Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Finngirl skrev (12 minutter siden):

Å løpe halvmaraton på under to timer for kvinner anses som ganske raskt. 1.30 tilsvarer en pace på 4.16 som er ca 14 km i timen. Det er mye! Ser hun løp et halvmaraton på 1.48 tidligere. Det er jo kjempebra, hun er jo ikke i konkurransesjiktet. Har løpt tre halvmaraton og er ikke i nærheten av slike tider selv. 

Jeg har også løpt ett halvmaraton, på 1.47. Hadde trent meg opp i et halvt år ved siden av (mer enn) full jobb. Det hun har klart er ikke særlig imponerende. Bør være godt under 12km/h i snittfart. 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kaffemonsteret skrev (55 minutter siden):

Jeg har også løpt ett halvmaraton, på 1.47. Hadde trent meg opp i et halvt år ved siden av (mer enn) full jobb. Det hun har klart er ikke særlig imponerende. Bør være godt under 12km/h i snittfart. 

Da er det vel mer du som er imponerende enn at hun ikke er det. For det er jo kjempebra. Men mulig jeg har for lave forventinger til folk 😅

Forstå meg rett, synes cbe er like sjarmerende som tre lag snerk på kakaoen 😂 Men synes fremdeles hun løp på en bra tid. I tillegg tror jeg (men vet ikke, for jeg er ikke PT-Åge) hun ikke kommer videre i progresjon på fart  rett og slett fordi hennes mål er å være tynn, ikke rask. Løpeprogresjon + konstant kaloriunderskudd lar seg ikke kombinere i lengden. Tror vi i bunn er enige altså 🙂

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
Finngirl skrev (16 minutter siden):

synes cbe er like sjarmerende som tre lag snerk på kakaoen

Snerken er fornærmet 😛

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Finngirl skrev (1 time siden):

Da er det vel mer du som er imponerende enn at hun ikke er det. For det er jo kjempebra. Men mulig jeg har for lave forventinger til folk 😅

Forstå meg rett, synes cbe er like sjarmerende som tre lag snerk på kakaoen 😂 Men synes fremdeles hun løp på en bra tid. I tillegg tror jeg (men vet ikke, for jeg er ikke PT-Åge) hun ikke kommer videre i progresjon på fart  rett og slett fordi hennes mål er å være tynn, ikke rask. Løpeprogresjon + konstant kaloriunderskudd lar seg ikke kombinere i lengden. Tror vi i bunn er enige altså 🙂

Men er det imponerende med tanke på at dette er "jobben" hennes?  Hun har 24/7 til rådighet. Altså, det er dette hun tilsynelatende bruker dagene på? I tillegg skal det poseres (tar nok litt tid å treffe blink på sitt "perfekte jeg" og se gjennom 100 bilder som også skal redigeres før det legges ut) Men ja, hennes mål er å være tynn og å vise det, gjerne med litt juks og vinkling, det er det det meste av energien blir brukt på og da er det kanskje en imponerende tid.

Endret av K_mb
  • Liker 19
Skrevet
FruRosa skrev (10 timer siden):

Og her ser jo Caroline veldig annerledes ut.

Screenshot_20240412-124902_Instagram.jpg

Nesa er nesten borte. Hun har brukt ekstremt mye foundation? Er det slik hun egentlig ser ut. 

• Liker 1
Skrevet
Surikatt skrev (1 minutt siden):

Nesa er nesten borte. Hun har brukt ekstremt mye foundation? Er det slik hun egentlig ser ut. 

Da er i hvert fall nesen fikset på.

Tror mange her nå ser fram til å se C K for å se hvordan hun egentlig ser ut…

• Liker 5
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (6 minutter siden):

La merke til det. Får litt Michael Jackson-vibber.

Endret av K_mb
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Sammenlignet over tid er det langt mer enn bare brystpartiet som er operert/fikset på. Ikke at det betyr mer enn at veteranen har gjort stort sett det samme som alle sine yngre kolleger i bransjen for å endre sitt naturlige utseende.

Ville trodd at en godt voksen tobarnsmor ville hatt litt andre verdier enn disse yngre kollegene sine. Særlig når imaget er et sunt liv der utseendet er et naturlig resultat av kost og trening, ikke stadige besøk i klinikker og sterkt opplyste operasjonsstuer. Dengang ei.

• Liker 20
  • Nyttig 11
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Sammenlignet over tid er det langt mer enn bare brystpartiet som er operert/fikset på. Ikke at det betyr mer enn at veteranen har gjort stort sett det samme som alle sine yngre kolleger i bransjen for å endre sitt naturlige utseende.

Ville trodd at en godt voksen tobarnsmor ville hatt litt andre verdier enn disse yngre kollegene sine. Særlig når imaget er et sunt liv der utseendet er et naturlig resultat av kost og trening, ikke stadige besøk i klinikker og sterkt opplyste operasjonsstuer. Dengang ei.

Og en ting er å legge seg under kniven/sprøyta eller hva, en annen ting er å alltid filtrere og redigere dette utseendet. Stå for det du har gjort hvis du lever av utseendet ditt, noe annet blir BLØFF. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Snødronninga skrev (10 timer siden):

Enig at det ser slik ut, men dette bildet kommer fra Guri sin instastory. Da er det kanskje ikke så sannsynlig likevel? Spørs om Caroline bare har fått et typisk «klinikkansikt». 

IMG_7076.jpegKi

Bilde fra instastory, ikke mulig å linke til

Hun likner ikke seg selv i det hele tatt 

• Liker 6
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (13 timer siden):

Fra premierefesten til Camp Kulinaris.

CBE har tydeligvis fikset på seg selv seg på bildet, men bommet og behandlet halve ansiktet til Guri også. Bare sjekk panna hennes, halve med og halve uten rynker!

Screenshot_20240412-124851_Instagram.jpg

Glad jeg ikke trener så mye og fortsatt har rynker ved armhulen. Så falsk hun fremstiller seg ellers.

Har rynker under armhulen uten å trene en løpemil om dagen. Bortkastet energi Carro. Takk for et oppklarende bilde.

Kjøper jeg silikonpupper ved grensa på billigsalg så har jeg stilen uten anstrengelser. (Jeg kan også trikset med å suge inn magen)

Endret av Margit777
  • Liker 5
Skrevet
Margit777 skrev (8 timer siden):

Glad jeg ikke trener så mye og fortsatt har rynker ved armhulen. Så falsk hun fremstiller seg ellers.

Har rynker under armhulen uten å trene en løpemil om dagen. Bortkastet energi Carro. Takk for et oppklarende bilde.

Kjøper jeg silikonpupper ved grensa på billigsalg så har jeg stilen uten anstrengelser. (Jeg kan også trikset med å suge inn magen)

For en nedrig kommentar Margit. Alle voksne har vel rynker ved armhulen, uavhengig av om de trener eller ikke. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet
15 hours ago, Kaffemonsteret said:

Jeg har løpt på 1:42 og løper bare noen ganger i uken, så jeg er veldig lite imponert over CBEs tider, vi får se om hun klarer litt bedre i dag, sammenlignet med treningsmengden hun legger ned, burde hun vært på 1:30-et eller annet. Så ja, syns det er veldig dårlig reklame for noen som helst løppeopplegg.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (8 timer siden):

Unødvendig kommentar. 

• Liker 9
Skrevet

Så hun løp på 1:45:45, og LKE på det samme, så hun har hatt drahjelp hele veien. Helt grei tid, men virkelig ikke noe mer enn det. Jeg syns det er rart, hun presterer det samme som hobbyløpere som trener en tredjedel av det hun gjør selv.
Burde være en tankevekker, men det er de jo ikke så gode på.
Jeg tar i hvert fall ikke mot løpetips fra en som trener så mye mer enn meg, og ikke er raskere.

• Liker 26
  • Nyttig 8
Skrevet

Men altså. Har han løpt ved siden av henne som en slags coach, uten selv å være deltaker? Trodde ikke det var lov å løpe i løypen uten startnummer?

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Totten said:

Men altså. Har han løpt ved siden av henne som en slags coach, uten selv å være deltaker? Trodde ikke det var lov å løpe i løypen uten startnummer?

De hadde begge startnummer, jeg søkte opp Eriksen og da kom begge opp.

• Liker 2
Skrevet
Totten skrev (3 minutter siden):

Nevermind. Når jeg ser videoen på nytt ser jeg jo at han har startnummer også. 

Skrevet
hvalstad45 skrev (39 minutter siden):

Så hun løp på 1:45:45, og LKE på det samme, så hun har hatt drahjelp hele veien. Helt grei tid, men virkelig ikke noe mer enn det. Jeg syns det er rart, hun presterer det samme som hobbyløpere som trener en tredjedel av det hun gjør selv.
Burde være en tankevekker, men det er de jo ikke så gode på.
Jeg tar i hvert fall ikke mot løpetips fra en som trener så mye mer enn meg, og ikke er raskere.

Hun har persa med litt over et minutt. 2 år på å forberede seg, helt flat løype og 80–100km /uke i treningsgrunnlag.

• Liker 28
Skrevet

Han er vel med for å filme, ble sikkkert dokumentert på Snap😬. Tiden er jo bra, men ikke imponerende med tanke på hvor mye det tilsynelatende trenes. Så da trenes det vel feil, eller vent; noe annet utenfor deres kontroll har selvsagt skylda. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...