Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
54 minutter siden, Ludo12 skrev:

Kjære allmektige! Hvorfor er dere så slemme mot henne? Jeg har fulgt med på bloggen hennes av og på i mange, mange år, og den har alltid inspirert meg. Den gir meg lyst til å ta i et tak ekstra både i huset og med utseendet. Og det er det den er til for. Inspirasjon. Om hun har operert brystene etter to svangerskap, så må hun vel få lov til det? Det er noe hun må få bestemme selv. Jeg synes hun er kjempeflink, og hun virker veldig hyggelig 🙂 

Har du sett hvordan hun bitcher (i mangel på et bedre ord) i kommentarfeltet, eller?

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Rubella skrev:

Har du sett hvordan hun bitcher (i mangel på et bedre ord) i kommentarfeltet, eller?

Nei, det har jeg ikke fått med meg. Men det kan ikke være lett å bli angrepet fra alle kanter hele tiden. Hennes jobb har ihvertfall hatt en verdi for meg.😊

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, Ludo12 skrev:

Det er ikke vanlig at aksjeselskap opererer brystene heller 😏

poenget i denne sammenheng er aksjeselskapets forretningside er å bruke kroppen til fru Eriksen som content til annonseplattformen sin.

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, MissLucy skrev:

poenget i denne sammenheng er aksjeselskapets forretningside er å bruke kroppen til fru Eriksen som content til annonseplattformen sin.

Jeg ser ikke problemet her. Hvis hun yter en tjeneste til meg ved at jeg blir inspirert, så har hun da lov til å få litt penger for det? Alle må jo tjene til livets opphold. Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg. Bare ville si at hun har gitt meg noe med bloggen sin. ❤️

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Du hevder at du ikke tror at hun har opperert brystene da du ikke tror at hun er typen til det! Du tror at hun er pysete da du har observert den kommersielle bloggerens narrativ på en kommersiell reklameblogg!

Jeg ser ikke hvordan du kan komme frem til  resonnementet ditt! Misforstår du og kverulerer du med vilje?? 

Dette blir siste gangen jeg svarer på denne typen krangling og dårlig debattskikk. Det var du som begynte å skrive svevende prikk prikk prikk - svar her i tråden, med kryptiske sidestøt rettet mot min kommentar. Om du bare hadde sitert meg isteden og spurt hva jeg mener, i ordinær og god debattskikk, hadde det kanskje virket som du oppriktig lurte på hva jeg mente heller enn å latterliggjøre og krangle. 

Jeg kan skrive en gang til hva jeg mente: Jeg tror at for å operere brystene sine, må man være en anelse tøff. Det er en stor og ganske smertesfull operasjon, sier de som har tatt den. Du må ha et skikkelig godt motiv for å gjøre det, siden det er så voldsomt. Jeg TROR at litt pysete jenter, sånne som er redd for alt mulig, om det være seg å ta skikkelig hangups og pushups, sprøyter, høyder, fly, alene hjemme, snakke høyt i forsamlinger, gjøre intervjuer, løpe og sykle konkurranser og andre fysiske utfordringer, slik som frontfiguren i CBE.as virker til å være, ikke er typen til å gjøre en sånn operasjon pga "sånn passe fornøyd med puppene". Jo mer pysete, jo større insentiv tenker jeg at du må ha, og jeg anser henne som særdeles pysete. Dette er det inntrykket hun har gitt meg, ja, riktignok gjennom en kommersiell blogg, men det er nå en gang hun som sauser sammen privatpersonen og aksjeselskapet sitt. Dessuten leste jeg bloggen hennes helt tilbake til 2009, og da var ikke fotballfrue noe aksjeselskap. Like pysete da. 

Resonnementet er ikke noe bra, argumentet er ikke skråsikkert, det var kun ment som et innspill i debatten om silikon. Da ble det veldig rart for meg at du heiv deg på bare for å krangle, istedenfor å bare spørre hva jeg mente. Nei, du syns ikke man kan ha noe som helst inntrykk av privatpersonen bak firmaet, jeg mener det kan man ha, særlig bak et sånt firma som lever av å selge privatlivet sitt. Du mener det kun er et narrativ, jeg mener at det ikke er det. Det er narrativstek med privatsaus, om ikke annet. Så god skuespiller er hun nemlig ikke, og så god kontroll har hun ikke. Dessuten har bloggen endret seg voldsomt siden 2009, og bloggkarakteren likeså. Noe annet ville vært rart. Hele veien har bloggkarakteren fremstått som pysete for MEG. 

Vi driter egentlig begge i om hun har silikon eller ei. 

• Liker 13
Skrevet
24 minutter siden, Ludo12 skrev:

Jeg ser ikke problemet her. Hvis hun yter en tjeneste til meg ved at jeg blir inspirert, så har hun da lov til å få litt penger for det? Alle må jo tjene til livets opphold. Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg. Bare ville si at hun har gitt meg noe med bloggen sin. ❤️

Hun har gitt meg også noe med bloggingen sin, men det betyr ikke at hun kan drive firmaet sitt uetisk likevel. Flere lovbrudd og annen uetisk drift har blitt avdekket her på kg. 

• Liker 8
Skrevet
36 minutter siden, Ludo12 skrev:

Ja, en omsetning på 5 mill kan jo kalles «litt penger». Så lenge folk er obs på at hun selger livet til familien for annonseinntekter, får de bare like det de ser. Selv ønsker jeg ikke et samfunn der bloggere har innflytelse, verken som underholdning eller for at folk skal forbruke enda mer. 

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, Tørst skrev:

Ok. Min tanke bare, da jeg er ikke overbevist om "fakta". Syns puppene hennes fikk et løft i fjor, men nå syns jeg de ser vanlige ut igjen. Er forsåvidt enig i at hun tilsynelatende har dette usikre selvbildet som må til for å operere et allerede sprettent og pent par med små pupper. 

Når man har lagt inn implantater så vil brystene endrer seg over tid etter operasjon. 

• Liker 7
Skrevet
40 minutter siden, Ludo12 skrev:

"litt penger" mmmkay... At det har gitt deg noe å lese den bloggen gir meg en anelse om deg som person. #unicorn#spons#barnireklame#injeksjoner#fillers

• Liker 7
Skrevet
53 minutter siden, Ludo12 said:

Men yter bedriften deg egentlig en tjeneste? 

Du er ikke kunden. Du er produktet hun selger til annonsører. Det er lesertall og disse lesernes kjøpekraft hun selger til sine kunder, som kjøper annonseplass i hennes kanaler. 

Dette er et aksjeselskap med millioninntekter, hvis formål er å selge annonser. Aksjeselskapet drives av to voksne mennesker. Det er ikke en jente som tjener "litt penger" på venninneanbefalinger. 

• Liker 16
Skrevet

Men hun trener jo ikke for å få større muskler heller, hun trener typiske øvelser og program for muskulær utholdenhet og vedlikehold av form.. Så det gir henne sikkert det hun vil ha, og det tipper jeg at IKKE innebærer større triceps eller lår. :) 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Ludo12 skrev:

det er et par ting du ikke har fått med deg, ja. At hun tjener penger til livets opphold er ikke et problem.

Her finner du en nokså utfyllende oversikt over det som er problemet:

https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, Tørst skrev:

Dette blir siste gangen jeg svarer på denne typen krangling og dårlig debattskikk. Det var du som begynte å skrive svevende prikk prikk prikk - svar her i tråden, med kryptiske sidestøt rettet mot min kommentar. Om du bare hadde sitert meg isteden og spurt hva jeg mener, i ordinær og god debattskikk, hadde det kanskje virket som du oppriktig lurte på hva jeg mente heller enn å latterliggjøre og krangle. 

Jeg kan skrive en gang til hva jeg mente: Jeg tror at for å operere brystene sine, må man være en anelse tøff. Det er en stor og ganske smertesfull operasjon, sier de som har tatt den. Du må ha et skikkelig godt motiv for å gjøre det, siden det er så voldsomt. Jeg TROR at litt pysete jenter, sånne som er redd for alt mulig, om det være seg å ta skikkelig hangups og pushups, sprøyter, høyder, fly, alene hjemme, snakke høyt i forsamlinger, gjøre intervjuer, løpe og sykle konkurranser og andre fysiske utfordringer, slik som frontfiguren i CBE.as virker til å være, ikke er typen til å gjøre en sånn operasjon pga "sånn passe fornøyd med puppene". Jo mer pysete, jo større insentiv tenker jeg at du må ha, og jeg anser henne som særdeles pysete. Dette er det inntrykket hun har gitt meg, ja, riktignok gjennom en kommersiell blogg, men det er nå en gang hun som sauser sammen privatpersonen og aksjeselskapet sitt. Dessuten leste jeg bloggen hennes helt tilbake til 2009, og da var ikke fotballfrue noe aksjeselskap. Like pysete da. 

Resonnementet er ikke noe bra, argumentet er ikke skråsikkert, det var kun ment som et innspill i debatten om silikon. Da ble det veldig rart for meg at du heiv deg på bare for å krangle, istedenfor å bare spørre hva jeg mente. Nei, du syns ikke man kan ha noe som helst inntrykk av privatpersonen bak firmaet, jeg mener det kan man ha, særlig bak et sånt firma som lever av å selge privatlivet sitt. Du mener det kun er et narrativ, jeg mener at det ikke er det. Det er narrativstek med privatsaus, om ikke annet. Så god skuespiller er hun nemlig ikke, og så god kontroll har hun ikke. Dessuten har bloggen endret seg voldsomt siden 2009, og bloggkarakteren likeså. Noe annet ville vært rart. Hele veien har bloggkarakteren fremstått som pysete for MEG. 

Vi driter egentlig begge i om hun har silikon eller ei. 

Den dårlige debattsikken står du faktisk for selv slik som spekulerer i hvorfor bloggeren ikke har tatt silikon! 

Skrevet
1 time siden, Tørst skrev:

Ok. Min tanke bare, da jeg er ikke overbevist om "fakta". Syns puppene hennes fikk et løft i fjor, men nå syns jeg de ser vanlige ut igjen. Er forsåvidt enig i at hun tilsynelatende har dette usikre selvbildet som må til for å operere et allerede sprettent og pent par med små pupper. 

Det er litt snodig at du snakker om fakta her angående silikon eller ikke.. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Ludo12 skrev:

Synes faktisk det er dumt og trist bloggen gar gitt deg noe, om du mener med positivt fortegn. For meg er denne bloggen et symbol på hvordan jeg ikke vil at verden skal bli. Bloggen tilfører ikke verden noe godt. Verdiene bloggen står for er det motsatte av hva jeg håper mine barn blir; late, egoistiske, løgnere, overflatiske og bedre vitere. 

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, oblt skrev:

Men yter bedriften deg egentlig en tjeneste? 

Du er ikke kunden. Du er produktet hun selger til annonsører. Det er lesertall og disse lesernes kjøpekraft hun selger til sine kunder, som kjøper annonseplass i hennes kanaler. 

Dette er et aksjeselskap med millioninntekter, hvis formål er å selge annonser. Aksjeselskapet drives av to voksne mennesker. Det er ikke en jente som tjener "litt penger" på venninneanbefalinger. 

Nei, hun yter ikke en tjeneste ovenfor publikum.. stiller meg bak resten av innlegget ditt.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, MorUgle skrev:

Jeg har aldri sett en person som trener så mye, har så lite muskler. Merkelig synes jeg.

Det er ikke så rart. Man får ikke store muskler av å trene med egen kroppsvekt og lette hantler. Man kan stramme opp kroppen, men man blir ikke stor. Jenter har i hvert fall dårlige forutsetninger for å få muskler av sånn trening. Kombinert med lite mat så blir man bare tynn. Jeg trener også mye, og har ikke store muskler. Er arvelig belastet, lange muskler og ikke kulemuskler. Kommer aldri til å få store runde muskler noe sted😉

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Det er litt snodig at du snakker om fakta her angående silikon eller ikke.. 

Hva snakker du om nå? Jeg siterte en annen i et svar, den andre sier det er fakta at bloggpersonen har tatt silikon. Er du ute etter meg på noe vis, eller hva er dette tullballet for noe? Jeg visste ikke at silikonoperasjonen nå var gått fra spekulasjon til fakta, derav anførselstegn. Det er altså ikke jeg som hevder det er fakta. 

• Liker 3
Gjest CecilieX
Skrevet
3 timer siden, Ludo12 skrev:

Kjære allmektige! Hvorfor er dere så slemme mot henne? Jeg har fulgt med på bloggen hennes av og på i mange, mange år, og den har alltid inspirert meg. Den gir meg lyst til å ta i et tak ekstra både i huset og med utseendet. Og det er det den er til for. Inspirasjon. Om hun har operert brystene etter to svangerskap, så må hun vel få lov til det? Det er noe hun må få bestemme selv. Jeg synes hun er kjempeflink, og hun virker veldig hyggelig 🙂 

Kan jeg spørre hva hun har inspirert deg til når det gjelder å ta i et «tak ekstra med utseendet»?

Skrevet
4 minutter siden, Tørst skrev:

Hva snakker du om nå? Jeg siterte en annen i et svar, den andre sier det er fakta at bloggpersonen har tatt silikon. Er du ute etter meg på noe vis, eller hva er dette tullballet for noe? Jeg visste ikke at silikonoperasjonen nå var gått fra spekulasjon til fakta, derav anførselstegn. Det er altså ikke jeg som hevder det er fakta. 

Bloggeren har ikke per dags dato sagt at hun har operert inn silikon men bildene kan vise noe annet.. 

(jeg sitter med inntrykk at du er den som vil krangle da jeg kom med en kommentar til innleggene dine!) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...