8 (?) års alder 😳

Dette ER jo Truman show 😳

Nei, det jeg gjenfortalte gjaldt en amerikansk (?) influenser i en link en annen la ut, og som en i tråden ønsket referanse til.

Det var ikke CBE på den filmen.

Men som jeg skrev nederst så har jo CBE i prinsipp gjort omtrent akkurat det samme siden hun flere ganger har filmet egne barn og lagt ut på Instagram uten deres viten. Et eksempel var da, som nevnt, CBE filmet egne barn og ene barnet spurte om det hun filmet skulle sendes til bestemoren - og CBE svarte ja. Så er det mange ganger hun har filmet uvitende barn og lagt ut. Barna har til og med blitt filmet når de har bedt henne om å slutte å filme, og hun har lagt det ut på Instagram.

Slik sett er ikke CBE og LKE noe bedre enn det horrible eksemplet som jeg gjenfortalte. Hun og LKE har like lite respektert sine egne barns privatliv og trygghet.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
K_mb skrev (19 minutter siden):

Berserk med Jarle Andhøy. 

Enig, en herlig type selv om han kan bli litt mye av og til 😅

😉 Bedre med litt mye av Samuel, enn mye av besserwiser og arrogante LKE. Veldig mye bedre,

• Liker 23
Skrevet
Frisk Frosk skrev (På 6.6.2024 den 14.53):

For å understreke at de først og fremst er posører har LKE to veldig redigerte bilder av seg selv på egen konto i dag:

https://instanavigation.com/user-profile/coach_eriksen

Screenshot 2024-06-06 at 14-51-43 coach_eriksen Watch Instagram stories anonymously Posts Comments User profile statistics.png

Ser egentlig ikke hva han driver med en gang (han tar vel utfall med 20 kg vekt i hver hånd da men, allikevel.. Helt elendig som treningsinspo) 

Det er så mørkt og `barskt `at det har vippet helt over i posør. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Nei, det jeg gjenfortalte gjaldt en amerikansk (?) influenser i en link en annen la ut, og som en i tråden ønsket referanse til.

Det var ikke CBE på den filmen.

Men som jeg skrev nederst så har jo CBE i prinsipp gjort omtrent akkurat det samme siden hun flere ganger har filmet egne barn og lagt ut på Instagram uten deres viten. Et eksempel var da, som nevnt, CBE filmet egne barn og ene barnet spurte om det hun filmet skulle sendes til bestemoren - og CBE svarte ja. Så er det mange ganger hun har filmet uvitende barn og lagt ut. Barna har til og med blitt filmet når de har bedt henne om å slutte å filme, og hun har lagt det ut på Instagram.

Slik sett er ikke CBE og LKE noe bedre enn det horrible eksemplet som jeg gjenfortalte. Hun og LKE har like lite respektert sine egne barns privatliv og trygghet.

Aha, da misforsto jeg. Begynner å bli en god stund siden jeg leste denne tråden fast 😅

• Liker 1
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

😉 Bedre med litt mye av Samuel, enn mye av besserwiser og arrogante LKE. Veldig mye bedre,

Ja helt klart 🤩

• Liker 2
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

Hadde faktisk likt å se LKE på Camp Kulinaris, 71 grader nord team eller lignende program der man må samarbeide som et lag. Heldige laget som hadde fått nyte all den kunnskapen hans. 

• Liker 18
  • Nyttig 10
Skrevet

CBE kom opp som «forslag» under scrolling på IG. Har jo sett innom den kontoen fra tid til annen, men herregud, ALT går på repeat jo ! Trening, proteinshake, magetopp og utseende. HVA slags liv er dette egentlig??? Hvem lar seg inspirere av henne? Institusjonalisert liv virker det som. Kan jo ikke være bra….snork sier jeg bare💤💤💤💤

• Liker 28
  • Nyttig 6
Skrevet
Frisk Frosk skrev (På 4.6.2024 den 22.36):

Mor (antar jeg) filmer sitt barn i bilen. Jenta forteller sin mor at en fremmed dame kom bort til henne og sa at hun hadde sett jenta på Instagram. Jenta forteller at hun hadde sagt til dama at det ikke kunne stemme, for hun hadde aldri vært på det stedet Instagram, og så hadde hun ramset opp de landene hun hadde vært i, og gjentatt at Instagram hadde hun aldri vært i...

Og imens hører man moren hele tiden forsøke å holde tilbake enorm latter, mens jenta fremdeles ikke forstår hvordan den fremmede damen kunne tro at jenta hadde vært på det stedet Instagram.

Forferdelig trist eksempel på hvordan små, uskyldige barn får brettet ut sine privatliv og sin oppvekst for "hele verden", og at fremmede vet mer om barnet enn barnet selv omtrent vet. Mens mor synes det er hysterisk morsomt.

Mor utnytter rått sitt barn, og synes det er festlig at hun tydeligvis aldri har fortalt barnet hva som skjer med bilder/video/informasjon etter at mor har tatt bilder/filmet/skrevet om barnet på sosiale medier.

Egentlig det samme som CBE har gjort opp gjennom barnas oppvekst, når f.eks. ene barnet en gang spurte om det CBE filmet skulle sendes til bestemor. CBE svarte "ja" - og så la hun det ut på Instagram...

Tuller du? Er dette på ekte? 😯🤢

• Liker 1
Skrevet

Forstår jeg rett: LKE engasjerer seg i nødhjelpsrekvisisjon på X, og diskrediterer at det kan oppleves kjipt?

• Liker 10
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 timer siden):

Om LKE og maken fortsetter som de har gjort, da skal han ikke se bort fra at han en dag må stå med en slik lapp i hånden.

Det venter jeg faktisk på. Hovmod står for fall.

Felis skrev (15 timer siden):

Så bra at LKE har en kone som forsørger han, så slipper han å gå på NAV (for å forsørge seg selv er visst under hans verdighet), for Caroline lar han tydeligvis kjøpe så mye alkohol han bare vil...

For et varp hun har gjort. Mangler bare at 40-årskrisen hans slår til der han jakter på ungjenter å forme etter sine spesifikke preferanser.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...