Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Irja skrev (19 minutter siden):

Dummeste jeg har sett på lenge fra den fronten. Mater hunden, som hopper opp med labbene på kjøkkenbenken og mesker i seg en croissant. Er det mulig? 😒

IMG_7798.jpeg

Dette er i tillegg nok en umerket reklame for Nille, som hun også har holdt på med utallige ganger før.

Og den reklamen hun nå har for drikkeflasken, den er også i tillegg umerket reklame for det klesmerket hun var på tur til Alpene med.

Lovbrudd på lovbrudd på lovbrudd på lovbrudd - det er dette Konent As kaller "innhold av høy kvalitet" og "å briljere i alt hun gjør"...

• Liker 28
  • Nyttig 9
Skrevet

Dette bildet viser jo det vi har sett før - hygiene og riktig hundehold er ikke noe fruen er opptatt av. De skitne potene på bordet, fingrene borti den ekle munnen. Og hunder skal vel ikke ha croissant? 
For meg kommuniserer dette bildet "Se, jeg holder meg sånn nydelig tynn fordi jeg gir all den fetende maten til bikkja istedet for å spise den selv. Lar ikke sånt passere mine lepper"

• Liker 22
Skrevet

Siste reels med reklame for vannflaske. Herregud; kropp er topp👍Skjønte ikke det var reklame for vannflaske før etter jeg hadde lest teksten…Trodde det var reklame for det derre coaching-greiene jeg🤣🤣

• Liker 19
Skrevet
irevin skrev (10 minutter siden):

Siste reels med reklame for vannflaske. Herregud; kropp er topp👍Skjønte ikke det var reklame for vannflaske før etter jeg hadde lest teksten…Trodde det var reklame for det derre coaching-greiene jeg🤣🤣

Hun er så uprofesjonell som markedsfører, stotrer frem ord og publiserer det likevel - tydelig at hun rett og slett ikke en gang gidder å prøve å gjøre en god jobb. (reklame for flasken fra fjellet, som også er umerket reklame for klesmerke - elendig jobb for begge firmaer!)

Er det i det hele tatt lovlig av et slikt firma å bare si at de bruker "naturlig aroma" i produktet, uten å oppgi hvilke naturlige aromaer? https://intl.air-up.com/collections/pods?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI3tqZreCwhQMVIheiAx0-Fwe7EAAYASAAEgJCs_D_BwE

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Katten89 skrev (20 minutter siden):

Dette bildet viser jo det vi har sett før - hygiene og riktig hundehold er ikke noe fruen er opptatt av. De skitne potene på bordet, fingrene borti den ekle munnen. Og hunder skal vel ikke ha croissant? 
For meg kommuniserer dette bildet "Se, jeg holder meg sånn nydelig tynn fordi jeg gir all den fetende maten til bikkja istedet for å spise den selv. Lar ikke sånt passere mine lepper"

Mulig de jeg kjenner med hund eller dyr er skitne og unormale , men flere har jo hundene sine i sofaen og noen er små og hopper jo overalt. Og de fleste jeg kjenner med hund gir dessverre litt menneskemat selv om de ikke skal ha. Så det er ikke et uvanlig fenomen. 

Endret av Klink
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (28 minutter siden):

Dette er i tillegg nok en umerket reklame for Nille, som hun også har holdt på med utallige ganger før.

Og den reklamen hun nå har for drikkeflasken, den er også i tillegg umerket reklame for det klesmerket hun var på tur til Alpene med.

Lovbrudd på lovbrudd på lovbrudd på lovbrudd - det er dette Konent As kaller "innhold av høy kvalitet" og "å briljere i alt hun gjør"...

Og retusjert...

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Mulig de jeg kjenner med hund eller dyr er skitne og unormale , men flere har jo hundene sine i sofaen og noen er små og hopper jo overalt. Og de fleste jeg kjenner med hund gir dessverre litt menneskemat selv om de ikke skal ha. Så det er ikke et uvanlig fenomen. 

Alle du kjenner med hund lar den gå oppå kjøkkenbenken? For en merkelig omgangskrets du har.... Det er faktisk helt uvanlig i de fleste hjem.

• Liker 24
  • Nyttig 14
Skrevet
Felis skrev (1 minutt siden):

Alle du kjenner med hund lar den gå oppå kjøkkenbenken? For en merkelig omgangskrets du har.... Det er faktisk helt uvanlig i de fleste hjem.

Nei, men det gjør ikke cbe sin hund heller på det bildet? 
Noen jeg kjenner har hund i bord høyde så der havner jo labbene oppå stadig vekk feks. 

• Liker 5
Skrevet
~ Ada ~ skrev (6 minutter siden):

Og retusjert...

Som vanlig... det er nesten som om hun og de forsøker å se hvor mange lovbrudd de kan få inn i annonsene...

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Noen jeg kjenner har hund i bord høyde så der havner jo labbene oppå stadig vekk feks. 

Se på bildet en gang til, du... Begge labbene er oppå kjøkkenbenken. Der familien tilbereder maten sin.

Jeg tror ikke det er så kontroversielt på Kulås, for CBE sitter på den samme benken med sko (på benken) eller gjennomsvett i treningstights uten truse under (bare at vi vet sånne detaljer...🙈) Men jeg trodde det var ganske unikt for paret i Sarpsborg, men her kommer du og hevder at dette også er vanlig i din omgangskrets. Godt vi er forskjellige, tenker jeg.

• Liker 24
  • Nyttig 8
Skrevet
Felis skrev (1 minutt siden):

Se på bildet en gang til, du... Begge labbene er oppå kjøkkenbenken. Der familien tilbereder maten sin.

Jeg tror ikke det er så kontroversielt på Kulås, for CBE sitter på den samme benken med sko (på benken) eller gjennomsvett i treningstights uten truse under (bare at vi vet sånne detaljer...🙈) Men jeg trodde det var ganske unikt for paret i Sarpsborg, men her kommer du og hevder at dette også er vanlig i din omgangskrets. Godt vi er forskjellige, tenker jeg.

Ja, godt vi er forskjellige. Vet til og med om folk som har sex på kjøkkenbenken! 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan går det forresten med bilen, har den fortsatt kjøreforbud eller er det fikset?

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig med hundelabber og mating på kjøkkenbenken på Kulås heller. Det som derimot er utbredt der, er nøye regisserte oppstillinger. Jeg tror heller ikke det å tasse rundt med bare bein på kjøkkenet utenom sommersesongen er så vanlig, hvis en skal tro Caroline på at hun er en frossenpinn. Det veldig merkelige, er å få idéen om at dette blir et skikkelig blinkskudd, spesielt når man er opptatt av det classy og smakfulle. Det er nesten så jeg ikke tror hun er så opptatt av det allikevel,  når hun gang på gang bruker tid på å iscenesette det motsatte (selfies på offentlige toaletter, bar pupp, rumpe trøkt oppi kamera, hår oppi matlaging..)

• Liker 19
Skrevet

Dette er bare nok en setting konstruert for å posere og vise seg frem i en kort kjole. Nothing else. Å gi hunden croissant kunne de spart seg for. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
Felis skrev (40 minutter siden):

eller gjennomsvett i treningstights uten truse under (bare at vi vet sånne detaljer...🙈)

Sorry, men hvorfor vet vi sånne detaljer?!😅

• Liker 6
Skrevet (endret)
Xmasclovn skrev (8 minutter siden):

Sorry, men hvorfor vet vi sånne detaljer?!😅

Fordi daglig leder i Treasures har det med å informere om den type detaljer. Som å fortelle Se og hør at hun glemte trusa hjemme ved en prisutdeling.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, Katten89 said:

Nei, hunder skal ikke ha croissanter.

Men egne hunders, katters eller barns munner er ikke ekle for meg - eller de fleste dyreelskere, tror jeg. ;) 

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (31 minutter siden):

Fordi daglig leder i Treasures har det med å informere om den type detaljer. Som å fortelle Se og hør at hun glemte trusa hjemme ved en prisutdeling.

Grøss!

• Liker 6
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Ekkelt uansett om andre gjør det eller ikke.

Hun lar også stadig hunden slikke seg i ansiktet. Det er ikke bare direkte uhygienisk, men kan også være farlig. Særlig for en som er så ofte syk (og antakeligvis med et dårlig immunforsvar) som det hun sier hun er. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (7 minutter siden):

Ekkelt uansett om andre gjør det eller ikke.

Hun lar også stadig hunden slikke seg i ansiktet. Det er ikke bare direkte uhygienisk, men kan også være farlig. Særlig for en som er så ofte syk (og antakeligvis med et dårlig immunforsvar) som det hun sier hun er. 

For noe pisspreik!

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...