Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Drar hun helt alene?  Utypisk henne.
Rart Netfit ikke har så mange følgere nå at noen har villet bli med på denne treningsturen.

Har hun ikke sagt at hun har flere kunder på Netfit som hun coacher til halvmaraton og maraton? Skulle tro at noen av disse blir med.

• Liker 11
Skrevet

Bare å glede seg til sedvanlig toalettbilde. 😬

• Liker 17
Skrevet
Felis skrev (6 timer siden):

Joda, hun har både kommet til startstreken og til mål tidligere. Jeg husker ikke nøyaktig, men et lite søk her inne viser at hun i hvertfall fullførte halvmaraton i 2017 og 2022. I 2022 hadde hun blitt trent av sin mann og målet var å komme inn på under 2 timer. Det klarte hun med glans, på 1.49 (hvis jeg ikke husker feil). 

Jeg lurer på om hun snakket om dette i podcasten sin, for jeg mener å huske at hun beskrev det som en forferdelig opplevelse, hvor hun ganske tidlig i løpet gikk tom og slet forferdelig. En helt unødvendig ting å gjøre, i følge coachen hennes, som jeg vet viet store deler i en podcast til hvor idiotisk det er å gå tom under et løp. 

Etter beskrivelsene hennes av forrige maraton er jeg faktisk litt sjokkert dersom hun stiller igjen, for hun beskrev det faktisk som såpass grusomt at jeg tenkte for meg selv at det var siste gangen. Var jeg henne hadde jeg i hvert fall byttet trener, for han gjorde henne ingen tjenester sist gang...

Ikke rart om hun går tom tidlig et løp med det kostholdet hun har. Hun «karber» vel seg ikke akkurat opp nevneverdig i forkant vil jeg tro…

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Laia skrev (10 timer siden):

Egentlig litt rart at den største faktoren til den tapte nattesøvnen ikke er tanken på de hundretusenvis av bilder og filmer av barna som er gjort tilgjengelig for almuen. 

Uansett, om CBE noen gang kommer til en erkjennelse om at det er gjort en grov feilvurdering (tviler på det…) så kan det aldri ugjøres. 

Hun sover dårlig når de blir avslørt. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
Sinccis skrev (3 timer siden):

Har hun ikke sagt at hun har flere kunder på Netfit som hun coacher til halvmaraton og maraton? Skulle tro at noen av disse blir med.

Ser ut til at det bare er Lassebasse

• Liker 4
Skrevet

Hun sover dårlig fordi hun overtrener og underernærer. Og jukser for a living. Hadde slitt med søvn selv. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet

Bilde 2 i hennes siste innlegg. Hva er det for noe? Hva prøver hun på? Jeg skjønner ingenting. Noe av det dummeste jeg har sett i det siste i sosiale medier.

Jeg ser hun har redigert bildene hun har lagt ut også. Hva skjer om hun legger ut naturlige bilder uten filter og redigering? Hva er hun redd for? 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
neon_sun skrev (På 10.4.2024 den 15.24):

Kilde: henrik Troy på instagram

Screenshot_20240410_152308_com.instagram.android.jpg

Screenshot_20240410_152322_com.instagram.android.jpg

😂😂😂😂😂

• Liker 11
Skrevet

Ikke merket med reklame for hotellet. Ingen andre som virrer med hodet for å slippe å vise hele ansiktet. Tragisk. 
(siste innlegg)

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Felis skrev (10 timer siden):

Joda, hun har både kommet til startstreken og til mål tidligere. Jeg husker ikke nøyaktig, men et lite søk her inne viser at hun i hvertfall fullførte halvmaraton i 2017 og 2022. I 2022 hadde hun blitt trent av sin mann og målet var å komme inn på under 2 timer. Det klarte hun med glans, på 1.49 (hvis jeg ikke husker feil). 

Jeg lurer på om hun snakket om dette i podcasten sin, for jeg mener å huske at hun beskrev det som en forferdelig opplevelse, hvor hun ganske tidlig i løpet gikk tom og slet forferdelig. En helt unødvendig ting å gjøre, i følge coachen hennes, som jeg vet viet store deler i en podcast til hvor idiotisk det er å gå tom under et løp. 

Etter beskrivelsene hennes av forrige maraton er jeg faktisk litt sjokkert dersom hun stiller igjen, for hun beskrev det faktisk som såpass grusomt at jeg tenkte for meg selv at det var siste gangen. Var jeg henne hadde jeg i hvert fall byttet trener, for han gjorde henne ingen tjenester sist gang...

Ok, jeg husker det som at det lå lengre bak i tid og at de siste forsøkene ikke ble noe av. Nå er hun på vei, så får vi se hvordan det går.

• Liker 2
Skrevet
Marihone skrev (1 time siden):

Bilde 2 i hennes siste innlegg. Hva er det for noe? Hva prøver hun på? Jeg skjønner ingenting. Noe av det dummeste jeg har sett i det siste i sosiale medier.

Jeg ser hun har redigert bildene hun har lagt ut også. Hva skjer om hun legger ut naturlige bilder uten filter og redigering? Hva er hun redd for? 

Minner meg om meg selv da jeg var 16-17 år, tok bilder av meg selv som jeg syntes var skikkelig fine, og la ut på Blink/Nettby.

Det var tider🤣

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Felis skrev (19 timer siden):

Såvidt jeg kan se, løp hun også i 2019. Så da har hun 3 starter på fem år. Dette sa hun i 2017: 

«Fy søren, jeg gjorde det! Og det var ikke skummelt i det hele tatt – det var bare så gøy! Dette vil jeg så absolutt gjøre mer av!«

• Liker 5
Skrevet

Fra premierefesten til Camp Kulinaris.

CBE har tydeligvis fikset på seg selv seg på bildet, men bommet og behandlet halve ansiktet til Guri også. Bare sjekk panna hennes, halve med og halve uten rynker!

Screenshot_20240412-124851_Instagram.jpg

• Liker 29
  • Nyttig 6
Skrevet

Og her ser jo Caroline veldig annerledes ut.

Screenshot_20240412-124902_Instagram.jpg

• Liker 31
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (1 time siden):

Fra premierefesten til Camp Kulinaris.

CBE har tydeligvis fikset på seg selv seg på bildet, men bommet og behandlet halve ansiktet til Guri også. Bare sjekk panna hennes, halve med og halve uten rynker!

Screenshot_20240412-124851_Instagram.jpg

Enig at det ser slik ut, men dette bildet kommer fra Guri sin instastory. Da er det kanskje ikke så sannsynlig likevel? Spørs om Caroline bare har fått et typisk «klinikkansikt». 

IMG_7076.jpegKi

Bilde fra instastory, ikke mulig å linke til

Endret av Snødronninga
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (11 minutter siden):

Enig at det ser slik ut, men dette bildet kommer fra Guri sin instastory. Da er det kanskje ikke så sannsynlig likevel? Spørs om Caroline bare har fått et typisk «klinikkansikt». 

IMG_7076.jpegKi

Bilde fra instastory, ikke mulig å linke til

Takk for korrigering!

Jeg la ikke merke til at det kom fra Guri.

Skrevet
FruRosa skrev (31 minutter siden):

Takk for korrigering!

Jeg la ikke merke til at det kom fra Guri.

Er vel bare et bilde de begge har brukt ? Ingenting i CBEs innlegg tyder på noe annet, feks at det er tatt fra Guris snap. Tipper heller det havnet hos G fordi CBE sendte henne det. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå legger hun ut på snap at hun har kjøpt brød for å karbe opp.. får

se om det blir ei litta skive, da 😂

Synes forresten at det er veldig merkelig at ei som har løpt så mye og så lenge stiller opp i så få løp. Og at den siste Persen hennes var så «dårlig» daglig løping i tiår bør lede til en halvaratontid over snittet. Et kjapt googlesøk viser at snittet for kvinner er 1.58.. fruen burde klart å løpe på 1.30-1.40 på det nivået hun burde vært på nå. Dårlig reklame for netfit! Men nå trener hun utelukkende for estetikk, ikke prestasjon

• Liker 24
Skrevet
Katten89 skrev (1 time siden):

Nå legger hun ut på snap at hun har kjøpt brød for å karbe opp.. får

se om det blir ei litta skive, da 😂

Synes forresten at det er veldig merkelig at ei som har løpt så mye og så lenge stiller opp i så få løp. Og at den siste Persen hennes var så «dårlig» daglig løping i tiår bør lede til en halvaratontid over snittet. Et kjapt googlesøk viser at snittet for kvinner er 1.58.. fruen burde klart å løpe på 1.30-1.40 på det nivået hun burde vært på nå. Dårlig reklame for netfit! Men nå trener hun utelukkende for estetikk, ikke prestasjon

Å løpe halvmaraton på under to timer for kvinner anses som ganske raskt. 1.30 tilsvarer en pace på 4.16 som er ca 14 km i timen. Det er mye! Ser hun løp et halvmaraton på 1.48 tidligere. Det er jo kjempebra, hun er jo ikke i konkurransesjiktet. Har løpt tre halvmaraton og er ikke i nærheten av slike tider selv. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (4 timer siden):

Er vel bare et bilde de begge har brukt ? Ingenting i CBEs innlegg tyder på noe annet, feks at det er tatt fra Guris snap. Tipper heller det havnet hos G fordi CBE sendte henne det. 

Guri la det ut på instastory den kvelden premierefesten var, derfor det var naturlig å tro at det var hennes bilde og tatt direkte. Det ser du jo på bildet jeg la ut.  Jeg prøver ikke å forsvare CBE, det gjør jeg vel aldri.😄Jeg vil bare få frem fakta, men det er alltids en sjanse for at Guri fikk det fra CBE som valgte å legge ut bilde senere. Who knows.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...